Ogłoszenie z dnia 2024-09-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00514855/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-25
- 2024/BZP 00556050/01 - Wynik z dnia 2024-10-21
- 2024/BZP 00587027/01 - Wynik z dnia 2024-11-08
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przeprowadzenie programu psychologiczno-terapeutycznego dla osób stosujących przemoc domową, według modelu "Ku mocy".
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Włocławek - Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie we Włocławku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 005871024
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ogniowa 8/10
1.5.2.) Miejscowość: Włocławek
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 54 423 23 26
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@mopr.wloclawek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mopr.wloclawek.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie programu psychologiczno-terapeutycznego dla osób stosujących przemoc domową, według modelu "Ku mocy".
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4a2ff6b4-8bd8-4df7-a964-e2fe1a6d07b2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00506540
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00065675/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.23 Usługi w zakresie przeprowadzenia Programu psychologiczno-terapeutycznego wg modelu "Ku mocy", dla osób stosujących przemoc domową.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4a2ff6b4-8bd8-4df7-a964-e2fe1a6d07b23.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami zostały szczegółowo opisane w rozdziale X i XIV SWZ. Komunikacja w postępowaniu,z
wyłączeniem składania ofert, odbywa się za pośrednictwem formularzy do komunikacji na portalu e-Zamówienia( pod adresem:
https://ezamowienia.gov.pl/pl/) dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”) lub za pośrednictwem poczty
elektronicznej: zamowienia.publiczne@mopr.wloclawek.pl .
Zamawiający nie posługuje się interaktywnym formularzem oferty przewidzianym przez Platformę e-Zamówienia. Wykonawca składa
ofertę na portalu e-Zamówienia, pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/, za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej
w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy. W polu „Załączniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie
przez Wykonawcę” Wykonawca dodaje pozostałe pliki stanowiące ofertę lub składane wraz z ofertą.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Zamawiającym
a Wykonawcą odbywa się zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu
sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji
elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452). Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu
„Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki
korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy” na stronie
https://ezamowienia.gov.pl/pl/ . Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług
Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia - link:
https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania
nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za
pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego
formularza).
Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia, o którym mowa w ppkt. 2, sporządza się w postaci
elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram
Interoperacyjności, oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych
środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz.
2415), z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. Wykaz poszczególnych dokumentów i
oświadczeń składanych w postępowaniu oraz ich forma, sposób sporządzania i przekazywania zostały określone przez
Zamawiającego odpowiednio niniejszej SWZ.
Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie
wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej: a. w formatach
danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się
jako załączniki) lub
b. jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści
wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”), z zastrzeżeniem postanowień ppkt. 1. Zamawiający przekazuje link
prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania oraz Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia w Załączniku
nr 8 do Specyfikacji Warunków Zamówienia. Dane postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-
Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”).
Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące
tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U.z
2022 r., poz. 1233) zalecane jest, aby wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazał je w wydzielonym i
odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę
przedsiębiorstwa”. Ewentualne konsekwencje nieprawidłowego oznakowania takich dokumentów ponosi Wykonawca.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem danych osobowych (dalej Administrator) jest MOPR we Włocławku z
siedzibą we Włocławku przy ul. Ogniowej 8/10, nr telefonu 54 423-23-00, adres e-mail:sekretariat@mopr.wloclawek.pl, w imieniu
którego działa Dyrektor MOPR we Włocławku.
2. Administrator wyznaczył IOD, z którym można się skontaktować pod adresem Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie we Włocławku,
ul. Ogniowa 8/10, 87-800 Włocławek, mailowo: iod@mopr.wloclawek.pl Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we
wszystkich sprawach dot.przetwarzania danych os. oraz korzystania z praw zw. z przetwarzaniem danych.
3. Pani/Pana dane os. przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie
zam.publ. na Przeprowadzenie programu psychologiczno-terapeutycznego dla osób stosujących przemoc domową, według modelu "Ku mocy",, nr MOPR.AO.A.261.29.2024, pow. progu stosowania ustawy, zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp oraz
zgodnie z art. 5-6 ustawy z 14 lipca 1983r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat (umowa przez okres 10 lat), licząc od pierwszego stycznia roku
następującego po roku, w którym zakończyło się postępowanie o udzielenie zamówienia zgodnie z Instrukcją kancelaryjną MOPR
we Włocławku, wprowadzoną zarządzeniem nr 8/2014 Dyr. MOPR we Włocławku z dnia 18 marca 2014r. Okres wskazany pow.j
może zostać przedłużony do czasu, upływu okresu przedawnienia ewentualnych roszczeń, jeśli przetwarzanie danych os. będzie
niezbędne do dochodzenia lub obrony przed takimi roszczeniami lub jeżeli przetwarzanie jest niezbędne na podstawie innych
przepisów.
5. Odbiorcami Pani/Pana danych os. będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania
w oparciu o ustawę o dostępie do informacji publicznej z dnia 6 września 2001r. (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 902)
6. Przekazywanie danych do państwa trzeciego. Administrator nie przewiduje przekazywać danych osobowych do państw trzecich.
7. Prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych i podejmowaniem zautomatyzowanych decyzji Przysługują Pani/Panu
następujące prawa związane z przetwarzaniem danych os.:
1) prawo dostępu do Pani/Pana danych os.;
2) prawo żądania sprostowania Pani/Pana danych osobowych zgodnie z art. 16 RODO, jednak skorzystanie z tego prawa nie może
skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy.
3) prawo żądania usunięcia Pani/Pana danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania
się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej;prawo żądania ograniczenia
przetwarzania Pani/Pana danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18
ust. 2 RODO. Zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania
danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.
Aby skorzystać z powyższych praw, należy skontaktować się z Administratorem lub z naszym inspektorem ochrony danych.
8. Prawo wniesienia skargi do organu
Przysługuje Pani/Panu także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
tj.Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
9. Wymóg podania danych
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe, w sytuacji gdy przesłankę przetwarzania danych osobowych
stanowi przepis prawa. Niepodanie danych osobowych w zakresie wymaganym przepisami spowoduje pozostawienie sprawy bez
rozpoznania. Jeżeli przesłanką przetwarzania danych będzie umowa, podanie danych osobowych jest niezbędne do jej zawarcia.
Niepodanie danych spowoduje, że umowa nie będzie mogła być zawarta.
10. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane, tj. dane osobowe konkretnej osoby
nie będą analizowane w taki sposób, aby stworzyć dokładny opis jej preferencji i cech. (art. 22 RODO).
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: MOPR.AO.A.261.29.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 25600,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ I - Przeprowadzenie programu psychologiczno-terapeutycznego dla grupy 12 osób stosujących przemoc domową, wg modelu „Ku mocy”:
a. pełen cykl zajęć dla grupy 12 osób powinien odbyć się według Programu „Ku mocy”: z uwagi na uregulowania licencyjne Program zostanie udostępniony osobom zainteresowanym na ich żądanie - licencja zezwala na wykorzystanie Programu wyłącznie po zawarciu umowy z Zamawiającym – właścicielem licencji i tylko na czas jej trwania; w celu zapoznania się z programem, można zgłosić się do Siedziby Sekcji Specjalistycznej Pomocy Rodzinie i Interwencji Kryzysowej, mieszczącej się w budynku przy ul. Żytniej 58 we Włocławku, po uprzednim zgłoszeniu chęci zapoznania się programem drogą elektroniczną;
b. program psychologiczno – terapeutyczny dla osób stosujących przemoc domową dla grupy 12 osób będzie realizowany w łącznej liczbie 58 godzin zegarowych z podziałem na formy:
i. praca indywidualna: 2 sesje dla każdego uczestnika w liczbie 3 godzin (średnio po 1,5 godziny jedna sesja) oraz
ii. praca grupowa: 13 sesji w łącznej liczbie 22 godzin.
Oznacza to, że Wykonawca przepracuje 36 godzin w kontakcie indywidualnym oraz 22 godziny w kontakcie grupowym.
c. dokumenty gromadzone przez Wykonawcę, w toku prowadzenia Programu, Wykonawca będzie przekazywał na bieżąco Zamawiającemu z zachowaniem zasady prowadzenia wyodrębnionych dokumentów dla każdego uczestnika;
d. Zamawiający zapewni miejsce prowadzenia zajęć na terenie Miasta Włocławek w oparciu o zasoby lokalowe Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku;
e. w zakresie organizacyjnym Wykonawca będzie współpracował z osobą wskazaną przez Zamawiającego;
f. Termin realizacji: od dnia podpisania umowy do 30 listopada 2024r.
4.2.5.) Wartość części: 12800,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
85312320-8 - Usługi doradztwa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w następujących kryteriach (dot. części I i części II postępowania):
1) „Całkowita cena oferty brutto” – C - waga 60 pkt
W ramach kryterium będzie brana pod uwagę całkowita cena oferty brutto podana w formularzu ofertowym za realizację całego przedmiotu zamówienia
C = (cena brutto oferty o najniższej cenie / cena brutto oferty
badanej) x 60 pkt
2) „Doświadczenie”– D - waga 40 pkt
W ramach tego kryterium ocenie będzie podlegać udokumentowane doświadczenie w pracy z osobami stosującymi przemoc domową.
- poniżej 4 lat doświadczenia w pracy z osobami stosującymi przemoc domową – 0 pkt
- min. 4 letnie doświadczenie w pracy z osobami stosującymi przemoc domową - 10 pkt.
- powyżej 4 lat do 5 lat włącznie doświadczenia w pracy
z osobami stosującymi przemoc domową - 20 pkt.
- powyżej 5 lat do 6 lat włącznie doświadczenia w pracy
z osobami stosującymi przemoc domową - 30 pkt.
- powyżej 6 lat doświadczenia w pracy z osobami stosującymi przemoc domową- 40 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ II - Przeprowadzenie programu psychologiczno-terapeutycznego dla grupy 12 osób stosujących przemoc domową, wg modelu „Ku mocy”:
g. pełen cykl zajęć dla grupy 12 osób powinien odbyć się według Programu „Ku mocy”, z uwagi na uregulowania licencyjne Program zostanie udostępniony osobom zainteresowanym na ich żądanie - licencja zezwala na wykorzystanie Programu wyłącznie po zawarciu umowy z Zamawiającym – właścicielem licencji i tylko na czas jej trwania; w celu zapoznania się z programem, można zgłosić się do Siedziby Sekcji Specjalistycznej Pomocy Rodzinie i Interwencji Kryzysowej, mieszczącej się w budynku przy ul. Żytniej 58 we Włocławku, po uprzednim zgłoszeniu chęci zapoznania się programem drogą elektroniczną;
h. program psychologiczno – terapeutyczny dla osób stosujących przemoc domową dla grupy 12 osób będzie realizowany w łącznej liczbie 58 godzin zegarowych z podziałem na formy:
i. praca indywidualna: 2 sesje dla każdego uczestnika w liczbie 3 godzin (średnio po 1,5 godziny jedna sesja) oraz
ii. praca grupowa: 13 sesji w łącznej liczbie 22 godzin.
Oznacza to, że Wykonawca przepracuje 36 godzin w kontakcie indywidualnym oraz 22 godziny w kontakcie grupowym.
d. dokumenty gromadzone przez Wykonawcę, w toku prowadzenia Programu, Wykonawca będzie przekazywał na bieżąco Zamawiającemu z zachowaniem zasady prowadzenia wyodrębnionych dokumentów dla każdego uczestnika;
g. Zamawiający zapewni miejsce prowadzenia zajęć na terenie Miasta Włocławek w oparciu o zasoby lokalowe Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku;
h. w zakresie organizacyjnym Wykonawca będzie współpracował z osobą wskazaną przez Zamawiającego;
i. Termin realizacji: od 1 października 2024r. do 20 grudnia 2024r.
4.2.5.) Wartość części: 12800,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
85312320-8 - Usługi doradztwa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-10-01 do 2024-12-20
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w następujących kryteriach (dot. części I i części II postępowania):
1) „Całkowita cena oferty brutto” – C - waga 60 pkt
W ramach kryterium będzie brana pod uwagę całkowita cena oferty brutto podana w formularzu ofertowym za realizację całego przedmiotu zamówienia
C = (cena brutto oferty o najniższej cenie / cena brutto oferty
badanej) x 60 pkt
2) „Doświadczenie”– D - waga 40 pkt
W ramach tego kryterium ocenie będzie podlegać udokumentowane doświadczenie w pracy z osobami stosującymi przemoc domową.
- poniżej 4 lat doświadczenia w pracy z osobami stosującymi przemoc domową – 0 pkt
- min. 4 letnie doświadczenie w pracy z osobami stosującymi przemoc domową - 10 pkt.
- powyżej 4 lat do 5 lat włącznie doświadczenia w pracy
z osobami stosującymi przemoc domową - 20 pkt.
- powyżej 5 lat do 6 lat włącznie doświadczenia w pracy
z osobami stosującymi przemoc domową - 30 pkt.
- powyżej 6 lat doświadczenia w pracy z osobami stosującymi przemoc domową- 40 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający odstąpił od określenia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający odstąpił od określenia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający odstąpił od określenia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
DOTYCZY CZĘŚCI I i II
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: dysponuje wymienionymi poniżej osobami przewidzianymi do realizacji zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia wymienionych poniżej osób, przewidzianych do realizacji zamówienia, które będą uczestniczyły w realizacji zamówienia, spełniającymi warunki zgodne z §5 Rozporządzenia ministra rodziny i polityki społecznej z dnia 22 czerwca 2023r. w sprawie programów psychologiczno-terapeutycznych dla osób stosujących przemoc domową oraz wymagań kwalifikacyjnych wobec osób prowadzących te programy (Dz.U. 2023, poz. 1166), tj.:
a) dysponuję co najmniej 1 osobą:
- posiadającą wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika lub resocjalizacja, uzupełnione studiami podyplomowymi w zakresie psychologii, lub
- posiadającą tytuł zawodowy magistra na kierunku psychologia lub pedagogika lub na, uzupełnionym studiami podyplomowymi w zakresie psychologii, kierunku resocjalizacja, lub
- będącą terapeutą lub psychoterapeutą
- oraz (oprócz powyższego) posiadającą udokumentowany co najmniej 3-letni staż pracy w instytucjach lub innych podmiotach realizujących zadania na rzecz przeciwdziałania przemocy domowej.
LUB
b) dysponuje co najmniej 1 osobą posiadającą udokumentowane prowadzenie co najmniej pięciu edycji programów korekcyjno-edukacyjnych dla osób stosujących przemoc domową.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej
według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ;
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dotyczy warunku, o którym mowa w:rozdziale VII pkt 1
ppkt 4 SWZ – chociaż jeden z Wykonawców lub podmiotów udostępniających zasoby spełni warunek samodzielnie.
W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie
ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych wykonawców, którzy wykonają usługi, do
realizacji których te zdolności są wymagane.
W przypadku, o którym mowa powyżej, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty
oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy, zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ.
W przypadku oferty składanej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty dołącza się
pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
i/lub zawarcia umowy w sprawie zamówienia w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem.
Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający żąda, aby na co najmniej 2 dni przed zawarciem umowy została mu dostarczona kopia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1,
składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w
postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z projektem umowy i Ustawą Pzp.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-09-26 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-26 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-10-25
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- Sukcesywna detaliczna dostawa paliw płynnych dla pojazdów samochodowych i sprzętu
- Modernizacja i remont dróg w Nadleśnictwie Włocławek
- "Dostawa i montaż toalety kontenerowej na Placu Wolności w ramach zadania pn.: "Budowa toalety kontenerowej na Placu Wolności"
- Wymiana dźwigu osobowego w budynku DPS dla osób niepełnosprawnych
- Dostawy środków czystości oraz naczyń i opakowań gastronomicznych dla Miejskiej Jadłodajni "U Świętego Antoniego" we Włocławku
- Przywracanie warunków bezpieczeństwa drogowego po zdarzeniach drogowych w pasach dróg na terenie miasta Włocławek w 2025 r
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie wsparcia psychologicznego dla uczestników projektu "Młodzi przyszłością regionu!"_ II
- Usługa eksperta ds. oceny formularzy i przeprowadzenia rozmów kwalifikacyjnych z 60 kandydatami/kandydatkami w ramach projektu własnego: "(...)"
- Opracowanie projektu planu ogólnego dla Gminy Fredropol
- świadczenie usługi polegającej na udzieleniu wsparcia psychologicznego dla uczestników projektu pn. " Przyszłość Pieczy Zastępczej Naszą Motywacją na Lepsze Jutro Rodziny i Dziecka"
- Usługi społeczne z zakresu wsparcia seniorów w Gminie Łagów w ramach projektu pn.: "Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów"
- "Świadczenie usługi eksperta/ moderatora spotkań"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.