Ogłoszenie z dnia 2024-09-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00454046/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-12
- 2024/BZP 00458118/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-14
- 2024/BZP 00461136/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi doradztwa podatkowego oraz prawnego w celu odzyskania przez Gminę Sawin podatku od towarów i usług
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sawin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110198020
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Chutecka
1.5.2.) Miejscowość: Sawin
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-107
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 (82) 567 30 12
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@sawin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sawin.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ad5e52cd-044d-4019-b495-37a0de918ec31.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi doradztwa podatkowego oraz prawnego w celu odzyskania przez Gminę Sawin podatku od towarów i usług2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ad5e52cd-044d-4019-b495-37a0de918ec3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00505943
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00454046
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RBO.271.7.2024.APK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 272385,66 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług doradztwa podatkowego oraz prawnego w zakresie:
Etap I: analizy prawa do odliczania podatku VAT przez Zamawiającego w zakresie wydatków majątkowych dot. inwestycji pn. „Modernizacja oczyszczalni ścieków w Sawinie”, „Budowa wodociągu na terenie Gminy” oraz „Modernizacja ujęcia wody w Sawinie”, obejmującej m.in. określenie związku wydatków ze sprzedażą opodatkowaną VAT, ustalenie zakresu prawa do odliczenia VAT (pełne lub częściowe prawo do odliczenia), określenie możliwości zastosowania tzw. współczynnika i prewspółczynnika VAT oraz wskazanie ich wysokości, ustalenie momentu powstania prawa do odliczenia podatku VAT oraz dokumentów dających takie prawo.
Etap II:
a) asysty w zakresie rozliczenia podatku naliczonego VAT wskazanego w Etapie I w deklaracjach VAT, w szczególności pomocy w przygotowaniu ewidencji VAT, deklaracji VAT oraz korekt ewidencji i deklaracji, jak również innych dokumentów wymaganych przez przepisy prawa;
b) przygotowywanie wniosków o wydanie indywidualnych interpretacji prawa podatkowego w zakresie związanym z przedmiotem zamówienia;
c) reprezentowania Zamawiającego w postępowaniach podatkowych i powiązanych z nimi postępowaniach sądowych związanych z przedmiotem zamówienia;
d) odzyskanie podatku VAT w wyniku zastosowania rekomendacji zawartych w analizie.
2.Przedmiot zamówienia nie obejmuje analizy i wsparcia w zakresie obszarów niezwiązanych bezpośrednio z czynnościami wskazanymi w pkt 1 w tym ewentualnych obszarów ryzyk w zakresie VAT. W szczególności Wykonawca nie przyjmuje odpowiedzialności za sprawozdawczość finansową dotyczącą zdarzeń i transakcji objętych przedmiotem doradztwa podatkowego w ramach niniejszego przedmiotu zamówienia.
3.Wartość inwestycji, których dotyczyć będzie usługa, wskazanych w pkt 1 SWZ.:
a)„Modernizacja oczyszczalni ścieków w Sawinie” wartość zamówienia 9 949 400,00 zł brutto
b)„Budowa wodociągu na terenie Gminy” szacunkowa wartość zamówienia 4 130 861,46 zł brutto
c)„Modernizacja ujęcia wody w Sawinie” szacunkowa wartość zamówienia 3 957 621,66 zł brutto
4.5.3.) Główny kod CPV: 79221000-9 - Usługi w zakresie doradztwa podatkowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79222000-6 - Usługi przygotowawcze do zwrotu podatku
79110000-8 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 159777,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 159777,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 159777,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Deloitte Doradztwo Podatkowe Dąbrowski i Wspólnicy Sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252191427
7.3.3) Ulica: al. Jana Pawła II 22
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-133
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
DELOITTE DORADZTWO PODATKOWE DĄBROWSKI I WSPÓLNICY SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 159777,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI SAWIN
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Sawin w roku 2025
- Budowa wodociągów na terenach niezwodociągowanych na terenie Gminy Sawin Część 1 zadanie nr 1 - Sawin. Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w miejscowości Sawin, Bachus, Chutcze
więcej: przetargi SAWIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa obsługa prawna departamentów Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze z wyłączeniem departamentów funduszowych.
- Świadczenie usługi Inżyniera kontraktu dla opracowania dokumentacji oraz translokacji zabytkowej chałupy drewnianej z ulicy Przyszłości na teren Parku Edukacyjnego "Branice"
- Obsługa prawna Gminy Miejskiej Łeba w latach 2025 - 2027
- Wykonywanie czynności inwestora zastępczego dla zadania inwestycyjnego: Dostosowanie budynków ZS-MSG w Myślenicach do wymagań p.poż. wraz z oświetleniem awaryjnym i ewakuacyjnym: ZiW.
- Świadczenie kompleksowej obsługi prawnej dla SPZOZ w Choszcznie
- Usługi doradcze przy prywatyzacji.
więcej: Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.