eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LegionowoDostawa sprzętu kwaterunkowego do Centrum Szkolenia Policji w Legionowie w ramach pierwszego wyposażenia budynku numer 4.



Ogłoszenie z dnia 2024-09-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu kwaterunkowego do Centrum Szkolenia Policji w Legionowie
w ramach pierwszego wyposażenia budynku numer 4.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM SZKOLENIA POLICJI W LEGIONOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011968687

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zegrzyńska 121

1.5.2.) Miejscowość: Legionowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-119

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: (47) 725 52 57

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zzp@csp.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.csp.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/csp

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Szkoła Policji

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


szkolenie policji

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu kwaterunkowego do Centrum Szkolenia Policji w Legionowie
w ramach pierwszego wyposażenia budynku numer 4.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-55373a08-1db7-4eed-b16b-659526567743

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00506051

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00223014/19/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.15 Dostawa sprzętu kwaterunkowego do budynku internatowego nr 4

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00463152

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 37/24/ZT

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 215928,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia w części I była dostawa kontenerków do Centrum Szkolenia Policji w Legionowie w ramach pierwszego wyposażenia budynku numer 4.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowił załącznik nr 4 do SWZ.
3. Zamawiający nie dopuszczał składania ofert wariantowych.
4. Zamawiający dopuszczał powierzenie wykonania części zamówienia Podwykonawcy.
5. Zamawiający żądał wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzył by Podwykonawcom oraz podania nazw ewentualnych Podwykonawców, jeżeli byli już znani (załącznik nr 6 do SWZ).
6. Wykonawca zobowiązany był zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Istotnych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 5 do SWZ.
7. Zgodnie z art. 310 ustawy Zamawiający mógł unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały by mu przyznane.
8. Zamawiający zastrzegł sobie, że całkowita wartość zamówienia nie może przekroczyć posiadanych środków finansowych.
9. Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy w dni robocze po wcześniejszym uzgodnieniu z Koordynatorem ze strony Zamawiającego.
10. Termin wykonania zamówienia – sukcesywnie partiami, najpóźniej do dnia 31.10.2024 r. (termin dostawy stanowił jedno z kryterium oceny ofert).
11. Miejsce wykonania zamówienia: siedziba Zamawiającego – Centrum Szkolenia Policji w Legionowie, ul. Zegrzyńska 121, 05-119 Legionowo.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.5.) Wartość części: 104000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia w części II była dostawa mebli metalowych do Centrum Szkolenia Policji w Legionowie w ramach pierwszego wyposażenia budynku numer 4.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowił załącznik nr 4 do SWZ.
3. Zamawiający nie dopuszczał składania ofert wariantowych.
4. Zamawiający dopuszczał powierzenie wykonania części zamówienia Podwykonawcy.
5. Zamawiający żądał wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzył by Podwykonawcom oraz podania nazw ewentualnych Podwykonawców, jeżeli byli już znani (załącznik nr 6 do SWZ).
6. Wykonawca zobowiązany był zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Istotnych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 5 do SWZ.
7. Zgodnie z art. 310 ustawy Zamawiający mógł unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały by mu przyznane.
8. Zamawiający zastrzegł sobie, że całkowita wartość zamówienia nie może przekroczyć posiadanych środków finansowych.
9. Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy w dni robocze po wcześniejszym uzgodnieniu z Koordynatorem ze strony Zamawiającego.
10. Termin wykonania zamówienia – sukcesywnie partiami, najpóźniej do dnia 31.10.2024 r. (termin dostawy stanowił jedno z kryterium oceny ofert).
11. Miejsce wykonania zamówienia: siedziba Zamawiającego – Centrum Szkolenia Policji w Legionowie, ul. Zegrzyńska 121, 05-119 Legionowo.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.5.) Wartość części: 56147,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia w części III była dostawa szaf pancernych do Centrum Szkolenia Policji w Legionowie w ramach pierwszego wyposażenia budynku numer 4.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowił załącznik nr 4 do SWZ.
3. Zamawiający nie dopuszczał składania ofert wariantowych.
4. Zamawiający dopuszczał powierzenie wykonania części zamówienia Podwykonawcy.
5. Zamawiający żądał wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzył by Podwykonawcom oraz podania nazw ewentualnych Podwykonawców, jeżeli byli już znani (załącznik nr 6 do SWZ).
6. Wykonawca zobowiązany był zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Istotnych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 5 do SWZ.
7. Zgodnie z art. 310 ustawy Zamawiający mogł unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały by mu przyznane.
8. Zamawiający zastrzegł sobie, że całkowita wartość zamówienia nie może przekroczyć posiadanych środków finansowych.
9. Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy w dni robocze po wcześniejszym uzgodnieniu z Koordynatorem ze strony Zamawiającego.
10. Termin wykonania zamówienia – sukcesywnie partiami, najpóźniej do dnia 31.10.2024 r. (termin dostawy stanowił jedno z kryterium oceny ofert).
11. Miejsce wykonania zamówienia: siedziba Zamawiającego – Centrum Szkolenia Policji w Legionowie, ul. Zegrzyńska 121, 05-119 Legionowo.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.5.) Wartość części: 55780,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 151968,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 280175,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 151968,96 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Tak

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "APOLLA" Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 55126353136

7.3.3) Ulica: ul. Barwald Górny 372

7.3.4) Miejscowość: Kalwaria Zebrzydowska

7.3.5) Kod pocztowy: 34-130

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 151968,96 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-09-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51414,74 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 140466,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51414,74 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "EMI PLUS" Sp.J.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 71230058086

7.3.3) Ulica: ul. Smoluchowskiego 2

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-474

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51414,74 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-09-30

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 86346,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 258905,16 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 86346,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Szkół "CEZAS" Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5422748462

7.3.3) Ulica: Al. Solidarności 15

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-751

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 86346,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-09-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.