Ogłoszenie z dnia 2024-09-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00449366/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-07
- 2024/BZP 00455796/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-13
- 2024/BZP 00457964/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-14
- 2024/BZP 00506269/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
D/62/2024 Zakup aparatury dla Instytutu Chemii Uniwersytetu Opolskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET OPOLSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001382
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Mikołaja Kopernika 11
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-040
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ZAMOWIENIA@UNI.OPOLE.PL
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamowienia.uni.opole.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9608881.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
D/62/2024 Zakup aparatury dla Instytutu Chemii Uniwersytetu Opolskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eef5f0a6-72b5-4f13-b5ca-ff31c3a808de
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00506246
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00101449/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 [47] Aparatura naukowo-badawcza, laboratoryjna i pomiarowa
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00449366
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: D/62/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 – Chromatograf flash z UV-Vis wraz z syntezatorem mikrofalowym.1. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1A do SWZ.
1) w przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostałyby znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, charakteryzujące określone produkty lub usługi, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne posłużenie się powyższymi wskazaniami, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważny”. Zamawiający wskazuje w opisie przedmiotu zamówienia kryteria stosowane w celu oceny równoważności;
2) w sytuacjach, kiedy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego na poziomie nie gorszym niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. W takim przypadku wykonawca załączy do oferty wykaz zaproponowanych rozwiązań równoważnych wraz z ich opisem lub wskazaniem właściwych norm;
3) w przypadku, kiedy Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia określa dopuszczalny margines tolerancji lub minimalny zakres wymaganych parametrów technicznych – parametry oferowanego Urządzenia winny mieścić się we wskazanych przez Zamawiającego w OPISIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA przedziałach i zakresach tolerancji, pod rygorem odrzucenia oferty.
4) oprogramowanie będące wyposażeniem nie narusza przepisów prawa, prawem chronionych dóbr osobistych lub majątkowych osób trzecich ani też praw na dobrach niematerialnych, w szczególności praw autorskich, praw pokrewnych, praw z rejestracji wzorów przemysłowych oraz praw ochronnych na znaki towarowe.
2. Realizacja zamówienia ma odbywać się z należytą starannością i zgodnie ze wszystkimi wymogami zawartymi w SWZ z załącznikami i ewentualnymi informacjami Zamawiającego dla Wykonawców.
3. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy (nieużywany), nieuszkodzony oraz nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, a także spełnia wymagania techniczno-funkcjonalne wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia.
4. Przedmiot zamówienia nie może mieć wad fizycznych i prawnych oraz nie może być przedmiotem praw osób trzecich i musi być dopuszczony do wprowadzenia do obrotu na terytorium Unii Europejskiej, spełniać wszystkie obowiązujące normy prawne bezpieczeństwa Unii Europejskiej (certyfikat CE), w tym musi spełniać wszystkie wymagania produktu bezpiecznego zgodnie z ustawą o ogólnym bezpieczeństwie produktów z dnia 12 grudnia 2003 r. (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 222), a wykonanie wszystkich świadczeń musi nastąpić ze starannością określoną przy uwzględnieniu zawodowego charakteru prowadzonej przez Wykonawcę działalności.
5. Przedmiot zamówienia (sprzęt/zestaw/produkt) musi być kompletny, tj. musi posiadać, zgodne
z opisem przedmiotu zamówienia - wyposażenie, funkcje, rozwiązania, kompletne okablowanie niezbędne do uruchomienia urządzeń itp. kompatybilne z danym urządzeniem i umożliwiające pracę w pełnym zakresie parametrów i funkcjonalności.
6. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia, wniesienia kompletnego i zmontowanego (dopuszcza się montaż na miejscu – jeśli jest taka potrzeba) przedmiotu zamówienia do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia, a także przeprowadzenie minimum 8 godzinnego szkolenia z zakresu obsługi sprzętu dla trzech osób w siedzibie Zamawiającego w dniu uruchomienia oraz wykonanie stosownej instalacji, kontroli działania, regulacji, kalibracji urządzenia, w terminie określonym w Rozdziale I pkt. 4 SWZ. Wykonawca po dostarczeniu przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do jego doprowadzenia do pełnej funkcjonalności, w pełnym zakresie, a następnie na tak przygotowanym sprzęcie do przeprowadzenia szkolenia.
7. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie Zamawiającemu na ryzyko Wykonawcy i w ramach wynagrodzenia (określonego w ofercie) przysługującego Wykonawcy.
8. Zamawiający dopuszcza udział Podwykonawcy przy wykonaniu przedmiotu zamówienia.
W przypadku, gdy Wykonawca zamierza zrealizować przedmiot zamówienia z udziałem Podwykonawców, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania firm tych Podwykonawców (w treści oferty - Formularza ofertowego – załącznika nr 1 do SWZ). W przypadku, kiedy Wykonawca nie wskaże w ofercie części, którą zamierza powierzyć Podwykonawcom, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zrealizuje zamówienie samodzielnie.
9. Wykonawca udziela Zamawiającemu 12 miesięcy gwarancji na przedmiot zamówienia
10. Okres gwarancji wskazany w pkt. 9. SWZ jest okresem minimalnym. Wykonawca w ofercie może uwzględnić dłuższy okres gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia, jednak nie dłuższy niż 36 miesięcy.
11. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia, w tym te dot. okresu gwarancji oraz warunki płatności zawiera projekt umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38432200-4 - Chromatografy
4.5.5.) Wartość części: 186991,87 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 – Spektrofluorymetr do badań fotoluminescencji w zakresie UV-Vis.1. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1B do SWZ.
1) w przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostałyby znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, charakteryzujące określone produkty lub usługi, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne posłużenie się powyższymi wskazaniami, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważny”. Zamawiający wskazuje w opisie przedmiotu zamówienia kryteria stosowane w celu oceny równoważności;
2) w sytuacjach, kiedy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego na poziomie nie gorszym niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. W takim przypadku wykonawca załączy do oferty wykaz zaproponowanych rozwiązań równoważnych wraz z ich opisem lub wskazaniem właściwych norm;
3) w przypadku, kiedy Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia określa dopuszczalny margines tolerancji lub minimalny zakres wymaganych parametrów technicznych – parametry oferowanego Urządzenia winny mieścić się we wskazanych przez Zamawiającego w OPISIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA przedziałach i zakresach tolerancji, pod rygorem odrzucenia oferty.
4) oprogramowanie będące wyposażeniem nie narusza przepisów prawa, prawem chronionych dóbr osobistych lub majątkowych osób trzecich ani też praw na dobrach niematerialnych, w szczególności praw autorskich, praw pokrewnych, praw z rejestracji wzorów przemysłowych oraz praw ochronnych na znaki towarowe.
2. Realizacja zamówienia ma odbywać się z należytą starannością i zgodnie ze wszystkimi wymogami zawartymi w SWZ z załącznikami i ewentualnymi informacjami Zamawiającego dla Wykonawców.
3. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy (nieużywany), nieuszkodzony oraz nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, a także spełnia wymagania techniczno-funkcjonalne wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia.
4. Przedmiot zamówienia nie może mieć wad fizycznych i prawnych oraz nie może być przedmiotem praw osób trzecich i musi być dopuszczony do wprowadzenia do obrotu na terytorium Unii Europejskiej, spełniać wszystkie obowiązujące normy prawne bezpieczeństwa Unii Europejskiej (certyfikat CE), w tym musi spełniać wszystkie wymagania produktu bezpiecznego zgodnie z ustawą o ogólnym bezpieczeństwie produktów z dnia 12 grudnia 2003 r. (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 222), a wykonanie wszystkich świadczeń musi nastąpić ze starannością określoną przy uwzględnieniu zawodowego charakteru prowadzonej przez Wykonawcę działalności.
5. Przedmiot zamówienia (sprzęt/zestaw/produkt) musi być kompletny, tj. musi posiadać, zgodne
z opisem przedmiotu zamówienia - wyposażenie, funkcje, rozwiązania, kompletne okablowanie niezbędne do uruchomienia urządzeń itp. kompatybilne z danym urządzeniem i umożliwiające pracę w pełnym zakresie parametrów i funkcjonalności.
6. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia, wniesienia kompletnego i zmontowanego (dopuszcza się montaż na miejscu – jeśli jest taka potrzeba) przedmiotu zamówienia do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia, a także przeprowadzenie minimum 8 godzinnego szkolenia z zakresu obsługi sprzętu dla trzech osób w siedzibie Zamawiającego w dniu uruchomienia oraz wykonanie stosownej instalacji, kontroli działania, regulacji, kalibracji urządzenia, w terminie określonym w Rozdziale I pkt. 4 SWZ. Wykonawca po dostarczeniu przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do jego doprowadzenia do pełnej funkcjonalności, w pełnym zakresie, a następnie na tak przygotowanym sprzęcie do przeprowadzenia szkolenia.
7. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie Zamawiającemu na ryzyko Wykonawcy i w ramach wynagrodzenia (określonego w ofercie) przysługującego Wykonawcy.
8. Zamawiający dopuszcza udział Podwykonawcy przy wykonaniu przedmiotu zamówienia.
W przypadku, gdy Wykonawca zamierza zrealizować przedmiot zamówienia z udziałem Podwykonawców, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania firm tych Podwykonawców (w treści oferty - Formularza ofertowego – załącznika nr 1 do SWZ). W przypadku, kiedy Wykonawca nie wskaże w ofercie części, którą zamierza powierzyć Podwykonawcom, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zrealizuje zamówienie samodzielnie.
9. Wykonawca udziela Zamawiającemu 12 miesięcy gwarancji na przedmiot zamówienia
10. Okres gwarancji wskazany w pkt. 9. SWZ jest okresem minimalnym. Wykonawca w ofercie może uwzględnić dłuższy okres gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia, jednak nie dłuższy niż 36 miesięcy.
11. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia, w tym te dot. okresu gwarancji oraz warunki płatności zawiera projekt umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38433000-9 - Spektrometry
4.5.5.) Wartość części: 276238,99 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3 – Zestaw wyparny.1. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1C do SWZ.
1) w przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostałyby znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, charakteryzujące określone produkty lub usługi, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne posłużenie się powyższymi wskazaniami, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważny”. Zamawiający wskazuje w opisie przedmiotu zamówienia kryteria stosowane w celu oceny równoważności;
2) w sytuacjach, kiedy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego na poziomie nie gorszym niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. W takim przypadku wykonawca załączy do oferty wykaz zaproponowanych rozwiązań równoważnych wraz z ich opisem lub wskazaniem właściwych norm;
3) w przypadku, kiedy Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia określa dopuszczalny margines tolerancji lub minimalny zakres wymaganych parametrów technicznych – parametry oferowanego Urządzenia winny mieścić się we wskazanych przez Zamawiającego w OPISIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA przedziałach i zakresach tolerancji, pod rygorem odrzucenia oferty.
4) oprogramowanie będące wyposażeniem nie narusza przepisów prawa, prawem chronionych dóbr osobistych lub majątkowych osób trzecich ani też praw na dobrach niematerialnych, w szczególności praw autorskich, praw pokrewnych, praw z rejestracji wzorów przemysłowych oraz praw ochronnych na znaki towarowe.
2. Realizacja zamówienia ma odbywać się z należytą starannością i zgodnie ze wszystkimi wymogami zawartymi w SWZ z załącznikami i ewentualnymi informacjami Zamawiającego dla Wykonawców.
3. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy (nieużywany), nieuszkodzony oraz nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, a także spełnia wymagania techniczno-funkcjonalne wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia.
4. Przedmiot zamówienia nie może mieć wad fizycznych i prawnych oraz nie może być przedmiotem praw osób trzecich i musi być dopuszczony do wprowadzenia do obrotu na terytorium Unii Europejskiej, spełniać wszystkie obowiązujące normy prawne bezpieczeństwa Unii Europejskiej (certyfikat CE), w tym musi spełniać wszystkie wymagania produktu bezpiecznego zgodnie z ustawą o ogólnym bezpieczeństwie produktów z dnia 12 grudnia 2003 r. (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 222), a wykonanie wszystkich świadczeń musi nastąpić ze starannością określoną przy uwzględnieniu zawodowego charakteru prowadzonej przez Wykonawcę działalności.
5. Przedmiot zamówienia (sprzęt/zestaw/produkt) musi być kompletny, tj. musi posiadać, zgodne
z opisem przedmiotu zamówienia - wyposażenie, funkcje, rozwiązania, kompletne okablowanie niezbędne do uruchomienia urządzeń itp. kompatybilne z danym urządzeniem i umożliwiające pracę w pełnym zakresie parametrów i funkcjonalności.
6. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia, wniesienia kompletnego i zmontowanego (dopuszcza się montaż na miejscu – jeśli jest taka potrzeba) przedmiotu zamówienia do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia, a także przeprowadzenie minimum 8 godzinnego szkolenia z zakresu obsługi sprzętu dla trzech osób w siedzibie Zamawiającego w dniu uruchomienia oraz wykonanie stosownej instalacji, kontroli działania, regulacji, kalibracji urządzenia, w terminie określonym w Rozdziale I pkt. 4 SWZ. Wykonawca po dostarczeniu przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do jego doprowadzenia do pełnej funkcjonalności, w pełnym zakresie, a następnie na tak przygotowanym sprzęcie do przeprowadzenia szkolenia.
7. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie Zamawiającemu na ryzyko Wykonawcy i w ramach wynagrodzenia (określonego w ofercie) przysługującego Wykonawcy.
8. Zamawiający dopuszcza udział Podwykonawcy przy wykonaniu przedmiotu zamówienia.
W przypadku, gdy Wykonawca zamierza zrealizować przedmiot zamówienia z udziałem Podwykonawców, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania firm tych Podwykonawców (w treści oferty - Formularza ofertowego – załącznika nr 1 do SWZ). W przypadku, kiedy Wykonawca nie wskaże w ofercie części, którą zamierza powierzyć Podwykonawcom, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zrealizuje zamówienie samodzielnie.
9. Wykonawca udziela Zamawiającemu 12 miesięcy gwarancji na przedmiot zamówienia
10. Okres gwarancji wskazany w pkt. 9. SWZ jest okresem minimalnym. Wykonawca w ofercie może uwzględnić dłuższy okres gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia, jednak nie dłuższy niż 36 miesięcy.
11. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia, w tym te dot. okresu gwarancji oraz warunki płatności zawiera projekt umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38436200-2 - Wyparki rotacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42122450-9 - Pompy próżniowe
42513200-7 - Urządzenia chłodnicze
38543000-3 - Urządzenia do wykrywania gazów
4.5.5.) Wartość części: 36451,51 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 230000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 230000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 230000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Cemis-Tech Sp. Z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252870832
7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 230000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 112 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 339972,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 339972,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 339972,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spectro-Lab Sp z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 524-000-66-77
7.3.4) Miejscowość: ŁOMIANKI
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 339972,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 112 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40105,11 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47970,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40105,11 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IKA Poland sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9512415938
7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40105,11 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
W cz. 3 - Przedmiot umowy, o którym mowa w § 1 umowy, zostanie dostarczony przez Wykonawcę w terminie 42 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. Wszystkie czynności objęte przedmiotem umowy, o których mowa w §1, Wykonawca zobowiązany jest wykonać w terminie, o którym mowa w zdaniu pierwszym.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Dostawa automatycznego ekstraktora ultradźwiękowego umożliwiającego ekstrakcję mieszanek mineralno-asfaltowych zgodnego z PN-EN 12697-1 dla WTiJBD-LD w Opolu
- Wycena nieruchomości zabudowanej obręb Pomorzowice, gmina Głubczyce, pow. głubczycki, dz. nr 80/2 o pow. 0,40ha
- [D/41/2025] Zakup i dostawa mebli medycznych na potrzeby Wydziału Nauk o Zdrowiu UO
- U/12/2025 Organizacja i przeprowadzenie szkoleń wyjazdowych dla Wydziału Chemii i Farmacji
- PSP Nr 5 z OI - przebudowa dachu krytej pływalni.
- Wzmocnienie nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 420 w m. Pilszcz od km 11+100 do km 13+100
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa optycznego spektrometru emisyjnego ze wzbudzeniem w plazmie sprzężonej indukcyjnie
- Dostawa sprzętu medycznego w ramach projektu Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ) Nr projektu: FENX.06.01-IP.03-0001/23
- Dostawa spektrometru Ramana w technologii SERDS do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie
- Dzierżawa z opcją wykupu zestawu do wysokosprawnej chromatografii cieczowej (HPLC) dla Centrum Nauk Biologiczno-Chemicznych Uniwersytetu Warszawskiego
- Wymiana wraz z montażem nowych detektorów tlenku węgla w garażu podziemnym w Poznaniu przy ul. Rawicz - Mysłowskiego 4
- Dostawa zestawu do pomiarów fotoluminescencji w niskich temperaturach
więcej: Chromatografy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.