Ogłoszenie z dnia 2022-12-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00121796/01 - Wynik z dnia 2023-03-06
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozbudowa dróg gminnych nr 191247C Szczkówek-Kazanki, nr 191206C Szczkówek - Ciepliny, nr 191250C Szczkówek - Szczkowo
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA IZBICA KUJAWSKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866850
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marszałka Pilsudskiego 32
1.5.2.) Miejscowość: Izbica Kujawska
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-865
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 542865009
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@izbicakuj.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.izbicakuj.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa dróg gminnych nr 191247C Szczkówek-Kazanki, nr 191206C Szczkówek - Ciepliny, nr 191250C Szczkówek - Szczkowo
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-99f1dc66-7f96-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00506099
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00031331/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Rozbudowa dróg gminnych nr 191247C Szczkówek-Kazanki, nr 191206C Szczkówek-Ciepliny, nr 191250C Szczkówek-Szczkowo
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://www.bip.izbicakuj.pl/index.php?id=233.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy
użyciu:
• miniPortalu który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl,
• ePUAPu dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal lub
• poczty elektronicznej przetargi@izbicakuj.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: GKLP.271.17.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa dróg gminnych nr 191247C Szczkówek-Kazanki, nr 191206C Szczkówek-Ciepliny, nr 191250C Szczkówek-Szczkowo.
Zakres inwestycji obejmuje:
rozbudowy obejmuje następujące prace do wykonania:
• wykonanie robót ziemnych,
• rozbudowę dróg gminnych,
• przebudowę istniejących zjazdów indywidualnych,
• budowę zjazdów indywidualnych,
• budowę poboczy z mieszanki optymalnej,
• wykonanie humusowania nawierzchni i przyległych terenów w celu odpowiedniego odwodnienia korpusu drogowego,
• wykonania oznakowania pionowego oraz poziomego zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu.
Podstawowe parametry techniczne:
Droga gminna nr 191206C:
• nawierzchnia – bitumiczna,
• klasa drogi – D,
• kategoria ruchu – KR1,
• szerokość drogi – 3,5 m (5,0 w miejscu mijanki),
• długość drogi 2435 mb,
• spadek poprzeczny drogi 2,0%,
• spadek poprzeczny pobocza 8,0%.
Droga gminna nr 191247C:
• nawierzchnia – bitumiczna,
• klasa drogi – D,
• kategoria ruchu – KR1,
• szerokość drogi – 3,5 m (5,0 w miejscu mijanki),
• długość drogi 2078 mb,
• spadek poprzeczny drogi 2,0%,
• spadek poprzeczny pobocza 8,0%.
Droga gminna nr 191250C:
• nawierzchnia – bitumiczna,
• klasa drogi – D,
• kategoria ruchu – KR1,
• szerokość drogi – 3,5 m (5,0 w miejscu mijanki),
• długość drogi 1208 mb,
• spadek poprzeczny drogi 2,0%,
• spadek poprzeczny pobocza 8,0%.
Konstrukcja nawierzchni:
Konstrukcja jezdni w miejscu istniejącej nawierzchni z kruszywa – poszerzenie
Warstwa ścieralna AC11S 50/70 3 cm
Skropienie Emulsja asfaltowa C 60 B3 ZM 0,5kg/m2 -
Warstwa wiążąca AC 11W 50/70 3 cm
Skropienie Emulsja asfaltowa C 60 B3 ZM 0,8kg/m2 -
Warstwa podbudowy Kruszywo łamane twarde 20 cm
Warstwa stabilizacji Stabilizacja gruntu cementem Rm 5,0MPa 15 cm
Warstwa odsączająca Piasek średni 15 cm
RAZEM 56 cm
Konstrukcja jezdni w miejscu istniejącej nawierzchni z kruszywa
Warstwa ścieralna AC11S 50/70 3 cm
Skropienie Emulsja asfaltowa C 60 B3 ZM 0,5kg/m2 -
Warstwa wiążąca AC 11W 50/70 3 cm
Skropienie Emulsja asfaltowa C 60 B3 ZM 0,8kg/m2 -
Warstwa podbudowy Kruszywo łamane twarde 20 cm
RAZEM 26 cm
Konstrukcja mijanki w miejscu istniejącej nawierzchni z kruszywa - poszerzenie
Warstwa ścieralna AC11S 50/70 3 cm
Skropienie Emulsja asfaltowa C 60 B3 ZM 0,5kg/m2 -
Warstwa wiążąca AC 11W 50/70 3 cm
Skropienie Emulsja asfaltowa C 60 B3 ZM 0,8kg/m2 -
Warstwa podbudowy Kruszywo łamane twarde 0/31,5 20 cm
Warstwa stabilizacji Stabilizacja gruntu cementem Rm 5,0MPa 15 cm
Warstwa odsączająca Piasek średni 15 cm
RAZEM 56 cm
Konstrukcja mijanki w miejscu istniejącej nawierzchni z kruszywa
Warstwa ścieralna AC11S 50/70 3 cm
Skropienie Emulsja asfaltowa C 60 B3 ZM 0,5kg/m2 -
Warstwa wiążąca AC 11W 50/70 3 cm
Skropienie Emulsja asfaltowa C 60 B3 ZM 0,8kg/m2 -
Warstwa podbudowy Kruszywo łamane twarde 20 cm
RAZEM 26 cm
Konstrukcja pobocza wzmocnionego
Warstwa ścieralna Beton C30/37 zbrojony włóknami 15 cm
Podbudowa pomocnicza Chudy beton 10 cm
Podbudowa zasadnicza Kruszywo łamane twarde 0/31,5 20 cm
RAZEM 45 cm
Konstrukcja chodnika
Warstwa ścieralna Kostka betonowa „szara cegiełka” 8 cm
Podsypka Podsypka cem.-piaskowa 5 cm
Warstwa podbudowy Kruszywo łamane twarde 0/31,5 10 cm
Warstwa stabilizacji Stabilizacja gruntu cementem Rm 2,5MPa 15 cm
Nasyp Piasek średni 50 cm
RAZEM 88 cm
UWAGA! Nie dopuszcza się wykonania stabilizacji gruntu cementem metodą „in situ”.
Obramowanie nawierzchni:
• obrzeże betonowe 8x30x100cm po zewnętrznej stronie chodnika/peronu
• krawężnik 15x30x100cm; 15/22x100cm; w ciągu chodnika/peronu, który przylega do nawierzchni dróg gminnych w miejscu peronów autobusowych.
Elementy betonowe należy ustawić na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15.
Drogi gminne zostały zaprojektowane jako odcinki proste z łukami poziomymi o promieniu 6,50m – 500m. Wszelkie wyokrąglenia zjazdów indywidualnych oraz publicznych wykonano poprzez promień 5,0m.
W celu poprawnego odwodnienia korpusu dróg gminnych woda opadowa oraz roztopowa zostanie zagospodarowana w obrębie istniejących pasów drogowych.
Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do:
• opracowania przed rozpoczęciem robót projektów tymczasowej organizacji ruchu na czas realizacji robót prowadzonych w pasie drogowym oraz uzyskania zatwierdzenia przez organ zarządzający ruchem;
• wprowadzenia stałych organizacji ruchu zgodnie z zatwierdzonymi projektami.
Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest wystąpić do Kujawsko-Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z wnioskiem o pozwolenie na prowadzenie wskazanych w decyzji nr ZAR/72/2022 z dnia 22 kwietnia 2022 r. wydanej przez Kujawko-Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków badań archeologicznych.
Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do oznakowania terenu budowy, m.in. umieszczenie tablicy informacyjnej wynikającej z ustawy Prawo budowlane, oraz 1 szt. tablicy informacyjnej o dofinansowaniu projektu zawierającej treść uzgodnioną z Zamawiającym.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa – stanowiąca załącznik nr 4, 5, 6, 7, 8 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami, z przypisaniem im odpowiednio wag:
L.p Kryterium Znaczenie procentowe kryterium
1 Cena oferty 60%
2 Okres gwarancji i rękojmi 40%
Łącznie 100%
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów ze wszystkich kryteriów. Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium zaokrąglona będzie do drugiego miejsca po przecinku.
Przyznanie ilości punktów ofertom będzie odbywać się wg poniższych zasad:
Nr kryterium Wzór
1 Cena - C
Liczba punktów = ( Cmin/Cof) x waga
gdzie:
- Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert
- Cof- cena podana w ofercie
2 Okres gwarancji i rękojmi - G
Liczba punktów = ( Gof/Gmax) x waga
gdzie:
- Gof - podany w ofercie okres gwarancji i rękojmi
- Gmax - najwyższy spośród wszystkich ofert okres gwarancji i rękojmi
Punkty za kryterium okres gwarancji i rękojmi zostaną przyznane Wykonawcy na podstawie oświadczenia dotyczącego ilości miesięcy określonej w formularzu ofertowym przewidziany na okres gwarancji dla przedmiotu zamówienia w przedziale od 36 do 84 miesięcy.
W trakcie oceny poszczególnych ofert, zostaną wyliczone punkty wg poniższego wzoru:
Px= Cx + Gx
Px Łączna ilość punktów uzyskanych przez badana ofertę
x nr badanej oferty
W toku oceny ofert Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wszystkich wyników do dwóch miejsc po przecinku.
4. Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryterium – „cena” oraz „ okres gwarancji i rękojmi ”) zostanie uznana za najkorzystniejszą. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane, zgodnie z ilością uzyskanych punktów.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
6. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Do przygotowania oferty zaleca się skorzystanie z Formularza oferty stanowiącego załącznik Nr 1 do SWZ. W przypadkugdy Wykonawca nie korzysta z przygotowanego przez Zamawiającego wzoru Formularza oferty, oferta powinna zawierać
wszystkie wymagane we wzorze informacje.
2.Wykonawca dołącza do oferty składanej w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu oświadczenie, o którym mowa w art.
125 ust. 1 PZP, tj. o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania– według wzoru stanowiącemu załącznik nr 2 do SWZ, w
zakresie wskazanym przez Zamawiającego.
3. Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
4. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu
5.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w ust. 2, składa
każdy z Wykonawców. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;2. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
3. Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 do
SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z
Wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-01-09 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP nazwa Zamawiającego: jr60fdx35d/skrytka i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób złożenia oferty opisany został w Instrukcji użytkownika dostępnej na miniPortalu.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-01-09 11:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-02-07
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Poza ustawowe podstawy wykluczenia. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa skrzyżowania ul. Braci Mieroszewskich z ul. Kasprzaka wraz z rozbudową fragmentu ul. Kasprzaka w ramach zadania pn.: Przebudowa ul. Kasprzaka w Sosnowcu
- Asfaltowanie dróg gminnych na terenie Gminy Siedlce, część II
- Asfaltowanie dróg gminnych
- Budowa oznakowanego przejścia dla pieszych w ciągu ulicy Kościuszki w Bojszowie w rejonie ul. Kościelnej (II)
- Budowa drogi Nr 24 Leśnictwo Gogolewo
- Budowa drogi Nr 24 Leśnictwo Gogolewo
więcej: Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.