Ogłoszenie z dnia 2022-12-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00419779/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Roboty budowlane na ciekach i potokach NW Oświęcim Etap II - z podziałem na 4 części zamówienia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: renata.jablonska@wody.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przetargi.wody.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Roboty budowlane na ciekach i potokach NW Oświęcim Etap II - z podziałem na 4 części zamówienia2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8089ca72-5aa9-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00506482
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00068742/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.281 Roboty budowlane na ciekach i potokach NW Oświecim - II etap
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00419779/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KR.ROZ.2810.202.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1„Utrzymanie potoku Macocha Poręba w km 2+050-9+700 w msc. Włosienica, Poręba Wielka, gm. Oświęcim”
Przedmiotem zamówienia są prace na potoku Macocha Poręba, który znajduje się w administracji Nadzoru Wodnego Oświęcim. Celem prac jest udrożnienie koryta potoku dla poprawy bezpieczeństwa przeciwpowodziowego przyległych terenów.
Zakres prac będzie obejmował wykoszenie skarp, lokalne wygrabienie, ścinanie odrostów wikliny oraz krzaków wraz ze ząbkowaniem na miejscu, przywrócenie drożności koryta poprzez usunięcie zatorów i przetamowań z dna potoku, z częściowym wywiezieniem oraz częściowym rozplantowaniem na skarpach, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
Potok wymaga corocznych prac z uwagi na duże i gwałtowne wahania przepływu wód (zrzuty ze stawów), bujnie rozwijającą się w okresie wegetacyjnym roślinność na skarpach i w dnie potoku, tworzące się liczne przetamowania i zatory w korycie, które zawężają jego przekrój i uniemożliwiają swobody spływ wód powierzchniowych, powodując uszkodzenia ubezpieczeń skarp i dna oraz lokalne wylanie i podtopienia terenów przyległych oraz infrastruktury.
Prace będą prowadzone pod nadzorem przyrodniczym, który zostanie zapewniony przez Zamawiającego.
Wykonawca ma obowiązek zabezpieczyć odcinek prac poprzez odgrodzenie szczelną dla ryb przegrodą np. wykonaną z gęstej siatki tzw. cieniówki na początku i końcu odcinka potoku na którym będzie wjazd sprzętu do potoku zachowując przepływ wody, aby zapobiec napływaniu ryb z odcinka powyżej i poniżej prowadzonych robót.
W ramach prac zaplanowano:
wykoszenie porostów ze skarp porost gęsty, twardy – 74 800 m2,
wygrabienie wykoszonych porostów ze skarp, szerokość skarp ponad 2,0m – 24 000m2
ręczne ścinanie odrostów wikliny z ubezpieczeń oraz krzaków ze skarp wraz ze zrąbkowaniem na miejscu- 0,06 ha,
usunięcie zatorów i przetamowań z dna potoku, z częściowym wywiezieniem, a częściowym rozplantowaniem urobku na skarpach potoku – 336 m3
Szczegółowy zakres prac określa kosztorys ofertowy oraz mapa orientacyjna stanowiące załącznik do opisu przedmiotu zamówienia. Zakres prac obejmuje odcinki potoku o utrudnionym dostępie. Oferent zobowiązany jest zapoznać się z zakresem prac w terenie przed złożeniem oferty.
W cenie oferty należy również ująć koszty:
- odszkodowań dla właścicieli gruntów w przypadku powstania szkód na ich gruncie,
- uporządkowania terenu po zakończeniu prac.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.5.) Wartość części: 47437,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2„Zasyp wyrwy wraz z udrożnieniem koryta cieku Dopływ spod Borku szlacheckiego
w km 2+600-3+900 w msc. Borek Szlachecki, gm. Skawina, pow. krakowski”
Przedmiotem zamówienia są roboty na potoku Dopływ spod Borku Szlacheckiego na terenie miejscowości Borek Szlachecki, gmina Skawina, powiat krakowski. Celem prac jest przywrócenie jego drożności, likwidacja wyrw co poprawi bezpieczeństwo przeciwpowodziowe przyległych terenów. Przedmiotowy potok wymaga niezbędnych prac z uwagi na bujnie rozwijającą się w okresie wegetacyjnym roślinność na skarpach i w dnie potoku oraz zatory ziemne w korycie, które zawężają przekrój koryta potoku i uniemożliwiają swobody spływ wód powierzchniowych oraz ze względu na powstałą wyrwę w skarpie przylegającej bezpośrednio do budynku mieszkalnego.
Prace będą prowadzone pod nadzorem przyrodniczym, który zostanie zapewniony przez Zamawiającego.
Wykonawca ma obowiązek zabezpieczyć odcinek prac poprzez odgrodzenie szczelną dla ryb przegrodą np. wykonaną z gęstej siatki tzw. cieniówki na początku i końcu odcinka potoku na którym będzie wjazd sprzętu do potoku zachowując przepływ wody, aby zapobiec napływaniu ryb z odcinka powyżej i poniżej prowadzonych robót.
W ramach robót zaplanowano:
ręczne wykoszenie porostów ze skarp porost gęsty, twardy wraz z wygrabieniem – 7 800 m2,
ręczne ścinanie i karczowanie zakrzaczeń wraz z oczyszczeniem terenu - 0,25 ha,
usunięcie zatorów w dnie oraz nanosów z wywiezieniem oraz zagospodarowaniem we własnym zakresie przez Wykonawcę, trudne warunki terenowe – 784 m3
wykopy pod narzut kamienny – 71,4 m3,
zabudowa wyrwy w skarpie potoku przez wykonanie narzutu kamiennego luzem
z brzegu, wyładunek ręczny, kamień ciężki, hydrotechniczny, ułożony na wyściółce faszynowej leśnej, trudne warunki terenowe – 71 m3,
Szczegółowy zakres prac określa kosztorys ofertowy oraz mapa orientacyjna stanowiące załącznik do opisu przedmiotu zamówienia. Zakres prac obejmuje odcinki potoku
o utrudnionym dostępie. Oferent zobowiązany jest zapoznać się z zakresem prac w terenie przed złożeniem oferty.
W cenie oferty należy również ująć koszty:
- odszkodowań dla właścicieli gruntów w przypadku powstania szkód na ich gruncie,
- uporządkowania terenu po zakończeniu prac.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.5.) Wartość części: 143553,38 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3„Udrożnienie koryta potoku Kopytowskiego w km 1+800-2+300 w msc. Jaśkowice,
gm. Skawina.”
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót na potoku Kopytowskim w km 1+800 – 2+300 w miejscowości Jaśkowice, gmina Skawina. Celem prac jest przywrócenie drożności koryta, naprawa skarp co poprawi bezpieczeństwo przeciwpowodziowego przyległych terenów. Jest to szczególnie istotne, ponieważ wzdłuż potoku znajduje się gęsta zabudowa mieszkalno - gospodarcza oraz tereny rolnicze. Przedmiotowy potok wymaga przeprowadzenia niezbędnych prac z uwagi na bujnie rozwijającą się w okresie wegetacyjnym roślinność na skarpach i w dnie potoku, liczne zatory ziemne w korycie, które zawężają przekrój koryta potoku i uniemożliwiają swobody spływ wód powierzchniowych.
Prace będą prowadzone pod nadzorem przyrodniczym, który zostanie zapewniony przez Zamawiającego.
Wykonawca ma obowiązek zabezpieczyć odcinek prac poprzez odgrodzenie szczelną dla ryb przegrodą np. wykonaną z gęstej siatki tzw. cieniówki na początku i końcu odcinka potoku na którym będzie wjazd sprzętu do potoku zachowując przepływ wody, aby zapobiec napływaniu ryb z odcinka powyżej i poniżej prowadzonych robót.
W ramach robót zaplanowano:
ręczne wykoszenie porostów ze skarp porost gęsty, twardy wraz z wygrabieniem – 4 000 m2,
ręczne ścinanie i karczowanie zakrzaczeń wraz z oczyszczeniem terenu oraz ze zrębkowaniem wyciętych zakrzaczeń - 0,24 ha,
usunięcie zatorów w dnie oraz nanosów z wywiezieniem oraz zagospodarowaniem we własnym zakresie przez Wykonawcę – 600 m3
formowanie koryta potoku - odtworzenie skarp – 210,0 m3
Szczegółowy zakres prac określa kosztorys ofertowy oraz mapa orientacyjna stanowiące załącznik do opisu przedmiotu zamówienia. Zakres prac obejmuje odcinki potoku o utrudnionym dostępie. Oferent zobowiązany jest zapoznać się z zakresem prac w terenie przed złożeniem oferty.
W cenie oferty należy również ująć koszty:
- odszkodowań dla właścicieli gruntów w przypadku powstania szkód na ich gruncie,
- uporządkowania terenu po zakończeniu prac.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.5.) Wartość części: 66746,28 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4„Udrożnienie i naprawa koryta potoku Sosnówka w km 0+000-2+500
w msc. Facimiech, Wielkie Drogi, gm. Skawina”
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót na potoku Sosnówka w km 0+000 – 2+500 w miejscowości Facimiech, Wielkie Drogi, gmina Skawina, które mają na celu poprawę bezpieczeństwa przeciwpowodziowego przyległych terenów. Jest to szczególnie istotne, ponieważ wzdłuż potoku znajduje się zabudowa mieszkalno – gospodarcza, infrastruktura techniczna i drogowa. Przedmiotowy potok wymaga przeprowadzenia niezbędnych prac z uwagi na liczne wyrwy, lokalne zatory w dnie oraz niesprawną klapę na rowie odpływowym.
Prace będą prowadzone pod nadzorem przyrodniczym, który zostanie zapewniony przez Zamawiającego.
Wykonawca ma obowiązek zabezpieczyć odcinek prac poprzez odgrodzenie szczelną dla ryb przegrodą np. wykonaną z gęstej siatki tzw. cieniówki na początku i końcu odcinka potoku na którym będzie wjazd sprzętu do potoku zachowując przepływ wody, aby zapobiec napływaniu ryb z odcinka powyżej i poniżej prowadzonych robót.
W ramach robót zaplanowano:
ręczne wykoszenie porostów ze skarp porost gęsty, twardy wraz z wygrabieniem – 15 000 m2,
ręczne ścinanie i karczowanie zakrzaczeń wraz z oczyszczeniem terenu oraz zrębkowaniem wyciętych zakrzaczeń - 0,2 ha,
usunięcie zatorów w dnie oraz nanosów z wywiezieniem oraz zagospodarowaniem we własnym zakresie przez Wykonawcę – 600 m3
odtworzenie prawidłowych parametrów rowu odpływowego wraz z nadaniem mu spadku podłużnego w kierunku potoku Sosnówka – 11,0 m3,
wymiana klapy zwrotnej na rowie odpływowym Fi 30 cm – 1 szt.
formowanie koryta potoku – odtworzenie skarp – 144,00 m3
zabudowa wyrw w skarpie potoku przez wykonanie narzutu kamiennego luzem z brzegu, wyładunek ręczny, kamień ciężki, hydrotechniczny, ułożony na wyściółce faszynowej leśnej – 144 m3,
Szczegółowy zakres prac określa kosztorys ofertowy oraz mapa orientacyjna stanowiące załącznik do opisu przedmiotu zamówienia. Zakres prac obejmuje odcinki potoku o utrudnionym dostępie. Oferent zobowiązany jest zapoznać się z zakresem prac w terenie przed złożeniem oferty.
W cenie oferty należy również ująć koszty:
- odszkodowań dla właścicieli gruntów w przypadku powstania szkód na ich gruncie,
- uporządkowania terenu po zakończeniu prac.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.5.) Wartość części: 129999,01 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41148,67 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50705,27 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41148,67 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Robót Wodno-Inżynieryjnych WOD-REM 34-115 Ryczów ul. Wspólna 8A
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5511068390
7.3.4) Miejscowość: Ryczów
7.3.5) Kod pocztowy: 34-115
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Piotr Słoma. Zakład Robót Wodno - Inżynieryjnych "WOD - REM"
jakie przetargi wygrała firma
Piotr Słoma. Zakład Robót Wodno - Inżynieryjnych "WOD - REM"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41148,67 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 121142,33 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 128401,35 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 121142,33 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KUWiM Roboty Inżynieryjne i Hydrotechniczne Jan Rzepa 32-640 Zator, Grodzisko ul. Do Lasku 2
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6280011260
7.3.4) Miejscowość: Zator, Grodzisko
7.3.5) Kod pocztowy: 32-640
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 121142,33 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49169,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64749,15 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49169,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe Pośrednictwo Usług Koparko- Ładowarkami Andrzej Styrna 34-106 Mucharz 15
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5511002391
7.3.4) Miejscowość: Mucharz
7.3.5) Kod pocztowy: 34-106
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49169,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 113595,17 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 119742,54 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 113595,17 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KUWiM Roboty Inżynieryjne i Hydrotechniczne Jan Rzepa 32-640 Zator, Grodzisko ul. Do Lasku 2
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6280011260
7.3.4) Miejscowość: ator, Grodzisko
7.3.5) Kod pocztowy: 32-640
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 113595,17 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Projekt drogi rezerwowej do placu budowy EJ1.
- Modernizacja suwnicy o udźwigu Q=4,5 T
- Prowadzenie ochrony mostu na rz. Wisła w m. Warszawa w ciągu drogi ekspresowej S2
- "Rozbudowa DW 805 polegająca na rozbiórce istniejącego przepustu w miejscowości Pogorzel w km 8+641 i budowie nowego obiektu przepustu wraz z dojazdami w niezbędnym zakresie" - nr postępowania 279/24
- Wykonanie robót drogowych w zakresie remontów uszkodzonych nawierzchni wewnętrznych ciągów komunikacyjnych i ich oznakowania oraz wykonanie nowych obiektów drogowych i utwardzeń (...)
- Usługa prania bielizny pościelowej, ręczników, ścierek, obrusów, narzut, koców, kołder, poduszek, dywaników, pokrowców w Domu Studenta Nr 7 Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Sulimy 4 w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.