Ogłoszenie z dnia 2022-12-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00456828/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-24
- 2022/BZP 00468721/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług sportowo-rekreacyjnych dla pracowników Kancelarii Senatu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Kancelaria Senatu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001393800
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wiejska 6/8
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-902
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@senat.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.senat.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Kancelaria Senatu
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Kancelaria Senatu
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług sportowo-rekreacyjnych dla pracowników Kancelarii Senatu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a0a287bd-6b13-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00506331
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00080152/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Usługi sportowo-rekreacyjne dla pracowników Kancelarii Senatu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00456828/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BPKO.SZP.350.23.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup usług sportowo-rekreacyjnych dla zgłoszonych przez zamawiającego pracowników Kancelarii Senatu, ich osób towarzyszących oraz ich dzieci, zwanych dalej „użytkownikami”, oferowanych w ramach pakietu udostępnianego przez wykonawcę.
2. W ramach pakietu wykonawca zapewni użytkownikom możliwość korzystania na terenie całej Polski z zajęć sportowo-rekreacyjnych o zróżnicowanym charakterze, obejmujących minimum wstęp do obiektów: basen, sauna (łaźnia), jacuzzi, siłownia, lodowisko, korty do squash, ścianka wspinaczkowa, grota solna, oraz udział w zajęciach: aqua aerobic, sztuki walki, taniec, joga, nordic walking, rowery spinningowe, fitness (m. in. aerobic, pilates). Dziecko, w zależności od rodzaju pakietu, będzie uprawnione do korzystania tylko z basenu albo z szerszego zakresu usług (co najmniej basen, lodowisko, ścianka wspinaczkowa, grota solna, sztuki walki, taniec).
3. Świadczenie usług stanowiących przedmiot zamówienia odbywa się wyłącznie na podstawie imiennych kart abonamentowych bez konieczności ponoszenia dodatkowych kosztów przez użytkowników, w ramach zaoferowanej ceny pakietu, z wyłączeniem dodatkowych opłat do wybranych usług wprowadzonych przez obiekty sportowo-rekreacyjne na podstawie obowiązujących w nich regulaminów. Dodatkowe opłaty uiszczane są indywidualnie przez użytkowników i nie obciążają zamawiającego.
4. Wykonawca musi dysponować na potrzeby realizacji zamówienia co najmniej: 200 obiektami sportowo-rekreacyjnymi na terenie m.st. Warszawy, w których świadczone są usługi sportowo-rekreacyjne, 200 takimi obiektami na terenie województwa mazowieckiego poza m.st. Warszawą oraz łącznie 1500 takimi obiektami na terenie Polski.
5. Wykonawca musi wskazać na terenie m.st. Warszawy co najmniej 100 obiektów sportowo-rekreacyjnych, którymi dysponuje na potrzeby realizacji zamówienia, w których są świadczone usługi sportowo-rekreacyjne bez dodatkowych opłat, w ramach pakietu.
6. Wykonawca utrzyma wymaganą liczbę obiektów, o której mowa w pkt 4 i 5, przez okres obowiązywania umowy z Kancelarią Senatu.
7. Obiekt sportowo-rekreacyjny oznacza obiekt, w którym w danej lokalizacji świadczona jest minimum jedna usługa sportowo-rekreacyjna, z wyjątkiem obiektów, w których są świadczone usługi tylko dla dzieci. Bez względu na liczbę oferowanych zajęć sportowo-rekreacyjnych w jednym obiekcie pod tym samym adresem przez ten sam podmiot – będzie on traktowany jako jeden obiekt. Usługi typu vacu, masaże (rollmasaże), solaria, zabiegi kosmetyczne, fryzjerskie nie będą uznane za usługi sportowo-rekreacyjne.
8. Pakiet musi zapewniać nielimitowaną możliwość korzystania z wybranych przez użytkownika obiektów sportowo-rekreacyjnych, przez co należy rozumieć brak ograniczeń w korzystaniu z tych obiektów przez 7 dni w tygodniu, z wyjątkiem ograniczeń wprowadzonych w danym obiekcie wynikających z obowiązujących w nim godzin pracy, grafików i regulaminów obowiązujących wszystkich użytkowników danego obiektu.
9. Szczegółowe informacje znajdują się w załączniku nr 1 do SWZ - w opisie przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 92330000-3 - Usługi świadczone przez ośrodki rekreacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
92600000-7 - Usługi sportowe
92610000-0 - Usługi świadczone przez ośrodki sportowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 396240,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 396240,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 396240,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Benefit Systems Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8361676510
7.3.3) Ulica: Plac Europejski 2
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-844
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 396240,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- CP-24-260/2025 Wykonanie robót budowlanych polegających na dostosowaniu pomieszczeń po bufecie do funkcji socjalnej i węzłów sanitarnych wraz z łącznikiem i poprzedzającym go fragmentem holu
- Rozbudowa licencji narzędzi do wideokonferencji dla pracowników i studentów Uniwersytetu Warszawskiego
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn.: "Remont, przebudowa oraz rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 731 na terenie gminy Warka, pow. Grójecki, woj. Mazowieckie"
- Zakup usług hotelowo - gastronomiczno - transportowych na potrzeby organizacji konferencji szkoleniowej dla sędziów i asesorów WSA w Warszawie
- Dostawa urządzenia do rejestracji słuchowych potencjałów wywołanych pnia mózgu - ABR - 1 szt..
- Dostawa odzieży i obuwia roboczego dla Wydziału Transportu Politechniki Warszawskiej
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.