eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GóraDostawa i montaż paneli fotowoltaicznych PV oraz agregatu prądotwórczego do obiektów Nadleśnictwa Góra Śląska. Budowa przyłącza kablowego do stacji ładowania pojazdów elektrycznych.



Ogłoszenie z dnia 2024-09-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż paneli fotowoltaicznych PV oraz agregatu prądotwórczego do obiektów Nadleśnictwa Góra Śląska. Budowa przyłącza kablowego do stacji ładowania pojazdów elektrycznych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PGL LP Nadleśnictwo Góra Śląska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 410008100

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Podwale

1.5.2.) Miejscowość: Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-200

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.7.) Numer telefonu: (65) 543 23 59

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: goraslaska@poznan.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://goraslaska.poznan.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fab56302-3223-11ef-acf6-4e696a6d8c25

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Leśnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż paneli fotowoltaicznych PV oraz agregatu prądotwórczego do obiektów Nadleśnictwa Góra Śląska. Budowa przyłącza kablowego do stacji ładowania pojazdów elektrycznych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fab56302-3223-11ef-acf6-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00506551

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00296649/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa i montaż paneli fotowoltaicznych oraz agregatu prądotwórczego.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00381587

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.19.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 290526,14 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 290500 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia jest dostawa i montaż paneli fotowoltaicznych PV – lokalizacja Łękanów 63A, 56 – 215 Niechlów (jednostka ewidencyjna 020403_2.0007.414/2),
2. Szczegółowy opis zawarty jest w:
2.1. Projekt techniczny - pakiet I - załącznik nr 2.1.1,
2.2. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - pakiet I - załącznik nr 2.2.1,
2.3. Przedmiar robót - pakiet I - załącznik nr 2.3.1.,
3. Wykonawcy zaleca się odwiedzenie i sprawdzenie miejsca dostawy i montażu PV oraz ich otoczenia w celu oceny, na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka, czynników koniecznych do przygotowania oferty i podpisania umowy na dostawę i montaż. Wizyty w miejscu dostawy i montażu nie będą organizowane przez Zamawiającego.
4. Wykonawcy zaleca się sprawdzenie dokumentacji projektowej, szczegółowej specyfikacji technicznej oraz przedmiaru pod względem przyjętych rozwiązań technicznych i wielkości obmiaru. Wszelkie nieścisłości należy zgłaszać w trybie przewidzianym w art. 284 ustawy PZP. Brak zapytań ze strony Wykonawcy będzie uznany za brak uwag do przedmiotowej dokumentacji.
5. Wymagany minimalny okres gwarancji co najmniej 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego.
6. Wynagrodzenie w niniejszym postępowaniu ma charakter ryczałtowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

09330000-1 - Energia słoneczna

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.5.5.) Wartość części: 26615,37 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia jest dostawa i montaż paneli fotowoltaicznych PV – lokalizacja Zbaków Dolny, 56 – 210 Wąsosz (jednostka ewidencyjna 020404_5.0032.71),
2. Szczegółowy opis zawarty jest w:
2.1. Projekt techniczny - pakiet II - załącznik nr 2.1.2,
2.2. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - pakiet II - załącznik nr 2.2.2,
2.3. Przedmiar robót - pakiet II - załącznik nr 2.3.2.,
3. Wykonawcy zaleca się odwiedzenie i sprawdzenie miejsca dostawy i montażu PV oraz ich otoczenia w celu oceny, na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka, czynników koniecznych do przygotowania oferty i podpisania umowy na dostawę i montaż. Wizyty w miejscu dostawy i montażu nie będą organizowane przez Zamawiającego.
4. Wykonawcy zaleca się sprawdzenie dokumentacji projektowej, szczegółowej specyfikacji technicznej oraz przedmiaru pod względem przyjętych rozwiązań technicznych i wielkości obmiaru. Wszelkie nieścisłości należy zgłaszać w trybie przewidzianym w art. 284 ustawy PZP. Brak zapytań ze strony Wykonawcy będzie uznany za brak uwag do przedmiotowej dokumentacji.
5. Wymagany minimalny okres gwarancji co najmniej 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego.
6. Wynagrodzenie w niniejszym postępowaniu ma charakter ryczałtowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

09330000-1 - Energia słoneczna

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.5.5.) Wartość części: 18966,32 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia jest dostawa i montaż paneli fotowoltaicznych PV, wymiana złącza kablowego, wymiana szafki słupowej RS – lokalizacja Kłoda Górowska, 56 – 200 Góra (jednostka ewidencyjna 020401_5.0014.322),
2. Szczegółowy opis zawarty jest w:
2.1. Projekt techniczny - pakiet III - załącznik nr 2.1.3,
2.2. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - pakiet III - załącznik nr 2.2.3,
2.3. Przedmiar robót - pakiet III - załącznik nr 2.3.3.,
3. Wykonawcy zaleca się odwiedzenie i sprawdzenie miejsca dostawy i montażu PV oraz ich otoczenia w celu oceny, na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka, czynników koniecznych do przygotowania oferty i podpisania umowy na dostawę i montaż. Wizyty w miejscu dostawy i montażu nie będą organizowane przez Zamawiającego.
4. Wykonawcy zaleca się sprawdzenie dokumentacji projektowej, szczegółowej specyfikacji technicznej oraz przedmiaru pod względem przyjętych rozwiązań technicznych i wielkości obmiaru. Wszelkie nieścisłości należy zgłaszać w trybie przewidzianym w art. 284 ustawy PZP. Brak zapytań ze strony Wykonawcy będzie uznany za brak uwag do przedmiotowej dokumentacji.
5. Wymagany minimalny okres gwarancji co najmniej 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego.
6. Wynagrodzenie w niniejszym postępowaniu ma charakter ryczałtowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

09330000-1 - Energia słoneczna

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.5.5.) Wartość części: 109341,73 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia jest dostawa i montaż paneli fotowoltaicznych PV oraz agregatu prądotwórczego – lokalizacja ul. Podwale 31, 56 – 200 Góra (jednostka ewidencyjna 020401_4.0001.2290),
2. Szczegółowy opis zawarty jest w:
2.1. Projekt techniczny - pakiet IV - załącznik nr 2.1.4,
2.2. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - pakiet IV - załącznik nr 2.2.4,
2.3. Przedmiar robót - pakiet IV - załącznik nr 2.3.4.,
3. Wykonawcy zaleca się odwiedzenie i sprawdzenie miejsca dostawy i montażu PV oraz ich otoczenia w celu oceny, na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka, czynników koniecznych do przygotowania oferty i podpisania umowy na dostawę i montaż. Wizyty w miejscu dostawy i montażu nie będą organizowane przez Zamawiającego.
4. Wykonawcy zaleca się sprawdzenie dokumentacji projektowej, szczegółowej specyfikacji technicznej oraz przedmiaru pod względem przyjętych rozwiązań technicznych i wielkości obmiaru. Wszelkie nieścisłości należy zgłaszać w trybie przewidzianym w art. 284 ustawy PZP. Brak zapytań ze strony Wykonawcy będzie uznany za brak uwag do przedmiotowej dokumentacji.
5. Wymagany minimalny okres gwarancji co najmniej 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego.
6. Wynagrodzenie w niniejszym postępowaniu ma charakter ryczałtowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

09330000-1 - Energia słoneczna

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.5.5.) Wartość części: 128415,71 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia jest budowa przyłącza kablowego do stacji ładowania pojazdów elektrycznych – lokalizacja ul. Podwale 31, 56 – 200 Góra (jednostka ewidencyjna 020401_4.0001.2290),
2. Szczegółowy opis zawarty jest w:
2.1. Projekt techniczny - pakiet V - załącznik nr 2.1.5,
2.2. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - pakiet V - załącznik nr 2.2.5,
2.3. Przedmiar robót - pakiet V - załącznik nr 2.3.5.,
3. Wykonawcy zaleca się odwiedzenie i sprawdzenie miejsca budowy przyłącza kablowego do stacji ładowania pojazdów elektrycznych oraz ich otoczenia w celu oceny, na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka, czynników koniecznych do przygotowania oferty i podpisania umowy. Wizyty w miejscu robót montażowych nie będą organizowane przez Zamawiającego.
4. Wykonawcy zaleca się sprawdzenie dokumentacji projektowej, szczegółowej specyfikacji technicznej oraz przedmiaru pod względem przyjętych rozwiązań technicznych i wielkości obmiaru. Wszelkie nieścisłości należy zgłaszać w trybie przewidzianym w art. 284 ustawy PZP. Brak zapytań ze strony Wykonawcy będzie uznany za brak uwag do przedmiotowej dokumentacji.
5. Wymagany minimalny okres gwarancji co najmniej 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego.
6. Wynagrodzenie w niniejszym postępowaniu ma charakter ryczałtowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

4.5.5.) Wartość części: 7187,01 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28486,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33702,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28486,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PUH EL-PROTEKT Kamil Rogasik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6931865030

7.3.3) Ulica: Sosnowa 28

7.3.4) Miejscowość: Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 56-200

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28486,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17582,85 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25500 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17582,85 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PUH EL-PROTEKT Kamil Rogasik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6931865030

7.3.3) Ulica: Sosnowa 28

7.3.4) Miejscowość: Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 56-200

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17582,85 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 125000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 183875,16 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 132258,21 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PUH EL-PROTEKT Kamil Rogasik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6931865030

7.3.3) Ulica: Sosnowa 28

7.3.4) Miejscowość: Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 56-200

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 132258,21 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8241,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8241,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EL-TIM Wojciech Bąkiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6971619805

7.3.4) Miejscowość: Górczyna 16

7.3.5) Kod pocztowy: 67-407

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8241,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.