Ogłoszenie z dnia 2024-09-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00433131/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-26
- 2024/BZP 00445317/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż windy i podnośnika w ZSO Nr 4
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650614
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-064
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@erzeszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.erzeszow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6179352c-bd17-47b0-ac0f-c39548ae9dfe1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż windy i podnośnika w ZSO Nr 42.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6179352c-bd17-47b0-ac0f-c39548ae9dfe
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00505996
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00433131
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-A.271.64.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 409113,68 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż windy osobowej oraz podnośnika osobowego w Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 4 w Rzeszowie, szczegółowo opisanych w opisie przedmiotu zamówienia.
Zakres prac obejmuje demontaż starej windy hydraulicznej i podnośnika śrubowego dostawę nowej windy elektrycznej osobowej i podnośnika pionowego elektrycznego z napędem na pasy (wyklucza się napęd na śrubę i hydrauliczny), wykonanie instalacji do sterowania i zasilania, usunięcie odpadów, uruchomienie nowych urządzeń i uzyskanie pozwolenia od UDT (rejestracja i odbiór) do użytkowania windy i podnośnika, przeprowadzenie szkolenia z obsługi, comiesięczne serwisowanie i konserwację urządzeń oraz wykonywanie wymaganych pomiarów oraz uczestniczenie przy badaniach UDT przez okres gwarancji 60 miesięcy i rękojmi 60 miesięcy w tym również opłacanie kosztów związanych z UDT (refundacja tych opłat Zamawiającemu). Wykonawca dostarczy wszystkie urządzenia konieczne do uruchomienia i poprawnej pracy windy i podnośnika w ramach zaoferowanej ceny.
Zamawiający wymaga dostarczania wind i osprzętu wolnego od wad i poprawnie działającego spełniającego wymogi narzucone prawem, przystosowanego do obsługi osób niepełnosprawnych. Wykonawca ma uzyskać wszystkie pozwolenia i zgody, jeżeli zakres prac będzie tego wymagał na swój koszt i we własnym zakresie. Zamawiający może wymagać od Wykonawcy wykonania ekspertyz budowlanych w przypadku pojawienia się wątpliwości, co do planowanych i wykonanych prac. Wykonawca przed podpisaniem umowy dostarczy harmonogram finansowo - rzeczowy prac, co pozwoli na rozliczenie w przypadku przerwania prac przez Wykonawcę na każdym etapie. Po zakończeniu prac Wykonawca sporządzi inwentaryzację dostarczonych urządzeń i projekt techniczny, do zadań Wykonawcy należy też opracowanie wszystkich dokumentów technicznych wymaganych przy użytkowaniu urządzeń i podczas okresu ich serwisowania.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
1) Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ)
2) projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami
4.5.3.) Główny kod CPV: 45313100-5 - Instalowanie wind
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50531400-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji dźwigów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 368000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 429600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 368000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lift Rzeszów sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8133251604
7.3.3) Ulica: ul. Przemysłowa 14C
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-105
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 368000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-01INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Zakup i dostawa 1 szt. używanego samochodu specjalnego ze skrzynią ładunkową z przeznaczeniem do zamontowania czołownicy pługa i posypywarki.
- Świadczenie usług w zakresie kompleksowego sprzątania, koszenia oraz odśnieżania na potrzeby Miejskiej Administracji Targowisk i Parkingów w Rzeszowie
- Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych oraz wędliny do stołówki SP nr 18 z Oddziałami Dwujęzycznymi w Rzeszowie w 2025 r.
- Dostawa wyposażenia pracowni fizyczno-chemicznej do prowadzenia zajęć edukacyjnych z przedmiotów przyrodniczych: chemii i fizyki w ramach realizacji projektu
- Świadczenie usług ochrony mienia obiektów Miejskiej Administracji Targowisk i Parkingów w Rzeszowie.
- Dostawa pompy do wody zanieczyszczonej dużej wydajności
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Naprawa dźwigów osobowych oraz platform dla osób niepełnosprawnych w jednostkach Policji położonych na terenie Poznania oraz Leszna
- Wymiana dźwigu osobowego w obiekcie Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 2 w Gdańsku przy ul. Wodnika
- Przebudowa budynku głównego biblioteki publicznej w ramach przedsięw. Prace budowlane, dostawa i montaż platformy/podnośnika dla niepełnospraw. i matek z dziećmi w budynku głównym WiMP w Gdańsku.
- Utrzymanie przez Wykonawcę w prawidłowym stanie technicznym infrastruktury dźwigów osobowych, towarowych, platform dla niepełnosprawnych na obiektach Komendy Głównej Policji w Warszawie (...).
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w miejscowości Człopa
- Konserwacja urządzeń dźwigowych UTB
więcej: Instalowanie wind »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.