Ogłoszenie z dnia 2023-11-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00434387/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-09
- 2023/BZP 00446335/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup ciągnika rolniczego, wozu asenizacyjnego oraz kamery
do inspekcji kanalizacji w ramach projektu „POPRAWA GOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ W GMINIE PISZCZAC”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Eko Nowa Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030293438
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Terespolska 38
1.5.2.) Miejscowość: Piszczac
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-530
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: prezes@ekonowa.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ekonowa.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f6b8f65f-6442-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup ciągnika rolniczego, wozu asenizacyjnego oraz kamerydo inspekcji kanalizacji w ramach projektu „POPRAWA GOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ W GMINIE PISZCZAC”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f6b8f65f-6442-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00505659
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00431452/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup ciągnika rolniczego, wozu asenizacyjnego oraz kamery do inspekcji kanalizacji w ramach projektu „POPRAWA GOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ W GMINIE PISZCZAC”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamawiający informuje, iż zadanie realizowane jest w ramach projektu „POPRAWA GOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ W GMINIE PISZCZAC” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00434387
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.2.1. część 1 zamówienia – „Zakup ciągnika rolniczego wraz z wozem asenizacyjnym”, którego przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:1) 1) dostawę (wraz z transportem do siedziby Zamawiającego) nowego ciągnika rolniczego wraz z wozem asenizacyjnym zwanego dalej zestawem, spełniającego minimalne wymagania określone poniżej:
a) ciągnik rolniczy:
fabrycznie nowy, nieużywany, przystosowany do poruszania się po drogach publicznych, rok produkcji nie starszy niż 2023
moc znamionowa: nie niższa niż 115 KM,
norma emisji spalin minimum V
skrzynia biegów zsynchronizowana, manualna min. 16x16, bieg jałowy, rewers elektrohydrauliczny z regulacją szybkości, zmiany kierunku jazdy
napęd na 4 koła,
hydraulika zewnętrzna min. 3 pary szybkozłącza
wydatek pompy hydraulicznej min. 80 l/min
WOM tylny min. 2 prędkości, sterowanie WOM i TUZ tylny z błotnika zewnętrznego
elektrohydrauliczny podnośnik tylny trzypunktowy,
trzypunktowy TUZ przedni z min. 2 gniazdami hydrauliki podwójnego działania
łącznik górny do tylnego i przedniego TUZ oraz zestaw kul do łączenia z maszynami
TUZ- siła podnoszenia tył min. 4t, przód min. 2t, amortyzator hydrauliczny do przedniego TUZ
zaczep rolniczy do przyczep jednoosiowych,
amortyzowana kabina,
układ pneumatyki do sterowania hamulcami przyczepy
zaczep transportowy regulowany do przyczepy ze sworzniem,
siedzisko operatora pneumatyczne
kabina przystosowana do przewozu 2 osób
fotel operatora pneumatyczny
Klimatyzacja i ogrzewanie kabiny
Radio zestawem głośników
Reflektory przednie i tylne na dachu kabiny
Oświetlenie ostrzegawcze – pomarańczowa lampa migająca min 2 szt.
Fabryczny zestaw narzędzi
Apteczka pierwszej pomocy zgodna z DIN 13164 -1 szt.
Gaśnica zgodna z przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym – 1 szt.
b) wóz asenizacyjny:
pojemność zbiornika – nie mniejszy niż 8 400 l,
zbiornik ocynkowany obustronnie,
zawór stały ciśnieniowy hydrauliczny min 4” przy zbiorniku,
3 króćce do mocowania węży po obu stronach zbiornika,
zawór przeciw wylewaniu,
zawór boczny,
filtr zatrzymujący nieczystości,
pompa min. 6400 l/min.,
wąż min 6m z PCV min 4”,
rozlewacz właściwy,
wałek WOM,
właz górny (rewizyjny) min 600mm lub właz tylny dolny min 600mm lub dennica tylna otwierana całościowo.
ecopump
instalacja elektryczno-oświetleniowa
2) dostarczenie opisu technicznego dla zestawu (w języku polskim) w tym dokumenty potwierdzające, że zestaw spełnia określone wymagania zawarte w poszczególnych dyrektywach nowego podejścia (deklaracja CE),
3) dostarczenie instrukcji obsługi zestawu w języku polskim,
4) dostarczenie wszystkich dokumentów wymaganych przepisami powszechnie obowiązującymi do dopuszczenia zestawu do użytkowania zgodnie z jego przeznaczeniem i do ruchu po drogach publicznych, w tym niezbędnych do rejestracji;
5) gwarancję udzieloną na okres nie krótszy niż 24 miesięcy,
6) przeniesienie na Zamawiającego przysługujących Wykonawcy uprawnień z tytułu gwarancji producenta ciągnika i wozu, o ile w tym zakresie uprawnienia te nadal istnieją,
7) przeszkolenie w zakresie budowy, eksploatacji i obsługi zestawu wskazanych pracowników Zamawiającego (szkolenie nastąpi w siedzibie Zamawiającego wraz z przekazaniem zestawu),
8) wóz asenizacyjny winien spełniać wymogi zawarte w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z 12.11.2002r w sprawie wymagań dla pojazdów asenizacyjnych (Dz.U. 2002 nr 193 poz. 1617).
4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34144520-9 - Cysterny do gromadzenia ścieków
4.5.5.) Wartość części: 442800 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.2.2. część 2 zamówienia – „Zakup kamery do inspekcji kanalizacji”, którego przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:1) dostawę (wraz z transportem do siedziby Zamawiającego) fabrycznie nowej kamery do inspekcji kanalizacji, spełniającej minimalne wymagania określone poniżej:
a) statyw z bębnem obrotowym,
b) kamera dedykowana do kanalizacji w zakresie średnic DN50- DN300,
c) monitor:
min. 5,6” z gniazdem kart pamięci SD,
regulowany wspornik na ramie kołowrotka,
obudowa metalowa z osłoną,
pojedyncze obrazy i sekwencje wideo,
zintegrowana klawiatura,
licznik metrów wyświetlany na monitorze,
d) kamera:
oko kamery 32mm,
osiowa, analogowa,
moduł kamery kolorowej o rozdzielczości min 720x576,
obiektyw szerokokątny,
automatyczna kontrola przesłony,
automatyczny obraz samopoziomujący,
wysokowydajne światło LED,
kombinacja szkła ochronnego z szafiru i tworzyw sztucznych,
stała ostrość,
zakręty 45o od DN50 i 87o od DN70,
e) kabel wsuwany o długości 60m umieszczony na bębnie ze stali nierdzewnej,
f) wejście/wyjście wideo BNC,
g) zasilanie 100V AC do 240 V AC,
h) kulka prowadząca od DN70,
i) szczotka prowadząca od DN 100,
j) prowadnica ślizgowa,
k) wodoodporność,
l) hamulec zatrzymujący,
m) jednostka akumulatorowa ze zintegrowaną ładowarką – wbudowany w kołowrotka, praca min 2 godziny, wyświetlanie stanu naładowania lub rozwiązanie opierające się na wymiennych akumulatorach o dużej pojemności umożliwiających pracę przez min. 4 godziny, ładowane w dedykowanej ładowarce – min 2 akumulatory
n) lokalizator – płytka nadajnika wbudowana w bęben, częstotliwość 33 kHz lub 512 kHz,
2) gwarancję udzieloną na okres nie krótszy niż 12 miesięcy,
3) dostarczenie niezbędnego opisu technicznego (w języku polskim),
4) dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji
w języku polskim.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42997100-2 - Maszyny do badania wewnętrznej powierzchni rurociągów
4.5.5.) Wartość części: 75952,5 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 425580,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 526440,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 425580,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agrotechnika Maszyny Rolnicze Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 523537471
7.3.4) Miejscowość: Cicibór Duży
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGROTECHNIKA MASZYNY ROLNICZE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
AGROTECHNIKA MASZYNY ROLNICZE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 425580 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 80811,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 80811,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 80811,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA „SEZAM-INSTAL” P.CECUGA I R.CECUGA SPÓŁKA JAWNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 530627071
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA SEZAM INSTAL P. CECUGA I R. CECUGA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA SEZAM INSTAL P. CECUGA I R. CECUGA SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 80811,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
INNE PRZETARGI PISZCZAC
- "Świadczenie dla klientów Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Piszczacu specjalistycznych usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w 2025 roku"
- Obsługa kredytu długoterminowego na finansowanie deficytu budżetu Gminy Piszczac oraz na spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek długoterminowych
więcej: przetargi PISZCZAC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Leasing operacyjny z opcją wykupu maszyn rolniczych
- Zakup wraz z dostawą ciągnika rolniczego na potrzeby Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Spółka z o.o. w Bornem Sulinowie.
- Dostawa ciągnika rolniczego w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu na potrzeby Miejskiego Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o. w Koninie
- Dostawa ciągnika rolniczego na potrzeby Gminy Niebylec
- Dostawa ciągnika rolniczego, prasy rolującej oraz agregatu nawozowo-siewnego dla Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Wincentego Witosa w Mokrzeszowie
- Dostawa ciągnika.
więcej: Ciągniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.