Ogłoszenie z dnia 2023-11-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00485863/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Zimowe utrzymanie dróg gminnych administrowanych przez Urząd Gminy i Miasta w Miechowie w sezonie 2023/2024”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miechów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000523940
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza 25
1.5.2.) Miejscowość: Miechów
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-200
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@miechow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.miechow.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/miechow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zimowe utrzymanie dróg gminnych administrowanych przez Urząd Gminy i Miasta w Miechowie w sezonie 2023/2024”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-36434129-7eed-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00506480
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00041297/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Zimowe utrzymanie ulic na terenie miasta Miechów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00485863
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.17.23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 270000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie częściowe nr 1: „Zimowe utrzymanie dróg gminnych wymienionych w załączniku nr 7a przy użyciu pługo piaskarki ”Przedmiot postępowania polega na świadczeniu usługi mającej na celu likwidację zakłóceń ruchu drogowego wywołanych takimi czynnikami atmosferycznymi jak śliskość zimowa oraz opady śniegu za pomocą pługo - piaskarki na drogach. Działania te mają zapewnić utrzymanie drogi w stanie nadającym się do bezpiecznego korzystania przez jej użytkowników.
• Zimowe utrzymanie winno być przygotowywane wg standardu:
- jezdnia odśnieżona na całej szerokości,
- śliskość zimowa zwalczana i likwidowana poprzez posypywanie mieszanką piasku z solą (30% soli / 70% piasku),
- odśnieżanie, zwalczanie i likwidacja śliskości zimowej realizowane poprzez użycie sprzętu drogowego wskazanego w ofercie, tj. pługo – piaskarki (wraz z mieszanką),
- wykonanie prac odśnieżania, zwalczania i likwidacji śliskości zimowej dróg ma być każdorazowo potwierdzane osobie nadzorującej.
• Obowiązkiem Wykonawcy będzie zapewnienie łączności za środkami transportu w relacji dysponent – środek transportu poprzez telefon komórkowy.
• Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyznaczania do zimowego utrzymania tylko części danego odcinka drogi zawartego w załączniku nr 7a do SWZ.
Wykonawca złoży ofertę za 1 km w/w usługi wraz z kosztem mieszanki. Wynagrodzenie stanowić będzie iloczyn godzin wykonanej usługi oraz ceny jednostkowej za 1km podanej w ofercie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 100000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie częściowe nr 2: „Zimowe utrzymanie dróg gminnych wymienionych w załączniku nr 7b przy użyciu pługo piaskarki”Przedmiot postępowania polega na świadczeniu usługi mającej na celu likwidację zakłóceń ruchu drogowego wywołanych takimi czynnikami atmosferycznymi jak śliskość zimowa oraz opady śniegu za pomocą pługo - piaskarki na drogach. Działania te mają zapewnić utrzymanie drogi w stanie nadającym się do bezpiecznego korzystania przez jej użytkowników.
• Zimowe utrzymanie winno być przygotowywane wg standardu:
- jezdnia odśnieżona na całej szerokości,
- śliskość zimowa zwalczana i likwidowana poprzez posypywanie mieszanką piasku z solą (30% soli / 70% piasku),
- odśnieżanie, zwalczanie i likwidacja śliskości zimowej realizowane poprzez użycie sprzętu drogowego wskazanego w ofercie, tj. pługo – piaskarki (wraz z mieszanką),
- wykonanie prac odśnieżania, zwalczania i likwidacji śliskości zimowej dróg ma być każdorazowo potwierdzane osobie nadzorującej.
• Obowiązkiem Wykonawcy będzie zapewnienie łączności za środkami transportu w relacji dysponent – środek transportu poprzez telefon komórkowy.
• Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyznaczania do zimowego utrzymania tylko części danego odcinka drogi zawartego w załączniku nr 7b do SWZ.
Wykonawca złoży ofertę za 1 km w/w usługi wraz z kosztem mieszanki. Wynagrodzenie stanowić będzie iloczyn godzin wykonanej usługi oraz ceny jednostkowej za 1km podanej w ofercie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 100000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie częściowe nr 3: „Zimowe utrzymanie ulic i dróg gminnych przy użyciu ciągnika”Przedmiot postępowania polega na świadczeniu usługi mającej na celu likwidację zakłóceń ruchu drogowego wywołanych takimi czynnikami atmosferycznymi jak opady śniegu za pomocą ciągnika z napędem na 2 osie na drogach wymienionych w załączniku nr 7c do SWZ. Działania te mają zapewnić utrzymanie drogi w stanie nadającym się do bezpiecznego korzystania przez jej użytkowników.
• Zimowe utrzymanie winno być przygotowywane wg standardu:
- odśnieżanie, zwalczanie i likwidacja śliskości zimowej (usunięcie z nawierzchni drogi ubitego śniegu) realizowane poprzez użycie sprzętu drogowego wskazanego w ofercie;
- jezdnia odśnieżona na całej szerokości,
- wykonanie prac odśnieżania, zwalczania śliskości zimowej dróg należy każdorazowo potwierdzać osobie nadzorującej.
• Obowiązkiem Wykonawcy będzie zapewnienie łączności za środkami transportu w relacji dysponent – środek transportu poprzez telefon komórkowy.
• Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyznaczania do zimowego utrzymania tylko części danego odcinka drogi zawartego w załączniku nr 7c do SWZ.
Wykonawca złoży ofertę za 1 km w/w usługi. Wynagrodzenie stanowić będzie iloczyn godzin wykonanej usługi oraz ceny jednostkowej za 1km podanej w ofercie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 35000 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie częściowe nr 4: „Zimowe utrzymanie czystości i porządku na wszystkich ulicach, chodnikach i zieleńcach stanowiących własność Gminy Miechów, zlokalizowanych na os. Parkowym w Miechowie”Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa mająca na celu likwidację zakłóceń ruchu drogowego wywołanych takimi czynnikami atmosferycznymi jak śliskość zimowa oraz opady śniegu na wszystkich drogach i chodnikach na os. Parkowym w Miechowie, w szczególności:
• śliskość zimowa zwalczana i likwidowana poprzez posypywanie mieszanką piasku z solą (30% soli /70% piasku) - codziennie, na bieżąco;
• zbieranie liści z dróg, chodników i parkingów, grabienie trawników – na bieżąco;
• zamiatanie chodników, dróg dojazdowych, parkingów, krawężników – na bieżąco jednak nie rzadziej niż 3 razy w miesiącu;
• opróżnianie koszy ulicznych na śmieci oraz unieszkodliwianie wszystkich odpadów powstałych w związku z realizowanym zamówieniem, bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez Zleceniodawcę - na bieżąco;
• prace pielęgnacyjno - porządkowe gminnych terenów zielonych na os. Parkowym, w tym karczowanie samosiewek drzew i krzewów – w miarę zaistniałych potrzeb.
Obowiązkiem Wykonawcy będzie zapewnienie łączności za środkami transportu w relacji dysponent – środek transportu poprzez telefon komórkowy.
Wykonawca złoży ofertę za 1 miesiąc świadczonej usługi. Wynagrodzenie ma charakter ryczałtowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 35000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszych ofert w poszczególnych zadaniach częściowych przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszych ofert w poszczególnych zadaniach częściowych przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszych ofert w poszczególnych zadaniach częściowych przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszych ofert w poszczególnych zadaniach częściowych przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia.
INNE PRZETARGI Z MIECHOWA
- Świadczenie usługi w zakresie wykonania napraw bieżących, konserwacji oraz okresowych przeglądów technicznych aparatury i sprzętu medycznego - powtórka.
- "Remont (modernizacja) dróg dojazdowych do pól na terenie gminy Miechów" - powtórzenie
- Opracowanie dokumentacji proj. w celu uzyskania niezbędnych decyzji i zezwoleń na wyk.robót budowlanych dla zad.pn.:Przebudowa dr pow nr1179K Tczyca-Marcinkowice, odc.odkm 0+000 dokm 4+020, dł.4,020km
- Przebudowa budynku mieszkalnego Wolica 12 na kancelarię L-ctwa Chrusty
- "Przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Sławice Szlacheckie i Pojałowice - Gmina Miechów".
- Dostawa odzieży ochronnej jednorazowego użytku, pojemników jednorazowego użytku oraz wyrobów do utrzymania czystości do magazynu gospodarczego Szpitala św. Anny w Miechowie.
więcej: przetargi w Miechowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu lipnowskiego w sezonie zimowym 2024/2025"
- "Kompleksowe utrzymanie czystości w pomieszczeniach wraz z myciem okien przy ul. Koszarowej 3 - z podziałem na zadania."
- Usługa sprzątania w pomieszczeniach Podlaskiego OR ARiMR i podległych jednostek organizacyjnych oraz sprzątania i utrzymania terenów zewnętrznych wokół siedzib BP w Wysokiem Mazowieckiem i Zambrowie
- Utrzymanie ulic powiatowych na terenie miasta Gryfino
- Zimowe utrzymanie dróg na terenie Powiatu Ostrowieckiego w sezonie 2024/2025
- Ochrona i dozór mienia Muzeum Gross-Rosen w Rogoźnicy oraz monitorowanie obiektu i terenu Muzeum w Wałbrzychu.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.