eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PszczynaRemont ściany i pokrycia części dachu przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Łące, obejmujący zakresem: Zadanie 1: Remont ściany budynku w ZSP w Łące. Zadanie 2: Remont pokrycia dachu w ZSP w Łące



Ogłoszenie z dnia 2024-09-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont ściany i pokrycia części dachu przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym
w Łące, obejmujący zakresem:
Zadanie 1: Remont ściany budynku w ZSP w Łące.
Zadanie 2: Remont pokrycia dachu w ZSP w Łące

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pszczyna Urząd Miejski w Pszczynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258339

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 2

1.5.2.) Miejscowość: Pszczyna

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pszczyna@pszczyna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pszczyna.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pszczyna.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont ściany i pokrycia części dachu przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym
w Łące, obejmujący zakresem:
Zadanie 1: Remont ściany budynku w ZSP w Łące.
Zadanie 2: Remont pokrycia dachu w ZSP w Łące

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5aaf71c9-1d34-4f3c-998f-f755aa521182

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00505639

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00031493/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.24 Remont ściany i pokrycia części dachu w ZSP w Łące

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00450606

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.1.35.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zadania jest remont ściany zachodniej budynku wielofunkcyjnego w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w
Łące. Zakłada się remont elewacji oraz ociepleniem ścian i wymianą elementów elewacyjnych
wykończeniowych (drabiny, obróbki blacharskie) – w zakresie oznaczonym na rysunkach.
Zakres przewidzianych robót budowlanych: ogrodzenie terenu, montaż rusztowań, zabezpieczenie stolarki okiennej i
drzwiowej, skucie odpadających tynków, płytek cokołowych i płytek na schodach i murku, rozbiórka elementów do utylizacji:
drabin, obróbek blacharskich, elementy z rozbiórki gromadzić w kontenerach na odpady rozbiórkowe i wywieźć w
przeznaczone do tego miejsce – składowisko odpadów budowlanych, demontaż do powtórnego zachowania: opraw
oświetleniowych, rur spustowych i instalacji
odgromowej na ścianach, wzmocnienie ścian osłonowej kotwami chemicznymi, montaż kotew pod nowe drabiny
ewakuacyjne, tynkowanie ubytków w ścianie istniejącej po skuci tynków, wykonanie tynków dekoracyjnych na cokole,
wykonanie warstwy ocieplenia i warstwy wykończeniowej, izolacja dachów przy ścianach attykowych, prace malarskie,
wykonanie posadzki na schodach i murku, montaż drabin ewakuacyjnych, montaż rur spustowych, parapetów, instalacji
odgromowej i obróbek blacharskich, prace porządkowe

4.5.3.) Główny kod CPV: 45443000-4 - Roboty elewacyjne

4.5.5.) Wartość części: 284654,64 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zadanie obejmuje wykonanie remontu pokrycia dachu części wyższej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Łące.
2. Zakres przewidzianych robót budowlanych obejmuje: ogrodzenie terenu, montaż rusztowań, rozbiórka elementów do
utylizacji: papa, obróbki blacharskie, elementy z rozbiórki gromadzić w kontenerach na odpady rozbiórkowe i wywieźć w
przeznaczone do tego miejsce – składowisko odpadów budowlanych, demontaż do powtórnego zachowania: instalacji
odgromowej, demontaż istniejącego pokrycia dachów: papy i gontu bitumicznego, remont opierzenia kominów, montaż
nowego pokrycia dachów, montaż instalacji odgromowej, prace porządkowe.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów

4.5.5.) Wartość części: 146461,42 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 245198,47 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 390287,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 245198,47 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BAUPLATZ Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6472575254

7.3.4) Miejscowość: Połomia

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 245198,47 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-20

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 158848,17 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 463710,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 158848,17 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BAUPLATZ Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6472575254

7.3.4) Miejscowość: Połomia

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 158848,17 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.