eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówDostawa i montaż windy i podnośnika w ZSO Nr 4



Ogłoszenie z dnia 2024-09-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż windy i podnośnika w ZSO Nr 4

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650614

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-064

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@erzeszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.erzeszow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6179352c-bd17-47b0-ac0f-c39548ae9dfe

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż windy i podnośnika w ZSO Nr 4

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6179352c-bd17-47b0-ac0f-c39548ae9dfe

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00505996

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00433131

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-A.271.64.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 409113,68 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż windy osobowej oraz podnośnika osobowego w Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 4 w Rzeszowie, szczegółowo opisanych w opisie przedmiotu zamówienia.
Zakres prac obejmuje demontaż starej windy hydraulicznej i podnośnika śrubowego dostawę nowej windy elektrycznej osobowej i podnośnika pionowego elektrycznego z napędem na pasy (wyklucza się napęd na śrubę i hydrauliczny), wykonanie instalacji do sterowania i zasilania, usunięcie odpadów, uruchomienie nowych urządzeń i uzyskanie pozwolenia od UDT (rejestracja i odbiór) do użytkowania windy i podnośnika, przeprowadzenie szkolenia z obsługi, comiesięczne serwisowanie i konserwację urządzeń oraz wykonywanie wymaganych pomiarów oraz uczestniczenie przy badaniach UDT przez okres gwarancji 60 miesięcy i rękojmi 60 miesięcy w tym również opłacanie kosztów związanych z UDT (refundacja tych opłat Zamawiającemu). Wykonawca dostarczy wszystkie urządzenia konieczne do uruchomienia i poprawnej pracy windy i podnośnika w ramach zaoferowanej ceny.
Zamawiający wymaga dostarczania wind i osprzętu wolnego od wad i poprawnie działającego spełniającego wymogi narzucone prawem, przystosowanego do obsługi osób niepełnosprawnych. Wykonawca ma uzyskać wszystkie pozwolenia i zgody, jeżeli zakres prac będzie tego wymagał na swój koszt i we własnym zakresie. Zamawiający może wymagać od Wykonawcy wykonania ekspertyz budowlanych w przypadku pojawienia się wątpliwości, co do planowanych i wykonanych prac. Wykonawca przed podpisaniem umowy dostarczy harmonogram finansowo - rzeczowy prac, co pozwoli na rozliczenie w przypadku przerwania prac przez Wykonawcę na każdym etapie. Po zakończeniu prac Wykonawca sporządzi inwentaryzację dostarczonych urządzeń i projekt techniczny, do zadań Wykonawcy należy też opracowanie wszystkich dokumentów technicznych wymaganych przy użytkowaniu urządzeń i podczas okresu ich serwisowania.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
1) Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ)
2) projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami

4.5.3.) Główny kod CPV: 45313100-5 - Instalowanie wind

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50531400-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji dźwigów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 368000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 429600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 368000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lift Rzeszów sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8133251604

7.3.3) Ulica: ul. Przemysłowa 14C

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-105

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 368000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-01

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.