eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów WielkopolskiWykonanie prac konserwatorskich, restauratorskich i robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków - auli II LO im. W. Reymonta w Ostrowie Wlkp.



Ogłoszenie z dnia 2024-09-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie prac konserwatorskich, restauratorskich i robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków – auli II LO im. W. Reymonta w Ostrowie Wlkp.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: II LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE IM. WŁADYSŁAWA REYMONTA

1.3.) Oddział zamawiającego: II Liceum Ogólnokształcące im. Władysława Reymonta

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250045687

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wrocławska 48

1.5.2.) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-400

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: reymontsekretariat@poczta.onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: k2liceum.osw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/951597

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie prac konserwatorskich, restauratorskich i robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków – auli II LO im. W. Reymonta w Ostrowie Wlkp.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3f8872ec-bb9f-41a9-aa04-a80b44537b90

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00505985

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00065275/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Wykonanie prac konserwatorskich, restauratorskich i robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków - auli II LO im. W. Reymonta w Ostrowie Wlkp.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00423405

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac konserwatorskich, restauratorskich i robót budowlanych w auli II LO im. Władysława Reymonta w Ostrowie Wielkopolskim. Obiekt ten jest wpisany do rejestru zabytków.
Zadanie jest dofinansowane z dwóch promes z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych: Wykonanie prac konserwatorskich,
restauratorskich i robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków – auli II LO im. W. Reymonta w Ostrowie Wlkp. oraz Wykonanie prac konserwatorskich, restauratorskich i robót budowlanych przy zabytku – auli II LO im. W. Reymonta w Ostrowie Wlkp. (etap II).
Zamówienie podzielone jest na dwa etapy związane z otrzymaniem dotacji z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
Rozliczanie będzie odbywało się także na podstawie zakończenia prac pierwszego etapu oraz po rozliczeniu prac II etapu.
Etap 1 obejmuje m. in. wymianę okien i odrestaurowanie witraży, wymianę instalacji ogrzewania, wymianę instalacji elektrycznej i nagłośnieniowej.
Etap 2 obejmuje m. in. dalsze prace związane z modernizacją ogrzewania, montaż stylizowanych grzejników, ocieplenie stropowe oraz ściany bocznej, wymianę drzwi wejściowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31518200-2 - Oświetlenie awaryjne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45410000-4 - Tynkowanie

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45442100-8 - Roboty malarskie

45321000-3 - Izolacja cieplna

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 960300,01 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 960300,01 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 960300,01 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przembud POB Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6222391168

7.3.4) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 960300,01 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.