Ogłoszenie z dnia 2024-09-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00490342/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-09
- 2024/BZP 00500683/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż kompletnych instalacji fotowoltaicznych w obiektach SZPZLO Warszawa-Wawer wraz z wykonaniem projektów, w podziale na 4 zadania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY ZESPÓŁ PUBLICZNYCH ZAKŁADÓW LECZNICTWA OTWARTEGO WARSZAWA - WAWER
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013076183
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Strusia 4/8
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 04-564
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 225900993
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapub@zoz-wawer.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zoz-wawer.waw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zoz_wawer/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż kompletnych instalacji fotowoltaicznych w obiektach SZPZLO Warszawa-Wawer wraz z wykonaniem projektów, w podziale na 4 zadania2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c468d553-85dd-4875-86cb-8cb441c274d7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00506126
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00042224/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.20 Instalacja fotowoltaiczna w Przychodniach SZPZLO Warszawa-Wawer
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00490342
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZPZLO/Z-22/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 353577,24 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż kompletnej instalacji fotowoltaicznej w obiekcie SZPZLO Warszawa-Wawer wraz z wykonaniem projektu:Zadanie/część A – PR nr 4 przy ul. Begonii 10
4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09332000-5 - Instalacje słoneczne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
31000000-6 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 107235,77 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż kompletnej instalacji fotowoltaicznej w obiekcie SZPZLO Warszawa-Wawer wraz z wykonaniem projektu:Zadanie/część B – PR nr 5 przy ul. Trakt Lubelski 71
4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09332000-5 - Instalacje słoneczne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
31000000-6 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 77235,77 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż kompletnej instalacji fotowoltaicznej w obiekcie SZPZLO Warszawa-Wawer wraz z wykonaniem projektu:Zadanie/część C – PR nr 3 przy ul. Żegańskiej 13
4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
09332000-5 - Instalacje słoneczne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
31000000-6 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 85365,85 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż kompletnej instalacji fotowoltaicznej w obiekcie SZPZLO Warszawa-Wawer wraz z wykonaniem projektu:Zadanie/część D – PR nr 8 przy ul. Błękitnej 36
4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09332000-5 - Instalacje słoneczne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
31000000-6 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 83739,85 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie unieważniono na podstawie art. 255 pkt. 6 ustawy Pzp. W toku prowadzonego postępowania przetargowego Zamawiający stwierdził, iż postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą postępowania uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W toku prowadzonego postępowania Zamawiający stwierdził wystąpienie braku zbieżności pomiędzy postanowieniami SWZ i Załącznika nr 1 do SWZ, co mogło utrudnić wykonawcom prawidłowe odczytanie zakresu żądanych przez Zamawiającego dokumentów, które powinny były być złożone wraz z ofertą.
W niniejszym postępowaniu, Zamawiający dostrzegł swój błąd dopiero na etapie badania ofert, kiedy nie mógł już zastosować żadnych procedur sanacyjnych przewidzianych Ustawą w celu usunięcia stwierdzonej wady. Nie można bowiem uznać za równe traktowanie Wykonawców w sytuacji, gdy Wykonawcy będą brali udział w postępowaniu na odmiennych zasadach opierając się jedni na treści SWZ, inni na treści samego załącznika.
Treść SWZ i załączników do SWZ powinna być co prawda czytana łącznie. Jednak okazało się, że niedokładność mająca miejsce w tym postępowaniu mogła wpłynąć na zasady udziału Wykonawców w tym postępowaniu. W orzecznictwie przyjmuje się tymczasem, że nadmierne utrudnienie, czy wręcz uniemożliwienie wykonawcy złożenia oferty, narusza istotę postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i stanowi poważną wadę postępowania. Zamawiający nie posiada w tej sprawie żadnej możliwości naprawienia stwierdzonej wady postępowania, wada ta jest trwała, uniemożliwia dokonanie oceny ofert oraz wyklucza wybór wykonawcy i zawarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie unieważniono na podstawie art. 255 pkt. 6 ustawy Pzp. W toku prowadzonego postępowania przetargowego Zamawiający stwierdził, iż postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą postępowania uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W toku prowadzonego postępowania Zamawiający stwierdził wystąpienie braku zbieżności pomiędzy postanowieniami SWZ i Załącznika nr 1 do SWZ, co mogło utrudnić wykonawcom prawidłowe odczytanie zakresu żądanych przez Zamawiającego dokumentów, które powinny były być złożone wraz z ofertą.
W niniejszym postępowaniu, Zamawiający dostrzegł swój błąd dopiero na etapie badania ofert, kiedy nie mógł już zastosować żadnych procedur sanacyjnych przewidzianych Ustawą w celu usunięcia stwierdzonej wady. Nie można bowiem uznać za równe traktowanie Wykonawców w sytuacji, gdy Wykonawcy będą brali udział w postępowaniu na odmiennych zasadach opierając się jedni na treści SWZ, inni na treści samego załącznika.
Treść SWZ i załączników do SWZ powinna być co prawda czytana łącznie. Jednak okazało się, że niedokładność mająca miejsce w tym postępowaniu mogła wpłynąć na zasady udziału Wykonawców w tym postępowaniu. W orzecznictwie przyjmuje się tymczasem, że nadmierne utrudnienie, czy wręcz uniemożliwienie wykonawcy złożenia oferty, narusza istotę postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i stanowi poważną wadę postępowania. Zamawiający nie posiada w tej sprawie żadnej możliwości naprawienia stwierdzonej wady postępowania, wada ta jest trwała, uniemożliwia dokonanie oceny ofert oraz wyklucza wybór wykonawcy i zawarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie unieważniono na podstawie art. 255 pkt. 6 ustawy Pzp. W toku prowadzonego postępowania przetargowego Zamawiający stwierdził, iż postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą postępowania uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W toku prowadzonego postępowania Zamawiający stwierdził wystąpienie braku zbieżności pomiędzy postanowieniami SWZ i Załącznika nr 1 do SWZ, co mogło utrudnić wykonawcom prawidłowe odczytanie zakresu żądanych przez Zamawiającego dokumentów, które powinny były być złożone wraz z ofertą.
W niniejszym postępowaniu, Zamawiający dostrzegł swój błąd dopiero na etapie badania ofert, kiedy nie mógł już zastosować żadnych procedur sanacyjnych przewidzianych Ustawą w celu usunięcia stwierdzonej wady. Nie można bowiem uznać za równe traktowanie Wykonawców w sytuacji, gdy Wykonawcy będą brali udział w postępowaniu na odmiennych zasadach opierając się jedni na treści SWZ, inni na treści samego załącznika.
Treść SWZ i załączników do SWZ powinna być co prawda czytana łącznie. Jednak okazało się, że niedokładność mająca miejsce w tym postępowaniu mogła wpłynąć na zasady udziału Wykonawców w tym postępowaniu. W orzecznictwie przyjmuje się tymczasem, że nadmierne utrudnienie, czy wręcz uniemożliwienie wykonawcy złożenia oferty, narusza istotę postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i stanowi poważną wadę postępowania. Zamawiający nie posiada w tej sprawie żadnej możliwości naprawienia stwierdzonej wady postępowania, wada ta jest trwała, uniemożliwia dokonanie oceny ofert oraz wyklucza wybór wykonawcy i zawarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie unieważniono na podstawie art. 255 pkt. 6 ustawy Pzp. W toku prowadzonego postępowania przetargowego Zamawiający stwierdził, iż postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą postępowania uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W toku prowadzonego postępowania Zamawiający stwierdził wystąpienie braku zbieżności pomiędzy postanowieniami SWZ i Załącznika nr 1 do SWZ, co mogło utrudnić wykonawcom prawidłowe odczytanie zakresu żądanych przez Zamawiającego dokumentów, które powinny były być złożone wraz z ofertą.
W niniejszym postępowaniu, Zamawiający dostrzegł swój błąd dopiero na etapie badania ofert, kiedy nie mógł już zastosować żadnych procedur sanacyjnych przewidzianych Ustawą w celu usunięcia stwierdzonej wady. Nie można bowiem uznać za równe traktowanie Wykonawców w sytuacji, gdy Wykonawcy będą brali udział w postępowaniu na odmiennych zasadach opierając się jedni na treści SWZ, inni na treści samego załącznika.
Treść SWZ i załączników do SWZ powinna być co prawda czytana łącznie. Jednak okazało się, że niedokładność mająca miejsce w tym postępowaniu mogła wpłynąć na zasady udziału Wykonawców w tym postępowaniu. W orzecznictwie przyjmuje się tymczasem, że nadmierne utrudnienie, czy wręcz uniemożliwienie wykonawcy złożenia oferty, narusza istotę postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i stanowi poważną wadę postępowania. Zamawiający nie posiada w tej sprawie żadnej możliwości naprawienia stwierdzonej wady postępowania, wada ta jest trwała, uniemożliwia dokonanie oceny ofert oraz wyklucza wybór wykonawcy i zawarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia publicznego.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia nr 4 im. Karola Kurpińskiego w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
- Dostawa i montaż rolet do kwater internatowych w budynku przy ulicy Bohaterów Września 83 w Sieradzu
- Dostawa opału (koksu, węgla i drewna opałowego) do Międzynarodowego Centrum Rehabilitacji Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Łebie.
- Zakup wsparcia technicznego do serwerów i macierzy Fujitsu, stanowiących kluczową infrastrukturę serwerową IFPS, na której oparte są m.in. serwery domenowe, serwery pocztowe, system medyczny (....)
- Sprzątanie terenu zewnętrznego oraz stała pielęgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie wykonania robót modernizacji instalacji wody dejonizowanej klasy pierwszej budynku Małopolskie Centrum Biotechnologii UJ, Krakowie.
- "Budowa ujęcia wody wraz z budową sieci wodociągowej w miejscowości Markocin, gmina Cedynia "
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.