eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi G³ownoBudowa ogólnodostêpnej i niekomercyjnej infrastruktury na terenie rekreacyjnym przy ul. Skrêtnej w G³ownie.



Og³oszenie z dnia 2022-12-20


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa ogólnodostêpnej i niekomercyjnej infrastruktury na terenie rekreacyjnym przy ul. Skrêtnej w G³ownie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miasta G³owno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057684

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: M³ynarska 15

1.5.2.) Miejscowo¶æ: G³owno

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-015

1.5.4.) Województwo: ³ódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - £ódzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ajaniak@glowno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.glowno.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa ogólnodostêpnej i niekomercyjnej infrastruktury na terenie rekreacyjnym przy ul. Skrêtnej w G³ownie.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-511200bd-8040-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00505638

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-12-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00028900/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.17 Budowa ogólnodostêpnej i niekomercyjnej infrastruktury na terenie rekreacyjnym przy ul. Skrêtnej w G³ownie.

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Rozbudowa ogólnodostêpnej i niekomercyjnej infrastruktury na terenie rekreacyjnym przy ul. Skrêtnej w G³ownie.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://glowno.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://glowno.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem Platformy Zakupowej znajduj±cej siê pod adresem: https://glowno.ezamawiajacy.pl/
2. Instrukcja korzystania z Platformy jest dostêpna pod wy¿ej wskazanym adresem w zak³adce „Regulacje i procedury procesu zakupowego” oraz stanowi za³±cznik nr 13 do SWZ.
3. O¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wp³yn± do Zamawiaj±cego, uwa¿a siê za dokumenty z³o¿one w terminie, je¶li ich czytelna tre¶æ dotrze do Zamawiaj±cego przed up³ywem wyznaczonego terminu.
4. Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich z³o¿enia/wys³ania na Platformie.
Ogólne zasady korzystania z Platformy:
1. Zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Gminy Miasta G³owno https://glowno.ezamawiajacy.pl/ lub https://oneplace.marketplanet.pl,
2. Wykonawca po wybraniu opcji „przyst±p do postêpowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o mo¿liwo¶ci zalogowania lub do za³o¿enia bezp³atnego konta. Wykonawca zak³ada konto wykonuj±c kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia has³o, nastêpnie powtarza has³o, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj siê”.
3. W uzasadnionych przypadkach (np. wprowadzenie danych niezgodnych z danymi rejestrowymi) rejestracja Wykonawcy mo¿e potrwaæ maksymalnie do 2 dni roboczych. W zwi±zku z tym Zamawiaj±cy zaleca Wykonawcom uwzglêdnienie czasu niezbêdnego na rejestracjê w procesie z³o¿enia oferty w postaci elektronicznej.
4. Wykonawca wraz z potwierdzeniem z³o¿enia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje, o mo¿liwo¶ci przyspieszenia procedury za³o¿enia konta, wówczas nale¿y skontaktowaæ siê pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu.

Zamawiaj±cy, okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo- aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie tj.:
1. Sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
2. Komputer klasy PC lub MAC, z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta;
3. Zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa wspierana przez producenta MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge;
4. Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf;
5. Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalne formaty przesy³anych danych tj. plików o wielko¶ci do 100 MB w txt, pdf, doc, xls, docx, zip, 7z, tar, gz, xml, XAdES.
6. Zamawiaj±cy okre¶la informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:
7. Plik za³±czony przez Wykonawcê na Platformie i zapisany, widoczny jest w systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Mo¿liwo¶æ otworzenia pliku dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu otwarcia ofert.
8. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim ¼ród³em czasu - zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
9. Zamawiaj±cy informuje, i¿ w przypadku jakichkolwiek w±tpliwo¶ci zwi±zanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktowaæ siê z dostawc± rozwi±zania teleinformatycznego Platforma zakupowa Gmina Miasta G³owno tel. +48 22 257 22 23 (infolinia dostêpna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl
10. Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z Wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej wskazanych w SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej zwanym „RODO”, informujê, ¿e:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miasta G³owno reprezentowana przez Burmistrza G³owna z siedzib± w Urzêdzie Miejskim w G³ownie przy ul. M³ynarskiej 15, 95-015 G³owno Nowy. Z administratorem mo¿na siê skontaktowaæ listownie na adres podany powy¿ej, przez e-mail: sekretariat@glowno.pl oraz telefonicznie: 42 719 11 51.
2) Inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Miasta G³owno jest Pani Magdalena Kuszmider, e-mail: inspektor@glowno.pl
3) Administrator bêdzie przetwarza³ Pani/Pana dane osobowe w celu obowi±zku prawnego na³o¿onego na administratora (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) wynikaj±cego z ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. - Prawo zamówieñ publicznych w sprawie przeprowadzenia postêpowania ofertowego i podpisania umowy na realizacjê zadania publicznego.
4) Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Osoba, której dane dotycz±, jest zobowi±zana do ich podania. Konsekwencj± niepodania wymaganych danych jest brak mo¿liwo¶ci przeprowadzenia postêpowania oo udzielenie zamówienia ppublicznego.
5) Dane osobowe mog± byæ ujawnione jedynie w³a¶ciwie upowa¿nionym osobom fizycznym, prawnym lub innym odbiorcom posiadaj±cym podstawê prawn± ¿±dania dostêpu do danych osobowych oraz odbiorcom, którym musz± zostaæ ujawnione dane zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa. Odbiorc± bêdzie spó³ka Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. siedzib± w Warszawie (02-672) przy ul. Domaniewskiej 49, wpisan± do Rejestru Przedsiêbiorców Krajowego Rejestru S±dowego, prowadzonego przez S±d Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydzia³ Gospodarczy Krajowego Rejestru S±dowego pod numerem KRS: 0000041441, REGON: 017282436, NIP: 526-25-35-153, jako w³a¶ciciel Platformy Zakupowej, na której Gmina Miasta G³owno prowadzi postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, dzia³aj±c± pod adresem: https://glowno.ezamawiajacy.pl/
6) Administrator bêdzie przechowywaæ Pañstwa dane osobowe do chwili za³atwienia sprawy, a nastêpie przez okres wynikaj±cy z zasad okre¶lonych w Rozporz±dzeniu z dnia 18 stycznia 2011 roku w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych.
7) W uzasadnionych przypadkach przys³uguj± Pani/Panu nastêpuj±ce prawa:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych**
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RI.271.88.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegaj±cych na: zakupie, dostawie i monta¿u nw.: urz±dzeñ placu zabaw przy ul. Skrêtnej w G³ownie.
1. ¦lizg tubowy - 1 szt., Urz±dzenie musi posiadaæ certyfikat zgodno¶ci z norm± PN EN 1176 wydany przez jednostkê posiadaj±c± akredytacjê PCA
2. System piramida - 1 szt., Urz±dzenie musi posiadaæ certyfikat zgodno¶ci z norm± PN-EN 1176 wydany przez jednostkê posiadaj±c± akredytacjê PCA,
3. Hu¶tawka kwartet z trzema siedziskami p³askimi i jednym koszykowym - 1szt., Urz±dzenie musi posiadaæ certyfikat zgodno¶ci z norm± PN-EN 1176 wydany przez jednostkê posiadaj±c± akredytacjê PCA,
4. Bujawka wa¿ka - 1szt., Urz±dzenie musi posiadaæ certyfikat zgodno¶ci z norm± PN-EN 1176 wydany przez jednostkê posiadaj±c± akredytacjê PCA,
5. Bujak Jeep - 1szt,. Urz±dzenie musi posiadaæ certyfikat zgodno¶ci z norm± PN-EN 1176 wydany przez jednostkê posiadaj±c± akredytacjê PCA,
6.Gra chwytak pi³ek - 1szt. Urz±dzenie musi posiadaæ certyfikat zgodno¶ci z norm± EN 1176-01:2017 EN 1176-07:2008
7. Instrument cymba³y - 1szt. Urz±dzenie musi posiadaæ certyfikat zgodnie z norm± PN EN 1176-2017.
W zakresie zamówienia znajduje siê wykonanie fundamentowania urz±dzeñ oraz pod³o¿a bezpiecznego stref upadku. Pod³o¿e z piasku gr. min. 30cm. Pole powierzchni pod³o¿a 120 m2. Pod pod³o¿em z piasku i na bokach geow³óknina separacyjna. Powierzchnia geow³ókniny 136,5m2. Po zakoñczeniu prac nale¿y uporz±dkowaæ teren budowy. W kalkulacji nale¿y uj±æ ewentualny wywóz ziemi z wykopów fundamentowych urz±dzeñ i strefy bezpieczeñstwa zestawu.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne

37535200-9 - Wyposa¿enie placów zabaw

37535210-2 - Hu¶tawki (pionowe) do placów zabaw

37535240-1 - Zje¿d¿alnie do placów zabaw

37535260-7 - Tunele do placów zabaw

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która nie zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 Pzp oraz uzyska najwy¿sz± liczbê punktów na podstawie kryteriów oceny, wymienionych poni¿ej.
2. Zamawiaj±cy przy wyborze oferty bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami oceny, gdzie 1%=1pkt:

Lp. Nazwa kryterium Waga % (maksymalna liczba punktów)
1. Cena oferty brutto (C), zwana te¿ „Cen±” 60% (60 pkt)
2. Okres gwarancji (G) 30% (30 pkt)
3. Termin wykonania (T) 10% (10 pkt)

3. Sposób oceny w ramach kryteriów oceny ofert
1) Sposób oceny w kryterium „Cena” (C), w kryterium Cena, w którym punkty zostan± przyznane wg. nastêpuj±cego wzoru:

C = Cmin/Co x 100 x 60%, gdzie:

C – ilo¶æ punktów przyznanych danej ofercie w kryterium „Cena”
Cmin – najni¿sza cena brutto spo¶ród wszystkich z³o¿onych ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu
Co – cena brutto oferty badanej
100 – wska¼nik sta³y
60% - procentowe znaczenie kryterium „Cena”

Liczba punktów, któr± mo¿na uzyskaæ w ramach kryterium „Cena” obliczona zostanie ustalona przez podzielenie najni¿szej ceny brutto ze z³o¿onych ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu przez cenê ocenianej oferty i pomno¿enie tak otrzymanej liczby przez 100 punktów i wagê kryterium, któr± ustalono na 60%.
Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do kryterium „Cena” otrzyma 60 punktów.

2) Sposób oceny w kryterium „Okres gwarancji” (G)
W kryterium „Okres gwarancji”, Zamawiaj±cy dokona oceny na podstawie deklaracji Wykonawcy, dotycz±cej okresu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia, z³o¿onej w wype³nionym „Formularzu oferty”.
Minimalny okres gwarancji nie mo¿e byæ krótszy ni¿ 3 lata od daty odbioru koñcowego.
Maksymalny okres gwarancji za jaki Zamawiaj±cy przyzna punkty, korzystaj±c ze wzoru dla kryterium wynosi 5 lat. W przypadku, gdy Wykonawca poda d³u¿szy ni¿ 5 lat, ocenie bêdzie podlega³ okres 5 lat.
W kryterium „Okres gwarancji”, punkty zostan± przyznane na podstawie nastêpuj±cego wzoru:

G=Go/Gn x 100 x 30%, gdzie:

G - ilo¶æ punktów przyznanych danej ofercie w kryterium „Okres gwarancji”,
Go - „Okres gwarancji” w ofercie badanej,
Gn - najd³u¿szy „Okres gwarancji” w¶ród ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu
100 wska¼nik sta³y,
30% - procentowe znaczenie kryterium „Okres gwarancji”.
W ofercie d³ugo¶æ okresu gwarancji nale¿y podaæ w latach.
Liczba punktów, któr± mo¿na uzyskaæ w ramach kryterium „Okres gwarancji” obliczona zostanie przez podzielenie okresu gwarancji ocenianej oferty przez okres gwarancji najd³u¿szy w z³o¿onych ofertach i pomno¿enie tak otrzymanej liczby przez 100 punktów i wagê kryterium, któr± ustalono na 30%.

3) Sposób oceny w kryterium „Termin wykonania” (T)
W kryterium „Termin wykonania”, Zamawiaj±cy dokona oceny na podstawie deklaracji Wykonawcy, dotycz±cej okresu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia, z³o¿onej w wype³nionym „Formularzu oferty”.
Maksymalny termin wykonania nie mo¿e byæ d³u¿szy ni¿ 60 dni od daty zawarcia umowy.
W kryterium „Termin wykonania”, punkty zostan± przyznane na podstawie nastêpuj±cego wzoru:

T=Tn/To x 100 x 10%, gdzie:

T - ilo¶æ punktów przyznanych danej ofercie w kryterium „Termin wykonania”,
To - Termin wykonania w ofercie badanej,
Tn – najkrótszy zaoferowany termin wykonania w¶ród ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu
100 wska¼nik sta³y,
10% - procentowe znaczenie kryterium „Termin wykonania”.
W ofercie d³ugo¶æ okresu gwarancji nale¿y podaæ w dniach od zawarcia umowy.
Liczba punktów, któr± mo¿na uzyskaæ w ramach kryterium „Termin wykonania” obliczona zostanie przez podzielenie najkrótszego zaoferowanego terminu wykonania spo¶ród ofert nieodrzuconych przez termin wykonania ocenianej oferty i pomno¿enie tak otrzymanej liczby przez 100 punktów i wagê kryterium, któr± ustalono na 10%.

4. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Pzp oraz SWZ i otrzyma najwiêksz± ³±czn± liczbê punktów ze wszystkich kryteriów.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. Zamawiaj±cy okre¶la poni¿sze warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym: Zamawiaj±cy nie okre¶la tego warunku.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów: Zamawiaj±cy nie okre¶la tego warunku.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiaj±cy nie okre¶la tego warunku.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) warunek dotycz±cy niezbêdnego do¶wiadczenia:
Warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e wykona³ nale¿ycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczy³ nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, w tym okresie: co najmniej dwie roboty budowlane polegaj±c± na budowie, przebudowie lub rozbudowie lub remoncie placu zabaw, w zakresie których znajdowa³o siê wykonanie dostawy i monta¿u urz±dzeñ zabawowych, a warto¶æ jednej z tych robót warto¶æ by³a nie ni¿sza ni¿ 100 000,00 z³ brutto.

Uwagi:
- W przypadku gdy Wykonawca wykonywa³ w ramach kontraktu/umowy wiêkszy zakres prac, dla potrzeb niniejszego zamówienia powinien wyodrêbniæ i podaæ warto¶æ robót ogó³em, a nie robót c.o., elektrycznych itp..
- Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz

winien zawieraæ roboty, w których wykonaniu Wykonawca bezpo¶rednio uczestniczy³.
- Je¿eli Wykonawca wykazuje do¶wiadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/umowy) realizowanego przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum), Zamawiaj±cy nie dopuszcza by Wykonawca polega³ na do¶wiadczeniu grupy Wykonawców, której by³ cz³onkiem, je¿eli bezpo¶rednio nie uczestniczy³ w wykonaniu robót, które wykazuje jako w³asne do¶wiadczenie. Zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ zwrócenia siê do Wykonawcy o wyja¶nienia w tym zakresie oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowi±zków czy wystawionych przez wykonawcê faktur.
- Zamawiaj±cy dopuszcza wykazanie wykonania wielu robót w ramach jednego kontraktu.

b) warunek dotycz±cy zdolno¶ci zawodowej
Warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e:
- dysponuje lub bêdzie dysponowa³, co najmniej jedn± osob± skierowan± przez wykonawcê do realizacji niniejszego zamówienia, posiadaj±c± przygotowanie zawodowe do pe³nienia samodzielnej funkcji kierownika budowy uprawniaj±ce do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno–budowlanej bez lub równowa¿nymi,
Uwagi:
Przez uprawnienia budowlane Zamawiaj±cy rozumie uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz w rozporz±dzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz. 831 ze zm.) lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowi±zuj±cych przepisów prawa, lub odpowiednich przepisów obowi±zuj±cych na terenie kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, uznanych przez w³a¶ciwy organ, zgodnie z ustaw± z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz.U. 2021 r. poz. 1646). W przypadku osób, które s± obywatelami pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz pañstw cz³onkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym (w rozumieniu art. 4a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów, in¿ynierów budownictwa (t.j. Dz. U. 2019 r., poz. 1117 ze zm.), osoby wyznaczone do realizacji zamówienia posiadaj± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, wyszczególnione wy¿ej, je¿eli:
- naby³y kwalifikacje zawodowe do wykonywania dzia³alno¶ci w budownictwie, równoznacznej wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, odpowiadaj±ce posiadaniu uprawnieñ budowlanych do kierowania robotami budowlanymi, oraz
- posiadaj± odpowiedni± decyzjê o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub w przypadku braku decyzji o uznaniu kwalifikacji zawodowych zosta³y spe³nione w stosunku do tych osób wymagania, o których mowa w art. 20a ust. 2-6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów, in¿ynierów budownictwa, dotycz±ce ¶wiadczenia us³ug transgranicznych.

2. Ocena spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu zostanie dokonana wed³ug formu³y spe³nia/nie spe³nia.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2) Zamawiaj±cy od wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona najwy¿ej bêdzie ¿±da³ na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia, o¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego, o których mowa w art. 108 ust. 1 Pzp – zgodnie z Za³±cznikiem nr 5 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – zgodnie z Za³±cznikiem nr 6 do SWZ;
b. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami – zgodnie z Za³±cznikiem nr 7 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

1) Certyfikat zgodno¶ci z norm± PN EN 1176 wydany przez jednostkê posiadaj±c± akredytacjê PCA dla urz±dzenia ¦lizg tubowy,
2) Certyfikat zgodno¶ci z norm± PN-EN 1176 wydany przez jednostkê posiadaj±c± akredytacjê PCA dla Systemu piramida,
3) Certyfikat zgodno¶ci z norm± PN-EN 1176 wydany przez jednostkê posiadaj±c± akredytacjê PCA dla Hu¶tawki kwartet,
4) Certyfikat zgodno¶ci z norm± PN-EN 1176 wydany przez jednostkê posiadaj±c± akredytacjê PCA dla Bujawki wa¿ka,
5. certyfikat zgodno¶ci z norm± PN-EN 1176 wydany przez jednostkê posiadaj±c± akredytacjê PCA, dla Bujaka Jeep,
6) Certyfikat zgodno¶ci z norm± EN 1176-01:2017 EN 1176-07:2008 dla Gry chwytak
7) Certyfikat zgodno¶ci z norm± PN EN 1176-2017 dla Instrumentu cymba³y.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

1) Certyfikat zgodno¶ci z norm± PN EN 1176 wydany przez jednostkê posiadaj±c± akredytacjê PCA dla urz±dzenia ¦lizg tubowy,
2) Certyfikat zgodno¶ci z norm± PN-EN 1176 wydany przez jednostkê posiadaj±c± akredytacjê PCA dla Systemu piramida,
3) Certyfikat zgodno¶ci z norm± PN-EN 1176 wydany przez jednostkê posiadaj±c± akredytacjê PCA dla Hu¶tawki kwartet,
4) Certyfikat zgodno¶ci z norm± PN-EN 1176 wydany przez jednostkê posiadaj±c± akredytacjê PCA dla Bujawki wa¿ka,
5. certyfikat zgodno¶ci z norm± PN-EN 1176 wydany przez jednostkê posiadaj±c± akredytacjê PCA, dla Bujaka Jeep,
6) Certyfikat zgodno¶ci z norm± EN 1176-01:2017 EN 1176-07:2008 dla Gry chwytak
7) Certyfikat zgodno¶ci z norm± PN EN 1176-2017 dla Instrumentu cymba³y.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. Przepisy dotycz±ce wykonawcy stosuje siê odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Je¿eli zosta³a wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy bêdzie ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ¿aden z nich nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, natomiast spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu Wykonawcy wykazuj± zgodnie z Dzia³em XIV ust. 1 pkt. 4 SWZ.
5. Celem wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w Dziale X SWZ oraz spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w Dziale XIV ust. 1 pkt. 4) SWZ, Wykonawcy sk³adaj± o¶wiadczenia i dokumenty okre¶lone w Dziale XVII SWZ w sposób i trybie tam okre¶lonym.
6. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± robot budowlane, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W takiej sytuacji Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia zobowi±zani s± do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni Wykonawcy (zgodnie z Za³±cznikiem nr 9 do SWZ).

7. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z art. 454 ust. 2 ustawy zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ istotnych zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w tym:

1. Zmiana wynagrodzenia.
1) Zmiana dotyczy realizacji, przez dotychczasowego wykonawcê, dodatkowych dostaw, us³ug lub robót budowlanych, których nie uwzglêdniono w zamówieniu podstawowym, o ile sta³y siê one niezbêdne i zosta³y spe³nione ³±cznie nastêpuj±ce warunki:
a) zmiana wykonawcy nie mo¿e zostaæ dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególno¶ci dotycz±cych zamienno¶ci lub interoperacyjno¶ci wyposa¿enia, us³ug lub instalacji zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
b) zmiana wykonawcy spowodowa³aby istotn± niedogodno¶æ lub znaczne zwiêkszenie kosztów dla zamawiaj±cego,
c) wzrost ceny spowodowany ka¿d± kolejn± zmian± nie przekracza 50% warto¶ci pierwotnej umowy, a w przypadku zamówieñ w dziedzinach obronno¶ci i bezpieczeñstwa ³±czna warto¶æ zmian nie przekracza 50% warto¶ci pierwotnej umowy, z wyj±tkiem nale¿ycie uzasadnionych przypadków;
2) W przypadku, gdy konieczno¶æ zmiany umowy spowodowana jest okoliczno¶ciami, których zamawiaj±cy, dzia³aj±c z nale¿yt± staranno¶ci±, nie móg³ przewidzieæ, o ile zmiana nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy a wzrost ceny spowodowany ka¿d± kolejn± zmian± nie przekracza 50% warto¶ci pierwotnej umowy.
3) W przypadku, gdy warto¶æ nie przekracza progów unijnych i gdy warto¶æ zmiany nie przekracza 15% warto¶ci pierwotnej umowy, a zmiany te nie powoduj± zmiany ogólnego charakteru umowy.
4) W przypadku konieczno¶ci wykonania robót zamiennych, czyli takich, które ujête by³y w dokumentacji projektowej, a zmiany wymaga sposób ich wykonania, rodzaj zastosowanych materia³ów czy rozwi±zañ technicznych.
5) Rozliczenie robót dodatkowych i zamiennych odbywaæ siê bêdzie na podstawie kosztorysu ofertowego, w tym czynników cenotwórczych zawartych w kosztorysie ofertowym. Brakuj±ce ceny czynników cenotwórczych zostan± przyjête w kolejno¶ci: przez analogiê, z zeszytów SEKOCENBUD (jako ¶rednie) za okres ich wbudowania. Podstaw± do okre¶lenia nak³adów rzeczowych bêd± odpowiednie pozycje KNR-ów. W przypadku braku odpowiednich pozycji w KNR-ach, zastosowane zostan± KNNR-y, a nastêpnie wycena indywidualna wykonawcy, zatwierdzona przez Zamawiaj±cego.
6) W sytuacjach, o których mowa w ppkt 1-5 podstaw± dokonania zmiany jest sporz±dzenie protoko³u uzasadniaj±cego konieczno¶æ wprowadzonych zmian, akceptacja przez zamawiaj±cego kosztorysu wykonania dodatkowych robót budowlanych i zawarcie stosownego aneksu do umowy.

2. Zmiana terminu wykonania umowy:
1) Zamawiaj±cemu przys³uguje prawo przed³u¿enia umownego terminu wykonania w nastêpuj±cych przypadkach:
a) wp³ywu COVID-19 na terminowe wykonanie umowy. Strona wnioskuj±ca o zmianê zobowi±zana jest uzasadniæ zmianê wskazuj±c okoliczno¶ci, w tym dotycz±ce
• nieobecno¶ci pracowników lub osób ¶wiadcz±cych pracê za wynagrodzeniem na innej podstawie ni¿ stosunek pracy, które uczestnicz± lub mog³yby uczestniczyæ w realizacji zamówienia;
• decyzji wydanych przez G³ównego Inspektora Sanitarnego lub dzia³aj±cego z jego upowa¿nienia pañstwowego wojewódzkiego inspektora sanitarnego, w zwi±zku z przeciwdzia³aniem COVID-19, nak³adaj±cych na wykonawcê obowi±zek podjêcia okre¶lonych czynno¶ci zapobiegawczych lub kontrolnych;
• poleceñ lub decyzji wydanych przez wojewodów, ministra w³a¶ciwego do spraw zdrowia lub Prezesa Rady Ministrów, zwi±zanych z przeciwdzia³aniem COVID-19, o których mowa w art. 11 ust. 1-3;
• wstrzymania dostaw produktów, komponentów produktu lub materia³ów, trudno¶ci w dostêpie do sprzêtu lub trudno¶ci w realizacji us³ug transportowych;
• innych okoliczno¶ci, które uniemo¿liwiaj± b±d¼ w istotnym stopniu ograniczaj± mo¿liwo¶æ wykonania umowy;
• okoliczno¶ci, o których mowa w ww. zakresie, w jakim dotycz± one podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy.
Pe³ny tekst znajduje siê we wzorze umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-01-04 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://glowno.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-01-04 12:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-02-02

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

I.W opisie przedmiotu zamówienia (dokumentacja projektowa) zosta³y wskazane konkretne urz±dzenia placu zabaw wraz z ich opisem i za³±czeniem kart katalogowych. Zamawiaj±cy dopuszcza zaoferowanie urz±dzeñ równowa¿nych wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia z poni¿szymi zastrze¿eniami:
1. Wymiary zaoferowanych urz±dzeñ placu zabaw nie mog± byæ wiêksze od wymiarów urz±dzeñ podanych w dokumentacji projektowej, z uwagi na przyjête strefy bezpieczeñstwa. Zamawiaj±cy dopuszcza tolerancjê wymiarów „w dó³” do 5%.
2. Zamawiaj±cy nie dopuszcza zmiany materia³ów, z których maj± byæ wykonane urz±dzenia zabawowe placu. S³upy konstrukcyjne musz± byæ wykonane ze stali cynkowanej. Elementy urz±dzeñ musz± byæ wykonane z polietylenu niskiej gêsto¶ci LLDPE barwionego w masie z dodatkiem stabilizatorów UV o grubo¶ci nie mniej ni¿ 4 mm. Porêcze, pochwyty i inne elementy stalowe musz± byæ wykonane ze stali
ocynkowanej o ¶rednicy prêta 32 mm oraz 25 mm. Bujak mo¿e mieæ kszta³t innego samochodu, pod warunkiem zastosowania materia³ów opisanych w dokumentacji tj. niskiej gêsto¶ci polietylenu stabilizowanego UV i sprê¿yny ze stali ocynkowanej i malowanej proszkowo.
Wszystkie urz±dzenia musz± posiadaæ certyfikaty, o których mowa w opisie przedmiotu zamówienia.
Z uwagi na fakt, i¿ Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym. Wykonawca analizuj±c dokumentacjê projektow± i swz powinien za³o¿yæ, ¿e ka¿demu odniesieniu u¿ytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz „lub równowa¿ne".
Wykonawca, który zastosuje urz±dzenia lub materia³y równowa¿ne bêdzie obowi±zany wykazaæ w trakcie realizacji zamówienia, ¿e zastosowane przez niego urz±dzenia i materia³y spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego.
Wykonawca, który zaoferuje urz±dzenia równowa¿ne wraz z ofert± zobowi±zany jest z³o¿yæ wykaz oferowanych urz±dzeñ równowa¿nych.

II. Wymagania w zakresie zatrudnienia na umowê o pracê
1. Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia przez wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie stosunku pracy osób wykonuj±cych wskazane w ust. 2 czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia, poniewa¿ wykonanie tych czynno¶ci polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2022 r. poz. 1510 z pó¼n. zm.).
2. Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia przez wykonawcê lub podwykonawcê, na podstawie umowy o pracê, w trakcie realizacji zamówienia, osób wykonuj±cych czynno¶ci takie, jak: wykonanie robót w zakresie przygotowania terenu pod budowê i robót ziemnych, monta¿ urz±dzeñ zabawowych Obowi±zek ten dotyczy tak¿e podwykonawców – wykonawca jest zobowi±zany zawrzeæ w ka¿dej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowi±zuj±ce podwykonawców do zatrudnienia na umowê o pracê osób wykonuj±cych powy¿sze czynno¶ci.
3. Powy¿sze wymogi nie dotycz± osób kieruj±cych i nadzoruj±cych budow± oraz dostawców materia³ów budowlanych i sprzêtu.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.