eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówUbezpieczenie Bezzałogowych Statków Powietrznych oraz Pilotów



Ogłoszenie z dnia 2024-09-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ubezpieczenie Bezzałogowych Statków Powietrznych oraz Pilotów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PODKARPACKIE BIURO GEODEZJI I TERENÓW ROLNYCH W RZESZOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180634417

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lubelska 4

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-241

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 17 743 32 92

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pbgitr.geodezja.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.pbgitr.geodezja.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d776486b-664d-4ef5-8150-f7264b26b1cd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ubezpieczenie Bezzałogowych Statków Powietrznych oraz Pilotów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d776486b-664d-4ef5-8150-f7264b26b1cd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00506127

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00054059/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Ubezpieczenie Bezzałogowych Statków Powietrznych oraz Pilotów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00450702

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PBG.WZP-3321/08/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 46636 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: Ubezpieczenie aerocasco

Ubezpieczenie aerocasco dla urządzeń latających do 20 kg:

DRON 1
Łączna Suma Ubezpieczenia Urządzenia Dron 1- wartość odtworzeniowa rynkowa: 285 360 zł
Charakterystyka lotów: kategoria dzienne w zasięgu wzroku (VLOS)
Okres ubezpieczenia:
1 okres: 25.08.2024 r. – 01.11.2024 r.
2 okres: 02.11.2024 r. – 31.10.2025 r.

DRON 2
Łączna Suma Ubezpieczenia Urządzenia Dron 2 wartość odtworzeniowa rynkowa: 210 000,00 zł
Charakterystyka lotów: kategoria dzienne w zasięgu wzroku (VLOS)
Okres ubezpieczenia:
02.11.2024 r. – 31.10.2025 r.

Szczegółowy zakres ubezpieczenia został opisany w załączniku nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia (zwanej dalej "SWZ").

4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

66514140-9 - Usługi ubezpieczenia statków powietrznych

66516200-2 - Usługi ubezpieczenia statków powietrznych od odpowiedzialności cywilnej

4.5.5.) Wartość części: 41136 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: Ubezpieczenia OC pilota BSP
1. Zakres ubezpieczenia: zgodny z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 26 marca 2013 r. (Dz. U. z 2019 r. poz. 1497) w sprawie wyłączenia zastosowania niektórych zapisów ustawy - Prawo lotnicze do niektórych rodzajów statków powietrznych oraz określenia warunków i wymagań dotyczących używania tych statków z włączeniem lotów nocnych oraz lotów BVLOS.
2. Zakres terytorialny: teren RP; strefy powietrzne, w których można się poruszać zgodnie z przepisami o Polskiej przestrzeni powietrznej.
3. Franszyza integralna, redukcyjna oraz udział własny: nie mają zastosowania.
4. Suma gwarancyjna zgodnie z Rozporządzeniem: 3.000 SDR na zdarzenie, OC nadwyżkowa: 200 000 PLN na jedno i wszystkie zdarzenia
5. Okres ubezpieczenia: od 01.11.2024 r. do 31.10.2025 r.
Na dzień wszczęcia postępowania potwierdzonych 5 osób jako operatorzy z uprawnieniami do lotów z ULC.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

66516000-0 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej

4.5.5.) Wartość części: 5500 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41136 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41136 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41136 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGRO Ubezpieczenia - Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1132401245

7.3.3) Ulica: ul. Rodziny Hiszpańskich 8

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-685

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41136 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-08-25 do 2025-10-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5500 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5500 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5500 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGRO Ubezpieczenia - Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1132401245

7.3.3) Ulica: ul. Rodziny Hiszpańskich 8

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-685

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5500 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-11-01 do 2025-10-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.