Ogłoszenie z dnia 2023-11-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00376000/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-31
- 2023/BZP 00385465/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu nagłośnieniowego i RTV
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Śląski w Katowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001347
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bankowa 12
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-007
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 032 359 13 34
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@us.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: dzp.us.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/us1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu nagłośnieniowego i RTV2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-baf5d8ed-4661-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00505918
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00324213/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa sprzętu RTV
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Część „B”: ”DUO- Uniwersytet Śląski uczelnią dostępną, uniwersalną i otwartą”. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020,; Część „C”: „SPINplace – centrum kreatywności i coworkingu”, Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 , EFRR2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00376000
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.382.1.54.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 90692,56 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część "A": Telewizory.1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu nagłośnieniowego oraz RTV, spełniającego wymagania określone w załączniku nr 2 do SWZ, zwanego dalej „sprzętem”. Przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, nieużywany, pochodzić z bieżącej produkcji (tj. wyprodukowany nie wcześniej niż w 2022 r.), posiadać stosowne certyfikaty i aprobaty dopuszczające do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny sprzętu.
2) Zakres zamówienia w każdej części obejmuje: zakup sprzętu wraz z transportem, dostarczeniem, rozładunkiem oraz wniesieniem do pomieszczeń Zamawiającego.
3) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
4) Termin realizacji zamówienia (dotyczy wszystkich części): do 30 dni od daty zawarcia umowy;
Wykonawca może skrócić termin realizacji zamówienia w stosunku do wymaganego terminu wskazanego powyżej. Oferta przewidująca skrócenie terminu realizacji otrzyma punkty w ramach oceny ofert z zastosowaniem kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej.
5) Adres dostawy:
Uniwersytet Śląski w Katowicach, 40-007 Katowice, ul. Bankowa 14,
Dział Zarządzania Dostawami - pawilon B, pok. 310.
6) Wymagany minimalny okres gwarancji na oferowany sprzęt wynosi: 24 miesiące;
Wykonawca może wydłużyć oferowany okres gwarancji w stosunku do wymaganego minimalnego okresu wskazanego powyżej. Oferta przewidująca wydłużenie okresu gwarancji otrzyma punkty w ramach oceny ofert z zastosowaniem kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej.
7) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32341000-5 - Mikrofony
32324600-6 - Telewizory cyfrowe
32340000-8 - Mikrofony i głośniki
32342300-5 - Mikrofony i zestawy głośnikowe
44523300-5 - Osprzęt
32320000-2 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny
4.5.5.) Wartość części: 4198,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część B" Telewizory:1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu nagłośnieniowego oraz RTV, spełniającego wymagania określone w załączniku nr 2 do SWZ, zwanego dalej „sprzętem”. Przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, nieużywany, pochodzić z bieżącej produkcji (tj. wyprodukowany nie wcześniej niż w 2022 r.), posiadać stosowne certyfikaty i aprobaty dopuszczające do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny sprzętu.
2) Zakres zamówienia w każdej części obejmuje: zakup sprzętu wraz z transportem, dostarczeniem, rozładunkiem oraz wniesieniem do pomieszczeń Zamawiającego.
3) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
4) Termin realizacji zamówienia (dotyczy wszystkich części): do 30 dni od daty zawarcia umowy;
Wykonawca może skrócić termin realizacji zamówienia w stosunku do wymaganego terminu wskazanego powyżej. Oferta przewidująca skrócenie terminu realizacji otrzyma punkty w ramach oceny ofert z zastosowaniem kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej.
5) Adres dostawy:
Uniwersytet Śląski w Katowicach, 40-007 Katowice, ul. Bankowa 14,
Dział Zarządzania Dostawami - pawilon B, pok. 310 (za wyjątkiem - telewizory z uchwytem - 20 szt. nr indeksu: 164036, 164749 - dostarczanych na adres: ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice)
6) Wymagany minimalny okres gwarancji na oferowany sprzęt wynosi: 24 miesiące;
Wykonawca może wydłużyć oferowany okres gwarancji w stosunku do wymaganego minimalnego okresu wskazanego powyżej. Oferta przewidująca wydłużenie okresu gwarancji otrzyma punkty w ramach oceny ofert z zastosowaniem kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej.
7) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.
8) Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach projektu: ”DUO- Uniwersytet Śląski uczelnią dostępną, uniwersalną i otwartą”. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020, Oś priorytetowa III Szkolnictwo Wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego, nr umowy o dofinansowanie: POWR.03.05.00-00-A031/19-00.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32341000-5 - Mikrofony
32324600-6 - Telewizory cyfrowe
32340000-8 - Mikrofony i głośniki
32342300-5 - Mikrofony i zestawy głośnikowe
44523300-5 - Osprzęt
32320000-2 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny
4.5.5.) Wartość części: 40061,06 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część "C": Mikrofony i miksery.1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu nagłośnieniowego oraz RTV, spełniającego wymagania określone w załączniku nr 2 do SWZ, zwanego dalej „sprzętem”. Przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, nieużywany, pochodzić z bieżącej produkcji (tj. wyprodukowany nie wcześniej niż w 2022 r.), posiadać stosowne certyfikaty i aprobaty dopuszczające do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny sprzętu.
2) Zakres zamówienia w każdej części obejmuje: zakup sprzętu wraz z transportem, dostarczeniem, rozładunkiem oraz wniesieniem do pomieszczeń Zamawiającego.
3) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
4) Termin realizacji zamówienia (dotyczy wszystkich części): do 30 dni od daty zawarcia umowy;
Wykonawca może skrócić termin realizacji zamówienia w stosunku do wymaganego terminu wskazanego powyżej. Oferta przewidująca skrócenie terminu realizacji otrzyma punkty w ramach oceny ofert z zastosowaniem kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej.
5) Adres dostawy:
Uniwersytet Śląski w Katowicach, 40-007 Katowice, ul. Bankowa 14,
Dział Zarządzania Dostawami - pawilon B, pok. 310.
6) Wymagany minimalny okres gwarancji na oferowany sprzęt wynosi: 24 miesiące;
Wykonawca może wydłużyć oferowany okres gwarancji w stosunku do wymaganego minimalnego okresu wskazanego powyżej. Oferta przewidująca wydłużenie okresu gwarancji otrzyma punkty w ramach oceny ofert z zastosowaniem kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej.
7) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.
8) Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach projektu: „SPINplace – centrum kreatywności i coworkingu”, Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego), oś priorytetowa I. „Nowoczesna gospodarka”, działanie: 1.4 „Wsparcie ekosystemu innowacji”, poddziałanie 1.4.2 „Wsparcie regionalnych oraz lokalnych centrów kreatywności i innowacji”; nr umowy o dofinansowanie: UDA-RPSL.01.04.02-24-02G4/19-00.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32341000-5 - Mikrofony
32324600-6 - Telewizory cyfrowe
32340000-8 - Mikrofony i głośniki
32342300-5 - Mikrofony i zestawy głośnikowe
44523300-5 - Osprzęt
32320000-2 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny
4.5.5.) Wartość części: 14919,73 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część "D"" Zestaw głośnomówiący.1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu nagłośnieniowego oraz RTV, spełniającego wymagania określone w załączniku nr 2 do SWZ, zwanego dalej „sprzętem”. Przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, nieużywany, pochodzić z bieżącej produkcji (tj. wyprodukowany nie wcześniej niż w 2022 r.), posiadać stosowne certyfikaty i aprobaty dopuszczające do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny sprzętu.
2) Zakres zamówienia w każdej części obejmuje: zakup sprzętu wraz z transportem, dostarczeniem, rozładunkiem oraz wniesieniem do pomieszczeń Zamawiającego.
3) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
4) Termin realizacji zamówienia (dotyczy wszystkich części): do 30 dni od daty zawarcia umowy;
Wykonawca może skrócić termin realizacji zamówienia w stosunku do wymaganego terminu wskazanego powyżej. Oferta przewidująca skrócenie terminu realizacji otrzyma punkty w ramach oceny ofert z zastosowaniem kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej.
5) Adres dostawy:
Uniwersytet Śląski w Katowicach, 40-007 Katowice, ul. Bankowa 14,
Dział Zarządzania Dostawami - pawilon B, pok. 310.
6) Wymagany minimalny okres gwarancji na oferowany sprzęt wynosi: 24 miesiące;
Wykonawca może wydłużyć oferowany okres gwarancji w stosunku do wymaganego minimalnego okresu wskazanego powyżej. Oferta przewidująca wydłużenie okresu gwarancji otrzyma punkty w ramach oceny ofert z zastosowaniem kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej.
7) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32341000-5 - Mikrofony
32324600-6 - Telewizory cyfrowe
32340000-8 - Mikrofony i głośniki
32342300-5 - Mikrofony i zestawy głośnikowe
44523300-5 - Osprzęt
32320000-2 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny
4.5.5.) Wartość części: 1021,76 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część "E": Wyposażenie do sali konferencyjnej.1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu nagłośnieniowego oraz RTV, spełniającego wymagania określone w załączniku nr 2 do SWZ, zwanego dalej „sprzętem”. Przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, nieużywany, pochodzić z bieżącej produkcji (tj. wyprodukowany nie wcześniej niż w 2022 r.), posiadać stosowne certyfikaty i aprobaty dopuszczające do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny sprzętu.
2) Zakres zamówienia w każdej części obejmuje: zakup sprzętu wraz z transportem, dostarczeniem, rozładunkiem oraz wniesieniem do pomieszczeń Zamawiającego.
3) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
4) Termin realizacji zamówienia (dotyczy wszystkich części): do 30 dni od daty zawarcia umowy;
Wykonawca może skrócić termin realizacji zamówienia w stosunku do wymaganego terminu wskazanego powyżej. Oferta przewidująca skrócenie terminu realizacji otrzyma punkty w ramach oceny ofert z zastosowaniem kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej.
5) Adres dostawy:
Uniwersytet Śląski w Katowicach, 40-007 Katowice, ul. Bankowa 14,
Dział Zarządzania Dostawami - pawilon B, pok. 310.
6) Wymagany minimalny okres gwarancji na oferowany sprzęt wynosi: 24 miesiące;
Wykonawca może wydłużyć oferowany okres gwarancji w stosunku do wymaganego minimalnego okresu wskazanego powyżej. Oferta przewidująca wydłużenie okresu gwarancji otrzyma punkty w ramach oceny ofert z zastosowaniem kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej.
7) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32341000-5 - Mikrofony
32324600-6 - Telewizory cyfrowe
32340000-8 - Mikrofony i głośniki
32342300-5 - Mikrofony i zestawy głośnikowe
44523300-5 - Osprzęt
32320000-2 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny
4.5.5.) Wartość części: 30492,01 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4735,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5667,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4735,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MM MARKET MAŁGORZATA MAŁECKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 822-177-57-26
7.3.3) Ulica: SZAŁWIOWA 51A
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-167
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"MM MARKET" MAŁGORZATA MAŁECKA
jakie przetargi wygrała firma
"MM MARKET" MAŁGORZATA MAŁECKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4735,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47830,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59573,21 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47830,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kam-i Music Media Jarosław Igielski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7180050901
7.3.3) Ulica: Krucza 25
7.3.4) Miejscowość: Łomża
7.3.5) Kod pocztowy: 18-400
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KAM-I MUSIC MEDIA JAROSŁAW IGIELSKI
jakie przetargi wygrała firma
KAM-I MUSIC MEDIA JAROSŁAW IGIELSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47830,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17589,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17589,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17589,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MM MARKET MAŁGORZATA MAŁECKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 822-177-57-26
7.3.3) Ulica: SZAŁWIOWA 51A
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-167
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"MM MARKET" MAŁGORZATA MAŁECKA
jakie przetargi wygrała firma
"MM MARKET" MAŁGORZATA MAŁECKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17589,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1353,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1353,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1353,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MM MARKET MAŁGORZATA MAŁECKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 822-177-57-26
7.3.3) Ulica: SZAŁWIOWA 51A
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-167
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"MM MARKET" MAŁGORZATA MAŁECKA
jakie przetargi wygrała firma
"MM MARKET" MAŁGORZATA MAŁECKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1353,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37638,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37638,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37638,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MM MARKET MAŁGORZATA MAŁECKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 822-177-57-26
7.3.3) Ulica: SZAŁWIOWA 51A
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-167
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"MM MARKET" MAŁGORZATA MAŁECKA
jakie przetargi wygrała firma
"MM MARKET" MAŁGORZATA MAŁECKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37638,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z dwóch lokalizacji Szpitala
- Zakup i montaż zasilacza awaryjnego (UPS) na potrzeby Urzędu Miasta Katowice
- Usługi hotelarskie na Konferencję pn. "XIV Konferencja Naukowo-Techniczna Bezpieczeństwo robót strzałowych"
- Dostawa podzespołów komputerowych
- Modernizacja pomieszczeń II piętra budynku "A" na potrzeby Działu Produkcji Odczynników Serologicznych Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Katowicach.
- Dostawa instrumentów muzycznych - kotłów symfonicznych oraz fortepianów dla Akademii Muzycznej im. Karola Szymanowskiego w Katowicach, z podziałem na dwa zadania
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa wyposażenia pracowni TMF" w ramach projektu pn.: "Młody kolejarz i fotograf w podróży do przyszłości - poprawa jakości kształcenia zawodowego w powiecie kutnowskim" - II
- Dostawa urządzeń multimedialnych, sprzętu nagłośnieniowego i audiowizualnego na potrzeby jednostek Uniwersytetu w Białymstoku
- Zakup i dostawa sprzętu i wyposażenia do pracowni językowych na potrzeby szkół podstawowych w Gminie Puck w związku z realizacją projektu.
- Dostawa sprzętu RTV
- Zakup i dostawa sprzętu muzycznego do wyposażenia pracowni realizacji nagrań w Zespole Szkół nr 4 im. Piotra Latoski w Rudzie Śląskiej
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój jakości edukacji przedszkolnej w Gminie Wielichowo poprzez wsparcie Przedszkola "Świat Bajek" w Wielichowie"
więcej: Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.