eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubieńDowóz dzieci do placówek oświatowych w Lubniu i w Tenczynie w roku szkolnym 2024/2025



Ogłoszenie z dnia 2024-09-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz dzieci do placówek oświatowych w Lubniu i w Tenczynie w roku szkolnym 2024/2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY ZESPÓŁ OBSŁUGI SZKÓŁ W LUBNIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120466777

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 50

1.5.2.) Miejscowość: Lubień

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-433

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gzos@lubien.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.lubien.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3c4a2ad4-c9a3-4a91-a3c8-555556d117bc

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz dzieci do placówek oświatowych w Lubniu i w Tenczynie w roku szkolnym 2024/2025

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3c4a2ad4-c9a3-4a91-a3c8-555556d117bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00505512

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00432771

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GZOS.271.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 169398,09 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia są usługi transportu uczniów do Szkoły Podstawowej w Lubniu
i Szkoły Podstawowej w Tenczynie oraz uczniów do Przedszkola w Lubniu
i do Przedszkola w Tenczynie.

TRASA I – zapewniająca dowóz i odwóz uczniów Szkoły Podstawowej w Tenczynie
i Samorządowego Przedszkola w Tenczynie autobusem na minimum 50 miejsc siedzących dla pasażerów.

1. przewóz uczniów do szkoły:
1-szy kurs – o godz. 700 z miejsca Tenczyn Krzeczówka /k. P. Biedrończyka/ do Szkoły Podstawowej w Tenczynie
2-gi kurs o godz. 800 z miejsca Tenczyn Krzeczówka /k. P. Biedrończyka/ do Przedszkola i Szkoły Podstawowej w Tenczynie
2. przewóz uczniów ze szkoły:
1-szy kurs – o godz. 1310 spod Szkoły Podstawowej w Tenczynie do miejsca Tenczyn Krzeczówka
/k. p. Biedrończyka/
2-gi kurs – o godz.1445 spod Szkoły Podstawowej w Tenczynie do miejsca Tenczyn Krzeczówka /k. p. Biedrończyka.
3-ci kurs – o godz. 1535 spod Szkoły Podstawowej w Tenczynie do miejsca Tenczyn Krzeczówka /k. p. Biedrończyka.


TRASA II – zapewniająca dowóz i odwóz uczniów Szkoły Podstawowej w Lubniu
i Samorządowego Przedszkola w Lubniu autobusem na minimum 50 miejsc siedzących dla pasażerów.

1. przewóz uczniów do szkoły:
1-szy kurs – o godz. 720 z miejsca Lubień – Górna Smugawa do Przedszkola i Szkoły Podstawowej w Lubniu (budynek 513 i 885)
2-gi kurs – o godz. 740 z miejsca Lubień – Górna Smugawa do Szkoły Podstawowej w Lubniu (budynek 513 i 885)
2. przewóz uczniów ze szkoły:
1-szy kurs – o godz. 1240 spod Szkoły Podstawowej w Lubniu i Przedszkola w Lubniu (budynek 513 i 885) do miejsca Lubień – Górna Smugawa
2-gi kurs o godz. 1420 spod Szkoły Podstawowej w Lubniu (budynek 513 i 885) do miejsca Lubień – Górna Smugawa

Przewóz dzieci winien odbywać się autokarem zapewniającym bezpieczeństwo dowożonych dzieci. W ciągu jednego dnia autobus obsługujący trasy I i II pokonuje średnio 96,00 km. Dzienna długość trasy - TRASA - może ulec zmianie po ustaleniu podziału godzin w szkołach i przedszkolach. Zmianie może ulec również ilość kursów.

Zapewnienie bezpieczeństwa przewożonych dzieci tj. sprawowanie opieki wychowawczej, dopilnowanie ładu i porządku przy wsiadaniu i zajmowaniu miejsc oraz wysiadaniu, a także sprawdzanie stanu liczbowego przewożonych dzieci zgodnie z listą ustaloną przez Dyrektorów poszczególnych placówek oświatowych, należy do obowiązków Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 76789,73 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

II CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia są usługi transportu uczniów do Szkoły Podstawowej w Lubniu oraz uczniów do Przedszkola w Lubniu.

TRASA I – zapewniająca dowóz i odwóz uczniów Szkoły Podstawowej w Lubniu i Przedszkola w Lubniu busem na minimum 22 miejsc siedzących dla pasażerów.

1. przewóz uczniów do szkoły:
1-szy kurs – o godz. 720 z miejsca Lubień – Zarębki ( rola Warzechowa koło sklepu na Zarębkach) do Szkoły Podstawowej w Lubniu (budynek 513 i 885)
2-gi kurs o godz. 735 z miejsca Lubień Zarębki ( rola Warzechowa koło sklepu na Zarębkach) do Szkoły Podstawowej w Lubniu (budynek 513 i 885).
3-ci kurs o godz. 750 z miejsca Lubień – Zarębki ( rola Warzechowa koło sklepu na Zarębkach) przez Zalas do Przedszkola w Lubniu (budynek 513 i 885).

2. przewóz uczniów ze szkoły:
1-szy kurs o godz. 1240 spod Szkoły Podstawowej w Lubniu (budynek 513 i 885) przez Zalas do miejsca Lubień –Zarębki ( rola Warzechowa koło sklepu na Zarębkach).
2-gi kurs o godz. 1255 spod Przedszkola w Lubniu (budynek 513 i 885) do miejsca Lubień-Zarębki (rola Warzechowa k. sklepu na Zarębkach)
3-ci kurs o godz. 1420 spod Szkoły Podstawowej w Lubniu (budynek 513 i 885) do miejsca Lubień – Zarębki ( rola Warzechowa koło sklepu na Zarębkach).
4-ty kurs – o godz. 1510 spod Szkoły Podstawowej w Lubniu (budynek 513 i 885) do miejsca Lubień – Zarębki ( rola Warzechowa koło sklepu na Zarębkach).
5-ty kurs – o godz. 1525 spod Szkoły Podstawowej w Lubniu (budynek 513 i 885) do miejsca Lubień –
Górna Smugawa.


Przewóz dzieci winien odbywać się busem zapewniającym bezpieczeństwo dowożonych dzieci.
W ciągu jednego dnia bus obsługujący trasę pokonuje średnio około 74,40 km.
Dzienna długość trasy – TRASA - może ulec zmianie po ustaleniu podziału godzin w szkołach i przedszkolach. Zmianie może ulec również ilość kursów.

Zapewnienie bezpieczeństwa przewożonych dzieci tj. sprawowanie opieki wychowawczej, dopilnowanie ładu i porządku przy wsiadaniu i zajmowaniu miejsc oraz wysiadaniu, a także sprawdzanie stanu liczbowego przewożonych dzieci zgodnie z listą ustaloną przez Dyrektorów poszczególnych placówek oświatowych, należy do obowiązków Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 131569,92 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

TRASA I – zapewniająca dowóz i odwóz uczniów Szkoły Podstawowej w Tenczynie
i Samorządowego Przedszkola w Tenczynie busem na minimum 22 miejsc siedzących dla pasażerów.
1. przewóz uczniów do szkoły:
kurs o godz. 715 z miejsca Tenczyn Górny Granica do Przedszkola i Szkoły Podstawowej w Tenczynie.

2. przewóz uczniów ze szkoły:
kurs – o godz. 1310 spod Szkoły Podstawowej w Tenczynie do miejsca Tenczyn Górny Granica

Przewóz dzieci winien odbywać się busem zapewniającym bezpieczeństwo dowożonych dzieci.
W ciągu jednego dnia bus obsługujący trasę pokonuje średnio około 6,40 km.

Dzienna długość trasy – TRASA - może ulec zmianie po ustaleniu podziału godzin w szkołach i przedszkolach. Zmianie może ulec również ilość kursów.

Zapewnienie bezpieczeństwa przewożonych dzieci tj. sprawowanie opieki wychowawczej, dopilnowanie ładu i porządku przy wsiadaniu i zajmowaniu miejsc oraz wysiadaniu, a także sprawdzanie stanu liczbowego przewożonych dzieci zgodnie z listą ustaloną przez Dyrektorów poszczególnych placówek oświatowych, należy do obowiązków Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 0,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7,29 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7,29 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRANSPORT – USŁUGI – HANDEL Export – Import Paweł Wojtan

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7351589192

7.3.4) Miejscowość: Lubień

7.3.5) Kod pocztowy: 32-433

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 131569,92 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-09-02 do 2025-06-27

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5,49 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5,49 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Międzynarodowy i Krajowy Przewóz Osób Andrzej Łopata

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7351699584

7.3.4) Miejscowość: Krzeczów

7.3.5) Kod pocztowy: 32-433

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 76789,73 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-09-02 do 2025-06-27

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

„cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty".


Uzasadnienie faktyczne:
– cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.