Ogłoszenie z dnia 2022-12-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00484875/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa oświetlenia typu LED dla Zespołu Szkół Publicznych nr 2 w Pleszewie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ PUBLICZNYCH NR 2 W PLESZEWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 251471251
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ogrodowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Pleszew
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-300
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zspnr2@pleszew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: dwojka.pleszew.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa oświetlenia typu LED dla Zespołu Szkół Publicznych nr 2 w Pleszewie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-35f2f2b7-76f6-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00506146
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00484875
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2/ZSP2/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia publicznego dostawa oświetlenia typu LED według załączonego wykazu.
2) Zakres rzeczowy:
a) w budynkach 1, 2 i 3 (zestawienie),
b) oświetlenie ledowe zewnętrzne tj.: naświetlacz + czujnik zmierzchu i ruchu (3 szt.) i lampa uliczna 100W/ 4000 K (3 szt.),
c) Przedszkole Publiczne w Brzeziu (pomieszczenia 1, 2, 3 – 16 szt., sala gimnastyczna – 6 szt., kuchnia – 1 szt., korytarz – 7 szt.) i panel LED 60*60 40W/4000 lm – 1 szt.
2) Zamawiający wymaga, by Wykonawca:
- udzielił minimum 24 miesięcznej gwarancji na cały przedmiot zamówienia,
- materiały stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu umowy muszą być fabrycznie nowe i odpowiadać co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady nr 305/2011 z 3 marca 2011 r. ustanawiającego zharmonizowane warunki wprowadzania do obrotu wyrobów budowlanych,
- posiadał i na każde żądanie Zamawiającego okazał w stosunku do wszystkich materiałów: certyfikat na znak bezpieczeństwa, atest higieniczny, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatę techniczną.
4) Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych.
- nadmierne trudności techniczne – potrzeba skoordynowania działań kilku wykonawców w przypadku podziału na części zagrażałoby prawidłowej realizacji całości zamówienia, ponieważ,
4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31524100-6 - Oprawy oświetleniowe sufitowe
31532920-9 - Żarówki i świetlówki
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 150694,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 150694,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 150694,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Alpida Power Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8961508838
7.3.3) Ulica: Stefana Żeromskiego 39a
7.3.4) Miejscowość: Słupno
7.3.5) Kod pocztowy: 05-250
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 150694,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-23INNE PRZETARGI Z PLESZEWA
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Starostwa Powiatowego w Pleszewie w latach 2025 - 2026
- Dostawa sprzętu medycznego.
- Dostawy artykułów chemicznych i środków czystości dla Domu Pomocy Społecznej w Pleszewie w roku 2025
- "Zakup specjalistycznego wyposażenia dla OSP Pleszew i OSP Kowalew"
- Dostawy artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Pleszewie w roku 2025
- Modernizacja obiektów CUS w Pleszewie
więcej: przetargi w Pleszewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pomocy dydaktycznych dla pracowni Technik fotografii i multimediów w ramach realizacji projektu pn.: "Zawodowcy z Reymonta - podniesienie jakości kształcenia zawodowego w ZSP nr 3 w Łowiczu"
- Budowa zjeżdżalni wodnej przy jeziorze Borówno oraz utwardzenie terenu przy Szkole w Zakrzewie
- Dostawa materiałów oświetleniowych dla obiektów UMCS w Lublinie
- Dostawa sprzętu oświetlenia i nagłośnienia scenicznego dla Akademii Sztuk Teatralnych im. St. Wyspiańskiego w Krakowie
- ZARZĄDZANIE, EKSPLOATACJA I KONSERWACJA OŚWIETLENIA ULICZNEGO W GMINIE REWAL w latach 2025-2027
- Adaptacja sali konferencyjnej w budynku Gminy Puck
więcej: Lampy i oprawy oświetleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.