eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielceDostawa akcesoriów laboratoryjnych



Ogłoszenie z dnia 2023-11-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa akcesoriów laboratoryjnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET JANA KOCHANOWSKIEGO W KIELCACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001407

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Stefana Żeromskiego 5

1.5.2.) Miejscowość: Kielce

1.5.3.) Kod pocztowy: 25-369

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 41 349 7296

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: magdalena.szymkiewicz@ujk.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ujk.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-44326cfc-76fe-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa akcesoriów laboratoryjnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-44326cfc-76fe-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00506049

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00030579/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.18 Dostawa akcesoriów laboratoryjnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00478454

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ADP.2301.27.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 61120,96 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa akcesoriów laboratoryjnych

4.5.3.) Główny kod CPV: 38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33192500-7 - Probówki

4.5.5.) Wartość części: 7115,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa akcesoriów laboratoryjnych

4.5.3.) Główny kod CPV: 38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne

4.5.5.) Wartość części: 15146,48 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa akcesoriów laboratoryjnych

4.5.3.) Główny kod CPV: 38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33793000-5 - Laboratoryjne wyroby szklane

4.5.5.) Wartość części: 13799,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa akcesoriów laboratoryjnych

4.5.3.) Główny kod CPV: 38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne

4.5.5.) Wartość części: 25060,48 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający prowadzi przedmiotowe postępowanie przy użyciu platformy e-Zamówienia. Termin składania ofert wyznaczony został na dzień 20.11.2023 r. godz. 10:00, termin otwarcia ofert przypadał na dzień 20.11.2023 r. godz. 11:00.
W dniu 17.11.2023 r. na platformie e-Zamówienia ukazał się komunikat, że „od godz. 18.00 w dniu 17.11.2023 r. (piątek) do północy 19.11.2023 r. (niedziela) zaplanowana jest przerwa techniczna w działaniu platformy”. Problemy techniczne nie zostały jednak usunięte na platformie w dniu składania
i otwarcia ofert, a także w dniu 21.11.2023 r.
W dniu składania i otwarcia ofert Zamawiający otrzymał zgłoszenie od Wykonawcy o niemożliwości dokonania czynności złożenia oferty. Wykonawca ten otrzymał również potwierdzenie z Urzędu Zamówień Publicznych, że w związku z występującymi problemami technicznymi składanie ofert w dniach 17-20.11.2023r. do godz. 10.00 nie było możliwe.
W wyniku ww. okoliczności niezależnej od Zamawiającego postępowanie obarczone zostało wadą w postaci uniemożliwienia Wykonawcom złożenia oferty w terminie składania ofert, tym samym naruszona została zasada równego traktowania Wykonawców według art. 64 w zw. z art. 16 ustawy Pzp. Naruszenie stanowi wadę niemożliwą do usunięcia (brak możliwości naprawienia błędu przez Zamawiającego przy użyciu instrumentów prawnych ustawy oraz technicznych możliwości platformy e-Zamówienia). Po terminie składania ofert nie ma możliwości naprawienia wady postępowania, więc uniemożliwienie złożenia oferty Wykonawcom wywołuje nieodwracalny skutek. Na obecnym etapie postępowania żadne przewidziane przez ustawę czynności nie mogą doprowadzić do powtórnego przywrócenia czynności składania ofert, która jest niepowtarzalna. Wada postępowania skutkuje brakiem możliwości zawarcia niepodlegającej unieważnieniu umowy, z uwagi na naruszenie art. 64 w zw. z art. 16 ustawy.
Zaistniałe problemy techniczne mogły mieć wpływ na wynik postępowania, w związku z czym Zamawiający nie dokonał czynności otwarcia ofert złożonych przed datą wystąpienia awarii. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6) ustawy Prawo zamówień publicznych.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający prowadzi przedmiotowe postępowanie przy użyciu platformy e-Zamówienia. Termin składania ofert wyznaczony został na dzień 20.11.2023 r. godz. 10:00, termin otwarcia ofert przypadał na dzień 20.11.2023 r. godz. 11:00.
W dniu 17.11.2023 r. na platformie e-Zamówienia ukazał się komunikat, że „od godz. 18.00 w dniu 17.11.2023 r. (piątek) do północy 19.11.2023 r. (niedziela) zaplanowana jest przerwa techniczna w działaniu platformy”. Problemy techniczne nie zostały jednak usunięte na platformie w dniu składania i otwarcia ofert, a także w dniu 21.11.2023 r.
W dniu składania i otwarcia ofert Zamawiający otrzymał zgłoszenie od Wykonawcy o niemożliwości dokonania czynności złożenia oferty. Wykonawca ten otrzymał również potwierdzenie z Urzędu Zamówień Publicznych, że w związku z występującymi problemami technicznymi składanie ofert
w dniach 17-20.11.2023r. do godz. 10.00 nie było możliwe.
W wyniku ww. okoliczności niezależnej od Zamawiającego postępowanie obarczone zostało wadą w postaci uniemożliwienia Wykonawcom złożenia oferty w terminie składania ofert, tym samym naruszona została zasada równego traktowania Wykonawców według art. 64 w zw. z art. 16 ustawy Pzp. Naruszenie stanowi wadę niemożliwą do usunięcia (brak możliwości naprawienia błędu przez Zamawiającego przy użyciu instrumentów prawnych ustawy oraz technicznych możliwości platformy e-Zamówienia). Po terminie składania ofert nie ma możliwości naprawienia wady postępowania, więc uniemożliwienie złożenia oferty Wykonawcom wywołuje nieodwracalny skutek. Na obecnym etapie postępowania żadne przewidziane przez ustawę czynności nie mogą doprowadzić do powtórnego przywrócenia czynności składania ofert, która jest niepowtarzalna. Wada postępowania skutkuje brakiem możliwości zawarcia niepodlegającej unieważnieniu umowy, z uwagi na naruszenie art. 64 w zw. z art. 16 ustawy.
Zaistniałe problemy techniczne mogły mieć wpływ na wynik postępowania, w związku z czym Zamawiający nie dokonał czynności otwarcia ofert złożonych przed datą wystąpienia awarii. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6) ustawy Prawo zamówień publicznych.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający prowadzi przedmiotowe postępowanie przy użyciu platformy e-Zamówienia. Termin składania ofert wyznaczony został na dzień 20.11.2023 r. godz. 10:00, termin otwarcia ofert przypadał na dzień 20.11.2023 r. godz. 11:00.
W dniu 17.11.2023 r. na platformie e-Zamówienia ukazał się komunikat, że „od godz. 18.00 w dniu 17.11.2023 r. (piątek) do północy 19.11.2023 r. (niedziela) zaplanowana jest przerwa techniczna w działaniu platformy”. Problemy techniczne nie zostały jednak usunięte na platformie w dniu składania
i otwarcia ofert, a także w dniu 21.11.2023 r.
W dniu składania i otwarcia ofert Zamawiający otrzymał zgłoszenie od Wykonawcy o niemożliwości dokonania czynności złożenia oferty. Wykonawca ten otrzymał również potwierdzenie z Urzędu Zamówień Publicznych, że w związku z występującymi problemami technicznymi składanie ofert w dniach 17-20.11.2023r. do godz. 10.00 nie było możliwe.
W wyniku ww. okoliczności niezależnej od Zamawiającego postępowanie obarczone zostało wadą w postaci uniemożliwienia Wykonawcom złożenia oferty w terminie składania ofert, tym samym naruszona została zasada równego traktowania Wykonawców według art. 64 w zw. z art. 16 ustawy Pzp. Naruszenie stanowi wadę niemożliwą do usunięcia (brak możliwości naprawienia błędu przez Zamawiającego przy użyciu instrumentów prawnych ustawy oraz technicznych możliwości platformy e-Zamówienia). Po terminie składania ofert nie ma możliwości naprawienia wady postępowania, więc uniemożliwienie złożenia oferty Wykonawcom wywołuje nieodwracalny skutek. Na obecnym etapie postępowania żadne przewidziane przez ustawę czynności nie mogą doprowadzić do powtórnego przywrócenia czynności składania ofert, która jest niepowtarzalna. Wada postępowania skutkuje brakiem możliwości zawarcia niepodlegającej unieważnieniu umowy, z uwagi na naruszenie art. 64 w zw. z art. 16 ustawy.
Zaistniałe problemy techniczne mogły mieć wpływ na wynik postępowania, w związku z czym Zamawiający nie dokonał czynności otwarcia ofert złożonych przed datą wystąpienia awarii.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6) ustawy Prawo zamówień publicznych.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający prowadzi przedmiotowe postępowanie przy użyciu platformy e-Zamówienia. Termin składania ofert wyznaczony został na dzień 20.11.2023 r. godz. 10:00, termin otwarcia ofert przypadał na dzień 20.11.2023 r. godz. 11:00.
W dniu 17.11.2023 r. na platformie e-Zamówienia ukazał się komunikat, że „od godz. 18.00 w dniu 17.11.2023 r. (piątek) do północy 19.11.2023 r. (niedziela) zaplanowana jest przerwa techniczna w działaniu platformy”. Problemy techniczne nie zostały jednak usunięte na platformie w dniu składania
i otwarcia ofert, a także w dniu 21.11.2023 r.
W dniu składania i otwarcia ofert Zamawiający otrzymał zgłoszenie od Wykonawcy o niemożliwości dokonania czynności złożenia oferty. Wykonawca ten otrzymał również potwierdzenie z Urzędu Zamówień Publicznych, że w związku z występującymi problemami technicznymi składanie ofert w dniach 17-20.11.2023r. do godz. 10.00 nie było możliwe.
W wyniku ww. okoliczności niezależnej od Zamawiającego postępowanie obarczone zostało wadą w postaci uniemożliwienia Wykonawcom złożenia oferty w terminie składania ofert, tym samym naruszona została zasada równego traktowania Wykonawców według art. 64 w zw. z art. 16 ustawy Pzp. Naruszenie stanowi wadę niemożliwą do usunięcia (brak możliwości naprawienia błędu przez Zamawiającego przy użyciu instrumentów prawnych ustawy oraz technicznych możliwości platformy e-Zamówienia). Po terminie składania ofert nie ma możliwości naprawienia wady postępowania, więc uniemożliwienie złożenia oferty Wykonawcom wywołuje nieodwracalny skutek. Na obecnym etapie postępowania żadne przewidziane przez ustawę czynności nie mogą doprowadzić do powtórnego przywrócenia czynności składania ofert, która jest niepowtarzalna. Wada postępowania skutkuje brakiem możliwości zawarcia niepodlegającej unieważnieniu umowy, z uwagi na naruszenie art. 64 w zw. z art. 16 ustawy.
Zaistniałe problemy techniczne mogły mieć wpływ na wynik postępowania, w związku z czym Zamawiający nie dokonał czynności otwarcia ofert złożonych przed datą wystąpienia awarii.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6) ustawy Prawo zamówień publicznych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.