Ogłoszenie z dnia 2024-09-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00423700/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów do szkół na terenie gminy Kramsk w roku szkolnym 2024/2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KRAMSK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019177
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Fryderyka Chopina 12
1.5.2.) Miejscowość: Kramsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-511
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina.kramsk@kramsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kramsk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawiajacy/gmina-kramsk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz uczniów do szkół na terenie gminy Kramsk w roku szkolnym 2024/20252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8cb734b5-9db8-4079-834c-f2a1189e9fd8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00505888
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00001124/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Dowóz uczniów do szkół na terenie gminy Kramsk w roku szkolnym 2024/2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00423700
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IGP.271.1.12.2024.MK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dowóz uczniów niepełnosprawnych do Szkoły Twórczej Integracji w Milinie wraz z zapewnieniem opieki w roku szkolnym 2024/2025Dowóz podzielony jest na trzy trasy:
Trasa nr 1
Dowóz do szkoły 2 dzieci + 1 opiekuna trasą Milin - Ksawerów - Pogorzałki - Milin - od poniedziałku do piątku, w dni nauki szkolnej, przed rozpoczęciem lekcji. Godziny rozpoczynania lekcji przeciętnie 7:30-9:30 - zależnie od planu lekcji.
Powrót ze szkoły 2 dzieci + 1 opiekuna trasą Milin - Pogorzałki - Ksawerów - Milin od poniedziałku do piątku, w dni nauki szkolnej, w godzinach 14:00-16:00 - dostosowanych do planu lekcji.
Trasa nr 2
Dowóz do szkoły 5 dzieci + 1 opiekuna trasą Milin - Podgór - Osowce - Milin - od poniedziałku do piątku, w dni nauki szkolnej, przed rozpoczęciem lekcji. Godziny rozpoczynania lekcji przeciętnie 7:30 - 9:30 - zależnie od planu lekcji.
Powrót ze szkoły 5 dzieci + 1 opiekuna trasą Milin - Osowce - Podgór - Milin - od poniedziałku do piątku, w dni nauki szkolnej, w godzinach 14:00 -16:00 - dostosowanych do planu lekcji.
Trasa nr 3
Dowóz do szkoły 3 dzieci + 1 opiekuna trasą Milin - Święciec - Wielany - Ranna - Milin - od poniedziałku do piątku, w dni nauki szkolnej, przed rozpoczęciem lekcji. Godziny rozpoczynania lekcji przeciętnie 7:30 - 9:30 - zależnie od planu lekcji.
Powrót ze szkoły 3 dzieci + 1 opiekuna trasą Milin – Ranna – Wielany - Święciec - Milin - od poniedziałku do piątku, w dni nauki szkolnej, w godzinach 14:00 -16:00 - dostosowanych do planu lekcji.
Łączna liczba uczniów niepełnosprawnych – 10.
Łączna szacunkowa ilość kilometrów dowozów i odwozów – ok. 120 km dziennie.
Liczba dni przewozów w roku szkolnym 2024/2025 – ok. 188 dni.
W przypadku choroby dziecka lub pobytu w szpitalu kurs może zostać odwołany przez Zamawiającego. Wykonawca nie otrzyma zapłaty za taki kurs. W związku z tym ryzyko odwołania kursu musi być ujęte
w uśrednionej cenie stawki dziennej.
Zamówienie obejmuje dowóz uczniów (dowóz do szkół i odwóz do miejsca zamieszkania)
na utworzonych przez Zamawiającego liniach i przystankach. W trakcie trwania roku szkolnego,
w wyniku zmiany harmonogramu zajęć szkolnych, istnieje możliwość zmiany długości tras oraz zmiany liczby przystanków.
Zamawiający finansuje jedynie przewóz uczniów od pierwszej do ostatniej miejscowości, zgodnie z trasami przejazdów. Zamawiający nie pokrywa kosztów dojazdu autobusów z bazy i na bazę Wykonawcy.
Wykonawca zobowiązany jest świadczyć usługi, przez osoby mającego odpowiednie kwalifikacje
i uprawnienia do świadczenia tych usług, środkami transportu przystosowanymi do przewozu uczniów, spełniającymi wszystkie przepisy w trym zakresie, w szczególności wymagania oznakowania, bezpieczeństwa, bhp i kodeksu drogowego.
Wykonawca jest zobowiązany zapewnić każdego dnia roboczego do dyspozycji Zamawiającego, z wyjątkiem okresów wolnych od zajęć lekcyjnych, odpowiednią ilość pojazdów spełniających wymagania szczegółowe jak dla pojazdów do przewozu dzieci i młodzieży szkolnej oraz posiadać wymagane dokumenty potwierdzające kwalifikacje kierowcy i właściwy stan techniczny pojazdów, zgodnie z przepisami ustawy o transporcie drogowym. W przypadku awarii pojazdu Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia zastępczego środka transportu, w taki sposób, aby nie powodował opóźnień czasowych kursu. Wobec powyższego zobowiązany jest posiadać autobus rezerwowy.
Wykonawca zobowiązany jest zapewnić odpowiednią ilość miejsc w pojeździe – odpowiednio dla danej trasy. Zaleca się, aby pojazdy miały klimatyzację, monitoring GPS, rok produkcji 2000 wzwyż i poziom emisji spalin euro 4, 5 lub 6.
Wykonawca będzie sprawował opiekę nad uczniami w trakcie ich dowozu do szkół oraz w drodze powrotnej. Kierowca nie może pełnić funkcji opiekuna. W pojeździe musi znajdować się kierowca i opiekun. Ilość opiekunów musi być dostosowana do liczby wykonywanych kursów w taki sposób,
aby w każdym wykonywanym kursie (pojeździe) był opiekun.
W każdym pojeździe Wykonawca musi zapewnić opiekuna posiadającego przeszkolenie w zakresie BHP i udzielania pierwszej pomocy. Opiekunem nie może być kierowca autobusu.
Do obowiązków opiekuna należy:
1) zapewnienie uczniom korzystającym z przewozów bezpieczeństwa podczas wsiadania do pojazdu;
2) zapewnienie uczniom korzystającym z przewozów bezpieczeństwa w trakcie jazdy;
3) zapewnienie uczniom korzystającym z przewozów bezpieczeństwa podczas wysiadania z pojazdu, jak również podczas przechodzenia przez drogę (na drugą stronę ulicy) po wyjściu uczniów
z pojazdu;
4) w trakcie dowozów odprowadzanie uczniów do budynku szkoły;
5) kontrola uprawnień uczniów do korzystania z przejazdu na podstawie wykazu uczniów;
6) ustalanie sposobu porozumiewania się z kierowcą w czasie jazdy;
7) zapewnienie wszystkim uczniom miejsc siedzących;
8) w przypadku przewozu dzieci z ograniczonymi możliwościami poruszania się, poruszających się
na wózkach inwalidzkich, kulach itp. do obowiązków opiekuna należy wnoszenie i wynoszenie
z pojazdu przewożonych uczniów oraz ich wózków inwalidzkich, itp.
Za początek podjęcia obowiązków opiekuna uważa się moment odebrania uczniów z przystanków autobusowych, natomiast za zakończenie moment doprowadzenia uczniów do miejsca wskazanego przez dyrektora szkoły oraz przekazania ich pracownikom upoważnionym przez dyrektora szkoły
w trakcie dowozu i odwrotnie w trakcie odwozów.
Wykonawca zobowiązany jest ubezpieczyć autobusy i pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozów i powstających w związku z przewozem.
Wykonawca jest zobowiązany w szczególności:
1) posiadać wymagane uprawnienia do wykonywania umowy przez cały okres jej trwania;
2) zapewnić wykonywanie usług przez osoby posiadające wymagane kwalifikacje i uprawnienia zawodowe;
3) wykonywać przewozy przy użyciu pojazdów wykazanych w oświadczeniu w trakcie postępowania przetargowego, spełniających wymagane warunki techniczne, z aktualnym ubezpieczeniem OC
i NNW, w sposób zgodny z odpowiednimi przepisami prawa, zapewniający maksymalne bezpieczeństwo, higienę i wygodę przewożonych osób.
4) posiadać standardy ochrony małoletnich, opracowane i wdrożone zgodnie z przepisami ustawy z 13 maja 2016 roku o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (Dz.U. z 2024 r., poz. 560) i przedstawić je na każde żądanie Zamawiającego.
Wszystkie wymagania określone w SWZ stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp jako niezgodnej z warunkami zamówienia.
W przypadku, gdy w SWZ znajdują się znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane przez zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Zastosowane przez wykonawcę rozwiązania równoważne muszą być co najmniej:
• o tej samej wytrzymałości i trwałości, o tym samym poziomie estetyki;
• o parametrach technicznych wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia;
• spełniać te same funkcje, wymagania bezpieczeństwa i jakości;
• posiadać stosowne dokumenty dopuszczające do użytkowania.
W przypadku, gdy w SWZ znajdą się odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 Pzp oraz art. 101 ust. 3 i 5 Pzp, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.
Zamawiający zaznacza, że ewentualne wskazania na produkty lub usługi pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać produkty lub usługi, aby spełnić wymagania stawiane przez zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia oraz nie mają na celu uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany udowodnić, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. W takim przypadku wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 (CZĘŚĆ I)/ 7a (CZĘŚĆ II) do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 71970,37 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZEŚĆ IIDowóz uczniów do szkół na terenie gminy Kramsk wraz zapewnieniem opieki w roku szkolnym 2024/2025 na podstawie biletów miesięcznych
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 (CZĘŚĆ I)/ 7a (CZĘŚĆ II) do SWZ.
Przedmiotem zamówienia jest przewóz dowóz uczniów do następujących placówek oświatowych:
1) Szkoły Podstawowej w Kramsku – ul. Konińska 20, 62-511 Kramsk;
2) Szkoły Podstawowej w Wysokiem – Wysokie 15, 62-511 Kramsk;
3) Szkoły Podstawowej w Anielewie – Anielew 4, 62-563 Licheń Stary
i odwóz do miejsca zamieszkania na podstawie biletów miesięcznych na trasach wskazanych w tabeli poniżej wraz z zapewnieniem na każdej trasie 1 opiekuna.
Usługi objęte przedmiotem zamówienia publicznego realizowane będą w ramach regularnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym, zgodnie z ustawą o transporcie drogowym,
na podstawie biletów miesięcznych.
Łączna liczba uczniów – 322 (z zastrzeżeniem zmian w okresie trwania umowy do +/- 20 uczniów).
Łączna szacunkowa ilość kilometrów przewozów w roku szkolnym 2024/2025 – ok. 73 500 km.
Liczba dni przewozu w roku szkolnym 2024/2025 – ok. 188 dni.
Przewidywane dane zostały ustalone na dzień publikacji ogłoszenia o zamówieniu. Wykaz kursów, miejscowości, ilość dzieci w okresie obowiązywania umowy może ulec zmianie (w zależności
od zatwierdzonego rozkładu zajęć w szkołach), z zastrzeżeniem, że zmiany w ilości uczniów objętych przewozami w liczbie +/- 20 nie skutkują zmianą w miesięcznej wartości biletu miesięcznego.
Rozliczenia będą dokonywane w cyklu miesięcznym po dostarczeniu biletów miesięcznych, tj. cena
1 biletu miesięcznego oraz ilość uczniów, dla których zostały zakupione bilety.
Według Zamawiającego utrzymanie regularnych połączeń komunikacyjnych w zakresie objętym przedmiotem zamówienia wymaga jednoczesnego kursowania 5 autobusów w tym co najmniej 1 z 64 miejscami siedzącymi.
Zamawiający przewiduje zmiany umowy w zakresie określonym w projekcie umowy,
z zastrzeżeniem możliwości zmiany dotyczącej ilości uczniów o dodatkowe ok. 60 osób, co skutkować może dodatkową trasą i koniecznością dysponowania dodatkowymi pojazdami.
Zamówienie obejmuje dowóz uczniów (dowóz do szkół i odwóz do miejsca zamieszkania)
na utworzonych przez Zamawiającego liniach i przystankach. W trakcie trwania roku szkolnego,
w wyniku zmiany harmonogramu zajęć szkolnych, istnieje możliwość zmiany długości tras oraz zmiany liczby przystanków.
Zamawiający finansuje jedynie przewóz uczniów od pierwszej do ostatniej miejscowości, zgodnie z trasami przejazdów. Zamawiający nie pokrywa kosztów dojazdu autobusów z bazy i na bazę Wykonawcy.
Wykonawca zobowiązany jest świadczyć usługi, przez osoby mającego odpowiednie kwalifikacje
i uprawnienia do świadczenia tych usług, środkami transportu przystosowanymi do przewozu uczniów, spełniającymi wszystkie przepisy w trym zakresie, w szczególności wymagania oznakowania, bezpieczeństwa, bhp i kodeksu drogowego.
Wykonawca jest zobowiązany zapewnić każdego dnia roboczego do dyspozycji Zamawiającego, z wyjątkiem okresów wolnych od zajęć lekcyjnych, odpowiednią ilość pojazdów spełniających wymagania szczegółowe jak dla pojazdów do przewozu dzieci i młodzieży szkolnej oraz posiadać wymagane dokumenty potwierdzające kwalifikacje kierowcy i właściwy stan techniczny pojazdów, zgodnie z przepisami ustawy o transporcie drogowym. W przypadku awarii pojazdu Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia zastępczego środka transportu, w taki sposób, aby nie powodował opóźnień czasowych kursu. Wobec powyższego zobowiązany jest posiadać autobus rezerwowy.
Wykonawca zobowiązany jest zapewnić odpowiednią ilość miejsc w pojeździe – odpowiednio dla danej trasy. Zaleca się, aby pojazdy miały klimatyzację, monitoring GPS, rok produkcji 2000 wzwyż i poziom emisji spalin euro 4, 5 lub 6.
Wykonawca będzie sprawował opiekę nad uczniami w trakcie ich dowozu do szkół oraz w drodze powrotnej. Kierowca nie może pełnić funkcji opiekuna. W pojeździe musi znajdować się kierowca i opiekun. Ilość opiekunów musi być dostosowana do liczby wykonywanych kursów w taki sposób,
aby w każdym wykonywanym kursie (pojeździe) był opiekun.
W każdym pojeździe Wykonawca musi zapewnić opiekuna posiadającego przeszkolenie w zakresie BHP i udzielania pierwszej pomocy. Opiekunem nie może być kierowca autobusu.
Do obowiązków opiekuna należy:
1) zapewnienie uczniom korzystającym z przewozów bezpieczeństwa podczas wsiadania do pojazdu;
2) zapewnienie uczniom korzystającym z przewozów bezpieczeństwa w trakcie jazdy;
3) zapewnienie uczniom korzystającym z przewozów bezpieczeństwa podczas wysiadania z pojazdu, jak również podczas przechodzenia przez drogę (na drugą stronę ulicy) po wyjściu uczniów
z pojazdu;
4) w trakcie dowozów odprowadzanie uczniów do budynku szkoły;
5) kontrola uprawnień uczniów do korzystania z przejazdu na podstawie wykazu uczniów;
6) ustalanie sposobu porozumiewania się z kierowcą w czasie jazdy;
7) zapewnienie wszystkim uczniom miejsc siedzących;
8) w przypadku przewozu dzieci z ograniczonymi możliwościami poruszania się, poruszających się
na wózkach inwalidzkich, kulach itp. do obowiązków opiekuna należy wnoszenie i wynoszenie
z pojazdu przewożonych uczniów oraz ich wózków inwalidzkich, itp.
Za początek podjęcia obowiązków opiekuna uważa się moment odebrania uczniów z przystanków autobusowych, natomiast za zakończenie moment doprowadzenia uczniów do miejsca wskazanego przez dyrektora szkoły oraz przekazania ich pracownikom upoważnionym przez dyrektora szkoły
w trakcie dowozu i odwrotnie w trakcie odwozów.
Wykonawca zobowiązany jest ubezpieczyć autobusy i pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozów i powstających w związku z przewozem.
Wykonawca jest zobowiązany w szczególności:
1) posiadać wymagane uprawnienia do wykonywania umowy przez cały okres jej trwania;
2) zapewnić wykonywanie usług przez osoby posiadające wymagane kwalifikacje i uprawnienia zawodowe;
3) wykonywać przewozy przy użyciu pojazdów wykazanych w oświadczeniu w trakcie postępowania przetargowego, spełniających wymagane warunki techniczne, z aktualnym ubezpieczeniem OC
i NNW, w sposób zgodny z odpowiednimi przepisami prawa, zapewniający maksymalne bezpieczeństwo, higienę i wygodę przewożonych osób;
4) posiadać standardy ochrony małoletnich, opracowane i wdrożone zgodnie z przepisami ustawy z 13 maja 2016 roku o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (Dz.U. z 2024 r., poz. 560) i przedstawić je na każde żądanie Zamawiającego.
Wszystkie wymagania określone w SWZ stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp jako niezgodnej z warunkami zamówienia.
W przypadku, gdy w SWZ znajdują się znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane przez zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Zastosowane przez wykonawcę rozwiązania równoważne muszą być co najmniej:
• o tej samej wytrzymałości i trwałości, o tym samym poziomie estetyki;
• o parametrach technicznych wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia;
• spełniać te same funkcje, wymagania bezpieczeństwa i jakości;
• posiadać stosowne dokumenty dopuszczające do użytkowania.
W przypadku, gdy w SWZ znajdą się odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 Pzp oraz art. 101 ust. 3 i 5 Pzp, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.
Zamawiający zaznacza, że ewentualne wskazania na produkty lub usługi pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać produkty lub usługi, aby spełnić wymagania stawiane przez zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia oraz nie mają na celu uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany udowodnić, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. W takim przypadku wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 (CZĘŚĆ I)/ 7a (CZĘŚĆ II) do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 613083,33 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 96728,26 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 108179,71 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 96728,71 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „WIKTORIA” Paweł Waleriańczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6651773143
7.3.4) Miejscowość: Piotrkowice
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 96728,26 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-01 do 2025-06-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 553292,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 553292,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 553292,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Relobus Transport Polska sp. z o.o. Oddział w Toruniu
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272185559
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RELOBUS TRANSPORT POLSKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
RELOBUS TRANSPORT POLSKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 497963,34 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-10-01 do 2025-06-30PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa stałego przewozu osób niepełnosprawnych - uczestników Warsztatów Terapii Zajęciowej w Wolsztynie
- Przeniesienie 4 tuneli foliowych należących do Instytutu Ogrodnictwa w Skierniewicach.
- Postępowanie o udzielenie zamówienia na realizację usługi krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób dla Środowiskowego Domu Samopomocy w Brzeszczach
- Świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego o charakterze użyteczności publicznej na terenie Gminy Biały Bór w roku 2025
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Purda do placówek oświatowych zlokalizowanych na terenie Olsztyna
- Świadczenie usług transportu na rzecz Szpitala Wojewózkiego im. dr Ludwika Rydygiera w Suwałkach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.