eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SawinŚwiadczenie usługi doradztwa podatkowego oraz prawnego w celu odzyskania przez Gminę Sawin podatku od towarów i usług



Ogłoszenie z dnia 2024-09-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi doradztwa podatkowego oraz prawnego w celu odzyskania przez Gminę Sawin podatku od towarów i usług

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sawin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110198020

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Chutecka

1.5.2.) Miejscowość: Sawin

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-107

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 (82) 567 30 12

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@sawin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sawin.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ad5e52cd-044d-4019-b495-37a0de918ec3

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi doradztwa podatkowego oraz prawnego w celu odzyskania przez Gminę Sawin podatku od towarów i usług

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ad5e52cd-044d-4019-b495-37a0de918ec3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00505943

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00454046

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RBO.271.7.2024.APK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 272385,66 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług doradztwa podatkowego oraz prawnego w zakresie:
Etap I: analizy prawa do odliczania podatku VAT przez Zamawiającego w zakresie wydatków majątkowych dot. inwestycji pn. „Modernizacja oczyszczalni ścieków w Sawinie”, „Budowa wodociągu na terenie Gminy” oraz „Modernizacja ujęcia wody w Sawinie”, obejmującej m.in. określenie związku wydatków ze sprzedażą opodatkowaną VAT, ustalenie zakresu prawa do odliczenia VAT (pełne lub częściowe prawo do odliczenia), określenie możliwości zastosowania tzw. współczynnika i prewspółczynnika VAT oraz wskazanie ich wysokości, ustalenie momentu powstania prawa do odliczenia podatku VAT oraz dokumentów dających takie prawo.
Etap II:
a) asysty w zakresie rozliczenia podatku naliczonego VAT wskazanego w Etapie I w deklaracjach VAT, w szczególności pomocy w przygotowaniu ewidencji VAT, deklaracji VAT oraz korekt ewidencji i deklaracji, jak również innych dokumentów wymaganych przez przepisy prawa;
b) przygotowywanie wniosków o wydanie indywidualnych interpretacji prawa podatkowego w zakresie związanym z przedmiotem zamówienia;
c) reprezentowania Zamawiającego w postępowaniach podatkowych i powiązanych z nimi postępowaniach sądowych związanych z przedmiotem zamówienia;
d) odzyskanie podatku VAT w wyniku zastosowania rekomendacji zawartych w analizie.
2.Przedmiot zamówienia nie obejmuje analizy i wsparcia w zakresie obszarów niezwiązanych bezpośrednio z czynnościami wskazanymi w pkt 1 w tym ewentualnych obszarów ryzyk w zakresie VAT. W szczególności Wykonawca nie przyjmuje odpowiedzialności za sprawozdawczość finansową dotyczącą zdarzeń i transakcji objętych przedmiotem doradztwa podatkowego w ramach niniejszego przedmiotu zamówienia.
3.Wartość inwestycji, których dotyczyć będzie usługa, wskazanych w pkt 1 SWZ.:
a)„Modernizacja oczyszczalni ścieków w Sawinie” wartość zamówienia 9 949 400,00 zł brutto
b)„Budowa wodociągu na terenie Gminy” szacunkowa wartość zamówienia 4 130 861,46 zł brutto
c)„Modernizacja ujęcia wody w Sawinie” szacunkowa wartość zamówienia 3 957 621,66 zł brutto

4.5.3.) Główny kod CPV: 79221000-9 - Usługi w zakresie doradztwa podatkowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79222000-6 - Usługi przygotowawcze do zwrotu podatku

79110000-8 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 159777,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 159777,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 159777,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Deloitte Doradztwo Podatkowe Dąbrowski i Wspólnicy Sp.k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252191427

7.3.3) Ulica: al. Jana Pawła II 22

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-133

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 159777,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.