Ogłoszenie z dnia 2024-09-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00450606/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont ściany i pokrycia części dachu przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym
w Łące, obejmujący zakresem:
Zadanie 1: Remont ściany budynku w ZSP w Łące.
Zadanie 2: Remont pokrycia dachu w ZSP w Łące
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pszczyna Urząd Miejski w Pszczynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258339
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 2
1.5.2.) Miejscowość: Pszczyna
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pszczyna@pszczyna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pszczyna.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pszczyna.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont ściany i pokrycia części dachu przy Zespole Szkolno-Przedszkolnymw Łące, obejmujący zakresem:
Zadanie 1: Remont ściany budynku w ZSP w Łące.
Zadanie 2: Remont pokrycia dachu w ZSP w Łące
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5aaf71c9-1d34-4f3c-998f-f755aa521182
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00505639
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00031493/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.24 Remont ściany i pokrycia części dachu w ZSP w Łące
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00450606
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.1.35.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zadania jest remont ściany zachodniej budynku wielofunkcyjnego w Zespole Szkolno-Przedszkolnym wŁące. Zakłada się remont elewacji oraz ociepleniem ścian i wymianą elementów elewacyjnych
wykończeniowych (drabiny, obróbki blacharskie) – w zakresie oznaczonym na rysunkach.
Zakres przewidzianych robót budowlanych: ogrodzenie terenu, montaż rusztowań, zabezpieczenie stolarki okiennej i
drzwiowej, skucie odpadających tynków, płytek cokołowych i płytek na schodach i murku, rozbiórka elementów do utylizacji:
drabin, obróbek blacharskich, elementy z rozbiórki gromadzić w kontenerach na odpady rozbiórkowe i wywieźć w
przeznaczone do tego miejsce – składowisko odpadów budowlanych, demontaż do powtórnego zachowania: opraw
oświetleniowych, rur spustowych i instalacji
odgromowej na ścianach, wzmocnienie ścian osłonowej kotwami chemicznymi, montaż kotew pod nowe drabiny
ewakuacyjne, tynkowanie ubytków w ścianie istniejącej po skuci tynków, wykonanie tynków dekoracyjnych na cokole,
wykonanie warstwy ocieplenia i warstwy wykończeniowej, izolacja dachów przy ścianach attykowych, prace malarskie,
wykonanie posadzki na schodach i murku, montaż drabin ewakuacyjnych, montaż rur spustowych, parapetów, instalacji
odgromowej i obróbek blacharskich, prace porządkowe
4.5.3.) Główny kod CPV: 45443000-4 - Roboty elewacyjne
4.5.5.) Wartość części: 284654,64 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zadanie obejmuje wykonanie remontu pokrycia dachu części wyższej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Łące.2. Zakres przewidzianych robót budowlanych obejmuje: ogrodzenie terenu, montaż rusztowań, rozbiórka elementów do
utylizacji: papa, obróbki blacharskie, elementy z rozbiórki gromadzić w kontenerach na odpady rozbiórkowe i wywieźć w
przeznaczone do tego miejsce – składowisko odpadów budowlanych, demontaż do powtórnego zachowania: instalacji
odgromowej, demontaż istniejącego pokrycia dachów: papy i gontu bitumicznego, remont opierzenia kominów, montaż
nowego pokrycia dachów, montaż instalacji odgromowej, prace porządkowe.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów
4.5.5.) Wartość części: 146461,42 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 245198,47 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 390287,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 245198,47 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BAUPLATZ Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6472575254
7.3.4) Miejscowość: Połomia
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 245198,47 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-20Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 158848,17 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 463710,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 158848,17 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BAUPLATZ Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6472575254
7.3.4) Miejscowość: Połomia
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 158848,17 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-20INNE PRZETARGI Z PSZCZYNY
- "Roboty i usługi w zakresie utrzymania dróg w gminie Pszczyna, dla których zarządcą jest Burmistrz Pszczyny"
- Ubezpieczenie Gminy Pszczyna, Urzędu Miejskiego w Pszczynie i jednostek organizacyjnych na rok 2025
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz kserokopiarek dla Starostwa Powiatowego w Pszczynie.
więcej: przetargi w Pszczynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- 152/TP/ZP/RB/2024 Roboty konserwacyjne dachów na wszystkich obiektach dla USK nr 2 UM w Łodzi.
- "Prace remontowe w ZSCKR w Mieczysławowie"
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z ociepleniem, remontem dachu, zmianą kolorystki oraz zmianą sposobu ogrzewania obiektu, znajdującego się w miejscowości Strzelce Op.przy ul. Rynek 24
- Nadbudowa budynku nowych warsztatów w Zespole Szkół im. A. Fredry w Nienadowej
więcej: Naprawa i konserwacja dachów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.