eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków KujawskiDostawa paliwa na rok 2023.



Ogłoszenie z dnia 2022-12-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa paliwa na rok 2023.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Komunalny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 911248670

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Topolowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Piotrków Kujawski

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-230

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk.piotrkow@wlo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zk.piotrkowkujawski.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa paliwa na rok 2023.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4e223ac8-6bfc-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00506391

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00442854/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa paliwa na rok 2023

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00457782/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZK.271.2.2022.ES

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pn.” Dostawa paliwa na rok 2023. Przedmiotem zamówienia jest dostawa (zakup)
paliw płynnych do pojazdów i sprzętu mechanicznego będącego w dyspozycji Zakładu Komunalnego w Piotrkowie
Kujawskim składająca się z:
- benzyny bezołowiowej „Pb 95”; - Kod CPV 09.13.21.00 – 4, w ilości około 500 litrów
- oleju napędowego „ON”; - Kod CPV 09.13.41.00 – 8, w ilości około 30000 litrów
2) Wykonawca gwarantuje, jakość paliw zgodną z obowiązującymi normami i przepisami w sprawie wymagań jakościowych
dla paliw ciekłych
3) O ewentualnych nieprawidłowościach wynikających z jakości dostarczonego (pobranego) paliwa, Wykonawca zostanie
niezwłocznie powiadomiony przez Zamawiającego.
4) Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia dokumentów i świadectw jakościowych paliw na każde życzenieZamawiającego.
5) Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia wszelkich szkód powstałych z powodu złej jakości oferowanych paliw
(niezgodnych z obowiązującymi Polskimi Normami).
6) Paliwa danego asortymentu powinny spełniać stawiane im wymogi odpowiednich norm oraz powinno być zdatne do
użytku w okresie letnim jak i zimowym.
7) Dostawy będą realizowane na zasadach doraźnych (wg potrzeb), bezgotówkowych zakupów tj. tankowań pojazdów do
zbiorników a sprzętu mechanicznego do kanistrów w stacji paliw Wykonawcy.
8) Wykonawca z którym zostanie podpisana umowa otrzyma wykaz osób uprawnionych do zakupu i tankowania wraz z
podaniem marki i numeru rejestracyjnego pojazdu.
9) Wyżej wymienione osoby będą każdorazowo potwierdzać dostawcy własnoręcznym podpisem odbiór paliw na
dokumentach wydania (WZ).
10) Stacja paliw będąca w dyspozycji Wykonawcy powinna być dostępna dla Zamawiającego codziennie przez całą dobę.
Stacja powinna znajdować się w odległości nie większej niż 10 kilometrów od siedziby zamawiającego ( położonej w
Piotrkowie Kujawskim, ul. Topolowej 1 ).
11) Rozliczanie zawartych transakcji odbywać się będzie za pomocą faktur VAT dwa razy w miesiącu, w okresach
rozliczeniowych od 1 do 15 dnia miesiąca i od 16 do ostatniego dnia miesiąca, za wszystkie tankowane pojazdy
Zamawiającego. Należność za zakupione paliwo płatna będzie w terminie 14 dni od dnia wystawienia faktury, na rachunek
wskazany przez Wykonawcę. Za datę sprzedaży uznaje się ostatni dzień okresu rozliczeniowego.
12) Wykonawca w miejscu sprzedaży prowadzić będzie na potrzeby Zamawiającego ewidencję zakupionych paliw w której
odnotowane zostaną: data wydania paliwa, nazwisko i imię osoby pobierającej paliwo, nr rejestracyjny pojazdu, ilość
zatankowanych litrów oraz rodzaj paliwa.
13) Wynagrodzenie za produkty pobrane przez Zamawiającego będzie naliczane wg cen obowiązujących w dniu
tankowania na stacji, na której zostało pobrane paliwo, z uwzględnieniem upustu cenowego wyłonionego w drodze
niniejszego przetargu.
14) Ceny obowiązujące w dniu tankowania na stacji, na której zostało pobrane paliwo, pomniejszone o upust cenowy
udzielony Zamawiającemu, będą podstawą do obciążenia Zamawiającego za pobrane produkty na podstawie faktury VAT.
15) Ustalona cena jednostkowa za jeden litr może ulec zmianie wyłącznie w przypadku zmiany ceny u producenta (rafinerii),
u którego Wykonawca się zaopatruje.
16) Wzrost lub spadek w/w ceny jednostkowej będzie co najwyżej proporcjonalny do wzrostu lub spadku cen u producenta
paliwa.
17) Za proporcjonalny wzrost lub spadek ceny będzie uważany taki, który nie będzie wyższy od kwoty podwyżki lub spadku
cen poszczególnych paliw u producenta paliwa.
Określona przez Zamawiającego ilość oleju oraz benzyny (w litrach) jest wartością prognozowaną ustaloną dla okresu 12
miesięcy tj. od 01 stycznia do 31 grudnia 2023, wyliczoną na podstawie zużycia paliwa w 2022 roku i jako taka nie może
stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń co do wysokości faktycznej dostawy i należnej
odpłatności.
Uwaga!
Zamawiający oświadcza, że ilości paliwa podane wyżej należy traktować, jako szacunkowe. Zamawiający zastrzega
możliwość zakupu mniejszej lub większej ilości paliw niż podane wyżej, w przypadku, gdy z powodów ekonomicznych,
bieżących potrzeb lub innych, będzie to leżało w interesie Zamawiającego. Z tytułu niezrealizowanego zakupu paliwa w
ilościach wskazanych powyżej Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 234010,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 234010,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 234010,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PETROMAN PALIWA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7272796488

7.3.3) Ulica: Lubraniec Parcele 55

7.3.4) Miejscowość: Lubraniec

7.3.5) Kod pocztowy: 87-890

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 234010,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2023-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.