eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynDostawa i wdrożenie technologii RFID



Ogłoszenie z dnia 2024-09-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa i wdrożenie technologii RFID

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Okręgowy w Olsztynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000323430

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dąbrowszczaków 44A

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-543

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@olsztyn.so.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.so.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i wdrożenie technologii RFID

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7a664375-8bee-45da-b82b-e8ca3f4d963d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00505495

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00253619/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.10 Dostawa i wdrożenie technologii RFID

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7a664375-8bee-45da-b82b-e8ca3f4d963d

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami zawarto w pkt. 13 i 14 TOM I SWZ; adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zawarto w pkt. 13 i 14 TOM I SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Sąd Okręgowy w Olsztynie oraz Prezes i Dyrektor w zakresie realizowanych
zadań z siedzibą w Olsztynie przy ul. Dąbrowszczaków 44 A, tel. (+ 48 89) 521 61 84.
Inspektor ochrony danych osobowych w Sądzie Okręgowym w Olsztynie e-mail: iod@olsztyn.so.gov.pl, tel. (+ 48 89) 521 61 32.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 Ustawy oraz art. 74 Ustawy.
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Ustawy.
W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22
RODO.
Posiada Pani/Pan:
Na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących.
Na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych.
Na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO.
Prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:
W związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych.
Prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO.
Na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Zamawiający przypomina, iż Wykonawca powinien wypełnić obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w przedmiotowym postępowaniu.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: A.261.5.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa dla Sądu Okręgowego w Olsztynie

4.2.6.) Główny kod CPV: 30238000-6 - Zautomatyzowane urządzenia biblioteczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

42965100-9 - System zarządzania magazynami

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zgodnie z § 14 TOM II SWZ - PPU:
1. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z opcji polegającej na dostawie dodatkowego asortymentu w postaci:
a. 2 oprogramowań,
b. 9 sztuk naklejek do wydruku etykiet, w ilości 2 000 każda,
c. 9 sztuk drukarek do etykiet RFID,
d. 9 sztuk kolektora do wyszukiwania akt,
e. 9 sztuk taśmy barwiącej,
f. 9 wdrożeń oraz przeszkoleń użytkowników wydziału
- po cenie jednostkowej podanej w formularzu ofertowym, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.
2. Zamawiający wskazuje, że podane ilości są ilościami orientacyjnymi. Zamawiający może dowolnie kształtować ilość poszczególnych elementów opisanych powyżej, np. złożyć zamówienie tylko na dostawę drukarki do etykiet RFID lub naklejek do wydruku etykiet. Zamawiający może również nie złożyć zamówienia dotyczącego konkretnego rodzaju asortymentu przewidzianego w opcji.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość przerzucania ilości pomiędzy asortymentami wskazanymi w ust. 1, przy zachowaniu cen jednostkowych wskazanych w formularzu ofertowym. Ilości podane w ust. 1 jak i w formularzu ofertowym stanowią ilość orientacyjną i mogą być zmniejszane lub zwiększane pomiędzy poszczególnymi asortymentami, z zastrzeżeniem, że ogólna wartość zamówienia za opcję nie przekroczy maksymalnej kwoty opcji, zgodnie z ust 5.
4. Zamawiający dopuszcza wielokrotne złożenie zamówienia przewidzianego w opcji, przy czym Zamawiający ma prawo składać zamówienia wynikające z opcji w terminie do 20.12.2025 r. Po tym terminie opcja wygasa.
5. Maksymalną wartość zamówienia przewidzianego w opcji stanowi kwota zaoferowana przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Po przekroczeniu tej kwoty opcja wygasa.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z pkt. 19 SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa dla Sądu Rejonowego w Mrągowie

4.2.6.) Główny kod CPV: 30238000-6 - Zautomatyzowane urządzenia biblioteczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

42965100-9 - System zarządzania magazynami

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zgodnie z § 14 TOM II SWZ - PPU:
1. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z opcji polegającej na dostawie dodatkowego asortymentu w postaci:
a. 2 oprogramowań,
b. 9 sztuk naklejek do wydruku etykiet, w ilości 2 000 każda,
c. 9 sztuk drukarek do etykiet RFID,
d. 9 sztuk kolektora do wyszukiwania akt,
e. 9 sztuk taśmy barwiącej,
f. 9 wdrożeń oraz przeszkoleń użytkowników wydziału
- po cenie jednostkowej podanej w formularzu ofertowym, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.
2. Zamawiający wskazuje, że podane ilości są ilościami orientacyjnymi. Zamawiający może dowolnie kształtować ilość poszczególnych elementów opisanych powyżej, np. złożyć zamówienie tylko na dostawę drukarki do etykiet RFID lub naklejek do wydruku etykiet. Zamawiający może również nie złożyć zamówienia dotyczącego konkretnego rodzaju asortymentu przewidzianego w opcji.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość przerzucania ilości pomiędzy asortymentami wskazanymi w ust. 1, przy zachowaniu cen jednostkowych wskazanych w formularzu ofertowym. Ilości podane w ust. 1 jak i w formularzu ofertowym stanowią ilość orientacyjną i mogą być zmniejszane lub zwiększane pomiędzy poszczególnymi asortymentami, z zastrzeżeniem, że ogólna wartość zamówienia za opcję nie przekroczy maksymalnej kwoty opcji, zgodnie z ust 5.
4. Zamawiający dopuszcza wielokrotne złożenie zamówienia przewidzianego w opcji, przy czym Zamawiający ma prawo składać zamówienia wynikające z opcji w terminie do 20.12.2025 r. Po tym terminie opcja wygasa.
5. Maksymalną wartość zamówienia przewidzianego w opcji stanowi kwota zaoferowana przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Po przekroczeniu tej kwoty opcja wygasa.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z pkt. 19 SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa dla Sądu Rejonowego w Lidzbarku Warmińskim

4.2.6.) Główny kod CPV: 30238000-6 - Zautomatyzowane urządzenia biblioteczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

42965100-9 - System zarządzania magazynami

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zgodnie z § 14 TOM II SWZ - PPU:
1. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z opcji polegającej na dostawie dodatkowego asortymentu w postaci:
a. 2 oprogramowań,
b. 9 sztuk naklejek do wydruku etykiet, w ilości 2 000 każda,
c. 9 sztuk drukarek do etykiet RFID,
d. 9 sztuk kolektora do wyszukiwania akt,
e. 9 sztuk taśmy barwiącej,
f. 9 wdrożeń oraz przeszkoleń użytkowników wydziału
- po cenie jednostkowej podanej w formularzu ofertowym, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.
2. Zamawiający wskazuje, że podane ilości są ilościami orientacyjnymi. Zamawiający może dowolnie kształtować ilość poszczególnych elementów opisanych powyżej, np. złożyć zamówienie tylko na dostawę drukarki do etykiet RFID lub naklejek do wydruku etykiet. Zamawiający może również nie złożyć zamówienia dotyczącego konkretnego rodzaju asortymentu przewidzianego w opcji.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość przerzucania ilości pomiędzy asortymentami wskazanymi w ust. 1, przy zachowaniu cen jednostkowych wskazanych w formularzu ofertowym. Ilości podane w ust. 1 jak i w formularzu ofertowym stanowią ilość orientacyjną i mogą być zmniejszane lub zwiększane pomiędzy poszczególnymi asortymentami, z zastrzeżeniem, że ogólna wartość zamówienia za opcję nie przekroczy maksymalnej kwoty opcji, zgodnie z ust 5.
4. Zamawiający dopuszcza wielokrotne złożenie zamówienia przewidzianego w opcji, przy czym Zamawiający ma prawo składać zamówienia wynikające z opcji w terminie do 20.12.2025 r. Po tym terminie opcja wygasa.
5. Maksymalną wartość zamówienia przewidzianego w opcji stanowi kwota zaoferowana przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Po przekroczeniu tej kwoty opcja wygasa.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z pkt. 19 SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa dla Sądu Rejonowego w Piszu

4.2.6.) Główny kod CPV: 30238000-6 - Zautomatyzowane urządzenia biblioteczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

42965100-9 - System zarządzania magazynami

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zgodnie z § 14 TOM II SWZ - PPU:
1. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z opcji polegającej na dostawie dodatkowego asortymentu w postaci:
a. 2 oprogramowań,
b. 9 sztuk naklejek do wydruku etykiet, w ilości 2 000 każda,
c. 9 sztuk drukarek do etykiet RFID,
d. 9 sztuk kolektora do wyszukiwania akt,
e. 9 sztuk taśmy barwiącej,
f. 9 wdrożeń oraz przeszkoleń użytkowników wydziału
- po cenie jednostkowej podanej w formularzu ofertowym, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.
2. Zamawiający wskazuje, że podane ilości są ilościami orientacyjnymi. Zamawiający może dowolnie kształtować ilość poszczególnych elementów opisanych powyżej, np. złożyć zamówienie tylko na dostawę drukarki do etykiet RFID lub naklejek do wydruku etykiet. Zamawiający może również nie złożyć zamówienia dotyczącego konkretnego rodzaju asortymentu przewidzianego w opcji.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość przerzucania ilości pomiędzy asortymentami wskazanymi w ust. 1, przy zachowaniu cen jednostkowych wskazanych w formularzu ofertowym. Ilości podane w ust. 1 jak i w formularzu ofertowym stanowią ilość orientacyjną i mogą być zmniejszane lub zwiększane pomiędzy poszczególnymi asortymentami, z zastrzeżeniem, że ogólna wartość zamówienia za opcję nie przekroczy maksymalnej kwoty opcji, zgodnie z ust 5.
4. Zamawiający dopuszcza wielokrotne złożenie zamówienia przewidzianego w opcji, przy czym Zamawiający ma prawo składać zamówienia wynikające z opcji w terminie do 20.12.2025 r. Po tym terminie opcja wygasa.
5. Maksymalną wartość zamówienia przewidzianego w opcji stanowi kwota zaoferowana przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Po przekroczeniu tej kwoty opcja wygasa.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z pkt. 19 SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa dla Sądu Rejonowego w Nidzicy

4.2.6.) Główny kod CPV: 30238000-6 - Zautomatyzowane urządzenia biblioteczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

42965100-9 - System zarządzania magazynami

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zgodnie z § 14 TOM II SWZ - PPU:
1. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z opcji polegającej na dostawie dodatkowego asortymentu w postaci:
a. 2 oprogramowań,
b. 9 sztuk naklejek do wydruku etykiet, w ilości 2 000 każda,
c. 9 sztuk drukarek do etykiet RFID,
d. 9 sztuk kolektora do wyszukiwania akt,
e. 9 sztuk taśmy barwiącej,
f. 9 wdrożeń oraz przeszkoleń użytkowników wydziału
- po cenie jednostkowej podanej w formularzu ofertowym, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.
2. Zamawiający wskazuje, że podane ilości są ilościami orientacyjnymi. Zamawiający może dowolnie kształtować ilość poszczególnych elementów opisanych powyżej, np. złożyć zamówienie tylko na dostawę drukarki do etykiet RFID lub naklejek do wydruku etykiet. Zamawiający może również nie złożyć zamówienia dotyczącego konkretnego rodzaju asortymentu przewidzianego w opcji.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość przerzucania ilości pomiędzy asortymentami wskazanymi w ust. 1, przy zachowaniu cen jednostkowych wskazanych w formularzu ofertowym. Ilości podane w ust. 1 jak i w formularzu ofertowym stanowią ilość orientacyjną i mogą być zmniejszane lub zwiększane pomiędzy poszczególnymi asortymentami, z zastrzeżeniem, że ogólna wartość zamówienia za opcję nie przekroczy maksymalnej kwoty opcji, zgodnie z ust 5.
4. Zamawiający dopuszcza wielokrotne złożenie zamówienia przewidzianego w opcji, przy czym Zamawiający ma prawo składać zamówienia wynikające z opcji w terminie do 20.12.2025 r. Po tym terminie opcja wygasa.
5. Maksymalną wartość zamówienia przewidzianego w opcji stanowi kwota zaoferowana przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Po przekroczeniu tej kwoty opcja wygasa.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z pkt. 19 SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Zgodnie z pkt. 13.12.1 TOM I SWZ:
Ofertę stanowi:
Formularz „Oferta” wypełniony przez Wykonawcę zgodnie ze wzorem stanowiącym formularz 2.1;
Ponadto do oferty należy załączyć:
oświadczenie, o którym mowa w pkt. 9 SWZ;
dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty, względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą - odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, chyba że Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów w odniesieniu do Wykonawcy, Wykonawcy wspólnie ubiegających się o zamówienie, jak również w odniesieniu do podmiotów udostępniających zasoby;
albo
dokument potwierdzający, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania (pełnomocnictwo);
pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (jeżeli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z pkt. 12 TOM I SWZ:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie przesłanek wskazanych w pkt. 8 SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt. 9 SWZ, składa odrębnie, oddzielnie każdy z Wykonawców. Oświadczenie te potwierdza brak podstaw wykluczenia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z Projektowanymi Postanowieniami Umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-09-26 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-26 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zgodnie z pkt. 8.3 SWZ:
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę wobec którego zachodzą podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego, tj.:
Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
Wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości, jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.