Ogłoszenie z dnia 2024-09-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00444336/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup mebli i regałów na potrzeby Starostwa Powiatowego w Nowym Tomyślu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Nowotomyski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631276937
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Poznańska 33
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Tomyśl
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-300
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: +48614426700
1.5.8.) Numer faksu: +48614423589
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiatnowotomyski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatnowotomyski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9618281.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup mebli i regałów na potrzeby Starostwa Powiatowego w Nowym Tomyślu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8371ff7b-26f7-4a6a-a439-62c9b70f3e87
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00506214
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00026982/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Zakup mebli i regałów na potrzeby Starostwa Powiatowego w Nowym Tomyślu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00444336
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.35.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup mebli z dostawą i montażem na potrzeby Starostwa Powiatowego w Nowym Tomyślu.Przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy i dostarczony bezpośrednio do budynków Starostwa Powiatowego w Nowym Tomyślu na wskazany przez Zamawiającego adres.
Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić wymagania Zamawiającego w zakresie kolorystyki mebli. Wykonawca zobowiązuje się przedstawić Zamawiającemu do akceptacji próbki koloru płyty: dąb naturalny, tapicerek i materiałów, które będą zastosowane w dostarczonych meblach, przed przystąpieniem do wykonywania przedmiotu zamówienia.
Przed wykonaniem mebli Wykonawca zobowiązany jest do wizji lokalnej w celu zwymiarowania pomieszczeń.
Wykonawca zapewni własny transport, wniesienie oraz rozmieszczenie/montaż mebli i wyposażenia w poszczególnych pomieszczeniach Starostwa Powiatowego w Nowym Tomyślu wskazanych przez Zamawiającego. Wszystkie meble wymagające złożenia lub montażu Wykonawca wykonana we własnym zakresie w miejscu bezpośredniej dostawy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki A.1, 1.1 do SWZ.
Wykonawca udzieli na całość dostarczonego i złożonego przedmiotu zamówienia gwarancji na okres min. 36 miesięcy ( okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert).
Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określony został w projektowanych postanowieniach umowy - załącznik nr 5.1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39132100-7 - Szafy na akta
39121000-6 - Biurka i stoły
4.5.5.) Wartość części: 323578,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zabudowa pomieszczenia archiwum na potrzeby Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Nowym Tomyślu.Zakres przedmiotu zamówienia:
1) dostawa i montaż fabrycznie nowych, metalowych, dwustronnych regałów archiwalnych z korbowym mechanizmem przesuwu wraz z rozładunkiem regałów ze środka transportu,
2) dostawa i montaż fabrycznie nowych metalowych, jednostronnych regałów archiwalnych z korbowym mechanizmem przesuwu wraz z rozładunkiem regałów ze środka transportu,
3) dostawa i montaż jednego regału stacjonarnego wraz z rozładunkiem regałów ze środka transportu,
4) dostawa i montaż jednej szuflado-szafy wraz z rozładunkiem regałów ze środka transportu,
5) demontaż, przeniesienie i ponowny montaż istniejących regałów przesuwnych,
6) demontaż, przeniesienie i ponowny montaż istniejących szaf w pomieszczeniu archiwum POGIK. Regały muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi normami oraz zapewnić bezpieczeństwo osób je obsługujących.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik A.2 do SWZ.
Wykonawca udzieli na całość dostarczonego i złożonego przedmiotu zamówienia gwarancji na okres min. 36 miesięcy ( okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert).
Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określony został w projektowanych postanowieniach umowy - załącznik nr 5.2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39131100-0 - Regały archiwalne
4.5.5.) Wartość części: 146341,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 210330,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 441630,27 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 210330,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KADER'S Arkadiusz Biszoff
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon: 142937389
7.3.3) Ulica: Bohaterów Warszawy 7/8
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-495
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 210330,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 138911,53 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 491722,02 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 138911,53 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "SKRAWMET" W. Olejniczak, S. Solka, J. Stachurski Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon: 610374636
7.3.3) Ulica: Wróblewskiego 2
7.3.4) Miejscowość: Sierpc
7.3.5) Kod pocztowy: 09-200
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 138911,53 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
INNE PRZETARGI Z NOWEGO TOMYŚLA
więcej: przetargi w Nowym Tomyślu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż mebli biurowych.
- Dostawa wyposażenia do Przedszkola w Miejskiej Górce
- Dostawa krzeseł i taboretów laboratoryjnych oraz wyposażenia pomieszczeń ze stali malowanej proszkowo - szafy ubraniowe i biurowe na akta, mebli biurowych z płyty meblowej oraz stołów kwadratowych
- Dostawa mebli i foteli biurowych
- Zakup i dostawa mebli na potrzeby Oddziału ZUS w Szczecinie oraz podległych jednostek terenowych
- Dostawa wraz z montażem mebli biurowych.
więcej: Biurka i stoły »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.