Ogłoszenie z dnia 2023-11-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00478454/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-06
- 2023/BZP 00489332/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa akcesoriów laboratoryjnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET JANA KOCHANOWSKIEGO W KIELCACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001407
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stefana Żeromskiego 5
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-369
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 41 349 7296
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: magdalena.szymkiewicz@ujk.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ujk.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-44326cfc-76fe-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa akcesoriów laboratoryjnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-44326cfc-76fe-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00506049
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00030579/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.18 Dostawa akcesoriów laboratoryjnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00478454
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ADP.2301.27.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 61120,96 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa akcesoriów laboratoryjnych4.5.3.) Główny kod CPV: 38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33192500-7 - Probówki
4.5.5.) Wartość części: 7115,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa akcesoriów laboratoryjnych4.5.3.) Główny kod CPV: 38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 15146,48 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa akcesoriów laboratoryjnych4.5.3.) Główny kod CPV: 38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33793000-5 - Laboratoryjne wyroby szklane
4.5.5.) Wartość części: 13799,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa akcesoriów laboratoryjnych4.5.3.) Główny kod CPV: 38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 25060,48 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający prowadzi przedmiotowe postępowanie przy użyciu platformy e-Zamówienia. Termin składania ofert wyznaczony został na dzień 20.11.2023 r. godz. 10:00, termin otwarcia ofert przypadał na dzień 20.11.2023 r. godz. 11:00.
W dniu 17.11.2023 r. na platformie e-Zamówienia ukazał się komunikat, że „od godz. 18.00 w dniu 17.11.2023 r. (piątek) do północy 19.11.2023 r. (niedziela) zaplanowana jest przerwa techniczna w działaniu platformy”. Problemy techniczne nie zostały jednak usunięte na platformie w dniu składania
i otwarcia ofert, a także w dniu 21.11.2023 r.
W dniu składania i otwarcia ofert Zamawiający otrzymał zgłoszenie od Wykonawcy o niemożliwości dokonania czynności złożenia oferty. Wykonawca ten otrzymał również potwierdzenie z Urzędu Zamówień Publicznych, że w związku z występującymi problemami technicznymi składanie ofert w dniach 17-20.11.2023r. do godz. 10.00 nie było możliwe.
W wyniku ww. okoliczności niezależnej od Zamawiającego postępowanie obarczone zostało wadą w postaci uniemożliwienia Wykonawcom złożenia oferty w terminie składania ofert, tym samym naruszona została zasada równego traktowania Wykonawców według art. 64 w zw. z art. 16 ustawy Pzp. Naruszenie stanowi wadę niemożliwą do usunięcia (brak możliwości naprawienia błędu przez Zamawiającego przy użyciu instrumentów prawnych ustawy oraz technicznych możliwości platformy e-Zamówienia). Po terminie składania ofert nie ma możliwości naprawienia wady postępowania, więc uniemożliwienie złożenia oferty Wykonawcom wywołuje nieodwracalny skutek. Na obecnym etapie postępowania żadne przewidziane przez ustawę czynności nie mogą doprowadzić do powtórnego przywrócenia czynności składania ofert, która jest niepowtarzalna. Wada postępowania skutkuje brakiem możliwości zawarcia niepodlegającej unieważnieniu umowy, z uwagi na naruszenie art. 64 w zw. z art. 16 ustawy.
Zaistniałe problemy techniczne mogły mieć wpływ na wynik postępowania, w związku z czym Zamawiający nie dokonał czynności otwarcia ofert złożonych przed datą wystąpienia awarii. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6) ustawy Prawo zamówień publicznych.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający prowadzi przedmiotowe postępowanie przy użyciu platformy e-Zamówienia. Termin składania ofert wyznaczony został na dzień 20.11.2023 r. godz. 10:00, termin otwarcia ofert przypadał na dzień 20.11.2023 r. godz. 11:00.
W dniu 17.11.2023 r. na platformie e-Zamówienia ukazał się komunikat, że „od godz. 18.00 w dniu 17.11.2023 r. (piątek) do północy 19.11.2023 r. (niedziela) zaplanowana jest przerwa techniczna w działaniu platformy”. Problemy techniczne nie zostały jednak usunięte na platformie w dniu składania i otwarcia ofert, a także w dniu 21.11.2023 r.
W dniu składania i otwarcia ofert Zamawiający otrzymał zgłoszenie od Wykonawcy o niemożliwości dokonania czynności złożenia oferty. Wykonawca ten otrzymał również potwierdzenie z Urzędu Zamówień Publicznych, że w związku z występującymi problemami technicznymi składanie ofert
w dniach 17-20.11.2023r. do godz. 10.00 nie było możliwe.
W wyniku ww. okoliczności niezależnej od Zamawiającego postępowanie obarczone zostało wadą w postaci uniemożliwienia Wykonawcom złożenia oferty w terminie składania ofert, tym samym naruszona została zasada równego traktowania Wykonawców według art. 64 w zw. z art. 16 ustawy Pzp. Naruszenie stanowi wadę niemożliwą do usunięcia (brak możliwości naprawienia błędu przez Zamawiającego przy użyciu instrumentów prawnych ustawy oraz technicznych możliwości platformy e-Zamówienia). Po terminie składania ofert nie ma możliwości naprawienia wady postępowania, więc uniemożliwienie złożenia oferty Wykonawcom wywołuje nieodwracalny skutek. Na obecnym etapie postępowania żadne przewidziane przez ustawę czynności nie mogą doprowadzić do powtórnego przywrócenia czynności składania ofert, która jest niepowtarzalna. Wada postępowania skutkuje brakiem możliwości zawarcia niepodlegającej unieważnieniu umowy, z uwagi na naruszenie art. 64 w zw. z art. 16 ustawy.
Zaistniałe problemy techniczne mogły mieć wpływ na wynik postępowania, w związku z czym Zamawiający nie dokonał czynności otwarcia ofert złożonych przed datą wystąpienia awarii. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6) ustawy Prawo zamówień publicznych.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający prowadzi przedmiotowe postępowanie przy użyciu platformy e-Zamówienia. Termin składania ofert wyznaczony został na dzień 20.11.2023 r. godz. 10:00, termin otwarcia ofert przypadał na dzień 20.11.2023 r. godz. 11:00.
W dniu 17.11.2023 r. na platformie e-Zamówienia ukazał się komunikat, że „od godz. 18.00 w dniu 17.11.2023 r. (piątek) do północy 19.11.2023 r. (niedziela) zaplanowana jest przerwa techniczna w działaniu platformy”. Problemy techniczne nie zostały jednak usunięte na platformie w dniu składania
i otwarcia ofert, a także w dniu 21.11.2023 r.
W dniu składania i otwarcia ofert Zamawiający otrzymał zgłoszenie od Wykonawcy o niemożliwości dokonania czynności złożenia oferty. Wykonawca ten otrzymał również potwierdzenie z Urzędu Zamówień Publicznych, że w związku z występującymi problemami technicznymi składanie ofert w dniach 17-20.11.2023r. do godz. 10.00 nie było możliwe.
W wyniku ww. okoliczności niezależnej od Zamawiającego postępowanie obarczone zostało wadą w postaci uniemożliwienia Wykonawcom złożenia oferty w terminie składania ofert, tym samym naruszona została zasada równego traktowania Wykonawców według art. 64 w zw. z art. 16 ustawy Pzp. Naruszenie stanowi wadę niemożliwą do usunięcia (brak możliwości naprawienia błędu przez Zamawiającego przy użyciu instrumentów prawnych ustawy oraz technicznych możliwości platformy e-Zamówienia). Po terminie składania ofert nie ma możliwości naprawienia wady postępowania, więc uniemożliwienie złożenia oferty Wykonawcom wywołuje nieodwracalny skutek. Na obecnym etapie postępowania żadne przewidziane przez ustawę czynności nie mogą doprowadzić do powtórnego przywrócenia czynności składania ofert, która jest niepowtarzalna. Wada postępowania skutkuje brakiem możliwości zawarcia niepodlegającej unieważnieniu umowy, z uwagi na naruszenie art. 64 w zw. z art. 16 ustawy.
Zaistniałe problemy techniczne mogły mieć wpływ na wynik postępowania, w związku z czym Zamawiający nie dokonał czynności otwarcia ofert złożonych przed datą wystąpienia awarii.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6) ustawy Prawo zamówień publicznych.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający prowadzi przedmiotowe postępowanie przy użyciu platformy e-Zamówienia. Termin składania ofert wyznaczony został na dzień 20.11.2023 r. godz. 10:00, termin otwarcia ofert przypadał na dzień 20.11.2023 r. godz. 11:00.
W dniu 17.11.2023 r. na platformie e-Zamówienia ukazał się komunikat, że „od godz. 18.00 w dniu 17.11.2023 r. (piątek) do północy 19.11.2023 r. (niedziela) zaplanowana jest przerwa techniczna w działaniu platformy”. Problemy techniczne nie zostały jednak usunięte na platformie w dniu składania
i otwarcia ofert, a także w dniu 21.11.2023 r.
W dniu składania i otwarcia ofert Zamawiający otrzymał zgłoszenie od Wykonawcy o niemożliwości dokonania czynności złożenia oferty. Wykonawca ten otrzymał również potwierdzenie z Urzędu Zamówień Publicznych, że w związku z występującymi problemami technicznymi składanie ofert w dniach 17-20.11.2023r. do godz. 10.00 nie było możliwe.
W wyniku ww. okoliczności niezależnej od Zamawiającego postępowanie obarczone zostało wadą w postaci uniemożliwienia Wykonawcom złożenia oferty w terminie składania ofert, tym samym naruszona została zasada równego traktowania Wykonawców według art. 64 w zw. z art. 16 ustawy Pzp. Naruszenie stanowi wadę niemożliwą do usunięcia (brak możliwości naprawienia błędu przez Zamawiającego przy użyciu instrumentów prawnych ustawy oraz technicznych możliwości platformy e-Zamówienia). Po terminie składania ofert nie ma możliwości naprawienia wady postępowania, więc uniemożliwienie złożenia oferty Wykonawcom wywołuje nieodwracalny skutek. Na obecnym etapie postępowania żadne przewidziane przez ustawę czynności nie mogą doprowadzić do powtórnego przywrócenia czynności składania ofert, która jest niepowtarzalna. Wada postępowania skutkuje brakiem możliwości zawarcia niepodlegającej unieważnieniu umowy, z uwagi na naruszenie art. 64 w zw. z art. 16 ustawy.
Zaistniałe problemy techniczne mogły mieć wpływ na wynik postępowania, w związku z czym Zamawiający nie dokonał czynności otwarcia ofert złożonych przed datą wystąpienia awarii.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6) ustawy Prawo zamówień publicznych.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Sukcesywne dostawy sprzętu jednorazowego użytku dla potrzeb oddziałów Ś.C.P. oraz Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Zakup i wdrożenie rozwiązań zwiększających poziom bezpieczeństwa systemów informacyjnych i sieci teleinformatycznej Starostwa Powiatowego w Kielcach w ramach projektu "Poprawa poziomu cyberbezpie
- Remont drogi powiatowej nr 1002T w msc Zrecze Małe, Zrecze Chałupczańskie etap II.
- Dostawa akcesoriów laboratoryjnych i odczynników chemicznych
- "Dostawa oleju opałowego dla Sądu Rejonowego w Kielcach w sezonie grzewczym 2025/2026"
- Usługa cateringowa wraz z serwisem kawowym na potrzeby organizacji posiedzeń Wojewódzkiej Rady Dialogu Społecznego w Kielcach
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy w okresie 24 miesięcy wyrobów medycznych dla Uniwersyteckiego Centrum Zdrowia Kobiety I Noworodka WUM Sp. z o. o. w Warszawie. W podziale na 16 pakietów.
- Dostawa probówek do systemu próżniowego, uchwytów do igieł oraz igieł systemowych.
- "Dostawa podstawowego sprzętu laboratoryjnego na potrzeby wyposażenia Pracowni Kultur Tkankowych Ogrodu Botanicznego ".
- Dostawa odczynników chemicznych oraz drobnych akcesoriów laboratoryjnych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Dostawa odczynników dla Zakładu Patomorfologii
- WSzS.DEZ.26.027.2025 - DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO DLA WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. NAJŚWIĘTSZEJ MARYI PANNY W CZĘSTOCHOWIE
więcej: Probówki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.