Ogłoszenie z dnia 2022-12-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00518472/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-28
- 2023/BZP 00089915/01 - Wynik z dnia 2023-02-10
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja dróg na terenie Gminy Bejsce wraz z nadzorem inwestorskim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Gminy Bejsce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000531909
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bejsce
1.5.2.) Miejscowość: Bejsce
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-512
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 41 35-11-010
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugbejsceinwestycje@interia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminy.com.pl/bejsce
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja dróg na terenie Gminy Bejsce wraz z nadzorem inwestorskim
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4d025753-803e-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00505647
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00031243/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Modernizacja dróg na terenie gminy Bejsce wraz z nadzorem inwestorskim
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ugbejsce.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ugbejsce.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz
informacji:
1) Elektronicznie na adres e-mailugbejsceinwestycje@interia.pl lub za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem:
https://ugbejsce.ezamawiajacy.pl w zakładce „Korespondencja”.
2. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w
terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków,
zawiadomień oraz informacji przekazywanym na adres e-mail Zamawiającego przyjmuje się datę dostarczenia wiadomości na adres
e-mail Zamawiającego. W przypadku skorzystania z Platformy za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji
przyjmuje się datę ich złożenia/wysłania na Platformie.
3. Ogólne zasady korzystania z Platformy, z zastrzeżeniem pkt 4;
1) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Nazwa Jednostki
https://ugbejsce.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl.
2) Wykonawca po wybraniu opcji „Przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl,
gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując
kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje
regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”.
3) Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom
uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej.
Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informację, o możliwości przyspieszenia procedury
założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu.
4) Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem
Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki
„Korespondencja”.
4. Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 3 ww. Rozporządzenia określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę
na Platformie Zakupowej tj.:
1) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
2) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów
operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet
Explorer minimalnie wersja 10.0;
4) Włączona obsługa JavaScript;
5) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.8. Zamawiający zgodnie z § 3 ust. 3 ww.
Rozporządzenia, określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods,
odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv,
zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy Bejsce, Bejsce 252, 28-512 Bejsce, tel. (41) 3511- 010, faks: (41) 3511 – 010 w. 22, e-mail: gmina@bejsce.eu;
2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym.
3) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.
4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
5) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
7) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
8) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
9) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BIDR.271.19.22
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Tak
4.1.12.) Maksymalna liczba części, jaka może zostać udzielona jednemu wykonawcy: 2
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1:
Modernizacja dróg: Brończyce, Kaczkowice – Stojanowice, Kijany, Prokocice.
1) Przebudowa drogi gminnej nr 307010 T Brończyce - Parcelacja - Sędziszowice, odcinek od km 0+000 do km 0+350, na dł. 350mb
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej nr 307010 T Brończyce - Parcelacja - Sędziszowice, odcinek od km 0+000 do km 0+350, na dł. 350mb.
Inwestycja zlokalizowana jest w miejscowości Brończyce, położonej w Gminie Bejsce, w powiecie kazimierskim, w województwie świętokrzyskim.
Przedmiotowy odcinek drogi gminnej nr 307010T, przewidziany do przebudowy, w stanie istniejącym posiada nawierzchnię bitumiczną, jezdnojezdniową, dwukierunkową o szerokości ok. 3,20m - 3,50m oraz obustronne pobocza gruntowe ok. 0,75m. Nawierzchnia jest w złym stanie technicznym, występują liczne ubytki i spękania, nierówność podłużna i poprzeczna w związku z
tym droga wymaga przebudowy. Odcinek drogi przebiega przez teren o charakterze zabudowy zagrodowej, a główna funkcja drogi to obsługa dojazdu do przyległych posesji i pól uprawnych. Woda opadowa poprzez spadki podłużne i poprzeczne odprowadzana jest powierzchniowo na przyległy teren w granicach istniejącego pasa drogowego.
Na drodze gminnej Nr 307010T zaprojektowano jezdnię z betonu asfaltowego o szerokości 3,50 m i przekroju jednostronnym o spadkach 2%, z zachowaniem istniejących spadków. Ponadto zaprojektowano obustronne pobocza o szerokości 0,75 m i spadku poprzecznym 2%, w tym z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie na szer. 0,50m.
• długość drogi: 350mb,
• klasa techniczna drogi: D
• kategoria ruchu: kategoria gruntu: KRI
• szerokość jezdni: 3,50m
• nawierzchnia jezdni: beton asfaltowy
• pochylenie poprzeczne: jednostronne 2%
• pobocza: 0,75m (0,50m z kruszywa łamanego)
2) Remont drogi w ramach zadania „Modernizacja drogi gminnej nr 307011 T Kaczkowice - Stojanowice”
Przedmiotem zamówienia remont drogi w ramach zadania „Modernizacja drogi gminnej nr 307011 T Kaczkowice - Stojanowice”
Droga gminna Nr 307011 T w Kaczkowicach i Stojanowicach, gm. Bejsce w stanie istniejącym posiada nawierzchnię bitumiczną o szerokości od ok. 3,80 m do ok. 4,60 m oraz obustronne pobocza o szerokości ok. 0,50 m. Nawierzchnia jest w złym stanie technicznym z licznymi spękaniami i ubytkami wymagającymi remontu. W bliskim otoczeniu omawianego odcinka drogi gminnej znajdują się pola uprawne oraz zabudowa mieszkaniowo – zagrodowa.
Woda opadowa w stanie istniejącym na drodze gminnej rozdeszczana jest powierzchniowo na przyległy teren i do istniejących rowów w granicach istniejącego pasa drogowego ze względu na brak kanalizacji deszczowej.
Na drodze gminnej Nr 307011 T zaprojektowano jezdnię bitumiczną o szerokości od 3,70 m do 4,50 m i przekroju daszkowym na odcinkach prostych o spadkach 2% oraz przekroju jednostronnym na łukach z zachowaniem istniejących spadków. Ponadto zaprojektowano obustronne pobocze z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o szerokości 0,50 m i spadku poprzecznym 8%. W ramach zadania należy wyregulować wysokościowo wszystkie urządzenia obce oraz istniejące zjazdy o nawierzchni utwardzonej i nieutwardzonej w odniesieniu do nowej niwelety drogi oraz obsypać ziemią zaprojektowane pobocza licując je z istniejącym terenem.
Rozwiązanie wysokościowe na początku i końcu remontowanego odcinka rozwiązano poprzez fragmentaryczne frezowanie i dowiązanie się do istniejącej wysokości.
Wysokościowy przebieg remontowanej drogi nie zmieni się znacząco, nastąpi jedynie podniesienie niwelety nad istniejący teren o około 7 cm, wynika to głównie z przyjętej technologii remontu istniejącej nawierzchni.
Łączna długość remontowanej drogi wynosi około 3230,00 mb
Na podstawie przyjętej kategorii gruntów G – 1, kategorii ruchu KR 1 – wytyczne Inwestora, przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni:
Konstrukcja nawierzchni jezdni:
• Warstwa ścieralna – AC 11 S gr. 4 cm (beton asfaltowy – standard KR 3)
• Skropienie warstwy wyrównawczej emulsją
• Warstwa wyrównawcza – AC 11 W 75 kg/m2 (beton asfaltowy – standard KR 3)
• Skropienie istniejącej nawierzchni emulsją
• Istniejąca nawierzchnia
Łączna grubość konstrukcji nawierzchni wynosi ok. 7 cm.
Konstrukcja pobocza:
• Pobocze z kruszywa łamanego stab. mech. 0/31,5 mm (C90/3) gr. 20 cm Łączna grubość projektowanej konstrukcji wynosi 20 cm.
3) Przebudowa drogi gminnej nr 307033 T Kijany – Morawiany. Odcinek od km 0+000 di km 0+225, na dł. 225 mb.
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej nr 307033 T Kijany - Morawiany, odcinek od km 0+000 do km 0+225, na dł. 225mb.
Inwestycja zlokalizowana jest w miejscowości Kijany, położonej w Gminie Bejsce, w powiecie kazimierskim, w województwie świętokrzyskim.
Przedmiotowy odcinek drogi gminnej nr 307033T, przewidziany do przebudowy, w stanie istniejącym posiada nawierzchnię bitumiczną, jezdnojezdniową, dwukierunkową o szerokości ok. 4,10m oraz obustronne pobocza gruntowe ok. 0,75m. Nawierzchnia jest w złym stanie technicznym, występują liczne ubytki i spękania, nierówność podłużna i poprzeczna w związku z tym droga wymaga przebudowy. Odcinek drogi przebiega przez teren o charakterze zabudowy zagrodowej, a główna funkcja drogi to obsługa dojazdu do przyległych posesji.
Woda opadowa poprzez spadki podłużne i poprzeczne odprowadzana jest powierzchniowo na przyległy teren w granicach istniejącego pasa drogowego.
• długość drogi: 225mb,
• klasa techniczna drogi: D
• kategoria ruchu: KR1
• kategoria gruntu: G1
• szerokość jezdni: 4,00m
• nawierzchnia jezdni: beton asfaltowy
• pochylenie poprzeczne: dwustronne 2%
• pobocza: 0,75m (0,50m z kruszywa łamanego)
4) Przebudowa dróg gminnych na dł. 440mb: drogi gminnej nr 307035 T Prokocice Górne, odcinek od km 0+000 do km 0+285 oraz drogi gminnej nr 307009 Mechelówka- Kaczkowice - Podgaje, odcinek od km 1+695 do km 1+850.
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg gminnych na dł. 440mb: drogi gminnej nr 307035 T Prokocice Górne, odcinek od km 0+000 do km 0+285 oraz drogi gminnej nr 307009 T Mechelówka - Kaczkowice - Podgaje, odcinek od km 1+695 do km 1+850.
Inwestycja zlokalizowana jest w miejscowości Prokocice, położonej w Gminie Bejsce, w powiecie kazimierskim, w województwie świętokrzyskim.
W ramach modernizacji drogi przewidziano przebudowę dwóch odcinków dróg gminnych tj. odcinek 1 - drogi gminnej nr 703035T Prokocice Górne, odcinek od km 0+000 do km 0+285 oraz odcinek nr 2 - drogi gminnej nr 307009 T Mechelówka - Kaczkowice - Podgaje, odcinek od km 1+695 do km 1+850.
Przedmiotowy odcinek nr 1 - drogi gminnej nr 307035T, przewidziany do przebudowy, w stanie istniejącym posiada nawierzchnię bitumiczną, jezdnojezdniową, dwukierunkową o szerokości ok. 4,00m - 3,30m oraz obustronne pobocza gruntowe ok. 0,75m. Nawierzchnia jest w złym stanie technicznym, występują liczne ubytki i spękania, nierówność podłużna i poprzeczna w związku z tym droga wymaga przebudowy.
Przedmiotowy odcinek nr 2 - drogi gminnej nr 307009T, przewidziany do przebudowy, w stanie istniejącym posiada nawierzchnię bitumiczną, jezdnojezdniową, dwukierunkową o szerokości ok. 3,00m oraz obustronne pobocza gruntowe ok. 0,75m. Nawierzchnia jest w złym stanie technicznym, występują liczne ubytki i spękania, nierówność podłużna i poprzeczna w związku z tym droga wymaga przebudowy.
Odcinki modernizowanej drogi gminnej nr 307035T i nr 307009T przebiegają przez teren o charakterze zabudowy zagrodowej, a główna funkcja dróg to obsługa dojazdu do przyległych posesji i pól uprawnych. Woda opadowa poprzez spadki podłużne i poprzeczne odprowadzana jest powierzchniowo na przyległy teren w granicach istniejącego pasa drogowego.
Na drodze gminnej Nr 307035T zaprojektowano jezdnię z betonu asfaltowego o szerokości od 4,00m do 3,50 m i przekroju jednostronnym o spadkach 2%, z zachowaniem istniejących spadków. Ponadto zaprojektowano obustronne pobocza o szerokości 0,75 m i spadku poprzecznym 2%, w tym z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie na szer. 0,50m.
Na drodze gminnej Nr 307009T zaprojektowano jezdnię z betonu asfaltowego o szerokości 3,50 m i przekroju jednostronnym o spadkach 2%, z zachowaniem istniejących spadków. Ponadto zaprojektowano obustronne pobocza o szerokości 0,75 m i spadku poprzecznym 2%, w tym z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie na szer. 0,50m.
DG nr 307035T
• długość drogi:
• klasa techniczna drogi: 285mb,
• kategoria ruchu: kategoria gruntu: KRI
• szerokość jezdni: 4,00m - 3,50m
• nawierzchnia jezdni: beton asfaltowy
• pochylenie poprzeczne: jednostronne 2%
• pobocza: 0,75m (0,50m z kruszywa łamanego)
DG nr 307009T:
• długość drogi: 155mb,
• klasa techniczna drogi: D
• kategoria ruchu: kategoria gruntu: KRI
• szerokość jezdni: 3,50m
• nawierzchnia jezdni: beton asfaltowy
• pochylenie poprzeczne: jednostronne 2%
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 4. Zamawiający przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7.
1) Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Zamówienia te polegać będą na powtórzeniu robót i usług podobnych do robót i usług stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia.
2) Zamówienia, o których mowa w ust. 4 pkt 1 będą polegały na powtórzeniu robót zgodnych
z zakresem robót stanowiącymi przedmiot niniejszego zamówienia. Zakresem robót i usług stanowiących przedmiot zamówień, o których mowa w ust. 4 pkt 1 będą prace z zakresu:
Zadanie 1:
Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
Przygotowanie terenu pod budowę
Roboty w zakresie burzenia
Szczegółowy opis technologii wykonywania tych robót określa dokumentacja projektowa oraz opis przedmiotu zamówienia, a w przypadku wykonania tego zakresu w innej technologii normy krajowe i europejskie odnoszące się do tych robót. Zakres rzeczowy robót i usług stanowiących przedmiot zamówień, o których mowa w pkt 1 nie przekroczy wartości 30 % wartości niniejszego zamówienia.
3) Zamówienia, o których mowa w pkt 1 będą udzielane po przeprowadzeniu odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki, a jeżeli wartość szacunkowa będzie mniejsza od kwoty o której mowa w art. 2 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp tylko po przeprowadzenie negocjacji.
4) Zamówienia, o których mowa w pkt 1 będą udzielane w przypadku wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego robót, zmiana technologii lub wprowadzenia zakresu dodatkowego w przypadku konieczności dokonania zmian w dokumentacji projektowej oraz gdy wystąpi potrzeba wykonania dodatkowego zakresu po dokonanym odbiorze końcowym.
5) Zamówienie o którym mowa w pkt 1 może obejmować rodzajowo cały lub częściowy zakres robót wskazanych w pkt. 2.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużony okres udzielonej gwarancji jakości
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2:
Modernizacja dróg: Bejsce, Grodowice, Morawianki, Morawiany
1) Przebudowa drogi gminnej nr 307020 T Bejsce – Dzielnice w ramach zadania „Modernizacja dróg na terenie Gminy Bejsce”
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej nr 307020 T Bejsce – Dzielnice w ramach zadania „Modernizacja dróg na terenie Gminy Bejsce”
Droga gminna Nr 307020 T w stanie istniejącym posiada nawierzchnię bitumiczną o szerokości od ok. 4,10 m do ok. 5,10 m oraz obustronne pobocza o szerokości ok. 0,50 m. Nawierzchnia jest w złym stanie technicznym z licznymi spękaniami i ubytkami wymagającymi przebudowy. W bliskim otoczeniu omawianej drogi znajdują się pola uprawne i zabudowa jednorodzinna i zagrodowa.
Woda opadowa w stanie istniejącym na drodze gminnej rozdeszczana jest na przyległy teren oraz do istniejącego rowu w granicach istniejącego pasa drogowego ze względu na brak kanalizacji deszczowej.
W ramach planowanego przedsięwzięcia przewiduje się przebudowę drogi gminnej w granicach istniejącego pasa drogowego.
Na drodze gminnej zaprojektowano jezdnię bitumiczną o szerokości od 4,00 m do 5,00 m i przekroju daszkowym na odcinkach prostych o spadkach 2,0 % oraz przekroju jednostronnym na łukach z zachowaniem istniejących spadków. Ponadto zaprojektowano obustronne pobocze z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o szerokości 0,50 m i spadku poprzecznym 8%.
W ramach zadania należy wyregulować wysokościowo wszystkie urządzenia obce oraz istniejące zjazdy o nawierzchni utwardzonej i nieutwardzonej w odniesieniu do nowej niwelety drogi oraz obsypać ziemią zaprojektowane pobocza licując je z istniejącym terenem.
Rozwiązanie wysokościowe na początku i końcu przebudowywanego odcinka rozwiązano poprzez dowiązanie się do istniejącej wysokości jezdni poprzez fragmentaryczne frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej z dostosowaniem do istniejących spadków i szerokości.
Ponadto planuje się przebudowę istniejącego przepustu Ø800 pod drogą, wraz ze ściankami czołowymi. Przebudowa polega na wymianie rur na rury o identycznych parametrach oraz ściankach czołowych z zachowaniem istniejących rzędnych. Istniejące rury należy wymienić na rury Ø800 PEHD SN 8.
Łączna długość przebudowywanej drogi wynosi ok 860,00 mb
Konstrukcja nawierzchni jezdni:
• Warstwa ścieralna – AC 11 S gr. 4 cm (beton asfaltowy – standard KR 3)
• Skropienie warstwy wyrównawczej emulsją
• Warstwa wyrównawcza – AC 11 W 75 kg/m2 (beton asfaltowy – standard KR 3)
• Skropienie istniejącej nawierzchni emulsją
• Istniejąca nawierzchnia
Łączna grubość konstrukcji nawierzchni wynosi ok. 7 cm.
Konstrukcja pobocza:
• Pobocze z kruszywa łamanego stab. mech. 0/31,5 mm (C90/3) gr. 10 cm Łączna grubość projektowanej konstrukcji wynosi 10 cm.
2) Przebudowa drogi gminnej nr 307016 T Grodowice - Czyżowice - Królewice, odcinek od km 1+220 do km 1+540 oraz 1+540 - 2+212, na dł. 992mb.
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej nr 307016 T Grodowice - Czyżowice - Królewice, odcinek od km 1+220 do km 1+540 oraz 1+540 - 2+212, na dł. 992mb.
Inwestycja zlokalizowana jest w miejscowości Grodowice, położonej w Gminie Bejsce, w powiecie kazimierskim, w województwie świętokrzyskim.
Przedmiotowy odcinek drogi gminnej nr 307016T, przewidziany do przebudowy, w stanie istniejącym posiada nawierzchnię bitumiczną, jezdnojezdniową, dwukierunkową o szerokości ok. 3,80m - 3,50m oraz obustronne pobocza gruntowe ok. 0,75m. Nawierzchnia jest w złym stanie technicznym, występują liczne ubytki i spękania, nierówność podłużna i poprzeczna w związku z tym droga wymaga przebudowy. Odcinek drogi przebiega przez teren o charakterze zabudowy zagrodowej, a główna funkcja drogi to obsługa dojazdu do przyległych posesji i pól uprawnych. Woda opadowa poprzez spadki podłużne i poprzeczne odprowadzana jest powierzchniowo na przyległy teren w granicach istniejącego pasa drogowego.
Rozwiązanie sytuacyjne pokazano na rysunkach nr 2-3 - projekt zagospodarowania terenu.
Na drodze gminnej Nr 307016T zaprojektowano jezdnię z betonu asfaltowego o szerokości 3,50 m i przekroju jednostronnym o spadkach 2%, z zachowaniem istniejących spadków. Ponadto zaprojektowano obustronne pobocza o szerokości 0,75 m i spadku poprzecznym 2%, w tym z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie na szer. 0,50m.
• długość drogi: 992mb,
• klasa techniczna drogi: D
• kategoria ruchu: KRI
• kategoria gruntu: Gl
• szerokość jezdni: 3,80m - 3,50m
• nawierzchnia jezdni: beton asfaltowy
• pochylenie poprzeczne: jednostronne 2%
• pobocza: 0,75m (0,50m z kruszywa łamanego)
3) Przebudowa drogi gminnej nr 307008 T Morawianki - Uściszowice, odcinek od km 0+190 do km 0+470 oraz 0+735 - 0+880, na dł. 425mb.
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej nr 307008 T Morawianki - Uściszowice, odcinek od km 0+190 do km 0+470 oraz 0+735 - 0+880, na dł. 425mb.
Inwestycja zlokalizowana jest w miejscowości Morawianki, położonej w Gminie Bejsce, w powiecie kazimierskim, w województwie świętokrzyskim.
Przedmiotowy odcinek drogi gminnej nr 307008T, przewidziany do przebudowy, w stanie istniejącym posiada nawierzchnię bitumiczną, jezdnojezdniową, dwukierunkową o szerokości ok. 5,00m - 3,00m oraz obustronne pobocza gruntowe ok. 0,75m. Nawierzchnia jest w złym stanie technicznym, występują liczne ubytki i spękania, nierówność podłużna i poprzeczna w związku z tym droga wymaga przebudowy. Odcinek drogi przebiega przez teren o charakterze zabudowy zagrodowej, a główna funkcja drogi to obsługa dojazdu do przyległych posesji i pól uprawnych. Woda opadowa poprzez spadki podłużne i poprzeczne odprowadzana jest powierzchniowo na przyległy teren w granicach istniejącego pasa drogowego.
Rozwiązanie sytuacyjne pokazano na rysunkach nr 2-3 - projekt zagospodarowania terenu. Na drodze gminnej Nr 307008T zaprojektowano jezdnię z betonu asfaltowego o szerokości od 5,00m do 3,50 m i przekroju jednostronnym o spadkach 2%, z zachowaniem istniejących spadków. Ponadto zaprojektowano obustronne pobocza o szerokości 0,75 m i spadku poprzecznym
2%, w tym z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie na szer. 0,50m.
długość drogi: 425mb
klasa techniczna drogi: D,
kategoria ruchu: KRI
kategoria gruntu: Gl
szerokość jezdni: ,00m - 3,50m
nawierzchnia jezdni: beton asfaltowy
pochylenie poprzeczne: jednostronne 2%
pobocza: 0,75m (0,50m z kruszywa łamanego)
4) Przebudowa drogi gminnej nr 307018 T Bejsce - Morawiany - Jeziory, odcinek od km 0+000 do km 0+922, na dł. 922mb.
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej nr 307018 T Bejsce - Morawiany - Jeziory, odcinek od km 0+000 do km 0+922, na dł. 922mb.
Inwestycja zlokalizowana jest w miejscowości Morawiany, położonej w Gminie Bejsce, w powiecie kazimierskim, w województwie świętokrzyskim.
Przedmiotowy odcinek drogi gminnej nr 307018T, przewidziany do przebudowy, w stanie istniejącym posiada nawierzchnię bitumiczną, jezdnojezdniową, dwukierunkową o szerokości ok. 3,20m - 3,50m oraz obustronne pobocza gruntowe ok. 0,75m. Nawierzchnia jest w złym stanie technicznym, występują liczne ubytki i spękania, nierówność podłużna i poprzeczna w związku z tym droga wymaga przebudowy. Odcinek drogi przebiega przez teren o charakterze zabudowy zagrodowej, a główna funkcja drogi to obsługa dojazdu do przyległych posesji i pól uprawnych. Woda opadowa poprzez spadki podłużne i poprzeczne odprowadzana jest powierzchniowo na przyległy teren w granicach istniejącego pasa drogowego.
Na drodze gminnej Nr 307018T zaprojektowano jezdnię z betonu asfaltowego o szerokości 3,50 m i przekroju jednostronnym o spadkach 2%, z zachowaniem istniejących spadków. Ponadto zaprojektowano obustronne pobocza o szerokości 0,75 m i spadku poprzecznym 2%, w tym z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie na szer. 0,50m.
długość drogi: 922mb,
klasa techniczna drogi: D
kategoria ruchu: KRI
kategoria gruntu: Gl
szerokość jezdni: 3,50m
nawierzchnia jezdni: beton asfaltowy
pochylenie poprzeczne: jednostronne 2%
pobocza: 0,75m (0,50m z kruszywa łamanego)
4.2.6.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 4. Zamawiający przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7.
1) Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Zamówienia te polegać będą na powtórzeniu robót i usług podobnych do robót i usług stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia.
2) Zamówienia, o których mowa w ust. 4 pkt 1 będą polegały na powtórzeniu robót zgodnych
z zakresem robót stanowiącymi przedmiot niniejszego zamówienia. Zakresem robót i usług stanowiących przedmiot zamówień, o których mowa w ust. 4 pkt 1 będą prace z zakresu:
Zadanie 2:
Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
Przygotowanie terenu pod budowę
Roboty w zakresie burzenia
Szczegółowy opis technologii wykonywania tych robót określa dokumentacja projektowa oraz opis przedmiotu zamówienia, a w przypadku wykonania tego zakresu w innej technologii normy krajowe i europejskie odnoszące się do tych robót. Zakres rzeczowy robót i usług stanowiących przedmiot zamówień, o których mowa w pkt 1 nie przekroczy wartości 30 % wartości niniejszego zamówienia.
3) Zamówienia, o których mowa w pkt 1 będą udzielane po przeprowadzeniu odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki, a jeżeli wartość szacunkowa będzie mniejsza od kwoty o której mowa w art. 2 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp tylko po przeprowadzenie negocjacji.
4) Zamówienia, o których mowa w pkt 1 będą udzielane w przypadku wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego robót, zmiana technologii lub wprowadzenia zakresu dodatkowego w przypadku konieczności dokonania zmian w dokumentacji projektowej oraz gdy wystąpi potrzeba wykonania dodatkowego zakresu po dokonanym odbiorze końcowym.
5) Zamówienie o którym mowa w pkt 1 może obejmować rodzajowo cały lub częściowy zakres robót wskazanych w pkt. 2.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużony okres udzielonej gwarancji jakości
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 3: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn. „Modernizacja dróg na terenie Gminy Bejsce”
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn. „Modernizacja dróg na terenie Gminy Bejsce” dla dróg opisanych w zadaniu 1 i zadaniu 2.
Wykonawca zobowiązuje się i zapewnia, że nadzór inwestorski sprawować będą osoby posiadające uprawnienia określone przepisami Prawa budowlanego w specjalności:
a) drogowej.
Zakres obowiązków Wykonawcy określa ustawa Prawo Budowlane. (tekst jednolity – Dz. U. z 2021r. poz. 2351 ze zm.)
Inspektor zobowiązuje się zlecony nadzór inwestorski wykonywać zgodnie z projektem, obowiązującymi przepisami i Polskimi Normami, zasadami wiedzy technicznej.
Obowiązki inspektora nadzoru inwestorskiego obejmują;
1) Reprezentowanie Inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem oraz przepisami i zasadami wiedzy technicznej,
2) Sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie,
3) Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających,
4) Uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych,
5) Przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowego obiektu budowlanego i przekazywanie go do użytkowania, Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad,
6) Czynności związane z ujawnieniem i kontrolą usunięcia przez Wykonawcę wad stwierdzonych w okresie gwarancji i rękojmi, ustalonej w umowie zawartej przez Zamawiającego z Wykonawcą robót budowlanych
7) Uczestnictwa w przekazaniu przez Zamawiającego Wykonawcy robót budowy oraz wszystkich istniejących dokumentów, o których mowa w kontrakcie na wykonanie robót.
Ponadto Zamawiający zleca inspektorowi następujące zadania:
1) wydawanie kierownikowi budowy poleceń (potwierdzonych wpisem do dziennika budowy) dotyczących:
a) usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń,
b) wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych.
c) przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych.
2) żądanie od kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania
wadliwie wykonanych robót.
3) wstrzymanie dalszych robót budowlanych w przypadku, gdy ich kontynuacja może wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem albo z pozwoleniem na budowę.
Obowiązkiem inspektora nadzoru będzie:
a) wizytowanie budowy/ów wraz z przesłaniem tygodniowego raportu oraz uczestniczenie w minimum jeden raz na dwa tygodnie w radach budowy
b) obecność na budowach na każde dodatkowe wezwanie Zamawiającego
c) dokumentowanie wizyt wpisem do dziennika budowy,
d) udzielanie na żądanie Zamawiającego informacji o stanie realizacji robót.
Inspektor nadzoru inwestorskiego, jako osoba pełniąca samodzielne funkcje techniczne, jest odpowiedzialny za wykonywanie tych funkcji zgodnie z przepisami i zasadami wiedzy technicznej z należytą starannością w wykonywaniu pracy oraz za właściwą organizację pracy, jej bezpieczeństwo i jakość.
Wszelkie czynności związane z wykonywaniem zamówienia Inspektor wykonywać będzie osobiście. Powierzenie wykonania części lub całości nadzoru osobie trzeciej wymaga pisemnej zgody Zamawiającego.
Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego pełną odpowiedzialność za roboty, które wykonuje przy pomocy podwykonawców.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71541000-2 - Usługi zarządzania projektem budowlanym
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 4. Zamawiający przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7.
1) Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Zamówienia te polegać będą na powtórzeniu robót i usług podobnych do robót i usług stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia.
2) Zamówienia, o których mowa w ust. 4 pkt 1 będą polegały na powtórzeniu robót zgodnych
z zakresem robót stanowiącymi przedmiot niniejszego zamówienia. Zakresem robót i usług stanowiących przedmiot zamówień, o których mowa w ust. 4 pkt 1 będą prace z zakresu:
Zadanie 3:
Usługi nadzoru budowlanego,
Usługi zarządzania projektem budowlanym,
Usługi zarządzania budową
Szczegółowy opis technologii wykonywania tych robót określa dokumentacja projektowa oraz opis przedmiotu zamówienia, a w przypadku wykonania tego zakresu w innej technologii normy krajowe i europejskie odnoszące się do tych robót. Zakres rzeczowy robót i usług stanowiących przedmiot zamówień, o których mowa w pkt 1 nie przekroczy wartości 30 % wartości niniejszego zamówienia.
3) Zamówienia, o których mowa w pkt 1 będą udzielane po przeprowadzeniu odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki, a jeżeli wartość szacunkowa będzie mniejsza od kwoty o której mowa w art. 2 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp tylko po przeprowadzenie negocjacji.
4) Zamówienia, o których mowa w pkt 1 będą udzielane w przypadku wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego robót, zmiana technologii lub wprowadzenia zakresu dodatkowego w przypadku konieczności dokonania zmian w dokumentacji projektowej oraz gdy wystąpi potrzeba wykonania dodatkowego zakresu po dokonanym odbiorze końcowym.
5) Zamówienie o którym mowa w pkt 1 może obejmować rodzajowo cały lub częściowy zakres robót wskazanych w pkt. 2.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób kluczowych odpowiadających za jakość nadzorowanej inwestycji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Na potwierdzenie należy złożyć:
a) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem. Wykonawca potwierdzi spełnienie warunku jeżeli wykaże, że posiada nie mniej niż :
Zadanie 1: 1 500 000,00 zł
Zadanie 2: 1 500 000,00 zł
Dla zadania 3 Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie
3) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) wykonanych robót.
Dla zadania 1
Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w tym okresie wykonał(zakończył):
Dla zadania 1
jedną robotę budowalną (wykonaną w ramach jednej umowy/kontraktu) polegającą na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub modernizacji drogi/dróg. Wymagana wartość wykonanej roboty budowlanej wynosi minimum 1 500 000,00 zł brutto
Do każdej pozycji wykazu należy załączyć dowody określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty.
Dla zadania 2
jedną robotę budowalną (wykonaną w ramach jednej umowy/kontraktu) polegającą na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub modernizacji drogi/dróg. Wymagana wartość wykonanej roboty budowlanej wynosi minimum 1 500 000,00 zł brutto
Do każdej pozycji wykazu należy załączyć dowody określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty.
UWAGA!
W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie Wykonawca może wykazać się tym samym doświadczeniem na zadania, na które składa ofertę, jeżeli sumaryczna wartość tego doświadczenia odpowiada sumarycznej wartości opisanego warunku dla zadania, na które składa ofertę np. dla zadnia 1 i 2 wymagana wartość roboty to 3 000 000,00 zł brutto.
Dla zadania 3 Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie
b) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego.
Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć:
wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje n/w osobami:
Dla zadania 1 i 2
• Kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania budowami w specjalności drogowej oraz doświadczenie, jako kierownik budowy lub kierownik robót (od rozpoczęcia do zakończenia), na co najmniej jednej inwestycji związanej z budową lub przebudową lub rozbudową lub modernizacją drogi./dróg.
Dla zadania 3
• Inspektorem nadzoru posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności drogowej oraz doświadczenie w nadzorowaniu lub kierowaniu robotami w zakresie branży elektrycznej. Doświadczenie to winno obejmować nadzór lub kierowanie budową jako inspektor nadzoru lub kierownik budowy na jednej (od rozpoczęcia do zakończenia) budowie związanej z budową lub przebudową lub rozbudową lub modernizacją drogi/dróg.
Tą samą osobą można wykazać się na zadanie 1 i zadanie 2.
Do wykazu osób należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy, że zaproponowane osoby posiadają wymagane uprawnienia i przynależą do właściwej izby samorządu zawodowego, jeżeli taki wymóg na te osoby nakłada Prawo budowlane.
Zgodnie z art. 12a Prawa budowlanego który to odsyła do ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2021 r. poz. 1646) przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego nie jest wymagana od obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) gdyż do posiadania uprawnień w wykonywaniu samodzielnych funkcji w budownictwie nie jest wymagana przynależność do izby samorządu zawodowego.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy
2) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty; wzór wykazu robót stanowi - załącznik do SWZ;
3) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami- załącznik do SWZ;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:Zadanie 1: 15 000,00 zł
Zadanie 2: 15 000,00 zł
Zadanie 3 – wadium nie jest wymagane
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
Zamawiający przewiduje udzielenie zaliczki w wysokości minimum 5 % ceny zaoferowanej przez Wykonawcę .Warunkiem udzielenia zaliczki przez Zamawiającego jest złożenie pisemnego wniosku przez Wykonawcę. Zamawiający wyrazi zgodę na wypłatę zaliczki. Zamawiający dokona wypłaty zaliczki w terminie do 7 dni od daty wpływu prawidłowo wystawionej faktury przez Wykonawcę.
Rozliczenie udzielonej zaliczki nastąpi wraz z rozliczeniem zakończenia umowy i zostanie ona rozliczona w wystawionej fakturze za wykonane i odebrane roboty końcowe.
W przypadku odstąpienia od umowy w okolicznościach wskazanych w umowie Wykonawca zobowiązany jest do zwrotu zaliczki w terminie do 7 dni od dnia wezwania do zwrotu zaliczki przez Zamawiającego. Niedokonanie zwrotu zaliczki w terminie wskazanym upoważnia Zamawiającego do potrącenia należnej kwoty z faktur za wykonane roboty.
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z zapisami określonymi w SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-01-04 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem platformy pod adresem: https://ugbejsce.ezamawiajacy.pl w zakładce „OFERTY"
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-01-04 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-02-02
INNE PRZETARGI BEJSCE
więcej: przetargi BEJSCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją operacji pn. "Scalanie gruntów obrębu Olchowiec-Kolonia, gmina Wierzbica, powiat chełmski, województwo lubelskie" - część 2
- Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu nad zadaniem: "Odbetonowanie terenów miejskich w formule zaprojektuj i wybuduj
- Przygotowanie trenu leśnego pod inwestycję drogową - Rozbudowa i przebudowa drogi wojewódzkiej nr 221 na odcinku Gdańsk - m. Nowa Karczma
- Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - roboty wod.-kan. - paczka nr 2
- Budowa drogi łączącej ul. Na Lotnisko z planowanym Centrum Szkolenia załóg Ryanair
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.