Ogłoszenie z dnia 2024-09-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00449212/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-07
- 2024/BZP 00465552/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa drogi gminnej nr 103047D w zakresie budowy chodnika.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LUBIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647541
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Księcia Ludwika I 3
1.5.2.) Miejscowość: Lubin
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-300
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.7.) Numer telefonu: 768403100
1.5.8.) Numer faksu: 768403140
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ug.lubin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug.lubin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ug_lubin1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa drogi gminnej nr 103047D w zakresie budowy chodnika.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5c556bf9-50f2-46b5-b691-ab799271451a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00506418
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00010213/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Rozbudowa drogi gminnej nr 103047D w m. Chróstnik, w zakresie budowy chodnika.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00449212
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.271.37.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1193566,63 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót dla zadania pn. „Rozbudowa drogi gminnej nr 103047D, w zakresie budowy chodnika”, w miejscowości Chróstnik, na działkach nr 443/1 i 443/3.
Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa drogi gminnej kl. L, w zakresie budowy chodnika, poszerzenia istniejącej jezdni do 5,0 m, wykonania zjazdów, wyznaczenia przejścia dla pieszych wraz z oświetleniem dedykowanym.
W ramach inwestycji przewiduje się wykonanie między innymi następujących podstawowych elementów robót:
a) Wykonanie jezdni o nawierzchni bitumicznej (gr. 5+4 cm) o szerokości 5,0 m,
b) Wykonanie chodnika o nawierzchni z kostki betonowej, szer. 1,80 m
c) Wykonanie jednostronnego pobocza o szer. 0,75 m z kruszywa kamiennego 0-31,5 m,
d) Wykonanie zjazdów na posesje przyległe,
e) Usunięcie kolizji z istniejącą siecią energetyczną NN,
f) Wprowadzenie nowej organizacji ruchu, w tym wykonanie przejścia dla pieszych wyposażonego
w dedykowane oświetlenie uliczne.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla powyższego zadania stanowi udostępniona ze SWZ dokumentacja techniczna, w szczególności projekt budowlany i projekty wykonawcze, specyfikacje techniczne oraz przedmiar robót.
Wymagane cechy robót budowlanych zamawiający określił w ww. dokumentach.
Przedmiotowe zamówienie jest współfinansowane ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1203661,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1499012,27 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1203661,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EMISTON SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6922530577
7.3.3) Ulica: SKŁADOWICE 18/2
7.3.4) Miejscowość: LUBIN
7.3.5) Kod pocztowy: 59-300
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1203661,85 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z LUBINA
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Miejskiej Lubin wraz z jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury.
- Przebudowa i remont pomieszczeń świetlicy wiejskiej w Składowicach.
- Ochrona lubińskiego ogrodu zoologicznego na 2025 rok.
- Świadczenie usług dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania Sp. z o.o. w Lubinie w zakresie ubezpieczeń.
- Świadczenie usług pocztowych wykonywanych w obrocie krajowym i zagranicznym
więcej: przetargi w Lubinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja i remont dróg w Nadleśnictwie Włocławek
- Przebudowa dróg powiatowych nr 1912B oraz 2648B w obrębie m.Nowogród (ul. Cmentarna)
- Przebudowa odcinka drogi gminnej w m. Włochówka
- Budowa zabezpieczeń przeciwhałasowych wzdłuż A4 w sąsiedztwie m. Szczytnica
- Budowa drogi gminnej nr 228044G i 228040G w miejscowości Dąbrówka
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2133 L (ul. Gen. Stanisława Maczka i Al. Armii Krajowej) w m. Świdnik w zakresie przebudowy skrzyżowania (rondo)
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.