Ogłoszenie z dnia 2024-09-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00487553/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
"Zakup ciągnika wraz z pługiem do śniegu i posypywarką"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PASZOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647423
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 137
1.5.2.) Miejscowość: Paszowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-411
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 768706097
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@paszowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.paszowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.platformazakupowa.pl/pn/paszowice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Zakup ciągnika wraz z pługiem do śniegu i posypywarką"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-28670de6-5c61-48cf-b55e-8d349165f8f9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00505589
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00029525/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup ciągnika wraz z osprzętem na potrzeby gminy Paszowice
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00487553
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GK.I.271.15.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 447000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup ciągania rolniczego.4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki
4.5.5.) Wartość części: 325000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup osprzętu - pług do śniegu i posypywarka.4.5.3.) Główny kod CPV: 34390000-7 - Akcesoria do ciągników
4.5.5.) Wartość części: 122000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający, zgodnie z art. 255 pkt 3 ww. ustawy, unieważnia postępowanie
o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia łącznie 447000,00 zł netto (549.810,00 zł brutto).
W związku z tym, że Zamawiający nie może zwiększyć ww. kwot do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty unieważnia się ww. postepowanie (na Część 1 i Część 2 zamówienia) – na podstawie art. 255 pkt 3 ww. ustawy.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 549318,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 549318 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający, zgodnie z art. 255 pkt 3 ww. ustawy, unieważnia postępowanie
o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia łącznie 447000,00 zł netto (549.810,00 zł brutto).
W związku z tym, że Zamawiający nie może zwiększyć ww. kwot do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty unieważnia się ww. postepowanie (na Część 1 i Część 2 zamówienia) – na podstawie art. 255 pkt 3 ww. ustawy.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 103689 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 103689 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI PASZOWICE
więcej: przetargi PASZOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa kabinowego mikrociągnika z akcesoriami do UWM w Olsztynie.
- Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na obszarze gminy Jabłoń
- Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni ruchu drogowego do Zespołu Szkół im. Walerego Goetla w Suchej Beskidzkiej niezbędnych do przeprowadzenia kursu prawa jazdy kat. T
- Dostawa maszyn i urządzeń do bieżącego utrzymania dróg powiatowych
- Dostawa ciągnika rolniczego przystosowanego do prac leśnych dla Nadleśnictwa Rybnik
- Zakup ciągnika rolniczego (mini) wraz z maszynami do prac komunalnych
więcej: Ciągniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.