eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy TomyślZakup mebli i regałów na potrzeby Starostwa Powiatowego w Nowym Tomyślu



Ogłoszenie z dnia 2024-09-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup mebli i regałów na potrzeby Starostwa Powiatowego w Nowym Tomyślu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Nowotomyski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631276937

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Poznańska 33

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Tomyśl

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-300

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: +48614426700

1.5.8.) Numer faksu: +48614423589

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiatnowotomyski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatnowotomyski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/961828

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup mebli i regałów na potrzeby Starostwa Powiatowego w Nowym Tomyślu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8371ff7b-26f7-4a6a-a439-62c9b70f3e87

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00506214

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00026982/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Zakup mebli i regałów na potrzeby Starostwa Powiatowego w Nowym Tomyślu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00444336

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.35.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup mebli z dostawą i montażem na potrzeby Starostwa Powiatowego w Nowym Tomyślu.
Przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy i dostarczony bezpośrednio do budynków Starostwa Powiatowego w Nowym Tomyślu na wskazany przez Zamawiającego adres.
Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić wymagania Zamawiającego w zakresie kolorystyki mebli. Wykonawca zobowiązuje się przedstawić Zamawiającemu do akceptacji próbki koloru płyty: dąb naturalny, tapicerek i materiałów, które będą zastosowane w dostarczonych meblach, przed przystąpieniem do wykonywania przedmiotu zamówienia.
Przed wykonaniem mebli Wykonawca zobowiązany jest do wizji lokalnej w celu zwymiarowania pomieszczeń.
Wykonawca zapewni własny transport, wniesienie oraz rozmieszczenie/montaż mebli i wyposażenia w poszczególnych pomieszczeniach Starostwa Powiatowego w Nowym Tomyślu wskazanych przez Zamawiającego. Wszystkie meble wymagające złożenia lub montażu Wykonawca wykonana we własnym zakresie w miejscu bezpośredniej dostawy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki A.1, 1.1 do SWZ.
Wykonawca udzieli na całość dostarczonego i złożonego przedmiotu zamówienia gwarancji na okres min. 36 miesięcy ( okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert).
Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określony został w projektowanych postanowieniach umowy - załącznik nr 5.1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39132100-7 - Szafy na akta

39121000-6 - Biurka i stoły

4.5.5.) Wartość części: 323578,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zabudowa pomieszczenia archiwum na potrzeby Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Nowym Tomyślu.
Zakres przedmiotu zamówienia:
1) dostawa i montaż fabrycznie nowych, metalowych, dwustronnych regałów archiwalnych z korbowym mechanizmem przesuwu wraz z rozładunkiem regałów ze środka transportu,
2) dostawa i montaż fabrycznie nowych metalowych, jednostronnych regałów archiwalnych z korbowym mechanizmem przesuwu wraz z rozładunkiem regałów ze środka transportu,
3) dostawa i montaż jednego regału stacjonarnego wraz z rozładunkiem regałów ze środka transportu,
4) dostawa i montaż jednej szuflado-szafy wraz z rozładunkiem regałów ze środka transportu,
5) demontaż, przeniesienie i ponowny montaż istniejących regałów przesuwnych,
6) demontaż, przeniesienie i ponowny montaż istniejących szaf w pomieszczeniu archiwum POGIK. Regały muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi normami oraz zapewnić bezpieczeństwo osób je obsługujących.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik A.2 do SWZ.
Wykonawca udzieli na całość dostarczonego i złożonego przedmiotu zamówienia gwarancji na okres min. 36 miesięcy ( okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert).
Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określony został w projektowanych postanowieniach umowy - załącznik nr 5.2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39131100-0 - Regały archiwalne

4.5.5.) Wartość części: 146341,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 210330,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 441630,27 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 210330,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KADER'S Arkadiusz Biszoff

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon: 142937389

7.3.3) Ulica: Bohaterów Warszawy 7/8

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-495

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 210330,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 138911,53 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 491722,02 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 138911,53 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "SKRAWMET" W. Olejniczak, S. Solka, J. Stachurski Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon: 610374636

7.3.3) Ulica: Wróblewskiego 2

7.3.4) Miejscowość: Sierpc

7.3.5) Kod pocztowy: 09-200

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 138911,53 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.