eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › dostawa p³ynów infuzyjnych



Og³oszenie z dnia 2022-12-20


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
dostawa p³ynów infuzyjnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 1 w Lublinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431029234

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Staszica 16

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-081

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@spsk1.lublin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://portal.smartpzp.pl/spsk1

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

dostawa p³ynów infuzyjnych

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-e6731a1d-8052-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00506326

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-12-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00175313/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

2.2.23 p³yny infuzyjne

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://portal.smartpzp.pl/spsk1

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/spsk1

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W
postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami,
wszczególno¶ci sk³adanie ofert oraz o¶wiadczeñ, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków
komunikacjielektronicznej zapewnionych przez system zapewniaj±cy obs³ugê procesu udzielania
zamówieñpublicznych za po¶rednictwem ¶rodków komunikacji elektronicznej, zwany dalej
Systemem.3. Systemjest dostêpny pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/spsk1.4. Przegl±danie i
pobieranie publicznejtre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta w Systemie, ani
logowania doSystemu.5. Za po¶rednictwem posiadanego w Systemie konta U¿ytkownika
Zewnêtrznego odbywa siêkomunikacja Wykonawcy z Zamawiaj±cym w postêpowaniu, w
szczególno¶ci: przekazywaniedokumentów, o¶wiadczeñ, informacji, pytañ, wniosków w ramach
postêpowania.6. Za po¶rednictwemposiadanego w Systemie konta Jednostki Zamawiaj±cej oraz kont
jej U¿ytkowników Wewnêtrznychodbywa siê komunikacja Zamawiaj±cego z Wykonawc± w
postêpowaniu, w szczególno¶ci:przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, informacji, odpowiedzi na
pytania.7. Zadawanie pytañ przezWykonawców odbywa siê w zak³adce „Pytania do postêpowania”. Po
otwarciu ofert, komunikacjamiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia,
wnioski, zawiadomienia orazinformacje, przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem
Platformy, w zak³adce„Korespondencja”, która dla Wykonawcy jest widoczna w Zak³adce „Oferty”, po
zaznaczeniu numeruz³o¿onej oferty. Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, za¶wiadczeñ oraz
informacji przyjmuje siê datêzapisania plików na serwerze. Aktualna data i godzina, zsynchronizowane
z G³ównym Urzêdem Miar,wy¶wietlane s± w prawym górnym rogu Platformy. 8. Do pe³nego i
prawid³owego korzystania zSystemu przez U¿ytkowników Zewnêtrznych konieczne jest posiadanie
przez co najmniej jednegouprawnionego U¿ytkownika Zewnêtrznego Wykonawcy elektronicznego
podpisu kwalifikowanego lubpodpisu zaufanego lub podpisu osobistego s³u¿±cego do autentykacji i
podpisu.9. Korzystanie zSystemu mo¿liwe jest na 2 sposoby, pod warunkiem spe³nienia nastêpuj±cych
minimalnych wymagañtechnicznych:a) Oprogramowanie zewnêtrzne (dostawcy podpisu
kwalifikowanego):• Mozzilla Firefoxver. 65 i pó¼niejsze, Google Chrome ver. 66 i pó¼niejsze lub Opera
ver. 58 i pó¼niejsze, Microsoft Edgever 18 i pó¼niejsze, Internet Explorer 11,• Lista zalecanych
przegl±darek internetowych: GoogleChrome, Mozilla Firefox, Opera. Zalecane jest najnowszych wersji
przegl±darek,• systemoperacyjny Windows 7 i pó¼niejsze.b) Oprogramowanie
wbudowane w SmartPZP:• zainstalowane¶rodowisko Java w wersji min. 1.8 (jre),• wprzypadkuprzegl±darek Opera, Chrome i Firefox
nale¿ydoinstalowaæ dodatek do przegl±darki Szafir
SDK Web,•
oprogramowanie SzafirHost w systemieoperacyjnym.13. W sytuacji awarii Systemu lub przerwy
technicznej dzia³ania Systemu Zamawiaj±cydopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej
na adres: mzubala@spsk1.lublin.pl (niedotyczy sk³adania ofert).14. Maksymalny rozmiar pojedynczych
plików przesy³anych za po¶rednictwemSystemu wynosi 100 MB. Za po¶rednictwem Systemu
mo¿naprzes³aæ wiele pojedynczych plików lubplik skompresowany do archiwum (ZIP) zawieraj±cy
wiele
pojedynczych plików.18. Dopuszczalneformaty przesy³anych danych tj. plików o wielko¶ci do 100 MB w
formatach .png, .jpg, .jpeg, .gif, .doc,.docx, .xls, .xlsx, .ppt, .pptx, .odt, .ods, .odp, .odf, .pdf, .zip, .rar,
.7zip, .txt, .ath, .xml, .dwg, .xades, .tar,.7z, .eml, .msg

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: EO/LA-2737/48/22

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4% roztwór ikodekstryny do podawania wewn±trzotrzewnowego, 1000 ml roztworu zawiera: ikodekstryna 40 g, chlorek sodu 5,4 g, mleczan sodu 4,5 g, chlorek wapnia 0,257g, chlorek magnezu 0,051 g, op. worek 1500 ml
Glucosum 5%, roztwór do infuzji, op. worek 1000 ml
Glucosum 5%, roztwór do infuzji, op. worek 250 ml
Glucosum 5%, roztwór do infuzji, op. worek 500 ml
Glycinum 1,5%, roztwór do irygacji, op. worek 3000 ml
Kalii chloridum + Magnesii chloridum + Natrii acetas + Natrii chloridum + Natrii glutamas, p³yn wieloelektrolitowy, roztwór do infuzji op. worek 500 ml
Kalii chloridum + Magnesii chloridum + Natrii acetas + Natrii chloridum + Natrii glutamas, p³yn wieloelektrolitowy, roztwór do infuzji, op. worek 1000 ml
Kalii chloridum + Natrii chloridum + Natrii lactas + Calcii chloridum dihydricum, roztwór do infuzji, op. worek 500 ml
Mannitolum 15%, roztwór do infuzji, op. worek 250 ml
Natrium chloratum 0,9%, roztwór do infuzji, op. worek 100 ml
Natrium chloratum 0,9%, roztwór do infuzji, op. worek 1000 ml
Natrium chloratum 0,9%, roztwór do infuzji, op. worek 250 ml
Natrium chloratum 0,9%, roztwór do przep³ukiwania, op. worek 3000 ml
Natrium chloratum 0,9%, roztwór do infuzji, op. worek 500 ml
Glucosum 5%, roztwór do infuzji, op. worek 100 ml
Woda sterylna do irygacji, op. worek 3000 ml

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy cz±stkowej

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Warunek spe³ni Wykonawca posiadaj±cy uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci bêd±cej przedmiotem niniejszego postêpowania tj. posiadaj±cy Zezwolenie G³ównego Inspektora Farmaceutycznego na prowadzenie Hurtowni Farmaceutycznej lub inny dokument równowa¿ny

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

a) wycofania z dystrybucji przedmiotu umowy i zast±pienia go produktem o parametrach nie gorszych ni¿ oferowany, za cenê tak± jaka zosta³a ustalona w niniejszej umowie,
b) zmiany terminu dostawy z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy,
c) ustawowej zmiany stawki podatku VAT, W przypadku zmiany stawki podatku VAT na wyroby bêd±ce przedmiotem zamówienia, cena ulegnie zmianie z dniem wej¶cia w ¿ycie aktu prawnego okre¶laj±cego zmianê stawki VAT, z zastrze¿eniem, ¿e zmianie ulegnie wówczas wy³±cznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian. Zmiana umowy w tym przypadku nast±pi automatycznie i niewymaga formy aneksu.”
d) wprowadzenia nowej technologii lub innych okoliczno¶ci pozwalaj±cych na obni¿enie ceny przedmiotu umowy,
e) wprowadzenia nowej technologii lub zaprzestania produkcji lub wycofanie z obrotu lub wstrzymanie w obrocie asortymentu objêtego niniejsz± umow± (Zamawiaj±cy dopuszcza jego zast±pienie wy³±cznie produktem równowa¿nym lub o wy¿szych parametrach jako¶ciowych, przy zastrze¿eniu braku mo¿liwo¶ci podwy¿szenia ceny),
f) wyst±pienia ciê¿kiego niepo¿±danego dzia³ania produktu leczniczego dotycz±cego przedmiotu objêtego umow± (Zamawiaj±cy wymaga aby Wykonawca zapewni³ produkt „zamienny” bêd±cy odpowiednikiem oferowanego w umowie w cenie nie wy¿szej i jako¶ci nie ni¿szej ni¿ okre¶lone w umowie),
g) zmiany nazwy producenta produktu objêtego umow±,
h) zmiany wielko¶ci opakowania (Wykonawca przeliczy pozosta³± ilo¶æ niezrealizowanego asortymentu - w zaokr±gleniu w górê - aby mo¿liwa by³a realizacja pozosta³ej czê¶ci przedmiotu zamówienia),
i) zmiany cen urzêdowych w trakcie obowi±zywania umowy (zmianie ulegnie zaproponowana w ofercie cena o procent zmiany cen urzêdowych),
j) zmian danych identyfikuj±cych strony - zgodnie z zapisami w aktualnym odpisie z w³a¶ciwego rejestru,
2. Zamawiaj±cy przewiduje tak¿e mo¿liwo¶æ dokonania zmiany umowy na podstawie artyku³u 455 ust. 1 pkt. 2 i 3:
2.1. Zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 2 p.z.p.
2.2. Zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 3 p.z.p.
2.3. Zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 4
przez Wykonawcê mo¿e nast±piæ w ka¿dym czasie i nie wymaga zgody Zamawiaj±cego ani sporz±dzania aneksu do umowy .
4. Zamawiaj±cy przewiduje zmianê terminu obowi±zywania umowy w przypadku:
a) wcze¶niejszego jej zrealizowania w zakresie dostaw przedmiotu umowy – wówczas umowa wygasa;
b) niewyczerpania warto¶ci umowy w terminie jej obowi±zywania – wówczas w drodze aneksu, mo¿na przed³u¿yæ przedmiotow± umowê nie d³u¿ej jednak ni¿ o 6 miesiêcy, w zakresie zadañ w których w okresie obowi±zywania umowy
nie dokonano jej realizacji w ilo¶ciach okre¶lonych w poszczególnych pozycjach oferty.
5. Inne zmiany umowy dopuszczalne bêd± o ile nie bêd± istotne w stosunku do tre¶ci oferty.
6. Zmiana niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci, z zastrze¿eniem pkt. 3.
7. Ka¿da zmiana mo¿e nast±piæ w drodze aneksu do umowy, po zaakceptowaniu przez Zamawiaj±cego wniosku Wykonawcy,
z zastrze¿eniem ust. 1 lit.c oraz ust 3.
8. Wniosek winien byæ z³o¿ony w formie pisemnej i zawieraæ uzasadnienie, z zastrze¿eniem ust. 3.
9. W przypadku braku dostêpno¶ci oferowanego produktu z przyczyn le¿±cych po stronie producenta Wykonawca zobowi±zany
jest dostarczyæ produkt zamienny po uprzednim pisemnym zawiadomieniu o tym Zamawiaj±cego i uzyskaniu od niego pisemnej zgody. Cena produktu zamiennego nie mo¿e byæ wy¿sza ni¿ produktu podanego w ofercie.
10. Je¿eli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powo³ywa³ siê, na zasadach okre¶lonych w art. 118 ust. 1 ustawy p.z.p., w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, wykonawca jest obowi±zany wykazaæ zamawiaj±cemu, ¿e proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spe³nia je w stopniu nie mniejszym ni¿ podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powo³ywa³ siê w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia. Przepis art. 122 ustawy p.z.p. stosuje siê odpowiednio.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-12-28 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://portal.smartpzp.pl/spsk1

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-28 10:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-01-26

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.