eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olkusz"Zakup i dostawa monitorów interaktywnych oraz pomocy dydaktycznych do szkół podstawowych z terenu Gminy Olkusz w związku z realizacją projektu "Rozwój kształcenia ogólnego......"



Ogłoszenie z dnia 2023-11-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup i dostawa monitorów interaktywnych oraz pomocy dydaktycznych do szkół podstawowych z terenu Gminy Olkusz w związku z realizacją projektu „Rozwój kształcenia ogólnego......”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMORZĄDOWY ZESPÓŁ EDUKACJI W OLKUSZU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272780501

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Olkusz

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-300

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: eduk1@umig.olkusz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.malopolska.pl/szedukacji

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/olkusz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


obsługa administracyjno-organizacyjna i finansowo-księgowa szkół

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup i dostawa monitorów interaktywnych oraz pomocy dydaktycznych do szkół podstawowych z terenu Gminy Olkusz w związku z realizacją projektu „Rozwój kształcenia ogólnego......”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e3f4bb31-6389-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00505863

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00072955/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zakup i dostawa monitorów interaktywnych oraz pomocy dydaktycznych do szkół podstawowych z terenu Gminy Olkusz w ramach projektu „Rozwój kształcenia ogólnego w szkołach podstawowych gminy Olkusz”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Rozwój kształcenia ogólnego w szkołach podstawowych gminy Olkusz

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00430546

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SZE.331-2/3/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część A:
zakup i dostawa monitorów interaktywnych do szkół podstawowych z terenu Gminy Olkusz do:
1) Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Mikołaja Kopernika, 32-300 Olkusz, ul. J. Kantego 5
2) Szkoły Podstawowej Nr 4 im. Francesco Nullo, 32-300 Olkusz , ul. Fr. Nullo 36
3) Szkoły Podstawowej Nr 9 im. ppłk. Pilota S. Skarżyńskiego, 32-300 Olkuszu, ul. Kosynierów 14
4) Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Integracyjnego Nr 1, Szkoły Podstawowej nr 2 im. J. Iwaszkiewicza z Oddziałami Integracyjnymi w Olkuszu, 32-300 Olkusz, ul. J. Kochanowskiego 2
5) Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Osieku, Szkoła Podstawowa im. Jana Kochanowskiego w Osieku, 32-300 Olkusz, Osiek 79b
szczegółowo określonych w załączniku nr A1, A2, A3, A4 i A5 wg. cen w nich wskazanych, które stanowią integralną część umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30231300-0 - Monitory ekranowe

4.5.5.) Wartość części: 203154,40 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Części B
zakup i dostawa monitorów interaktywnych do szkół podstawowych z terenu Gminy Olkusz do:
1) Szkoły Podstawowej Nr 3 im. Marcina Biema, 32-300 Olkusz, ul .Kpt. Hardego 11a
2) Szkoły Podstawowej Nr 5 im. Marcina Bylicy, 32-300 Olkusz, ul. Cegielniana 24
3) Szkoły Podstawowej Nr 10 im. Kornela Makuszyńskiego, 32-300 Olkusz, ul. S. Żeromskiego 1
4) Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 2, Szkoły Podstawowej Nr 6 im. Fr. Chopina w Olkuszu, 32 300 Olkusz, ul. Długa 67
5) Szkoły Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Gorenicach, 32-327 Gorenice, ul. Krakowska 51
6) Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Zedermanie, Szkoły Podstawowej im. Obrońców Warszawy w Zedermanie, 32-300 Olkusz, Zederman 99
szczegółowo określonych w załączniku nr B1, B2, B3, B4, B5, B6 wg. cen w nich wskazanych, które stanowią integralną część umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30231300-0 - Monitory ekranowe

4.5.5.) Wartość części: 243785,28 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Części C
zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do szkół podstawowych z terenu Gminy Olkusz do:
1) Szkoły Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Gorenicach, 32-327 Gorenice, ul. Krakowska 51
2) Samorządowego Zespołu Edukacji w Olkuszu, ul. Rynek 1, 32-300 Olkusz
szczegółowo określonych w załączniku C1,C2 wg. cen w nich wskazanych, które stanowią integralną część umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.5.) Wartość części: 90832,22 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 15

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 15

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 123240,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 311960,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 123240,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wilanka Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7010819923

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 123240,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-25

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego a brak możliwości podpisania umowy w przedmiotowym postępowaniu z wykonawcą wybranym spośród ofert pozostałych w postępowaniu z powodu niemożności realizacji jej przez wykonawcę w wyznaczonych w niej terminach uzasadnia unieważnienie postępowania.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 104920,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 133317,24 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 104920,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowa AKS Kazimierz Szczygielski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP7940000198

7.3.4) Miejscowość: Przeworsk

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 104920,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-25

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.