Ogłoszenie z dnia 2024-09-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00430706/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA GAZU ZIEMNEGO I ŚWIADCZENIE USŁUG DYSTRYBUCJI DO OBIEKTU W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM W BARTOSZYCACH
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 281385396
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kwiatkowskiego 15
1.5.2.) Miejscowość: Elbląg
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 21wog@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://21wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/21wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
21 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA GAZU ZIEMNEGO I ŚWIADCZENIE USŁUG DYSTRYBUCJI DO OBIEKTU W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM W BARTOSZYCACH2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e0a82a8f-30c3-4391-89ce-f4b35438e58b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00506071
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00242676/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 USŁUGA ZAKUPU GAZU
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00430706
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 21WOG-SZP.2812.23.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 456929,17 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa (sprzedaż oraz świadczenie usługi dystrybucyjnej) paliwa gazowego ziemnego wysokometanowego o symbolu E o łącznym szacunkowym wolumenie
290 000 kWh/12 miesiące do przyłącza gazowego w Bartoszycach, budynek nr 17 kompleks wojskowy 328
Kody i nazwy opisujące przedmiot zamówienia (CPV):
09123000-7 – zakup gazu
Moc umowa: 180 kWh
Nr licznika 064321
Nr punktu poboru (OSD): 8018590365500019469572
Obecna grupa taryfowa OSD: W-5.1
Obecna Grupa taryfowa sprzedawcy: BW-53
Szacunkowa ilość zużycia paliwa gazowego:
Lp. - Miesiąc - Zużyta ilość (kWh):
1 - Wrzesień -11 000
2 - Październik - 23 000
3 - Listopad - 32 000
4 - Grudzień - 50 000
5 - Styczeń - 45 000
6 - Luty- 36 000
7 - Marzec - 35 000
8 -Kwiecień - 24 000
9 - Maj - 12 000
10 - Czerwiec- 7 000
11 - Lipiec- 7 000
12 - Sierpień - 8 000
Razem: 290 000
1) Wskazane ilości paliwa gazowego zostały przyjęte do obliczenia szacunkowej wartości zamówienia i nie mogą być podstawą do jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia szacowanej ilości gazu. Ewentualna zmiana nie będzie skutkowała dodatkowymi kosztami dla Zamawiającego, poza rozliczeniem za faktycznie zużytą ilość gazu.
Odbiorca określa minimalny poziom wykorzystania gazu 232 000 kWh/12 miesięcy.
2) Termin realizacji umowy- umowa na czas nieoznaczony od 01.09.2024r.
3) Wykonawca zobowiązany jest to dokonania wszelkich formalności z obecnym Sprzedawcą oraz z OSD w celu procedury zmiany Sprzedawcy. Obecnie Zamawiający związany jest umową kompleksową z firmą PGNiG Obrót Detaliczny spółka z. o. o Warszawa ul. Jana Kazimierza 3
4) Operatorem Systemu Dystrybucyjnego na terenie objętym zamówieniem jest Polska Spółka Gazownictwa Sp. z o.o. Oddział w Warszawie36+
5) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany mocy umownej pod warunkiem wyrażenia zgody przez Operatora.
6) Zamawiający będzie nabywał paliwo gazowe do celów opałowych zgodnie z ustawą z dnia 6 grudnia 2008 r. o podatku akcyzowym (Dz. U. z 2023 r. poz. 1543, z późn. zm.) Zamawiający jest zwolniony z podatku akcyzowego.
7) Po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty, Wykonawca, którego oferta została wybrana zobowiązany będzie do przedstawienia projektu umowy zawierającego zapisy określone w Istotnych Postanowieniach Umowy. Umowa zawierać ma postanowienia dotyczące sprzedaży i świadczenia usług dystrybucji (umowa kompleksowa) zgodne z obowiązującym prawem,
w szczególności na warunkach określonych przez ustawę z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo Energetyczne oraz aktami wykonawczymi do tej ustawy. Przedstawiony przez Wykonawcę projekt umowy podlega ewentualnym negocjacjom za wyjątkiem postanowień dotyczących Opisu Przedmiotu Zamówienia i Istotnych Postanowień Umowy.
8) Wykonawca zobowiązany jest do posiadania aktualnej koncesji na sprzedaż paliwa gazowego oraz aktualnej umowy na dystrybucję gazu z Operatorem Sieci Dystrybucyjnej (OSD) lub aktualnej koncesji na dystrybucję gazu. Zgodnie z Ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo Energetyczne.
9) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia ciągłości dostaw paliwa gazowego, ze względu na specyfikę obiektów Zamawiającego (Siły Zbrojne RP). Zamawiający dopuszcza wystąpienie przerw w dostawie paliwa gazowego wyłącznie z przyczyn niezależnych od Wykonawcy.
10) Dostarczone paliwo gazowe musi spełniać standardy jakościowe zgodnie z zapisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo Energetyczne, aktami wykonawczymi, Instrukcją Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej i Przesyłowej oraz Polskimi Normami. W przypadku niedotrzymania standardów jakościowych w zakresie przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia bonifikaty na zasadach określonych przepisami.
11) Stawki opłat dystrybucyjnych muszą, być zgodne z aktualną taryfą lokalnego OSD i w trakcie realizacji zamówienia mogą ulegać zmianie, jeżeli zmianie ulegnie taryfa lokalnego OSD. Na potrzeby przeprowadzenia niniejszego postępowania i porównania ofert, Sprzedawcy w kalkulacji oferty przyjmą aktualne (na dzień składania ofert) wartości stawek wskazane w taryfie lokalnego OSD dla całego okresu realizacji zamówienia.
12) Cena z oferty za paliwo gazowe oraz abonament obowiązuje przez cały okres obowiązywania umowy, natomiast opłaty dystrybucyjne będą zgodne z obowiązującą taryfą dystrybucyjną. W przypadku wejścia w życie nowej lub zmienionej Taryfy Wykonawcy, określającej cenę Paliwa gazowego lub abonamentu w wysokości niższej lub wyższej niż cena określona
w ofercie, do rozliczeń zostaną przyjęte nowe niższe lub wyższe ceny taryfowe za paliwo gazowe i abonament w trybie zatwierdzonym przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.
Wszelkie zmiany nastąpią na wniosek Wykonawcy wraz z ich uzasadnieniem w formie pisemnej.
13) Rozliczenie zobowiązań wynikających z tytułu sprzedaży gazu ziemnego odbywać się będzie według wskazań układu pomiarowego.
14) Zamawiający dopuszcza podpisanie umowy drogą korespondencyjną.
15) Zamawiający nie wyraża zgody na wystawianie faktur wstępnych.
16) W zakresie ochrony informacji niejawnych Sprzedawca zobowiązany jest do stosowania przepisów ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych oraz przepisów wykonawczych do ustawy oraz procedur bezpieczeństwa obowiązujących u użytkownika w związku z realizacją przedmiotu umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09123000-7 - Gaz ziemny
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 111626,41 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 111626,41 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 111626,41 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UNIMOT ENERGIA I GAZ SP. Z O. O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9730421440
7.3.3) Ulica: Aleje Jerozolimskie 142 B
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-305
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
UNIMOT ENERGIA I GAZ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
UNIMOT ENERGIA I GAZ SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 111626,41 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- ZAKUP I DOSTAWY UBRAŃ ROBOCZYCH I OCHRONNYCH W 2025 R.
- Odbiór odpadów komunalnych zmieszanych z terenów będących w administrowaniu Zarządu Zieleni Miejskiej w Elblągu
- USŁUGĘ PRANIA WODNEGO I CHEMICZNEGO PRZEDMIOTÓW ZAOPATRZENIA MUNDUROWEGO W 2025 R. NA RZECZ 21 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO W ELBLĄGU
- Dostawa sterylizatora parowego dla potrzeb Działu Dezynfekcji i Centralnej Sterylizacji Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego
- SUKCESYWNE DOSTAWY MIĘSA, WĘDLIN, PODROBÓW ORAZ KONSERW MIĘSNYCH DO ARESZTU ŚLEDCZEGO W ELBLĄGU ORAZ ODDZIAŁU ZEWNĘTRZNEGO W BRANIEWIE ARESZTU ŚLEDCZEGO W ELBLĄGU
- Remont pomieszczeń Domu Studenta Nr 2 Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu przy ul. Wspólnej 11.
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa dostawa paliwa gazowego (gazu ziemnego wysokometanowego typu E) obejmująca sprzedaż i świadczenie usług dystrybucji paliwa gazowego na potrzeby Gminy Kostrzyn
- KOMPLEKSOWA DOSTAWA PALIWA GAZOWEGO NA POTRZEBY OBIEKTÓW ZLOKALIZOWANYCH NA TERENIE GMINY IZABELIN W ROKU 2025
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego E do budynków Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi Nr 4 im. Erazma Józefa Jerzmanowskiego w Wieliczce w 2025 r.
- Dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E i świadczenie usług dystrybucji do budynku Sądu Rejonowego w Białej Podlaskiej przy ul. Brzeskiej 20-22
- "Dostawa paliwa gazowego do Muzeum Wnętrz w Otwocku Wielkim, Oddział Muzeum Narodowego w Warszawie i jego obiektów, w okresie 12 miesięcy"
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E wraz z usługą dystrybucji do budynków Specjalistycznego Szpitala im. dr A. Sokołowskiego w Wałbrzychu przez okres 12 miesięcy
więcej: Gaz ziemny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.