eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: "Remont pompowni nr 1 i ¶luz wa³owych nr 1, 2 i 3 w miejscowo¶ci Pu³tusk, pow. Pu³tuski - Remont pompowni nr 1 w Pu³tusku



Og³oszenie z dnia 2024-09-18

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: „Remont pompowni nr 1 i ¶luz wa³owych nr 1, 2 i 3 w miejscowo¶ci Pu³tusk, pow. Pu³tuski – Remont pompowni nr 1 w Pu³tusku

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Pañstwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ¯elazna 59a

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.muszalska@wody.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.gov.pl/web/wody-polskie

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne pañstwowe i samorz±dowe osoby prawne utworzone na podstawie odrêbnych ustaw w celu wykonywania zadañ publicznych

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: ¦rodowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: „Remont pompowni nr 1 i ¶luz wa³owych nr 1, 2 i 3 w miejscowo¶ci Pu³tusk, pow. Pu³tuski – Remont pompowni nr 1 w Pu³tusku

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-8f79863b-a433-41ba-a071-7e3de84459d8

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00505969

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-09-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00225727/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.206 Remont pompowni nr 1 i ¶luz wa³owych nr 1, 2 i 3 w miejscowo¶ci Pu³tusk, pow. Pu³tuski - Remont pompowni nr 1 w Pu³tusku

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://przetargi.wody.gov.pl/wp/auctions/r20596,Wykonanie-robot-budowlanych-dla-zadania-pn-Remont-pompowni-nr-1-i-sluz-walowych-.html

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Zgodnie z art. 61 ust. 1 ustawy Pzp, komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a
Wykonawcami odbywa siê w formie elektronicznej, za po¶rednictwem Platformy Zakupowej – zwanej dalej „Platform±” – pod
adresem: https://przetargi.wody.gov.pl/.
2. Korzystanie z Platformy jest nieodp³atne. Instrukcja korzystania z Platformy znajduje siê pod adresem przetargi.wody.gov.pl w
zak³adce: Instrukcja dla Wykonawców: https://przetargi.wody.gov.pl/wp/instrukcja-dla-wykonawc. Regulamin dostêpny jest w
zak³adce „Regulamin”.
3. Korzystanie z Platformy nie wymaga zarejestrowania konta na Platformie.
4. Dokumenty zwi±zane z postêpowaniem Zamawiaj±cy zamieszcza na Platformie w zak³adce z przedmiotowym postêpowaniem.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Celem skomunikowania siê z Zamawiaj±cym (z wy³±czeniem z³o¿enia oferty oraz dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adanych razem z ofert±, których sposób z³o¿enia zosta³ opisany w pkt 14.1 – 14.6 specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej „SWZ”), Wykonawca korzysta z zak³adki
„Zapytaj”. Zak³adka ta s³u¿y równie¿ Zamawiaj±cemu do komunikacji z Wykonawcami.
2. Za datê wp³ywu wszelkiej korespondencji do Zamawiaj±cego, w tym z³o¿enia oferty oraz dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adanych
razem z ofert±, uwa¿a siê datê wczytania korespondencji na Platformie.
3. Zamawiaj±cy zaleca sporz±dzenie korespondencji w nastêpuj±cych formatach: .doc., .docx, .rtf, .pdf, .xls.
4. Zamawiaj±cy informuje, ¿e adres e-mail: anna.muszalska@wody.gov.pl, wskazany w og³oszeniu o zamówieniu, s³u¿y jedynie do
przesy³ania og³oszeñ i otrzymywania informacji zwrotnej z Biuletynu Zamówieñ Publicznych. Nie jest to adres do komunikacji z Wykonawcami.
5. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem Platformy wynosi 150 MB.
6. Zamawiaj±cy informuje, i¿ w przypadku jakichkolwiek w±tpliwo¶ci zwi±zanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca
winien skontaktowaæ siê z dostawc± rozwi±zania teleinformatycznego Platforma tel. +48 22 498 87 00 (infolinia dostêpna w dni
robocze, w godzinach 9:00-17:00) e-mail: pomoc@jskinternet.pl .
7. Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub cyfrowe odwzorowania dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adane s± przez Wykonawcê
za po¶rednictwem Platformy jako za³±czniki. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub cyfrowych
odwzorowañ dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów
dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy.
8. Oferta oraz o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, sporz±dzane s± w formie elektronicznej - podpisane
kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
9. Postêpowanie o udzielenie zamówienia jest prowadzone w jêzyku polskim.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Pañstwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie z siedzib± w Warszawie przy ul. ¯elaznej 59A, 00-848 Warszawa, REGON: 368302575, NIP: 527-282-56-16;
b) kontakt z Inspektorem ochrony danych w PGW WP mo¿liwy jest pod adresem
e-mail: iod@wody.gov.pl;
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego oznaczonego numerem postêpowania W.ROZ.2710.54.2024/ZZD, prowadzonym na podstawie przepisów ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych;
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia
11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych;
e) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy
z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych, przez okres 4 lat licz±c od koñca roku kalendarzowego, w którym zakoñczono postêpowanie o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
f) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy z dnia
11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych, zwi±zanym z udzia³em
w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych;
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO
h) posiada Pani/Pan:
 na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
 na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupe³nienia Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupe³nienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z przepisami ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
 na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznaj± Pañstwo, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pañstwa dotycz±cych narusza przepisy RODO
i) nie przys³uguje Pañstwu:
 w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
 prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
 na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pañstwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: W.ROZ.2710.54.2024/ZZD

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: „Remont pompowni nr 1 i ¶luz wa³owych nr 1,2 i 3 w miejscowo¶ci Pu³tusk, pow. pu³tuski-Remont pompowni nr 1 w Pu³tusku”.
Zadanie realizowane jest na podstawie decyzji Wojewody Mazowieckiego nr 44/C/2016 z dnia 23.02.2016 r. znak WI-C.7840.3.2.2015.JP.
4.1.1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, polegaj±cych na wykonaniu prac remontowych pompowni nr 1 w Pu³tusku.
Zakres zamówienia obejmuje miêdzy innymi wykonanie nastêpuj±cych prac i czynno¶ci:
- wykonanie iniekcji pod³o¿a pod czê¶ci± istniej±cej pompowni oraz pod miejscem jej planowanej rozbudowy,
- czê¶ciowej rozbiórce czê¶ci podziemnej istniej±cej pompowni,
- rozbiórce pomostu dla obs³ugi krat oraz demonta¿u krat z pozostawieniem pali stalowych,
- wykonaniu robot polegaj±cych na rozbudowie wlotu do pompowni oraz przebudowie komór czerpnych w budynku pompowni, w celu dostosowania ich geometrii do wymagañ nowych agregatów pompowych,
- zakupienie nowych pomp zatapialnych,
- budowie zadaszonej konstrukcji do oparcia nowych kart i zawieszenia czyszczarki krat,
- zakupie i monta¿u automatycznej czyszczarki krat,
- wykonanie stalowych ¶cian oporowych przy prawym brzegu kana³u „A” – od strony wlotu do pompowni,
- wykonaniu podwy¿szenia brzegu w rejonie ¶cian jw.,
- wykonaniu umocnieñ brzegowych oraz dna od strony wlotu do pompowni,
- wykonaniu dojazdu do pompowni od strony ul. Nadwodnej
Wykonanie powy¿szych robót budowlanych jest zamówieniem podstawowym (gwarantowanym).
. Informacje o przedmiocie zamówienia, zakres prac zwi±zanych z realizacj± zamówienia, warunki realizacji umowy okre¶laj± m.in.:
- Za³±cznik nr 7 do SWZ: wzór umowy;
- Za³±cznik nr 8 do SWZ: opis przedmiotu zamówienia;
- Za³±cznik nr 9a do SWZ: przedmiar robót dla zamówienia podstawowego;
- Za³±cznik nr 9b do SWZ: przedmiar robót dla zamówienia objêtego prawem opcji;
- Za³±cznik nr 10 do SWZ: dokumentacja projektowa opracowana przez BIURO STUDIÓW I PROJEKTÓW GOSPODARKI WODNEJ ROLNICTWA „ B I P R O M E L ” Spó³ka z o.o. ul. Instalatorów 9, 02-237 Warszawa. pn.: „Remont pompowni nr 1 i ¶luz wa³owych nr 1, 2 i 3 w miejscowo¶ci Pu³tusk, pow. pu³tuski” tj.:
a) dokumentacja projektowa na któr± sk³ada siê:
- Projekt Budowlany.
- Projekt wykonawczy czê¶æ elektryczna
- Projekt wykonawczy czê¶æ hydrotechniczno-budowlana
- Informacja dotycz±ca bezpieczeñstwa i ochrony zdrowia w procesie budowlanym,
- Projekt techniczny przy³±cza wodoci±gowego i kanalizacyjnego do pompowni nr 1 w m. Pu³tusk
- Przedmiar robót,
b) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
c) Opis przedmiotu zamówienia,;
Zamówienie nale¿y wykonaæ zgodnie z SWZ i za³±cznikami do SWZ, w tym wy¿ej wymienionymi dokumentami. Wszystkie prace winny byæ zrealizowane, zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami, warunkami technicznymi i sztuk± budowlan± oraz przepisami bhp i ppo¿.
Wszystkie ewentualne nazwy urz±dzeñ, wyrobów, surowców, technologii wykonania, odniesienia do norm, u¿yte w SWZ i jej za³±cznikach, s± podane przyk³adowo i okre¶laj± jedynie minimalne oczekiwane parametry jako¶ciowe oraz wymagany standard. Zamawiaj±cy dopuszcza zastosowanie wyrobów równowa¿nych pod warunkiem spe³niania przez nie parametrów równowa¿no¶ci, okre¶lonych w dokumentacji oraz specyfikacji wykonania i odbioru robót.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45213250-0 - Roboty budowlane w zakresie przemys³owych obiektów budowlanych

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45246000-3 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy ruroci±gów, ci±gów komunikacyjnych i linii energetycznych

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodoci±gów i ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kana³ów ¶ciekowych

45232460-4 - Roboty sanitarne

45233140-2 - Roboty drogowe

45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodoci±gów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

Zamawiaj±cy na podstawie art. 441 Ustawy Pzp przewiduje zastosowanie prawa opcji.
1. Rodzaj i okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
a/ Roboty budowlane, wykonywane w ramach prawa opcji, bêd± polegaæ na:
- monta¿u nowych pomp zatapialnych,
- rozbiórce czê¶ci nadziemnej istniej±cej pompowni,
- budowie nowego budynku pompowni posadowionego na ¿elbetowej konstrukcji komór czerpnych – w obrysie istniej±cego budynku,
- wykonaniu nowych instalacji elektrycznych pompowni,
- wykonaniu nowego sterowania rêcznego i automatycznego pompowni oraz systemu monitorowania i zapisu przebiegu pracy urz±dzeñ,
- robotach wykoñczeniowych i towarzysz±cych, wykonanie ci±gów komunikacyjnych, placu manewrowego i uzupe³nienie elementów ogrodzenia wokó³ pompowni.
- budowie przykanalika kanalizacji sanitarnej i przy³±cza wodoci±gowego do budynku pompowni – na ¿±danie Zamawiaj±cego, w przypadku posiadania ¶rodków finansowych na realizacjê przedmiotowej czê¶ci zamówienia.
b/ Zlecenie zamówienia objêtego prawem opcji uzale¿nione jest od przyznania zamawiaj±cemu ¶rodków finansowych. Zamawiaj±cy o zamiarze skorzystania z prawa opcji poinformuje Wykonawcê odrêbnym pismem z okre¶leniem zakresu, w jakim Zamawiaj±cy bêdzie korzysta³ z prawa opcji.
2. Roboty budowlane ¶wiadczone w ramach prawa opcji musz± byæ realizowane zgodnie z dokumentami wymienionymi w pkt 4.1.3 SWZ (z wyj±tkiem Za³±cznika nr 9a do SWZ). Do ¶wiadczenia robót w ramach prawa opcji zastosowanie maj± postanowienia umowne (Za³±cznik nr 7 do SWZ), okre¶laj±ce warunki i sposób zap³aty wynagrodzenia, warunki ¶wiadczenia robót oraz kar umownych.
3. Cena robót ¶wiadczonych w ramach prawa opcji bêdzie okre¶lona w kosztorysie ofertowym (Za³±cznik Nr 9b do SWZ).
4. Maksymalna warto¶æ szacunkowa opcji: 3 054 332,12 z³ (brutto).
5. Zamawiaj±cy nie ma obowi±zku korzystaæ z prawa opcji. Zamawiaj±cy mo¿e zrezygnowaæ z wykonania ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia objêtego prawem opcji. Wykonawcy nie przys³uguje prawo roszczeñ z tytu³u niewykorzystania prawa opcji lub jego pe³nej warto¶ci.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-20

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie bêd± podlega³y oferty niepodlegaj±ce odrzuceniu na podstawie nastêpuj±cych kryteriów:
1) Cena brutto – waga kryterium 60 %,
2) Okres gwarancji – waga kryterium 40%.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

W postêpowaniu mog± wzi±æ udzia³ Wykonawcy, którzy spe³niaj± nastêpuj±cy warunek udzia³u w postêpowaniu w zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
7.2.1. Warunek I:
Wykonawca musi wykazaæ siê wykonaniem - w ci±gu ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, w tym okresie – co najmniej jednej roboty budowlanej, w zakres której wchodzi³a budowa lub przebudowa, lub rozbudowa, lub remont budowli hydrotechnicznego o warto¶ci co najmniej 2.000.000,00 z³ brutto (za budowlê hydrotechniczny uznana zostanie budowla której definicja zawarta zosta³a w ROZPORZ¡DZENIU MINISTRA ¦RODOWISKA z dnia 20 kwietnia 2007 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadaæ budowle hydrotechniczne i ich usytuowanie)
a: Zamawiaj±cy wymaga, aby okre¶lony powy¿ej warunek I, by³ spe³niony w ca³o¶ci przez jeden podmiot (wykonawcê lub podmiot oddaj±cy do dyspozycji wykonawcy niezbêdne zasoby na potrzeby zamówienia).
7.2.2. Warunek II:
1/ Wykonawca musi dysponowaæ min. jedn± osob± skierowan± przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialn± za kierowanie budow± i spe³niaj±c± ³±cznie poni¿sze wymagania:
a) musi posiadaæ uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zgodnie z ustaw± z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U.2024.725 t.j.), obejmuj±cych kierowanie robotami budowlanymi, w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej w zakresie budowli hydrotechnicznych lub w specjalno¶ci in¿ynieryjnej hydrotechnicznej lub odpowiadaj±ce im (równowa¿ne) uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów,
a1) Osoby uczestnicz±ce po stronie Wykonawcy w realizacji zamówienia, a bêd±ce obywatelami pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej, pañstw cz³onkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) lub Konfederacji Szwajcarskiej, winny posiadaæ kwalifikacje obowi±zuj±ce w rodzimym pañstwie cz³onkowskim i odpowiadaj±ce wymaganiom zawartym w art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane, samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, okre¶lone w art. 12 ust. 1 ustawy, mog± równie¿ wykonywaæ osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zosta³y uznane na zasadach okre¶lonych w przepisach odrêbnych. Przepisy dotycz±ce ¶wiadczenia us³ug transgranicznych okre¶la Rozdzia³ 4 „¦wiadczenie us³ug transgranicznych" Ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz.U.2023.334 t.j.) oraz art. 20a Ustawy o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa (Dz.U.2023.551 t.j.).
a2) W przypadku, o którym mowa powy¿ej - w a1), Zamawiaj±cy wymaga, aby osoba odpowiedzialna za kierowanie robotami budowlanymi biegle pos³ugiwa³a siê jêzykiem polskim w mowie i pi¶mie albo zapewni³a us³ugi t³umacza na jêzyk polski. Minimalny poziom znajomo¶ci jêzyka polskiego wymagany przez Zamawiaj±cego to B1. Wszelkiego typu koszty zwi±zane z us³ugami t³umacza le¿± po stronie Wykonawcy.
b) musi posiadaæ do¶wiadczenie w pe³nieniu funkcji kierownika budowy/robót lub inspektora nadzoru przy realizacji co najmniej dwóch (2) robót budowlanych obejmuj±cych budowê, odbudowê, rozbudowê, przebudowê lub remont konstrukcji ¿elbetowych, zlokalizowanych na budowlach hydrotechnicznych piêtrz±cych o minimum III klasie wa¿no¶ci zgodnie z za³. 2 do rozporz±dzenia Ministra ¦rodowiska z dnia 20 kwietnia 2007 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadaæ budowle hydrotechniczne i ich usytuowanie
Uwaga: Zamawiaj±cy wymaga, aby okre¶lony powy¿ej warunek II, by³ spe³niony w ca³o¶ci przez jeden podmiot (wykonawcê lub podmiot oddaj±cy do dyspozycji wykonawcy niezbêdne zasoby na potrzeby zamówienia).
W trakcie realizacji zamówienia Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê osoby, odpowiedzialnej za kierowanie robotami budowlanymi (kierownika budowy), wskazanej w wykazie osób pod warunkiem, ¿e nowo wprowadzona osoba bêdzie posiadaæ kwalifikacje i do¶wiadczenie nie mniejsze ni¿ wymagane w SWZ.
7.2.3. Warunek III:
1/ Wykonawca musi dysponowaæ min. jedn± osob± skierowan± przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialn± za kierowanie robotami budowlanymi i spe³niaj±c± poni¿sze wymagania:
a) musi posiadaæ uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zgodnie z ustaw± z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U.2024.725 t.j.), obejmuj±cych kierowanie robotami budowlanymi, w specjalno¶ci w specjalno¶ci sanitarnej lub odpowiadaj±ce im (równowa¿ne) uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1/ o¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego, zgodnego ze wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 4 do SWZ;
2/ o¶wiadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. 2024, poz. 507 t.j.), zgodne ze wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 5 do SWZ;
3/ odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, sporz±dzone nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp;
4/ o¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej, zgodnego z wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 6 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Wykaz robót budowlanych, wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat (powy¿szy okres liczy siê wstecz od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert), a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, potwierdzaj±cy spe³nianie warunku, okre¶lonego w pkt 7.2.1 SWZ wraz z podaniem rodzaju robót budowlanych, warto¶ci, dat i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane.
Zaleca siê skorzystanie z druku, stanowi±cego Za³±cznik nr 11 do SWZ.
2. Dowody okre¶laj±ce, czy roboty wymienione w wy¿ej wymienionym wykazie robót zosta³y wykonane nale¿ycie. Dowodami s± referencje, b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
Dla warunku okre¶lonego w pkt 7.2.2 i 7.2.3. SWZ:
3. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi. Wykaz osób – informacje o osobach przewidzianych do kierowania robotami budowlanymi, potwierdzaj±ce spe³nianie „warunku II oraz III”, okre¶lonego w pkt 7.2 niniejszej specyfikacji - oprócz imienia i nazwiska osoby skierowanej do realizacji zamówienia, musi zawieraæ co najmniej informacje o:
- kwalifikacjach zawodowych, uprawnieniach wskazanej osoby,
- do¶wiadczeniu wskazanej osoby (wymieniæ zadania, dla których by³a kierownikiem budowy lub inspektorem nadzoru wraz z informacjami, dotycz±cymi nadzorowanej budowy: rodzaj budowli hydrotechnicznej ),
- podstawie do dysponowania wskazan± osob± (nale¿y podaæ jedn± z ni¿ej wymienionych opcji: dysponowanie bezpo¶rednie – zasób w³asny wykonawcy (dotyczy przypadku, gdy Wykonawca dysponuje wskazan± osob± wskutek zawartej umowy o pracê lub innej umowy o charakterze cywilnoprawnym, zawieranej bezpo¶rednio z t± osob±) lub dysponowanie po¶rednie - zasób innego podmiotu wraz z podaniem nazwy podmiotu udostêpniaj±cego wskazan± osobê).

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1) Formularz ofertowy, zgodny w tre¶ci z Za³±cznikiem Nr 1 do SWZ.
Tre¶æ pól aktywnego formularza Platformy uzupe³nianych przez Wykonawcê w toku sk³adania oferty poprzez Platformê nie stanowi± oferty w rozumieniu ustawy Pzp. Automatyczne komunikaty Platformy nie stanowi± czynno¶ci Zamawiaj±cego w rozumieniu ustawy Pzp.
2) Kosztorys ofertowy dla zamówienia podstawowego, sporz±dzony na podstawie Przedmiaru robót, bêd±cego Za³±cznikiem nr 9a do SWZ.
3) Kosztorys ofertowy dla zamówienia realizowanego w ramach prawa opcji, sporz±dzony na podstawie Przedmiaru robót, bêd±cego Za³±cznikiem nr 9b do SWZ.
4) Dokumenty potwierdzaj±ce uprawnienie do podpisania oferty oraz do podpisania lub po¶wiadczenia za zgodno¶æ z orygina³em sk³adanych o¶wiadczeñ lub dokumentów. Je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji dokumentem w³a¶ciwym jest odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru lub dokumenty na podstawie których dokonuje siê wpisu do w³a¶ciwego rejestru lub ewidencji, np. uchwa³a w³a¶ciwego organu Wykonawcy.
Powy¿szy zapis dotyczy tak¿e podmiotów udostêpniaj±cych zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy Pzp.
5) Pe³nomocnictwo, w przypadku, gdy ofertê lub za³±czone do niej o¶wiadczenia lub dokumenty podpisuje pe³nomocnik. W przypadku sk³adania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - pe³nomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowê o wspó³dzia³aniu, z której bêdzie wynikaæ przedmiotowe pe³nomocnictwo.
6) O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, zgodny w tre¶ci z Za³±cznikiem nr 2 do SWZ, aktualne na dzieñ sk³adania ofert, celem potwierdzenia, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 108 ust. 1, art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. 2024, poz. 507 t.j.) oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu okre¶lone w SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
7) O¶wiadczenie (je¶li dotyczy), zgodne w tre¶ci z Za³±cznikiem Nr 3 do SWZ, aktualne na dzieñ sk³adania ofert, dotycz±ce innych podmiotów, na których zasoby powo³uje siê Wykonawca, celem wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spe³niania, w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na ich zasoby, warunków udzia³u w postêpowaniu.
8)Dowód potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami innych podmiotów (je¶li dotyczy), który stanowi w szczególno¶ci zobowi±zanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienia, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów.
Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, sporz±dzone wg wzoru, stanowi±cego Za³±cznik nr 12 do SWZ,
9) Uzasadnienie tajemnicy przedsiêbiorstwa – je¶li dotyczy (pkt 9.8.3 SWZ)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ sk³adania oferty przez dwóch lub wiêcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w
rozumieniu art. 58 ustawy Pzp) pod warunkiem, ¿e taka oferta spe³niaæ bêdzie nastêpuj±ce wymagania:
1. Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w
postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia
publicznego.
2. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie przez Zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem, którego adres nale¿y
wpisaæ w Formularzu oferty.
3. Pe³nomocnictwo lub inny dokument (np. umowa konsorcjum, spó³ki cywilnej), z którego wynika takie pe³nomocnictwo
nale¿y z³o¿yæ razem z ofert±.
4. W odniesieniu do warunków okre¶lonych w pkt 7.2 SWZ, wymagania te musz± byæ spe³nione wspólnie przez
Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln± (nie musi ich spe³niaæ osobno ka¿dy z Wykonawców sk³adaj±cych ofertê
wspóln±). Na ich potwierdzenie nale¿y z³o¿yæ dokumenty okre¶lone w pkt 10.4 SWZ.
5. Ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie sk³ada o¶wiadczenie zgodne z tre¶ci± Za³±cznika Nr 2 do
SWZ, aktualne na dzieñ sk³adania ofert, celem potwierdzenia, ¿e ka¿dy z Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o
zamówienie nie podlega wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 108 ust. 1, art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, art. 7
ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na
Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. 2024, poz. 507 t.j.) oraz spe³nia warunki udzia³u w
postêpowaniu okre¶lone w SWZ w zakresie, w którym ka¿dy z nich spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu.
6. Ka¿dy z Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie obowi±zany jest do wykazania braku podstaw do wykluczenia z
postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku o¶wiadczenia lub dokumenty wymienione w pkt
10.3.1-10.3.4 SWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie.
7. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy
wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy s±
zobowi±zani do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj±
poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Umowa zostanie zawarta zgodnie ze wzorem Umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 7 do SWZ.
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Zamawiaj±cy przewiduje w za³±czonym do SWZ wzorze umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-10-03 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê oraz dokumenty lub o¶wiadczenia sk³adane razem z ofert± nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem Platformy Zakupowej – pod adresem: https://przetargi.wody.gov.pl/.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-03 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-11-01

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

UWAGA:
1. Termin realizacji zamówienia podstawowego: do 7 tygodni od dnia zawarcia Umowy, ale nie pó¼niej ni¿ do dnia 20.12.2024 r., ze wzglêdu na dofinansowanie Zadania z Bud¿etu Pañstwa w 2024 r.
2. Termin realizacji zamówienia w ramach prawa opcji: do 4 tygodni od dnia zlecenia wykonania robót budowlanych, ale nie pó¼niej ni¿ do dnia 30.11.2025 r.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.