Ogłoszenie z dnia 2024-09-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00465756/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa energii dla Powiatu Średzkiego oraz jego jednostek na okres od 01.01.2025r. do 31.12.2026r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Średzki reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Środzie Wielkopolskiej
1.3.) Oddział zamawiającego: Powiat Średzki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631257957
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Daszyńskiego 5
1.5.2.) Miejscowość: Środa Wielkopolska
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-000
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.7.) Numer telefonu: 61 285 80 51
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiatsredzki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatsredzki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiatsredzki.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa energii dla Powiatu Średzkiego oraz jego jednostek na okres od 01.01.2025r. do 31.12.2026r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5b3a3ccf-0697-401e-85df-886d28c5ccb4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00506354
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00016347/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa energii dla Powiatu Średzkiego oraz jego jednostek na okres od 01.01.2025 r. do 31.12.2026r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00465756
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ID.272.12.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej dla obiektów Zamawiającego i jego jednostek szczegółowo określonych w SWZ.
Zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2026 r. wynosi: 652 324 kWh (zamówienie podstawowe). Zamawiający posiada jedną instalację fotowoltaiczną (mikroinstalację). Dla tego PPE Zamawiający będzie zawierał umowę z podmiotem zobowiązanym (umowę prosumencką lub umowę na odkup energii wyprodukowanej w instalacji i oddanej do sieci) poza niniejszym postępowaniem, oznacza to że wykonawca nie zobowiązany do zawarcia umowy dla odkupu energii elektrycznej.
Pełna informacja o przedmiocie zamówienia została zawarta w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09000000-3 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii
09310000-5 - Elektryczność
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 529460,47 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 665315,85 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 529460,47 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Elektra S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010379536
7.3.3) Ulica: Szamocka 8
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-748
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 529460,47 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-12-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z ŚRODY WIELKOPOLSKIEJ
- Budowa budynku wielofunkcyjnego w Koszutach w zakresie budowy szatni dla zawodników
- Dostosowanie Szkoły Podstawowej nr 3 im. I. Łukasiewicza w Środzie Wielkopolskiej do potrzeb dzieci z niepełnosprawnościami w zakresie budowy windy.
- Modernizacja drogi powiatowej nr 3735P - ul. Raczyńskiego w Zaniemyślu
- Przebudowa ul. 17 Września w Środzie Wielkopolskiej oraz Przebudowa drogi gminnej w Marianowie Brodowskim
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby IMW w Lublinie
- Dostawa energii elektrycznej do budynku FSUSR w Poznaniu przy ul. Święty Marcin 46/50
- Dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej do obiektów należących do OT KOWR w Szczecinie znajdujących się w miejscowości Pyrzyce i Łobez - postępowanie nr SZC.WO.260.7.2025
- ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GMINY WYRYKI I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH
- Budowa instalacji fotowoltaicznej na zrekultywowanej części składowiska odpadów Barycz
- Dostawa energii cieplnej do budynków Urzędu Dzielnicy Mokotów
więcej: Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.