eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańskpełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadań: rozbudowa i przebudowa budynku PUCS w Gdyni ul. Opłotki 1 i Pomorskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Gdyni, zlokalizowanego w Słupsku przy ul. Poznańskiej 42



Ogłoszenie z dnia 2024-09-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadań: rozbudowa i przebudowa budynku PUCS w Gdyni ul. Opłotki 1 i Pomorskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Gdyni, zlokalizowanego w Słupsku przy ul. Poznańskiej 42

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Gdańsku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001021197

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Długa 75/76

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-831

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.gdansk@mf.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomorskie.kas.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7aab0dbd-2a2d-11ef-86d2-4e696a6d8c25

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadań: rozbudowa i przebudowa budynku PUCS w Gdyni ul. Opłotki 1 i Pomorskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Gdyni, zlokalizowanego w Słupsku przy ul. Poznańskiej 42

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7aab0dbd-2a2d-11ef-86d2-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00505820

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00235183/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Nadzór inwestorski dla zadania: Rozbudowa i przebudowa budynku PUCS w Gdyni w zakresie poprawy efektywności energetycznej oraz zwiększenia powierzchni biurowej i magazynowej

1.3.3 Nadzór inwestorski dla zadania: Przebudowa budynku PUCS w Słupsku przy ul. Poznańskiej 42 w zakresie dostosowania do obecnie obowiązujących przepisów ppoż oraz poprawy efektywności energetycznej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00368668

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 2201-ILZ.260.20.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 516968 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

nadzór nad rozbudową i przebudową budynku PUCS w Gdyni -Oddział Celny w Gdańsku przy ul. Opłotki 1 w zakresie poprawy efektywności energetycznej oraz zwiększenia powierzchni biurowej i magazynowej
5.1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego:
reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją techniczną, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, przepisami i zasadami wiedzy technicznej;
5.2. Informowanie Zamawiającego, co do wystąpienia zagrożenia w dotrzymaniu przez Wykonawcę terminu końcowego realizacji przedmiotu Umowy;
5.3. Podejmowanie decyzji o dopuszczeniu do stosowania (lub odrzuceniu) materiałów i urządzeń przewidzianych do realizacji robót w oparciu o przepisy, normy i wymagania sformułowane w Umowie z Wykonawcą robót, dokumentacji technicznej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót;
5.4. Kontrolowanie jakości wykonania robót i wbudowanych materiałów zgodnie z projektem technicznym, specyfikacjami technicznymi oraz obowiązującymi przepisami i normami. Kontrola i archiwizacja dokumentów potwierdzających dopuszczenia wbudowanych materiałów do obrotu i stosowania w budownictwie;
5.5. Wydawanie kierownikowi budowy i kierownikom robót poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika prowadzonych prac, dotyczących usunięcia nieprawidłowości i zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych;
5.6. Kontrolowanie prowadzonego dziennika prowadzonych prac i dokonywania w nim na bieżąco, zgodnie z postępem prac, wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót;
5.7. Uczestniczenie w przekazywaniu placu budowy, próbach i odbiorach oraz dokonywaniu odbiorów częściowych i końcowych inwestycji;
5.8. Wstrzymanie dalszych robót budowlanych, o ile ich kontynuacja mogłaby wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem;
5.9. Przygotowanie zadania inwestycyjnego do odbioru końcowego poprzez sprawdzenie dokumentacji powykonawczej;
5.10. Sprawdzanie dokumentów rozliczeniowych Wykonawcy na wszystkich etapach rozliczenia (częściowych i końcowym);
5.11. Bieżące informowanie Zamawiającego o postępie prac;
5.12. Udział w naradach koordynacyjnych oraz spotkaniach z Wykonawca robót;
5.13. Nadzorowanie budowy w takich odstępach czasu, aby była zapewniona skuteczność nadzoru oraz na każde żądanie Zamawiającego a także, w wyjątkowych sytuacjach niezwłocznie, gdy obecność inspektora nadzoru będzie nieodzowna dla toczących się robót budowlanych;
5.14. Inspektor ma obowiązek potwierdzania w dzienniku prowadzonych prac swojej obecności na placu budowy;
5.15. Nadzorowanie także prac niewyszczególnionych w Umowie z Wykonawcą robót, nieprzewidzianych w SWZ oraz przedmiarze robót, jeżeli są one niezbędne ze względu na należyte wykonanie inwestycji (bezpieczeństwo realizacji robót, zabezpieczenie przed awariami, właściwa jakość i kompletność robót).

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.5.) Wartość części: 349776 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

nadzór nad przebudową budynku Pomorskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Gdyni, zlokalizowanego w Słupsku przy ul. Poznańskiej 42, w zakresie dostosowania do obecnie obowiązujących przepisów przeciwpożarowych oraz poprawy efektywności energetycznej
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego:
reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją techniczną, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, przepisami i zasadami wiedzy technicznej;
Informowanie Zamawiającego, co do wystąpienia zagrożenia w dotrzymaniu przez Wykonawcę terminu końcowego realizacji przedmiotu Umowy;
5.3. Podejmowanie decyzji o dopuszczeniu do stosowania (lub odrzuceniu) materiałów i urządzeń przewidzianych do realizacji robót w oparciu o przepisy, normy i wymagania sformułowane w Umowie z Wykonawcą robót, dokumentacji technicznej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót;
Kontrolowanie jakości wykonania robót i wbudowanych materiałów zgodnie z projektem technicznym, specyfikacjami technicznymi oraz obowiązującymi przepisami i normami. Kontrola i archiwizacja dokumentów potwierdzających dopuszczenia wbudowanych materiałów do obrotu i stosowania w budownictwie;
Wydawanie kierownikowi budowy i kierownikom robót poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika prowadzonych prac, dotyczących usunięcia nieprawidłowości i zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych;
Kontrolowanie prowadzonego dziennika prowadzonych prac i dokonywania w nim na bieżąco, zgodnie z postępem prac, wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót;
Uczestniczenie w przekazywaniu placu budowy, próbach i odbiorach oraz dokonywaniu odbiorów częściowych i końcowych inwestycji;
Wstrzymanie dalszych robót budowlanych, o ile ich kontynuacja mogłaby wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem;
Przygotowanie zadania inwestycyjnego do odbioru końcowego poprzez sprawdzenie dokumentacji powykonawczej;
Sprawdzanie dokumentów rozliczeniowych Wykonawcy na wszystkich etapach rozliczenia (częściowych i końcowym);
Bieżące informowanie Zamawiającego o postępie prac;
Udział w naradach koordynacyjnych oraz spotkaniach z Wykonawca robót;
Nadzorowanie budowy w takich odstępach czasu, aby była zapewniona skuteczność nadzoru oraz na każde żądanie Zamawiającego a także, w wyjątkowych sytuacjach niezwłocznie, gdy obecność inspektora nadzoru będzie nieodzowna dla toczących się robót budowlanych;
Inspektor ma obowiązek potwierdzania w dzienniku prowadzonych prac swojej obecności na placu budowy;
Nadzorowanie także prac niewyszczególnionych w Umowie z Wykonawcą robót, nieprzewidzianych w SWZ oraz przedmiarze robót, jeżeli są one niezbędne ze względu na należyte wykonanie inwestycji (bezpieczeństwo realizacji robót, zabezpieczenie przed awariami, właściwa jakość i kompletność robót).

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.5.) Wartość części: 167192,0 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 140000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 231240 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 140000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiebiorstwo Inzynieryjne ALFA Przemysław Marszałkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5841069464

7.3.3) Ulica: Głogowa 9

7.3.4) Miejscowość: Banino

7.3.5) Kod pocztowy: 80-297

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 140000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-19

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.