Ogłoszenie z dnia 2022-12-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00442738/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-16
- 2024/BZP 00037498/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług ochrony osób i mienia w obiektach Sądu Rejonowego w Malborku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SĄD REJONOWY W MALBORKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000321879
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 17 Marca 3
1.5.2.) Miejscowość: Malbork
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@malbork.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.malbork.sr.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-55ce64f2-6597-11ed-aea3-5a7c432eaced1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Sąd
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Wymiar sprawiedliwości
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług ochrony osób i mienia w obiektach Sądu Rejonowego w Malborku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-55ce64f2-6597-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00506577
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00067712/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Ochrona fizyczna osób i mienia Sądu Rejonowego w Malborku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00442738/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-P-1/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 535000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ochrona budynków/obiektów Sądu Rejonowego w Malborku, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia dostarczonym przez Zamawiającego, w następujących lokalizacjach:
a) Główna siedziba Sądu przy ul. 17 Marca 3, 82-200 Malbork, w której mieszczą się:
• Prezes Sądu, Dyrektor, Oddział Administracyjny, Księgowość,
• Wydziały: II Karny, V Ksiąg Wieczystych, VII Wykonywania Orzeczeń oraz Kuratorzy dla Dorosłych, I Zespół Kuratorskiej Służby Sądowej i II Zespół Kuratorskiej Służby Sądowej,
b) Wydziały:
• Wydziały: I Cywilny, III Rodzinny i Dla Nieletnich, IV Pracy mieszczą się w budynku Sądu pod adresem: ul. Poczty Gdańskiej 19, 82-200 Malbork,
• Wydział: IX Zamiejscowy Wydział Ksiąg Wieczystych w Nowym Dworze Gdańskim oraz pomieszczenia zajmowane przez kuratorów I Zespołu Kuratorskiej Służby Sądowej i II Zespołu Kuratorskiej Służby Sądowej mieszczą się w budynku Sądu pod adresem: ul. Warszawska 28, 82-100 Nowy Dwór Gdański.
Szczegółowe wymagania dotyczące zakresu i zasad świadczenia usług określa Tom II SWZ (opis przedmiotu zamówienia, OPZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 470436,62 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 537183,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 477249,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ADRIANEX Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9581664828
7.3.3) Ulica: ul. 3-go Maja 27/46
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.5) Kod pocztowy: 81-364
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Grupa interwencyjna
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 477249,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z MALBORKA
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych ulic na terenie miasta Malbork.
- Usługi polegające na prowadzeniu Placówki Wsparcia Dziennego w formie opiekuńczej, specjalistycznej i podwórkowej dla dzieci i młodzieży jako trwałości projektu "Malbork na "+"- działania społeczne
- Przygotowanie dokumentacji projektowej na zadanie pn. "Budowa dróg w miejscowości Nowa Wieś Malborska (ulice Duńska i Holenderska)"
- Usługa transportowa w zakresie wyjazdów w ramach projektu pn. "Zostań Zawodowcem 2"
- Remont nawierzchni bitumicznej na drogach powiatowych ( postępowanie podzielone na części )
- Budowa budynku wielorodzinnego w Prabutach, działki nr 253/14 i 252/32, obręb 0003 Prabuty
więcej: przetargi w Malborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona osób i mienia - Kochcice
- Dozorowanie i ochrona obiektów, terenu i mienia poprzez monitorowanie systemów w Zakładzie Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej"
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia oraz usługi konwojów środków pieniężnych dla Stadionu Miejskiego w Katowicach Sp. z o. o.
- Ochrona osób i mienia na terenie Teatru Baj w Warszawie
- Usługa ochrony osób i mienia oraz imprez targowych i wystawienniczych Wielkopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Poznaniu
- Wykonywanie usług ochrony na rzecz Muzeum Etnograficznego w Zielonej Górze-Ochli
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.