Ogłoszenie z dnia 2022-12-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00471195/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wymiana terminali płatniczych w mobilnych automatach biletowych systemu Małopolska Karta Aglomeracyjna (MKA)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000588890
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Głowackiego 56
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-085
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: i.gesiarz@zdw.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.krakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zp.zdw.krakow.pl/ponizej-progow-unijnych.html?view=przetarg&id=56271.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie drogami wojewódzkimi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana terminali płatniczych w mobilnych automatach biletowych systemu Małopolska Karta Aglomeracyjna (MKA)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bd33f1f1-716f-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00505843
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00036515/23/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.8 Wymiana terminali płatniczych w mobilnych automatach biletowych systemu Małopolska Karta Aglomeracyjna (MKA)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00471195/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDW-DN-4-271-124/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 234800,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia stanowi dokonanie wymiany 26 szt. terminali płatniczych w mobilnych automatach biletowych systemu Małopolska Karta Aglomeracyjna (MKA) znajdujących się w pociągach Województwa Małopolskiego. Zamówienie obejmuje dostawę 26 szt. fabrycznie nowych terminali płatniczych, demontaż terminali płatniczych CCV obecnie funkcjonujących w mobilnych automatach biletowych systemu MKA znajdujących się w pociągach Województwa Małopolskiego oraz montaż dostarczonych nowych terminali płatniczych w mobilnych automatach biletowych systemu MKA znajdujących się w pociągach Województwa Małopolskiego wraz z ich stosowanym skonfigurowaniem i wykonaniem wszystkich niezbędnych czynności celem uruchomienia w systemie MKA nowych, wymienionych terminali płatniczych.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiący zał. nr 1 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31224500-7 - Terminale
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 279939,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 279939,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 279939,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UNICARD S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6760077394
7.3.3) Ulica: Zakopiańska 162
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-435
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 279939,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem):
https://zp.zdw.krakow.pl/ponizej-progow-unijnych.html?view=przetarg&id=5627. Odesłanie do przedmiotowej strony
postępowania znajduje się również w ramach formularza postępowania utworzonego w systemie
miniPortal(https://miniportal.uzp.gov.pl).
2. Termin wykonania zamówienia:
realizacja całości zamówienia – 30 dni od daty zawarcia umowy, przy czym nie później niż do dnia 20.01.2023 r., przy zastrzeżeniu poniższego:
- dostawa terminali płatniczych – 3 dni od daty zawarcia umowy, przy czym nie później niż do dnia 29.12.2022 r.; za obowiązujący Wykonawcę termin realizacji zamówienia w zakresie obejmującym dostawę terminali płatniczych będzie uważana albo data wyznaczająca upływ okresu 3-dniowego liczonego od daty zawarcia umowy, albo data 29.12.2022 r. – w zależności od faktu, która data zaistnieje wcześniej mając na uwadze moment czasowy zawarcia umowy;
- montaż i uruchomienie terminali płatniczych wraz z pracami towarzyszącymi – 30 dni od daty zawarcia umowy, przy czym
nie później niż do dnia 20.01.2023 r.; za obowiązujący Wykonawcę termin realizacji zamówienia w zakresie obejmującym
montaż i uruchomienie terminali płatniczych wraz z pracami towarzyszącymi (determinującym jednocześnie wykonanie
całości zamówienia) będzie uważana albo data wyznaczająca upływ okresu 30-dniowego liczonego od daty zawarcia
umowy, albo data 20.01.2023 r. – w zależności od faktu, która data zaistnieje wcześniej mając na uwadze moment czasowy
zawarcia umowy;
Zaznacza się, iż określenie terminów realizacji zamówienia (w tym jego poszczególnych elementów) w kontekście wariantów
datowych (w postaci wskazanych wyżej dat) jest wymagane i uzasadnione obiektywną przyczyną – koniecznością
uwzględnienia uwarunkowań finansowych istniejących po stronie Zamawiającego (determinowanych zapisami planów
finansowych Województwa Małopolskiego) implikujących konieczność zrealizowania zadania oraz wydatkowania i
rozliczenia przez Zamawiającego środków finansowych w określonym kontekście czasowym, jak również koniecznością
zapewniania ciągłości działania i funkcjonowania usług zintegrowanych w systemie MKA.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa akcesoriów i czujników w systemie Masimo SET
- Opracowanie dok.proj. Budowa przejścia dla pieszych przy ul. Marcowej na wysokości bloku przy ul. Gromady Grudziąż 21 wraz z dostosowaniem infrastruktury drogowej i budową dedykowanego oświetlenia.
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych polegających na budowie placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 61 przy ul. Popławskiego 17, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie
- Wykonanie układu kaskady ciśnień dla pomieszczeń Centralnej Sterylizatorni w pawilonie M-5A na terenie Krakowskiego Szpitala Specjalistycznego im. św. Jana Pawła II w Krakowie
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Stare Miasto zrywa z betonem" zadanie BO.D1.3/24
- Dostawa wyposażenia i specjalistycznego sprzętu gastronomicznego do pomieszczeń budynku Kuchni szpitalnej - ZP-6/25
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.