eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łącko"Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Łącko"



Ogłoszenie z dnia 2024-09-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Łącko”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łącko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892423

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Łącko 445

1.5.2.) Miejscowość: Łącko

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-390

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 184140710

1.5.8.) Numer faksu: 184140740

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@lacko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lacko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lacko

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Łącko”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f47268df-8941-4f5b-8d84-4491f1a0ee75

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00506094

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00408356

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIR.271.1.17.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Łącko. Zamówienie obejmuje wykonanie usługi planistycznej w zakresie opracowania:
A) projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Łącko, obejmującego obszar gminy w granicach administracyjnych (pow. 132 km² - 13295 ha) zgodnie z Uchwałą Nr 21/III/2024 Rady Gminy Łącko z dnia 25.06.2024 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Łącko.
B) Sporządzenie opracowania ekofizjiograficzne. Opracowanie ekofizjiograficzne winno składać się z części tekstowej i graficznej oraz dokumentacji fotograficznej o zawartości określonej w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 9 września 2002 r. w sprawie opracowań ekofizjograficznych,
C) Prognozy oddziaływania na środowisko sporządzonej do projektu planu. Prognoza winna odpowiadać wymaganiom wynikającym z ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, a także wymaganiom wynikającym z uzgodnienia zakresu i stopnia szczegółowości informacji przedstawionych w prognozie z Regionalnym Dyrektorem Ochrony Środowiska w Krakowie oraz Państwowym Powiatowym Inspektorem Sanitarnym w Nowym Sączu powinny być uaktualnione na każdym etapie procedury sporządzania planu.
D) Wniosku o wyrażenie zgody na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne zgodnie z ustawą o ochronie gruntów rolnych i leśnych oraz wymogami poszczególnych organów uzgadniających.
E) Realizacja przedmiotu zamówienia podzielona została na etapy:
• Etap I – obejmuje obowiązki wykonawcy wymienione w pkt 2.1 szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ;
- termin realizacji: do końca września 2024 r.,
• Etap II - obejmuje obowiązki wykonawcy wymienione w pkt 2.2 szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ;
- termin realizacji: do końca grudnia 2024 r.,
• Etap III - obejmuje obowiązki wykonawcy wymienione w pkt 2.3 szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ;
- termin realizacji: do końca maja 2025 r.,
• Etap IV - obejmuje obowiązki wykonawcy wymienione w pkt 2.4 szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ;
termin realizacji: do 1 listopada 2025 r.
• Etap V - obejmuje obowiązki wykonawcy wymienione w pkt 2.5 szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ;
termin realizacji: do 15 grudnia 2025 r.
F) Wytyczne dotyczące ram czasowych wykonania przedmiotu zamówienia:
• graniczny termin realizacji – 1 listopad 2025 r.
• czas do zatwierdzenia uchwały – 30 listopad 2025 r.
• czas na ewentualne poprawki po nadzorze prawnym – do czasu zwrotu akt przez Małopolski Urząd Wojewódzki, tj. braku uwag do uchwały i dokumentacji planistycznej.
G) Przedmiot umowy Wykonawca zobowiązuje się zrealizować w zakresie i formie wynikającej między innymi z przepisów:
1) ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. 2023 poz. 977 z późn.zm) - dalej u.p.z.p.;
2) rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 17 grudnia 2021r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. 2021 poz. 2404) - dalej rozporządzenie MRiT;
3) rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 26 października 2020r. w sprawie zbiorów danych przestrzennych oraz meta danych w zakresie zagospodarowania przestrzennego;
4) ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2022 r. poz. 2240);
5) ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 ze zm.);
6) na podstawie Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Łącko, wprowadzonego uchwałą Nr 64/99 Rady Gminy Łącko z dnia 10 grudnia 1999 roku (z późn. zmianami);
7) oraz innych przepisów odrębnych.
H) Przedmiot zamówienia musi zawierać wszystkie niezbędne dane i informacje oraz sporządzony w zakresie i formie wynikającej, w szczególności z ustaw i rozporządzeń powołanych w pkt. G powyżej, a także musi być aktualny na dzień wydania Zamawiającemu.
I) Wykonawca zobowiązuje się do realizacji przedmiotu zamówienia przez osoby posiadające stosowną wiedzę i niezbędne doświadczenie dla jego należytej realizacji.
J) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia bez wad, w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa z zachowaniem należytej staranności wymaganej w stosunkach tego rodzaju od podmiotów zawodowo wykonujących prace planistyczne, uwzględniając zawodowy charakter prowadzonej przez niego działalności.
K) WYMAGANIA DOTYCZĄCE WYKONANIA ZAMÓWIENIA, ZAKRES OPRACOWANIA DOKUMENTACJI PLANISTYCZNEJ ORAZ OSTATECZNEJ, OBSŁUGA INFORMATYCZNA:
1) Teksty oraz mapy:
a) teksty opracowań w formacie plików MS Word,
b) mapy – w formacie rastrowym w postaci 3 rodzajów plików: JPG, geotiff oraz PDF o rozdzielczości min. 300 DPI, pliki powinny umożliwiać wydruki map bez udziału Wykonawcy, GML
2) Skala map:
a) planu zagospodarowania przestrzennego: 1: 1 000
b) prognozy oddziaływania na środowisko 1: 5 000
3) Zakres dokumentacji planistycznej (podczas prowadzenia procedury i ostatecznej):
a) podczas prowadzenia procedury teksty i mapy drukowane oraz nagrane na nośnikach cyfrowych – nie określa się ich ilości, ich ilość i rodzaj będzie wynikać z wymogów proceduralnych (konsultacji społecznych, wyłożeń projektu dokumentu do publicznego wglądu, potrzeb Zamawiającego, w tym niezbędnych prezentacji oraz wymogów organów uzgadniających i opiniujących, upoważnionych ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym).
b) dokumentacja ostateczna do przekazania Gminie:
 uchwalony plan zagospodarowania przestrzennego – 3 egzemplarze drukowane (teksty i rysunki), wersja elektroniczna w liczbie do uzgodnienia, min. 5 nośników, dodatkowo 1 rysunek planu zafoliowany – wykonany w skali 1: 1 000;
 prognoza oddziaływania na środowisko – 2 egzemplarze drukowane (teksty i rysunki), wersja elektroniczna w liczbie do uzgodnienia, min. 1 nośnik,
 prognoza skutków finansowych uchwalenia planu - 1 egzemplarz drukowany, wersja elektroniczna w liczbie do uzgodnienia, min. 1 nośnik.
4) Obsługa informatyczna procedury przygotowywania projektu planu
a) wymagane jest przygotowanie – na etapie konsultacji społecznych, wykładania do publicznego wglądu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, „przeglądarki”, umożliwiającej identyfikację działek ewidencyjnych (po wskazaniu obrębu i numeru ewidencyjnego) wraz możliwością pozyskania informacji odnośnie przeznaczenia terenu i stref w których działka się znajduje – tak przygotowany projekt planu w trakcie zarówno konsultacji jak i wyłożeń zostanie zamieszczony na stronach BIP Urzędu Gminy – celem umożliwienia wygodnego dostępu internetowego zainteresowanym do wykładanego projektu planu,
b) przygotowanie załącznika GML do każdego z etapów opracowania projektu planu i uchwały miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, zawierającego „dane przestrzenne” (zgodnie z Art. 67a ustęp 3 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennego dane przestrzenne tworzone dla planów miejscowych obejmują co najmniej: 1) lokalizację przestrzenną obszaru objętego aktem w postaci wektorowej w obowiązującym państwowym systemie odniesień przestrzennych; 2) atrybuty zawierające informacje o akcie; 3) część graficzną aktu w postaci cyfrowej reprezentacji z nadaną georeferencją w obowiązującym państwowym systemie odniesień przestrzennych); pliki GML
c) wymagane jest przygotowanie i przekazanie do Urzędu Gminy – po przygotowaniu projektu Planu do uchwalenia - odpowiedniego programu komputerowego (aplikacji do korzystania z plików), umożliwiającego otwieranie, edycję wyszukiwanie tekstu i wydruki rysunku planu w żądanej skali, umożliwiającego wykonywanie automatyczne wypisów i wyrysów z planu (wskazanie numeratywne obrębu i działki ewidencyjnej ma powodować jej edycję, dla której na ekranie – po naciśnięciu odpowiedniej ikony, pojawi się informacja odnośnie przeznaczenia terenu i stref w których działka się znajduje); program musi umożliwiać przygotowanie automatyczne wypisu i wydruku; niezależnie program musi umożliwiać podłączanie różnych plików rastrowych – jako jedną z warstw.
2. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w ust. 1 oraz wszystkie wymagania odnoszące się do głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w załączniku nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 195570,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 195570,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 195570,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4GIS Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9452243912

7.3.3) Ulica: Kluczborska

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-271

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 195570,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.