Ogłoszenie z dnia 2022-12-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00436799/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-14
- 2022/BZP 00511234/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Termomodernizacja budynków CKZiU w Żarach - wymiana okien”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego im. KEN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365311639
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Parkowa 9
1.5.2.) Miejscowość: Żary
1.5.3.) Kod pocztowy: 68-200
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 683632950
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ckziu.zary.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ckziu.zary.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.wrota.lubuskie.pl/zsszary/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Termomodernizacja budynków CKZiU w Żarach - wymiana okien”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3d8350b8-640a-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00505897
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00436799/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CKZIU/2/ZP/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 227577,44 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Termomodernizacja budynków CKZiU w Żarach - wymiana okien”
Wymiana 40 szt okien drewnianych skrzynkowych na okna PCV z zachowaniem podziałów okiennych (w tym szprosów) z wymianą parapetów wewnętrznych w kolorze białym PCV, szerokość 30 cm. Współczynnik przenikania dla całego okna max. 0,9 W/(m2K). Wycena powinna zawierać demontaż i montaż. Zamówienie nie obejmuje obróbki okien.
2. Oferowane roboty budowlane muszą odpowiadać wymaganiom Zamawiającego, SWZ, zgodnie z wszelkimi obowiązującymi aktami prawnymi, właściwymi w przedmiocie zamówienia i na warunkach zawartych w umowie.
3. Zakres robót:
Wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV w kolorze białym z zachowaniem podziałów okiennych wraz z montażem parapetów wewnętrznych w kolorze białym PCV o szerokości 30 cm, łącznie z obróbką wewnętrzną ościeży okiennych i parapetów. Wszystkie okna muszą zawierać szprosy i naklejane listwy odzwierciedlające wygląd obecnych okien. Dopuszcza się szprosy naklejane na szybę. Współczynnik przenikania ciepła dla całego okna max.0,9 W/(m2K), dopuszcza się tolerancję + do 5% ze względu małe skrzydła okienne. Razem 40 sztuk.
1) Wymiana okien w budynku C : okna z łukami dwudzielne dwuskrzydłowe - dolna część rozwierna w tym jedno skrzydło uchylne, górna część rozwierna, orientacyjne wymiary 1,24m x2,40 m - sztuk 30, orientacyjny wymiar 1,00m x 2,15m - sztuk 4.
2) Wymiana okien w budynku C : okna z łukami dwudzielne trzyskrzydłowe, dolna część rozwierna w tym środkowe skrzydło uchylne, górna część rozwierna, orientacyjne wymiary 2,30m x 2,5m - sztuk 6.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45421132-8 - Instalowanie okien
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 297709,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 297709,15 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 297709,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe „BUZEK’’ Aleksander Buzek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9280014171
7.3.3) Ulica: Sportowa 12
7.3.4) Miejscowość: Przewóz
7.3.5) Kod pocztowy: 68-132
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 297709,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31INNE PRZETARGI Z ŻAR
- "Świadczenie usług ochrony obiektów i mienia oraz prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych - JG/10/2024"
- Dostawa wraz z montażem kontenera socjalno - sanitarnego
- "Bezgotówkowy zakup oleju napędowego do zbiornika o pojemności 5000 l - JG/9/2024"
- "USŁUGA CATERINGOWA DLA KLIENTÓW STOŁÓWKI I/LUB DLA UCZESTNIKÓW DDW I DDS+ MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ w 2025 R."
- Dostawa sprzętu medycznego do rehabilitacji na potrzeby Szpitala Na Wyspie. Sp. z o.o. w Żarach
więcej: przetargi w Żarach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana stolarki okiennej na okna PCV w budynkach i lokalach znajdujących się w administrowaniu Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy.
- Modernizacja pokrycia dachowego na budynku Wydziału Polityki Społecznej Urzędu Miasta Iławy na ul. Chełmińskiej
- Wymiana okien drewnianych na okna aluminiowe antywłamaniowe w pomieszczeniach Rektoratu na poziomie parteru. DZPZ.284.48.2024.DM
- Remont budynku wieży prudnickiej w Białej
więcej: Instalowanie okien »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.