Ogłoszenie z dnia 2024-09-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Przedłużenie wsparcia na oprogramowanie firmy Commvault
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 022287361
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Namysłowska 8
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-304
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: marta.kozyra@cui.wroclaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.cui.wroclaw.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
obsługa informatyczna, finansowa i prawna gminy Wrocław
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przedłużenie wsparcia na oprogramowanie firmy Commvault2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3dba5add-39be-4bf0-9f10-3379c44a5b2b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00506359
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00104237/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 wsparcie na oprogramowanie commvault, Vmware, oracle
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00472690
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
w postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji, do upływu terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta. Podsatwa prawna art. 305 pkt 2 ustawy Pzp
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CUI-ZZ.3200.23.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 314700,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.2. Przedmiotem zamówienia jest jest przedłużenie wsparcia na oprogramowanie firmy Commvault (dalej Producenta) i dostawa nowych licencji Commvault Backup & Recovery For Virtual Machines, Per VM lub równoważnych*, w ilościach i zakresie zgodnym za załącznikiem nr 1 do Umowy – SOPZ. Przedmiot umowy został podzielony na zamówienie podstawowe oraz zamówienie udzielane w ramach prawa opcji.
1) przedmiotem zamówienia w ramach zamówienia podstawowego jest udzielenie bądź zapewnienie udzielania licencji (tj. udzielenie jej przez producenta oprogramowania) na oprogramowanie CommVault Backup & Recovery lub równoważne* wraz z zapewnieniem rocznego wsparcia producenta,
2) Przedmiotem umowy objętym prawem opcji jest zapewnienie przedłużenia wsparcia Producenta na obecnie posiadanie i nowo zakupione w ramach niniejszego zamówienia licencje CommVault Backup & Recovery lub równoważne* o kolejny rok z wyrównaniem do dn. 28.12.2026 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48710000-8 - Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 383067,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 383067,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 383067,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Simplicity Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252572951
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 383067,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-28INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wymiana wewnętrznych linii zasilających (WLZ) w budynkach przy ul. Dzielnej 1-11, ul. Dzielnej 13-37, ul. Dzielnej 39-43, ul. Dzielnej 45-53 na terenie osiedla ,,Kozanów IV" we Wrocławiu.
- Sukcesywne dostawy różnych typów taśm przenośnikowych dla "Poltegor- Instytut" Instytut Górnictwa Odkrywkowego we Wrocławiu przy ul. Parkowej 25"
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Zielone Ogrody Placu Grunwaldzkiego"
- "Dostawa podstawowych materiałów zużywalnych do laboratorium z podziałem na 3 części na podstawie umowy ramowej"
- "Dostawa podstawowych związków chemicznych do zastosowań laboratoryjnych z podziałem na 2 części na podstawie umowy ramowej"
- Dostawa odczynników laboratoryjnych do wykonywania badań mikrobiologicznych
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oraz wdrożenie zintegrowanej platformy do backupu danych, deduplikacji oraz disaster recovery.
- Dostawa oprogramowania i sprzętu w ramach zadania Cyberbezpieczny Samorząd - Powiat Kolneński
- Zakup sprzętu i oprogramowania w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd - Powiat Słupski
- Zakup i dostawa sprzętu IT wraz z licencjami w ramach Grantu w projekcie "Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Wydminy"
- Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odpor-ność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Powiat Miechowski"
więcej: Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.