eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzarnkówZakup i dostawy wyposażenia dydaktycznego w ramach realizacji przedsięwzięcia pn. Wspieranie rozwoju terenowej infrastruktury edukacyjnej na terenie Zespołu Szkół w Trzciance.



Ogłoszenie z dnia 2024-09-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawy wyposażenia dydaktycznego w ramach realizacji przedsięwzięcia pn. Wspieranie rozwoju terenowej infrastruktury edukacyjnej na terenie Zespołu Szkół w Trzciance.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT CZARNKOWSKO-TRZCIANECKI - Starostwo Powiatowe w Czarnkowie

1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Czarnkowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570799510

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rybaki 3

1.5.2.) Miejscowość: Czarnków

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-700

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pct.powiat.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.czarnkowsko-trzcianecki.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/czarnkowsko-trzcianecki

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawy wyposażenia dydaktycznego w ramach realizacji przedsięwzięcia pn. Wspieranie rozwoju terenowej infrastruktury edukacyjnej na terenie Zespołu Szkół w Trzciance.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-58ce3582-600a-4df5-b2ea-9c0877c5fe8d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00505553

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00043678/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup i dostawy wyposażenia dydaktycznego w ramach realizacji przedsięwzięcia pn. Wspieranie rozwoju terenowej infrastruktury edukacyjnej na terenie Zespołu Szkół w Trzciance

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00453704

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZ.272.10.2024.KF

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 173754,02 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawy wyposażenia dydaktycznego w ramach realizacji przedsięwzięcia pn. Wspieranie rozwoju terenowej infrastruktury edukacyjnej na terenie Zespołu Szkół w Trzciance.
Przedsięwzięcie pn. „Wspieranie rozwoju terenowej infrastruktury edukacyjnej na terenie Zespołu Szkół w Trzciance” dofinansowane jest ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu w ramach naboru wniosków na przedsięwzięcia z zakresu edukacji ekologicznej na 2024 rok.
Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery części i szczegółowo opisany w zakresie przedmiotu zamówienia dla poszczególnej części wraz z wymaganiami minimalnymi stawianymi przez Zamawiającego w załączniku nr 6 do SWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
Część 1: Zakup i dostawa wyposażenia dydaktycznego do ogródka meteorologicznego:
1. Klatka meteorologiczna ze stojakiem i schodkami – 1 zestaw. W skład zestawu wchodzą:
1.1. Klatka meteorologiczna – 1 sztuka.
1.2. Stojak metalowy – 1 sztuka.
1.3. Schody metalowe – 1 sztuka.
1.4. System kotwiący - 1 zestaw (4 sztuki kotew).
2. Wyposażenie klatki meteorologicznej 1 zestaw. W skład zestawu wchodzą:
2.1. Psychometr Augusta -1 sztuka.
2.2. Termometr cieczowy szklany ekstremalny min. – 1 sztuka.
2.3. Barometr mechaniczny tarczowy – 1 sztuka.
2.4. Termometr zewnętrzny cieczowy ekstremalny min/max. - 1 sztuka.
3. Wyposażenie poletka pomiarowego - 1 zestaw. W skład zestawu wchodzą:
3.1. Termometr przygruntowy minimalny ze statywem – 1 zestaw.
3.2. Termometr gruntowy kolankowy ze statywem – 1 zestaw.
3.3. Tyczka śniegowa – 1 sztuka.
4. Deszczomierz Hellmanna ze stojakiem – 1 sztuka.
5. Wiatromierz mechaniczny Wilda z podstawą – 1 sztuka.
6. Automatyczna stacja meteorologiczna z masztem – 1 sztuka.
7. Miernik hałasu – 1 sztuka.
Szczegółowy opis w zakresie przedmiotu zamówienia dla części nr 1 wraz z wymaganiami stawianymi przez Zamawiającego został opisany w załączniku nr 6 do SWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.5.5.) Wartość części: 27949,38 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawy wyposażenia dydaktycznego w ramach realizacji przedsięwzięcia pn. Wspieranie rozwoju terenowej infrastruktury edukacyjnej na terenie Zespołu Szkół w Trzciance.
Przedsięwzięcie pn. „Wspieranie rozwoju terenowej infrastruktury edukacyjnej na terenie Zespołu Szkół w Trzciance” dofinansowane jest ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu w ramach naboru wniosków na przedsięwzięcia z zakresu edukacji ekologicznej na 2024 rok.
Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery części i szczegółowo opisany w zakresie przedmiotu zamówienia dla poszczególnej części wraz z wymaganiami minimalnymi stawianymi przez Zamawiającego w załączniku nr 6 do SWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
Część 2: Zakup i dostawa wyposażenia dydaktycznego do ścieżki ekologicznej.
1. Ścieżka edukacyjna dot. bioróżnorodności i klimatu – 1 zestaw.
W skład zestawu wchodzą:
1.1. Gra edukacyjna z panelem i 5 obrotowymi kostkami 1 sztuka.
1.2. Gra edukacyjna z 9 obrotowymi kostkami 1 sztuka.
1.3. Gra edukacyjna z 16 obrotowymi tabliczkami
typu dobierz w pary 1 sztuka.
1.4. Gra edukacyjna z elementami
obrotowymi i tablicą 1 sztuka
1.5. Gra edukacyjna z obrotowymi kostkami tworzącymi ciąg myślowy
1 sztuka.
1.6. Gra edukacyjna z 9 obrotowymi elementami
tabliczkami 1 sztuka.
1.7. Stelaż aluminiowy z tablicą edukacyjną dwustronną
1 sztuka.
2. Wiata edukacyjna wyposażona w ławostół z blatem edukacyjnym oraz grę z 9 obrotowymi tabliczkami dot. łąki kwietnej i owadów pożytecznych – 1 zestaw.
3. Edukacyjna gra terenowa dot. segregacji śmieci kosz na odpady 1 zestaw.
4. Edukacyjny ławostół z dwoma siedziskami, zadrukowanym blatem dot. ptaków oraz jednym oparciem – 1 zestaw.
5. Ławka z oparciem edukacyjnym dot. odnawialnych źródeł energii – 1 sztuka.
6. Tablica edukacyjna - gablota terenowa – 1 sztuka.
Szczegółowy opis w zakresie przedmiotu zamówienia dla części nr 2 wraz z wymaganiami stawianymi przez Zamawiającego został opisany w załączniku nr 6 do SWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.5.5.) Wartość części: 138224,57 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawy wyposażenia dydaktycznego w ramach realizacji przedsięwzięcia pn. Wspieranie rozwoju terenowej infrastruktury edukacyjnej na terenie Zespołu Szkół w Trzciance.
Przedsięwzięcie pn. „Wspieranie rozwoju terenowej infrastruktury edukacyjnej na terenie Zespołu Szkół w Trzciance” dofinansowane jest ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu w ramach naboru wniosków na przedsięwzięcia z zakresu edukacji ekologicznej na 2024 rok.
Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery części i szczegółowo opisany w zakresie przedmiotu zamówienia dla poszczególnej części wraz z wymaganiami minimalnymi stawianymi przez Zamawiającego w załączniku nr 6 do SWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
Cześć 3: Zakup i dostawa ekranu/wyświetlacza LED z czujnikiem powietrza PM 2,5 i PM 10.
1. Ekran/wyświetlacz LED z czujnikiem powietrza PM 2,5 i PM 10 - 1 szt..
Szczegółowy opis w zakresie przedmiotu zamówienia dla części nr 3 wraz z wymaganiami stawianymi przez Zamawiającego został opisany w załączniku nr 6 do SWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.5.5.) Wartość części: 5284,82 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawy wyposażenia dydaktycznego w ramach realizacji przedsięwzięcia pn. Wspieranie rozwoju terenowej infrastruktury edukacyjnej na terenie Zespołu Szkół w Trzciance.
Przedsięwzięcie pn. „Wspieranie rozwoju terenowej infrastruktury edukacyjnej na terenie Zespołu Szkół w Trzciance” dofinansowane jest ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu w ramach naboru wniosków na przedsięwzięcia z zakresu edukacji ekologicznej na 2024 rok.
Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery części i szczegółowo opisany w zakresie przedmiotu zamówienia dla poszczególnej części wraz z wymaganiami minimalnymi stawianymi przez Zamawiającego w załączniku nr 6 do SWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
Część 4: Zakup i dostawa lampy solarnej:
1.Lampa solarna typu parkowego – 1 sztuka.
Szczegółowy opis w zakresie przedmiotu zamówienia dla części nr 4 wraz z wymaganiami stawianymi przez Zamawiającego został opisany w załączniku nr 6 do SWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.5.5.) Wartość części: 2295,25 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W wyznaczonym terminie tj. do 21.08.2024r. do godz. 10.00 wpłynęła jedna oferta. Kwota zaproponowana przez Wykonawcę wynosi 124 599,01 zł brutto. Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 33 002,00 zł brutto i nie jest w stanie pokryć różnicy do oferty najkorzystniejszej. Powoduje to obowiązek unieważnienia postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp (Dz.U. z 2024 r., poz. 1320 ze zm.)

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 143750,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 143750,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 143750,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MENTOR Agencja Reklamy i Dydaktyki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 331392788

7.3.3) Ulica: Przyrowo 14B

7.3.4) Miejscowość: Połczyn-Zdrój

7.3.5) Kod pocztowy: 78-320

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 143750,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W wyznaczonym terminie tj. do 21.08.2024r. do godz. 10.00 wpłynęła jedna oferta. Kwota zaproponowana przez Wykonawcę wynosi 105 767,70 zł brutto. Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 7 811,00 zł brutto i nie jest w stanie pokryć różnicy do oferty najkorzystniejszej. Powoduje to obowiązek unieważnienia postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp (Dz.U. z 2024 r., poz. 1320 ze zm.)

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W wyznaczonym terminie tj. do 21.08.2024r. do godz. 10.00 wpłynęła jedna oferta. Kwota zaproponowana przez Wykonawcę wynosi 115 210,41 zł brutto. Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 3 000,00 zł brutto i nie jest w stanie pokryć różnicy do oferty najkorzystniejszej. Powoduje to obowiązek unieważnienia postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp (Dz.U. z 2024 r., poz. 1320 ze zm.)

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.