Ogłoszenie z dnia 2024-09-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00517850/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-26
- 2024/BZP 00525339/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-02
- 2024/BZP 00529311/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-03
- 2024/BZP 00538530/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-09
- 2024/BZP 00574767/01 - Wynik z dnia 2024-10-31
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zapewnienie subskrypcji na oprogramowanie Linux
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 022287361
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Namysłowska 8
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-304
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agnieszka.puzio@cui.wroclaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.cui.wroclaw.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
usługi i dostawy informatyczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zapewnienie subskrypcji na oprogramowanie Linux
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5595a95f-c8eb-483c-b85d-883aa75cb273
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00506562
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00104237/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Wsparcie oprogarmowania Microsoft, Linux, McAffee
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://portal.smartpzp.pl/cui/public/postepowanie?postepowanie=741787093.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie, którego dotyczy niniejszy dokument, oznaczone jest sygnaturą CUI-ZZ.3200.27.2024 Wykonawcy proszeni są o powoływanie się na ten symbol we wszystkich kontaktach z przedstawicielami prowadzącego postępowania.
W przedmiotowym postępowaniu komunikacja pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: poprzez Platformę zakupową - https://portal.smartpzp.pl/cui, link do postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/cui/public/postepowanie?postepowanie=74178709 Za moment wpływu wymienionych oświadczeń lub dokumentów przyjmuje się datę i godzinę zarejestrowania ich na platformie zakupowej po stronie zamawiającego.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający wymaga formatów dokumentów w obrocie elektronicznym oraz formatów podpisów wskazuje na formaty wymienione w załączniku nr 2 do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych, umożliwiających użycie kwalifikowanego podpisu elektronicznego (w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt.).
Korzystanie z platformy zakupowej jest bezpłatne. Pełną obsługę techniczną platformy zakupowej świadczy firma Portal Pzp Sp. z o.o. (nazwa platformy zakupowej: SmartPzp). W przypadku ewentualnych problemów technicznych prosimy o kontakt z infolinią techniczną +48 22 123 07 97, e-mail: pomoc@portalpzp.pl. Dokumenty elektroniczne w postępowaniu muszą spełniać łącznie następujące wymagania:
a) są utrwalone w sposób umożliwiający ich wielokrotne odczytanie, zapisanie i powielenie, a także przekazanie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej lub na informatycznym nośniku danych;
b) umożliwiają prezentację treści w postaci elektronicznej, w szczególności przez wyświetlenie tej treści na monitorze ekranowym;
c) umożliwiają prezentację treści w postaci papierowej, w szczególności za pomocą wydruku;
d) zawierają dane w układzie niepozostawiającym wątpliwości co do treści i kontekstu zapisanych informacji Zamawiający informuje, że platforma zakupowa umożliwia przesyłanie nieograniczonej ilości plików przy czym pojedynczy plik nie może przekraczać 100MB.
Zasady przesyłania korespondencji za pomocą poczty elektronicznej:
a) Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują ww. oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje pocztą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. Dowód transmisji danych lub wydruk potwierdzenia nadania z poczty Zamawiającego oznacza, że Wykonawca otrzymał korespondencję pocztą elektroniczną w momencie jej przekazania przez Zamawiającego, niezależnie od ewentualnego potwierdzenia faktu jej otrzymania.
b) W przypadku przesłania dokumentów, o których mowa powyżej, pocztą elektroniczną, gdy Wykonawca nie potwierdzi odbioru wiadomości, dowodem nadania tej wiadomości będzie wydruk potwierdzenia nadania z programu pocztowego Zamawiającego.
c) Zamawiający informuje, że poczta email Zamawiającego umożliwia jednorazowe przesłanie plików o łącznej wielkości nie przekraczającej 25 MB. W związku z tym, większe pliki zaleca się skompresować do jednego pliku archiwum (ZIP) w celu nieprzekroczenia tej wielkości.
d) Wszelkie informacje, co do których publikacji zobligowany jest Zamawiający ustawą Pzp będzie zamieszał na platformie zakupowej oraz na stronie internetowej dostępnej pod adresem http://www.bip.cui.wroclaw.pl/?app=przetargi
Osobą upoważnioną do kontaktów z Wykonawcami jest: w zakresie dotyczącym zagadnień proceduralnych: p. Agnieszka Puzio
Oferta musi być podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia). Oznacza to, iż jeżeli z dokumentu (-ów) określającego (-ych) status prawny Wykonawcy (-ów) lub pełnomocnictwa (pełnomocnictw) wynika, iż do reprezentowania Wykonawcy (-ów) upoważnionych jest łącznie kilka osób dokumenty wchodzące w skład oferty muszą być podpisane przez wszystkie te osoby.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: CUI-ZZ.3200.27.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego:
1) w ramach zamówienia podstawowego:
a) zapewnienie rocznych subskrypcji na wsparcie Oracle Linux Basic Support oraz Oracle Linux Premier Support lub równoważnych zgodnie z warunkami wskazanymi w SOPZ, będącym Załącznikiem nr 1 do Umowy,
b) Zapewnienie rocznych subskrypcji na wsparcie SUSE Linux Enterprise Server 1-2 Sockets with Unlimited Virtual Machines Standsrd lub równoważnych zgodnie z warunkami wskazanymi w SOPZ, będącym Załącznikiem nr 1 do Umowy.
2) w ramach prawa opcji:
a) Zapewnienie dodatkowych rocznych subskrypcji na wsparcie Oracle Linux Basic Support oraz Oracle Linux Premier Support lub równoważnych zgodnie z warunkami wskazanymi w SOPZ, będącym Załącznikiem nr 1 do Umowy.
b) Zapewnienie subskrypcji na wsparcie Oracle Linux Extended Support lub równoważnych zgodnie z warunkami wskazanymi w SOPZ, będącym Załącznikiem nr 1 do Umowy,
c) Przeprowadzenie warsztatów szkoleniowych z Oracle Linux KVM lub równoważnych zgodnie z warunkami wskazanymi w SOPZ, będącym Załącznikiem nr 1 do Umowy
Uwaga! Każdorazowo, jeżeli w dokumentach postępowania wskazana jest nazwa oprogramowania należy przez to rozumieć wskazane oprogramowanie lub oprogramowanie równoważne, zgodnie z zaoferowanym, spełniające wymagania wskazane w załączniku nr 1 do Umowy – SOPZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania jakościowe, wymagania techniczne (parametry i funkcjonalności) znajdują się w projekcie umowy (wraz z jej załącznikami) stanowiącym Załącznik do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 48620000-0 - Systemy operacyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
W ramach prawa opcji – zgodnie z zapisami załącznika nr 1 do projektu umowy – SPOZ - pkt. III - Tabela w zakresie "OPCJA"Realizacja zamówienia objętego prawem opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, a Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o złożenie zamówienia, ani też roszczenie odszkodowawcze za niezłożenie zamówienia w tym zakresie. Wykonanie przedmiotu zamówienia w ramach prawa opcji uzależnione jest od faktycznych potrzeb Zamawiającego i jego możliwości
finansowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania jakościowe, wymagania techniczne (parametry i funkcjonalności) znajdują się w projekcie umowy (wraz z jej załącznikami) stanowiącym Załącznik do SWZ.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-21
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Jako najkorzystniejszą Zamawiający wybierze ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów w oparciu
o wskazane kryteria - wyłącznie kryterium cena
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej; Wzór stanowi Załącznik do SWZ;
2) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z załączonym wzorem stanowiącym Załącznik do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy zostały określone w projekcie umowy -Załącznik do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-09-27 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty należy składać za pośrednictwem platformy zakupowej zamieszczonej pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/cui/public/postepowanie?postepowanie=74178709
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-27 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-10-26
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Usługa ochrony fizycznej obiektu (osób i mienia) mieszczącego się we Wrocławiu przy pl. Dominikańskim 6
- SZP/242-229/2024 Zakup głowicy ultrasonograficznej bezprzewodowej z systemem pozycjonowania 3d czujnikami IMU, tabletem z oprogramowaniem do akwizycji i prezentacji danych.
- Usługi restauracyjne dla potrzeb dzieci i młodzieży uczęszczających do Zespołu Szkół nr 21 we Wrocławiu. CPV 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9, 55.52.00.00-1, 55.52.12.00-0.
- SZP/242-220/2024 Zakup subskrypcji oprogramowania wirtualizacyjnego na okres 12 miesięcy dla 1024 rdzeni procesorów.
- SZP/242-227/2024, Robota budowlana w trybie zaprojektuj i wybuduj dla zadania pn. "System gaszenia gazem w pom. w budynku F-13 Politechniki Wrocławskiej przy ul. Czerwonego Krzyża 2 we Wrocław"
- Dostawa bielizny szpitalnej, podkładów, wyrobów włókienniczych jednorazowego użytku
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie szkoleń, kursów oraz zajęć dla placówek oświatowych Gminy Księżpol w ramach projektu FELU.10.03-IZ.00-0080/23 "Włączająca wysokiej jakości edukacja na terenie Gminy Księżpol"
- Cyberbezpieczny Samorząd - Miasto i Gmina Nowe Miasto
- Zakup sprzętu komputerowego i urządzeń wielofunkcyjnych
- Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz wdrożeniem
- Opracowanie projektu planu ogólnego dla Gminy Fredropol
więcej: Systemy operacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.