eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzysuchaBudowa i przebudowa sieci dróg wewnętrznych w ramach zadania inwestycyjnego "Scalenie gruntów wraz z zagospodarowaniem poscaleniowym obiektu "Hucisko", gm. Przysucha, pow. Przysuski" - Etap II



Ogłoszenie z dnia 2024-09-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i przebudowa sieci dróg wewnętrznych w ramach zadania inwestycyjnego „Scalenie gruntów wraz z zagospodarowaniem poscaleniowym
obiektu "Hucisko", gm. Przysucha, pow. Przysuski” – Etap II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Przysuski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223190

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Jana Pawła II 10

1.5.2.) Miejscowość: Przysucha

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 48 (48) 675 25 53

1.5.8.) Numer faksu: 48 (48) 675 25 53 wew. 21

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@powiatprzysuski.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.przysucha.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8e8c207c-39af-4ded-a885-1ce074623511

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa i przebudowa sieci dróg wewnętrznych w ramach zadania inwestycyjnego „Scalenie gruntów wraz z zagospodarowaniem poscaleniowym
obiektu "Hucisko", gm. Przysucha, pow. Przysuski” – Etap II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8e8c207c-39af-4ded-a885-1ce074623511

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00506394

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00020099/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Scalenie gruntów wraz z zagospodarowaniem poscaleniowym obiektu "Hucisko", gm. Przysucha, pow. Przysuski

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00463062

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-I.272.27.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 6290550,59 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1418245,89 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania:
Budowa i przebudowa sieci dróg wewnętrznych, umożliwiających dojazd do gruntów rolnych, leśnych i zabudowań gospodarczych w miejscowości Hucisko w związku z realizacją zadania inwestycyjnego „Scalenie gruntów wraz z zagospodarowaniem poscaleniowym obiektu "Hucisko", gm. Przysucha, pow. Przysuski” w ramach wspierania rozwoju obszarów wiejskich
z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rolnego (EFRROW) na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020 – Etap II.

Zamówienie obejmuje wykonanie przebudowy dróg nr: 1, 2, 7, 14, 17, 18 i 20 .
1. Przebudowa drogi nr 1, długość L=769,79 m - szer. pasa 6 m, szer. jezdni 3 m.
2. Przebudowa drogi nr 2, długość L=635,52 m - szer. pasa 5 m, szer. jezdni 3 m
3. Przebudowa drogi nr 7, długość L=270,53 m – szer. pasa 5 m, szer. jezdni 3 m.
4. Przebudowa drogi nr 14, długość L=1148,56 m, szer. pasa 9 m, szer. jezdni 5m.
5. Przebudowa drogi nr 17, długość L=1077,20 m - szer. pasa 6 m, szer. jezdni 4m.
6. Przebudowa drogi nr 18, długość L= 260,00 m – szer. pasa 6 m, szer. jezdni 4 m.
7. Przebudowa drogi nr 20, długość L= 100,00 m, szer. pasa 4 m, szer. jezdni 3 m.

Uwaga dotycząca drewna i krzaków z wycinki.
Drewno i krzaki z wycinki wykonywanej w trakcie realizacji zamówienia stanowią własność Wykonawcy. Wykonawca zagospodaruje je we własnym zakresie.

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Oferta powinna obejmować realizację całości zamówienia.
Roboty powinny być wykonane zgodnie z projektem wykonawczym zamiennym z przedmiarami robót, będącym elementem dokumentacji projektowej - załącznik nr 6 do SWZ, Specyfikacją Techniczną Wykonania
i Odbioru Robót Budowlanych, pozwoleniem na budowę, zgodnie ze sztuką budowlaną oraz obowiązującymi normami i przepisami prawnymi.

Przedmiot zamówienia w zakresie przebudowy dróg nr: 1, 2, 7, 14, 17, 18 i 20 opisany został za pomocą dokumentacji projektowej z przedmiarami robót - załącznik nr 6 do SWZ oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik nr 7 do SWZ.

Uwaga dotycząca zakresu zamówienia:
Dokumentacja projektowa opisująca przedmiot zamówienia obejmuje szerszy zakres niż ten, który objęty jest zamówieniem.
Etap II - Budowy i przebudowa sieci dróg wewnętrznych, umożliwiających dojazd do gruntów rolnych, leśnych i zabudowań gospodarczych w miejscowości Hucisko w związku z realizacją zadania inwestycyjnego „Scalenie gruntów wraz z zagospodarowaniem poscaleniowym obiektu "Hucisko", gm. Przysucha, pow. przysuski w ramach wspierania rozwoju obszarów wiejskich z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rolnego (EFRROW) na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020, którego dotyczy postępowanie obejmuje jedynie przebudowę dróg nr: 1, 2, 7, 14, 17, 18 i 20, który należy wykonać na podstawie projektu wykonawczego zamiennego z przedmiarami robót.

Dopuszczenie złożenia oferty zawierającej materiały lub urządzenia równoważne.
1) Zamawiający dołożył wszelkich starań, aby w opisie przedmiotu zamówienia nie znalazła się nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, ma ona charakter wyłącznie informacyjny.
2) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia pojawiają się ewentualne wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Wszelkie materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów, stanowią jedynie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania, standardów jakościowych, technicznych i funkcjonalnych.
3) Zamawiający, zgodnie z art. 99 ust. 5 Pzp dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawcę materiałów i urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji opisie przedmiotu zamówienia pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych.
4) W przypadku oferowania równoważnego materiału lub urządzenia Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe potwierdzające, że oferowane materiały i urządzenia lub roboty budowlane spełniają wymagania równoważności t.j.: wykaz innych niż w SWZ materiałów i urządzeń oraz ich parametrów technicznych, karty katalogowe lub temu podobne dokumenty.
5) Obowiązek wykazania równoważności oferty spoczywa na Wykonawcy pod rygorem jej odrzucenia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp.
6) Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, to Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich złożenia lub ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie na podstawie Art. 107 ust 2 pzp.

Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w formularzu oferty części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców o ile są znane.

Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane lub usługi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
art. 255 ust. 3 ustawy z 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych
(t. j. Dz. U. z 2024r. poz. 1320)

Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia cena najkorzystniejszej oferty wynosząca 1 608 857,47 zł brutto, przewyższa kwotę 1 341 878,81 zł brutto, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1608875,47 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2145623,80 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.