Ogłoszenie z dnia 2022-12-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00505818/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Wynajem wraz z serwisem urządzeń i pomieszczeń do zaspokajania potrzeb higieniczno-sanitarnych w wyrobiskach podziemnych Kopalni Soli "Wieliczka"”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOPALNIA SOLI "WIELICZKA" SPÓŁKA AKCYJNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000041683
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Park Kingi 1
1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.sa@kopalnia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopalniawieliczka.eu
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Górnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Wynajem wraz z serwisem urządzeń i pomieszczeń do zaspokajania potrzeb higieniczno-sanitarnych w wyrobiskach podziemnych Kopalni Soli "Wieliczka"”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2fc6f48d-8045-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00505723
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Postępowanie przetargowe prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie z którym Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki jeżeli, w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Pierwsze postępowanie przetargowe o tożsamym zakresie (nr sprawy KSW/2022/TW/97) przeprowadzone w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt. 2 ustawy zostało w dniu 09.11.2022 r. unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ w postępowaniu nie złożono żadnej oferty. Jednocześnie Zamawiający w ramach niniejszego postępowania nie zmienia istotnych warunków zamówienia. W związku z powyższym zachodzą przesłanki udzielenia zamówienia z wolnej ręki w niniejszym postępowaniu.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-1cbdbed2-4ece-11ed-8832-4e4740e186ac
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KSW/2022/TW/119
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia.
1.1 Przedmiotem zamówienia jest:
1) usługa najmu 6 sztuk toalet przenośnych oraz 12 przenośnych zbiorników na fekalia, przeznaczonych do użytkowania w podziemnych wyrobiskach zakładów górniczych (zwanych dalej jako „przedmiot najmu”), wraz z ich montażem w podziemnych wyrobiskach Kopalni Soli „Wieliczka”, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, na poziomach I-VIII z zaznaczeniem, że dostarczane toalety muszą posiadać gabaryty umożliwiające ich transport z powierzchni do wyrobisk podziemnych szybem Kinga maksymalne gabaryty wynoszą:
a) max. szerokość 0,8 m,
b) max. długość 1,8 m,
c) max. wysokość 1,8 m (2,1 m w centralnej części naczynia),
2) świadczenie usług serwisowych (zwanych dalej jako „usługi serwisowe”) obejmujących:
a) wymienianie zbiorników z fekaliami na czyste w sposób zapewniający ciągłość możliwości korzystania z toalety,
b) dezynfekcję wszystkich kabin środkami wirusobójczymi oraz bakteriobójczymi podczas każdorazowego serwisu przez cały okres trwania umowy,
c) mycie toalet przenośnych wewnątrz i na zewnątrz,
d) transport wymiennych zbiorników z fekaliami pod ziemią i wydawanie ich na powierzchnię,
e) mycie zbiorników i uzupełnianie środków higienicznych i bakteriobójczych (na powierzchni),
f) utylizację fekaliów,
g) naprawę ewentualnych uszkodzeń,
3) demontaż i odbiór przedmiotu najmu po jego zakończeniu.
1.2 W ramach realizacji przedmiotu umowy, Wykonawca oddaje Zamawiającemu przedmiot najmu do używania oraz zobowiązuje się do wykonywania usług serwisowych, a Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty Wykonawcy umówionego wynagrodzenia.
1.3 Wykonawca zobowiązuje się do montażu przedmiotu najmu w miejscach wyznaczonych przez Zamawiającego w stanie przydatnym do umówionego użytku i utrzymywania go w takim stanie przez czas trwania najmu. O terminie instalacji przedmiotu najmu Wykonawca poinformuje Zamawiającego z co najmniej trzydniowym wyprzedzeniem.
1.4 Wykonawca oświadcza, że z dniem wejścia w życie niniejszej umowy, przedmiot najmu nie będzie obciążony prawami osób trzecich w postaci umów najmu, umów dzierżawy, umów użyczenia lub użytkowania.
1.5 Usługi serwisowe będą wykonywane minimum jeden raz w tygodniu, w terminach ustalonych z Zamawiającym. Przebywanie w wyrobiskach pracowników Wynajmującego będzie dopuszczalne wyłącznie za zgodą Kierownika Ruchu Zakładu Górniczego w obecności wyznaczonego pracownika Zakładu Kopalnia Soli „Wieliczka”.
1.6 W ramach umowy świadczone będą także awaryjne usługi serwisowe przez Wykonawcę na każdorazowe wezwanie Najemcy w ilości maksymalnej 12x w okresie trwania umowy. Serwis awaryjny zależeć będzie od potrzeb Najemcy (prawo opcji).
1.7 Najemca zastrzega sobie czas reakcji serwisu nie później niż w ciągu 24 godzin od momentu zgłoszenia awarii.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOI TOI POLSKA Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1180042784
7.3.3) Ulica: ul. Płochocińska 29
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-044
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 178359,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 382 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1. Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji przedmiotu zamówienia w następujących terminach:
1) dostarczenie przedmiotu najmu oraz jego montaż w podziemnych wyrobiskach Kopalni Soli „Wieliczka” – w terminie do
10 dni od daty zawarcia umowy,
2) najem przedmiotu najmu oraz wykonywanie usług serwisowych – w terminie 12 miesięcy od daty odbioru montażu
przedmiotu najmu w podziemnych wyrobiskach Kopalni Soli „Wieliczka”,
3) demontaż i odbiór przedmiotu najmu – w terminie do 7 dni od upływu terminu, o którym w pkt 2.
2. Umowa zostaje zawarta z dniem jej podpisania przez ostatnią ze Stron.
INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- Opieka wytchnieniowa dla Jednostek Samorządu Terytorialnego - edycja 2025, realizowana ze środków Funduszu Solidarnościowego
- "Dostawa narzędzi - część 1 - narzędzia ręczne"
- Zakup sprzętu komputerowego oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Wieliczce w roku 2025 roku
- Dostawa silników SN do zespołów pompowych głównego odwadniania Kopalni Soli "Wieliczka".
- "Dostawy materiałów budowlanych: część 2 - zaprawy, cementy"
- Dostawa narzędzi - część 2 - narzędzia niskocenne i materiały wymienne.
więcej: przetargi w Wieliczce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Likwidacja dzikich wysypisk zlokalizowanych na terenie Miasta Zabrze.
- Konserwacja, opróżnianie i czyszczenie separatorów ropopochodnych i osadników
- Czyszczenie i konserwacja separatorów oraz wpustów ulicznych kanalizacji deszczowej znajdującej się w pasie dróg wojewódzkich w RDW Olecko w 2025r.
- Czyszczenie kanalizacji deszczowej i wpustów ulicznych na terenie gminy Michałowice
- Usługa melioracyjna: kompleksowa konserwacja rowów otwartych i wylotów wód opadowych systemów odwodnienia terenów 22. BLT w Malborku oraz jednostek będących na zaopatrzeniu
- usługa prania.
więcej: Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.