Ogłoszenie z dnia 2024-09-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00455990/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
(15C) Sukcesywne dostawy pozostałych olejów i smarów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: "EKO DOLINA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191680713
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Parku Krajobrazowego 99
1.5.2.) Miejscowość: Łężyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-207
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ekodolina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ekodolina.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9676761.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
(15C) Sukcesywne dostawy pozostałych olejów i smarów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-03795c99-f117-42d2-8730-c8570109847d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00506363
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00455990
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP-P/15C/2024/oleje i smary
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 146068,83 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa olejów silnikowych, przekładniowych i smarów dla potrzeb „Eko Dolina”Sp. z o. o. przez okres 6 miesięcy od podpisania umowy.
Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części:
Cześć 1 – samochody osobowe i ciężarowe; opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1A do SWZ – tabela
Za produkty równoważne olejom wskazanym z nazwy zamawiający uzna inne oleje , których producenci, w oficjalnych dokumentach, takich jak m.in.: oświadczenie producenta dostarczanego oleju/smaru, specyfikacja techniczna, karta charakterystyki i/lub na oryginalnych opakowaniach dostarczanych olejów i/lub na oficjalnej stronie internetowej producenta dostarczanego oleju potwierdzają możliwość stosowania danego oleju do odpowiedniego modelu pojazdu, modelu maszyny - wskazanego przez zamawiającego w dokumentacji przetargowej.
Miejscem dostawy jest siedziba Zamawiającego : „Eko Dolina” Sp. z o.o. Łężyce, Al. Parku Krajobrazowego 99, 84-207 Koleczkowo
Termin dostawy jednostkowej wynosić będzie nie więcej niż 5 dni roboczych od daty złożenia zamówienia jednostkowego (e-mailem) do Wykonawcy.
Zamawiający wymaga, aby dostawa materiałów przedmiotu zamówienia do Zamawiającego odbywała się w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 13.00. Zamawiający dopuszcza dostawy przedmiotu zamówienia w innych godzinach po wcześniejszym dokonaniu stosownych ustaleń pomiędzy stronami.
Zamawiający wymaga aby okres przydatności dostarczonych produktów był nie krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy.
Produkty muszą być dostarczane w opakowaniach oryginalnych, nowych – fabrycznie pakowanych.
W trakcie trwania umowy Wykonawca nie może dostarczyć Zamawiającemu produktów równoważnych innego producenta niż wskazane w ofercie.
Zamawiający może w trakcie obowiązywania umowy złożyć zamówienie jednostkowe na poszczególne rodzaje olejów/smarów w ilościach innych niż wskazane w ofercie, z zachowaniem jednak warunku, iż łączna cena netto wskazana w §6 ust. 1 umowy nie zostanie przekroczona.
W trakcie realizacji umowy Zamawiający uzna za dostawę częściową pełną dostawę z każdego złożonego zamówienia, za którą zostanie wystawiona jedna faktura VAT.
Wykonawca udzieli 12 miesięcznej gwarancji na oferowany asortyment.; bieg terminu gwarancji rozpocznie się w dniu dostawy towaru.
Zamawiający wymaga aby w przypadku dostarczenia wadliwego /niezgodnego z zamówieniem jednostkowym produktu, wymienił go w ciągu 3 dni roboczych od zgłoszenia (w formie e-mail).
Koszt dostaw wraz z kosztami ewentualnych reklamacji będzie ponosił Wykonawca.
UWAGA:
Zamawiający informuje, że na terenie zakładu „EKO DOLINA” Sp. z o.o. obowiązuje system zarządzania środowiskowego zgodny z PN-EN ISO 14001:2015.
Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09211000-1 - Oleje smarowe i środki smarowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09211100-2 - Oleje silnikowe
4.5.5.) Wartość części: 32267,30 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa olejów silnikowych, przekładniowych i smarów dla potrzeb „Eko Dolina” Sp. z o. o. przez okres 6 miesięcy od podpisania umowy.Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części:
Część 2 – maszyny; opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1B do SWZ – tabela
Za produkty równoważne olejom wskazanym z nazwy zamawiający uzna inne oleje , których producenci, w oficjalnych dokumentach, takich jak m.in.: oświadczenie producenta dostarczanego oleju/smaru, specyfikacja techniczna, karta charakterystyki i/lub na oryginalnych opakowaniach dostarczanych olejów i/lub na oficjalnej stronie internetowej producenta dostarczanego oleju potwierdzają możliwość stosowania danego oleju do odpowiedniego modelu pojazdu, modelu maszyny - wskazanego przez zamawiającego w dokumentacji przetargowej.
Miejscem dostawy jest siedziba Zamawiającego : „Eko Dolina” Sp. z o.o. Łężyce, Al. Parku Krajobrazowego 99, 84-207 Koleczkowo
Termin dostawy jednostkowej wynosić będzie nie więcej niż 5 dni roboczych od daty złożenia zamówienia jednostkowego (e-mailem) do Wykonawcy.
Zamawiający wymaga, aby dostawa materiałów przedmiotu zamówienia do Zamawiającego odbywała się w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 13.00. Zamawiający dopuszcza dostawy przedmiotu zamówienia w innych godzinach po wcześniejszym dokonaniu stosownych ustaleń pomiędzy stronami.
Zamawiający wymaga aby okres przydatności dostarczonych produktów był nie krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy.
Produkty muszą być dostarczane w opakowaniach oryginalnych, nowych – fabrycznie pakowanych.
W trakcie trwania umowy Wykonawca nie może dostarczyć Zamawiającemu produktów równoważnych innego producenta niż wskazane w ofercie.
Zamawiający może w trakcie obowiązywania umowy złożyć zamówienie jednostkowe na poszczególne rodzaje olejów/smarów w ilościach innych niż wskazane w ofercie, z zachowaniem jednak warunku, iż łączna cena netto wskazana w §6 ust. 1 umowy nie zostanie przekroczona.
W trakcie realizacji umowy Zamawiający uzna za dostawę częściową pełną dostawę z każdego złożonego zamówienia, za którą zostanie wystawiona jedna faktura VAT.
Wykonawca udzieli 12 miesięcznej gwarancji na oferowany asortyment.; bieg terminu gwarancji rozpocznie się w dniu dostawy towaru.
Zamawiający wymaga aby w przypadku dostarczenia wadliwego /niezgodnego z zamówieniem jednostkowym produktu, wymienił go w ciągu 3 dni roboczych od zgłoszenia (w formie e-mail).
Koszt dostaw wraz z kosztami ewentualnych reklamacji będzie ponosił Wykonawca.
UWAGA:
Zamawiający informuje, że na terenie zakładu „EKO DOLINA” Sp. z o.o. obowiązuje system zarządzania środowiskowego zgodny z PN-EN ISO 14001:2015.
Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09211000-1 - Oleje smarowe i środki smarowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09211100-2 - Oleje silnikowe
4.5.5.) Wartość części: 113801,53 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16517,67 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25056,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16517,67 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARCOM Mirosław Zychowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 647-100-44-95
7.3.3) Ulica: Ul. Wielopolska 4
7.3.4) Miejscowość: Rybnik
7.3.5) Kod pocztowy: 44-203
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13429 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 117191,94 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 205989,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 127336 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARCOM Mirosław Zychowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 647-100-44-95
7.3.3) Ulica: Ul. Wielopolska 4
7.3.4) Miejscowość: ZRybnik
7.3.5) Kod pocztowy: 44-203
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 103525,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa paliw płynnych, olejów, smarów oraz oleju opałowego do Arboretum Leśnego przy Nadleśnictwie Syców
- Dostawa oleju napędowego (ON), benzyny bezołowiowej 95 oraz materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Gminy Bielsk Podlaski od 01 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.
- Dostawa oleju opałowego.
- dostawa paliw dla KWP w Lublinie.
- Dostawa produktów i paliwa z ropy naftowej.
- dostawa: oleju napędowego w okresie lipiec 2006 - czerwiec 2007, oleju opałowego lekkiego w okresie wrzesień 2006 - sierpień 2007, oleju silnikowego, hydraulicznego i płynów eksploatacyjnych do pojazdów w okresie lipiec 2006 - czerwiec 2006.
więcej: Oleje smarowe i środki smarowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.