eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SkomlinZakup i dostawa węgla typu ekogroszek na potrzeby Gminy Skomlin w 2022 roku



Ogłoszenie z dnia 2022-12-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa węgla typu ekogroszek na potrzeby Gminy Skomlin w 2022 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SKOMLIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934737

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Trojanowskiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Skomlin

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-346

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 438864477

1.5.8.) Numer faksu: 438864477 wew. 13

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@skomlin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.skomlin.akcessnet.net

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.bip.skomlin.akcessnet.net/index.php?idg=5&id=834&x=4&y=81

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa węgla typu ekogroszek na potrzeby Gminy Skomlin w 2022 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-20d319b4-5904-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00506301

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00032593/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zakup i dostawa węgla typu ekogroszek na potrzeby Gminy Skomlin w sezonie grzewczym 2022/2023

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00417705/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.0.5.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 121926,76 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem niniejszej umowy jest „Zakup i dostawa węgla typu ekogroszek na potrzeby Gminy Skomlin w 2022 roku” w ilości 40 t
4.2. Miejsce oraz wielkość dostaw określone zostały w załączniku nr 1 do SWZ, będącym jednocześnie wykazem płatników.
4.3. Zamawiający na podstawie art. 31a ust. 1 pkt. 3 ustawy o podatku akcyzowym (Dz.U. z 2020 poz. 722 t.j.). zwolniony jest w części od akcyzy dla wyrobów węglowych, których szczegóły zostały określone w załączniku nr 1 do SWZ.
4.4. Dostarczany ekogroszek powinien być wysokiej jakości, zapewniającej prawidłową eksploatację urządzeń grzewczych oraz odpowiadać wymaganiom jakościowym Polskich Norm i spełniać poniższe parametry:
1) Wartość opałowa: minimum 25 MJ/kg
2) Uziarnienie: 5-25 mm
3) Zawartość popiołu: do 5 %
4) Wilgotność: do 10 %
5) Zawartość siarki - do 0,6%
Zamawiający zastrzega, że parametry dostarczonego ekogroszku muszą być potwierdzone przy dostawie aktualnym certyfikatem lub świadectwem jakości paliw stałych.
4.5. Wykonawca dostarczać będzie ekogroszek własnym transportem i na własny koszt.
4.6. Zamawiający nie będzie ponosił kosztów związanych z transportem i rozładunkiem dostarczonego ekogroszku.
4.7. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania przedmiotu umowy w sposób należyty, zgodnie z przyjętymi normami i przepisami, a w szczególności do terminowej dostawy pełnowartościowego ekogroszku.
4.8. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu za straty wynikłe z udokumentowanego uszkodzenia urządzeń kotłowni w wyniku dostarczenia przez Wykonawcę ekogroszku o jakości niezgodnej z parametrami określonymi w pkt. 4.4 w wysokości poniesionej szkody.
4.9. Odbioru dostawy ekogroszku dokonywać będą pracownicy Urzędu Gminy Skomlin. Certyfikat lub świadectwo jakości paliw stałych jest niezbędnym warunkiem przyjęcia dostawy. Pracownik Wykonawcy zobowiązany jest przekazać Certyfikat lub świadectwo jakości paliw stałych oraz dokument dostawy potwierdzający ilość dostarczonego ekogroszku (WZ) osobie upoważnionej przez Zamawiającego do odbioru dostawy.
4.10. Miejsce realizacji:
Kotłownia I – przy budynku Urzędu Gminy Skomlin zlokalizowana przy ul. Trojanowskiego 1, 98-346 Skomlin
Kotłownia II – przy budynku Publicznego Przedszkola w Skomlinie zlokalizowana przy ul. Trojanowskiego 2, 98-346 Skomlin

4.5.3.) Główny kod CPV: 09111210-5 - Węgiel kamienny

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 106679,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 121524,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 111684,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU Beata Pająk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7691478876

7.3.4) Miejscowość: Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 98-332

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 111684,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.