eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chorzów"Modernizacja wejścia do siedziby MZUiM"



Ogłoszenie z dnia 2024-09-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja wejścia do siedziby MZUiM”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Chorzów – Miejski Zarząd Ulic i Mostów w Chorzowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000166249

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bałtycka 8A

1.5.2.) Miejscowość: Chorzów

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-500

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@mzuim.chorzow.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mzuim.chorzow.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-38630b07-035b-4e64-b6c3-87073e5964da

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


utrzymanie ulic i obiektów inżynierskich

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Modernizacja wejścia do siedziby MZUiM”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-38630b07-035b-4e64-b6c3-87073e5964da

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00505942

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00032386/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Modernizacja wejścia do siedziby MZUiM

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00480638

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.26.1.13.2024.SC

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji i przebudowa pochylni dla osób niepełnosprawnych wraz ze schodami wejściowymi i balkonem. Dodatkowo do wykonania zostanie zadaszenie balkonu, obramowanie muru oporowego, zamurowanie drzwi pod balkonem wraz z wykuciem ościeżnicy przy budynku Bałtycka 8a w Chorzowie. Zakres prac budowlanych obejmuje w szczególności:
Pochylnia dla niepełnosprawnych - Rampa płytowa:
• opracowanie koncepcji remontu wraz z technologią
• zdemontowanie barierek
• skucie warstwy płytek wraz cokołami
• skucie tynku na elementach murków
• oczyszczenie podłoża z resztek zapraw, ewentualnej hydroizolacji
• zagruntowanie, wykonanie warstwy hydroizolacji
• wykonanie nowych kratek odwodniających
• wykonanie posadzki z tzw. trwałego materiału mrozoodpornego oraz antypoślizgowego o strukturze do stosowania na zewnętrzne warunki atmosferyczne
• wykonanie ścian pochylni w podobnej strukturze do istniejącej wraz z wykonaniem wymaganej ilości obróbek blacharskich
• montaż barierek starych lub nowych w przypadku stwierdzenia, że stare nie nadają się do ponownego zamontowania
• usuniecie wszystkich materiałów budowlanych, śmieci pod rampą wraz z wyrównaniem terenu wokół rampy

Schody wejściowe wraz z balkonem:
• opracowanie koncepcji remontu wraz z technologią
• zdemontowanie barierek
• skucie warstwy płytek wraz cokołami
• skucie tynku na elementach ścian i murków
• oczyszczenie podłoża z resztek zapraw, ewentualnej hydroizolacji
• zagruntowanie, wykonanie warstwy hydroizolacji
• wykonanie nowej wycieraczki
• wykonanie posadzki z tzw. trwałego materiału mrozoodpornego oraz antypoślizgowego o strukturze do stosowania na zewnętrzne warunki atmosferyczne
• wykonanie ścian schodów w podobnej strukturze do istniejącej wraz z wykonaniem wymaganej ilości obróbek blacharskich

Mur oporowy o wymiarach 22,5 m na 3,5 m:
• rozbiórka balustrad na całej długości muru oporowego
• usuniecie zieleni otaczającej murek oporowy
• rozbiórka cegieł do 3 warstw cegieł
• wykonanie cokołu żelbetowego o szerokości ok. 25 cm zbrojonego 4 prętami fi 12 na całej długości - długość całkowita ok. 23 mb
• wykonanie tynku na ścianach o strukturze podobnej do struktury na schodach i pochylni dla osób niepełnosprawnych
• wykonanie obróbek blacharskich na wieńcu żelbetowym w celu zapobiegnięcia dalszej degradacji
• zamontowanie ponowne balustrad
• uporządkowanie terenu wokół muru oporowego

Drzwi w piwnicy o wymiarach 1,0 x 2,4 m:
• demontaż starych drzwi wraz z futryną o wym. 100x240 cm
• oczyszczenie ścian oraz wykucie bruzd pod zamurowanie
• zamurowanie otworu po drzwiach o szerokości 45 cm
• wykonanie tynku po stronie wewnętrznej po zamurowaniu

Zadaszenie nad częścią tarasu o powierzchni 6 m x 2,6 m
• Wykonanie zadaszenia w tym samym standardzie lub podobnym do istniejącego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia przedstawiono w Załączniku nr 1 do niniejszej SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

34953000-2 - Rampy wejściowe

71355000-1 - Usługi pomiarowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy PZP nie złożono żadnej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.