eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pałecznica"Odbudowa dróg gminnych w gminie Pałecznica"



Ogłoszenie z dnia 2022-12-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Odbudowa dróg gminnych w gminie Pałecznica”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PAŁECZNICA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010576

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. św. Jakuba 11

1.5.2.) Miejscowość: Pałecznica

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-109

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@palecznica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.palecznica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Odbudowa dróg gminnych w gminie Pałecznica”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a95cd4e2-56c6-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00505950

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00032720/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Odbudowa dróg gminnych w gminie Pałecznica

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00416640/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MR.271.3.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4589939,88 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr I:
− Odbudowa drogi gminnej ,,Pieczonogi” nr drogi 160601 K w miejscowości Ibramowice w km 0+000 - 0+300 oraz miejscowości Sudołek w km 1+900 -2+583 wraz z odbudową przepustu w miejscowości Sudołek w km 2+583
Zakres robót obejmuje Odbudowę drogi gminnej nr 160601K w miejscowości Imbramowice i Sudołek km 0+000 – 0+300, 1+900 – 2+583. Odbudowa polegać będzie przede wszystkim na naprawie istniejącej nawierzchni wspomnianego odcinka drogi w km 0+000 – 0+300 , 1+900 – 2+583. Szczegółowy zakres opracowania dla Odbudowywanego odcinka drogi gminnej
nr 160170K obejmuje:
• Odbudowę nawierzchni istniejącej jezdni
• Odbudowę nawierzchni istniejących poboczy
• Odbudowę przepustu
Projektowane roboty drogowe będą prowadzone w istniejącym pasie drogowym będącym we władaniu Gminy Pałecznica. Sposób użytkowania działek nie ulegnie zmianie.
− Odbudowa drogi gminnej ,,Pałecznica ul. Hrabiana Góra - Winiary” nr drogi 160170 w miejscowościach Pałecznica, Winiary w km 2+640 - 2+860;3+930 - 4+252;4+252 - 4+351
Zakres robót obejmuje Odbudowę drogi gminnej nr 160170K w miejscowości Pałecznica i Winiary km 2+640 – 2+860, 3+930 – 4+252 oraz w km 4+252 – 4+351 Odbudowa polegać będzie przede wszystkim na naprawie istniejącej nawierzchni wspomnianego odcinka drogi w km 2+640 – 2+860, 3+930 – 4+252 oraz w km 4+252 – 4+351. Szczegółowy zakres opracowania dla Odbudowywanego odcinka drogi gminnej nr 160170K obejmuje:
• Odbudowę nawierzchni istniejącej jezdni
• Odbudowę nawierzchni istniejących poboczy
Projektowane roboty drogowe będą prowadzone w istniejącym pasie drogowym będącym we władaniu Gminy Pałecznica. Sposób użytkowania działek nie ulegnie zmianie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 2460366,48 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr II:
− Odbudowa drogi gminnej ,,Pieczonogi” nr drogi 160180 K w miejscowości Pieczonogi w km 0+640-1+391 wraz z odbudową przepustu w miejscowości Pieczonogi w km 1+340
Zakres robót obejmuje Odbudowę drogi gminnej nr 160180K w miejscowości Pieczonogi w km 0+640 – 1+391 Odbudowa polegać będzie przede wszystkim na naprawie istniejącej nawierzchni wspomnianego odcinka drogi w km 0+640 – 1+391. Szczegółowy zakres opracowania dla Odbudowywanego odcinka drogi gminnej nr 160180K obejmuje:
• Odbudowę nawierzchni istniejącej jezdni
• Odbudowę nawierzchni istniejących poboczy
• Odbudowę przepustu
Projektowane roboty drogowe będą prowadzone w istniejącym pasie drogowym będącym we władaniu Gminy Pałecznica. Sposób użytkowania działek nie ulegnie zmianie.
− Odbudowa drogi gminnej ,,Lelowice Kolonia” nr drogi 160612K w miejscowości Lelowice Kolonia w km 0+500 -1+000
Zakres robót obejmuje Odbudowę drogi gminnej nr 160612K w miejscowości Lelowice – Kolonia km 0+500 – 1+000 Odbudowa polegać będzie przede wszystkim na naprawie istniejącej nawierzchni wspomnianego odcinka drogi w km 0+500 – 1+000. Szczegółowy zakres opracowania dla Odbudowywanego odcinka drogi gminnej nr 160612K obejmuje:
• Odbudowę nawierzchni istniejącej jezdni
• Odbudowę nawierzchni istniejących poboczy
Projektowane roboty drogowe będą prowadzone w istniejącym pasie drogowym będącym we władaniu Gminy Pałecznica. Sposób użytkowania działek nie ulegnie zmianie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 2129573,40 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2054072,57 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2054072,57 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2054072,57 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Rolniczych i Budowlanych AGROBUD Wiesław Nowakowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6821104100

7.3.4) Miejscowość: Koniusza

7.3.5) Kod pocztowy: 32-104

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

PRODiM sp. z o.o., ul. Blokowa 14, 31-752 Kraków: Zakres: prace bitumiczne - cześć nr 1


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2054072,57 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1740668,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1740668,76 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1740668,76 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Rolniczych i Budowlanych AGROBUD Wiesław Nowakowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6821104100

7.3.4) Miejscowość: Koniusza

7.3.5) Kod pocztowy: 32-104

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

P.H.U.P "MIKA" S.C. JERZY MIGDAŁ, MARCIN MIGDAŁ, RAFAŁ MIGDAŁ
Nasiechowice 31, 32-200 Miechów: Zakres: roboty ziemne, podbudowy, prace bitumiczne - cześć nr 2


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1740668,76 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.