Ogłoszenie z dnia 2024-09-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00447299/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont drogi gminnej, ul. Spółdzielczej w Pietrowicach Wielkich
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PIETROWICE WIELKIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258492
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 5
1.5.2.) Miejscowość: Pietrowice Wielkie
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-480
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@pietrowicewielkie.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pietrowicewielkie.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9647421.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont drogi gminnej, ul. Spółdzielczej w Pietrowicach Wielkich2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-232f5075-abb1-4a35-aa02-59fd6c5b3721
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00505518
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00025891/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Wymina nawierzchni wraz z okrawężnikowaniem na ul. Spółdzielczej w Pietrowicach Wielkich
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00447299
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OP.271.15.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach projektu powstanie jezdnia z betonu asfaltowego o szerokości 6.0m na całym przebiegu. Roboty przewidują
całkowitą wymianę nawierzchni wraz z istniejącym podłożem składającym się z płyt betonowych i podbudów tłuczniowych.
Jezdnia zostanie ograniczona krawężnikami betonowymi 15x22x100cm na ławie betonowej, wyniesionymi na 4cm.
Projektuje się pobocza o szerokości zmiennej od około 0.50m do 1.00m utwardzone za pomocą destruktu pofrezowego lub
brukowej kostki betonowej. Ulica Spółdzielcza przebiegać będzie istniejącym śladem. Lokalnie przewiduje się jej niewielkie
poszerzenie z uwagi na konieczność uregulowania istniejącej szerokości do stałej wartości 6.0m. Istniejącą nawierzchnię z
betonu asfaltowego na skrzyżowaniach z ulicą Świętokrzyską i Bończyka należy przyciąć i dowiązać do niej nawierzchnię
remontowanej ulicy Spółdzielczej. W rejonie budynku wielorodzinnego numer 7 znajduje się istniejący chodnik, który również
przeznaczony jest do remontu (nawierzchnia z brukowej kostki betonowej). W zależności od lokalizacji w ramach w
niniejszej dokumentacji projektowej przewidziano do wykonania zjazdy i dojścia do posesji. Zjazdy istniejące z materiału
wysokiej jakości (np. brukowa kostka granitowa) przewidziano do regulacji wysokościowej. Zjazdy o nawierzchni zniszczonej
lub niskiej jakości przewidziano do wyremontowania - nowa nawierzchnia z brukowej kostki betonowej. Szczegółową
lokalizację poszczególnych typów zjazdów przedstawiono na planie zagospodarowania terenu. Szczegółowe parametry
geometryczne pokazano na załączonym do dokumentacji projektowej planie zagospodarowania terenu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45000000-7 - Roboty budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1180800 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1682055,38 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1180800 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRANSKOM BIAŁDYGA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7561992830
7.3.4) Miejscowość: Jaryszów
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1180800 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-30PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa oświetlenia ulicznego przy ul. Jodłowej oraz części ul. Św. Jana Pawła II
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji pn. "Budowa żłobka przy ul. Kobiałka".
- Zaprojektowanie i budowa pawilonu dydaktycznego P-7 w technologii kontenerowej dla Akademii Wychowania Fizycznego im. Polskich Olimpijczyków we Wrocławiu
- Przeprowadzenie prac remontowych w dwóch lokalizacjach Bursy nr 6 w Warszawie.
- Zakup i montaż przydomowych oczyszczalni ścieków
- "Remont pomieszczeń szatni, jadalni i sanitariatów w budynku pralnio - kuchni na terenie Zakładu Karnego w Garbalinie"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.