Ogłoszenie z dnia 2022-12-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00428744/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy żywności do Regionalnej placówki Opiekuńczo-Terapeutycznej w Dębnie na rok 2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Myśliborski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210967320
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Północna 15
1.5.2.) Miejscowość: Myślibórz
1.5.3.) Kod pocztowy: 74-300
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiatmysliborski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.powiatmysliborski.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://cuwmysliborz.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy żywności do Regionalnej placówki Opiekuńczo-Terapeutycznej w Dębnie na rok 20232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-75cedd7d-5f5a-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00506665
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037170/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Sukcesywne dostawy żywności do Regionalnej Placówki Opiekuńczo-Terapeutycznej w Dębnie na rok 2023
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00428744/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CUW131.77.2022.KpK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 Sukcesywne dostawy warzyw i owoców świeżych:Warzywa i owoce powinny być:
− świeże, jędrne, dojrzałe, soczyste, zdrowe i czyste,
− kształt i barwa charakterystyczne dla odmiany, miąższ owoców soczysty, bez śladów pleśni,
− prawidłowo wykształcone z typowym zabarwieniem, bez widocznych plam,
− średniej wielkości – niedopuszczalne: przejrzałe, przerośnięte lub niedojrzałe,
− bez uszkodzeń mechanicznych, obcych ciał,
− wolne od szkodników i uszkodzeń przez nie spowodowanych, bez obcych zapachów, smaków, oznak podgnicia i pleśni, bez oparzelin słonecznych.
− Niedopuszczalne: zaparzenie, nadmarznięcie, zamarzniecie, pozostałości środków ochrony roślin, nadgnicie i zgnicie oraz pleśń.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.5.5.) Wartość części: 0,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 Sukcesywne dostawy warzyw i owoców mrożonych:Wyroby mrożone powinny mieć następujące cechy:
− wygląd – owoce lub warzywa czyste, sypkie, nieoblodzone, bez trwałych zlepieńców, bez uszkodzeń mechanicznych,
− smak i zapach w stanie zamrożonym – charakterystyczny nieco osłabiony, bez zapachów i posmaków obcych,
− owoce i warzywa zdrowe bez uszkodzeń spowodowanych przez choroby lub szkodniki.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15331170-9 - Warzywa mrożone
4.5.5.) Wartość części: 4545,19 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3 Sukcesywne dostawy warzyw i owoców przetworzonych:− Warzywa i owoce przetworzone powinny być dostarczone w opakowaniach szczelnych, nieuszkodzonych.
– warzywa i owoce powinny być dostarczane w gramaturze wskazanej przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.5.5.) Wartość części: 2140,58 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
) Część nr 4 Sukcesywne dostawy jaj:Jaja powinny być:
− świeże,
− waga 65 g - 75 g,
− skorupka o normalnym kształcie, czysta, nieuszkodzona,
− białko przejrzyste, gęste, bez obcych ciał,
− tarcza zarodkowa niewidoczna,
− zapach swoisty, bez obcych zapachów
4.5.3.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja
4.5.5.) Wartość części: 4935,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 5 Sukcesywne dostawy produktów mleczarskich:Wyroby powinny charakteryzować się następującymi cechami:
− masło: barwa jednolita, powierzchnia gładka, sucha konsystencja, jednolita zwarta, smarowna, lekko mazista, smak i zapach czysty, lekko kwaśny, mlekowy,
− twaróg półtłusty i chudy: smak i zapach czysty, barwa biała do kremowej, jednolita w całej masie,
− śmietana: powinna być płynem jednolitym bez kłaczków ściętego sernika, bez podstoju, barwy jednolitej jasnokremowej lub kremowej; o czystym lekko kwaśnym smaku, bez obcych smaków i zapachów;
− ser żółty: bez uszkodzeń mechanicznych, bez śladów pleśni i obcych zapachów, obcych ciał, barwa jednolita,
− desery mleczne i jogurty: opakowania nieuszkodzone, z natłoczonym terminem ważności na opakowaniu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.5.) Wartość części: 51995,11 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 6 Sukcesywne dostawy pieczywa i pieczywa cukierniczego:Wyroby piekarnicze pszenne, żytnie i mieszane oraz wyroby cukiernicze powinny mieć następujące cechy jakościowe:
− świeże wyprodukowane w ciągu 12 godzin do momentu dostarczenia do Zamawiającego,
− foremny kształt (nierozlany, niezgnieciony, nieporozrywany),
− skóra nie oddzielająca się od miękiszu, niezabrudzona, niespalona,
− miękisz suchy, o wyraźnie właściwej porowatości, bez zakalca, bez zanieczyszczeń oraz obecności grudek mąki lub soli,
− miękisz o właściwym smaku (niegorzki, niezbyt kwaśny, zbyt słony lub niesłony). Wyroby powinny być bez uszkodzeń mechanicznych, bez śladów pleśni i obcych zapachów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15812000-3 - Wyroby ciastkarskie i ciasta
4.5.5.) Wartość części: 0,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 7 Sukcesywne dostawy ryby i przetworów z ryb:Ryby powinny posiadać:
− przydatność do spożycia nie krótszą niż 3 dni od dnia dostawy towaru (dotyczy ryb świeżych),
− zapach neutralny,
− wygląd - nie może posiadać tzw. oparzeliny mrozowej, a więc wszelkich ubytków świadczących o niewłaściwym obchodzeniu się z rybą.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane
4.5.5.) Wartość części: 15594,71 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 8 Sukcesywne dostawy produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych:Mięso drobiowe powinno mieć następujące cechy jakościowe:
− elementy właściwe umięśnione, nie dopuszcza się mięśni i skóry niezwiązanych ze sobą, linie cięcia równe, w asortymentach ze skrzydełkami dopuszcza się brak ostatniego członu skrzydła,
− połówka oraz ćwiartka przednia może być z szyją lub bez szyi,
− barwa charakterystyczna, naturalna dla skóry i mięśni danego gatunku drobiu, nie dopuszcza się wylewów krwawych w mięśniach piersi i nóg, dopuszcza się przyciemnienie naturalnej barwy powierzchni elementów mrożonych, dopuszcza się lekkie zaczerwienienie ostatniego członu skrzydła,
− zapach naturalny, charakterystyczny dla mięsa danego gatunku drobiu,
− niedopuszczalny zapach obcy, zapach świadczący o rozkładzie mięsa przez drobnoustroje oraz zapach zjełczałego tłuszczu.
Mięso wieprzowe i wołowe powinno posiadać następujące cechy jakościowe:
− mięso czyste, bez śladów zanieczyszczeń ciałem obcym, dobrze wykrwawione,
− konsystencja jędrna, elastyczna, odkształcająca się,
− smak, przydatność, zapach – swoisty, charakterystyczny dla mięsa, bez oznak zaparzenia i zepsucia.
Wędliny i podroby powinny posiadać:
− klasę przydatności, świeżość, powierzchnię suchą, osłonkę ściśle przylegającą, równomiernie pomarszczoną, niedopuszczalne zacieki tłuszczu pod osłonką, jej pęknięcia i wyciek farszu, w osłonkach naturalnych lub sztucznych;
− przydatność do spożycia wędlin nie może być krótsza niż 15 dni od dnia dostawy towaru;
− przydatność do spożycia podrobów nie może być krótsza niż 10 dni od dnia dostawy towaru.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15119000-5 - Mięsa różne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15112000-6 - Drób
15111000-9 - Mięso wołowe
15113000-3 - Wieprzowina
15115100-8 - Jagnięcina
15131500-0 - Produkty drobiowe
15131130-5 - Wędliny
15114000-0 - Podroby
4.5.5.) Wartość części: 0,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 9 Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych:− Artykuły ogólnospożywcze powinny posiadać co najmniej 2 miesięczną datę przydatności do spożycia licząc od daty ich dostarczenia do Zamawiającego (dotyczy produktów o długoterminowym okresie przydatności do spożycia), co najmniej 14 dniowy termin przydatności do spożycia licząc od daty ich dostarczenia do Zamawiającego (dotyczy produktów o krótkim okresie przechowywania).
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 69523,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak formularza ofertowego z którego wynikałaby wysokość złożonej oferty. Oferta została złożona niezgodnie z wymaganiami Zamawiającego.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4545,19 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4894,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4545,19 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hurtownia Spożywcza JANMARK Janusz Piotrowski Jakub Kępiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5990204878
7.3.3) Ulica: Podmiejska
7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wlkp.
7.3.5) Kod pocztowy: 66-400
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4545,19 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2140,58 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2140,58 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2140,58 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hurtownia Spożywcza JANMARK Janusz Piotrowski Jakub Kępiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5990204878
7.3.3) Ulica: Podmiejska
7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wlkp.
7.3.5) Kod pocztowy: 66-400
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2140,58 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4935,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4935,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4935,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hurtownia Spożywcza JANMARK Janusz Piotrowski Jakub Kępiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5990204878
7.3.3) Ulica: Podmiejska
7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wlkp.
7.3.5) Kod pocztowy: 66-400
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4935,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51995,11 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51995,11 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51995,11 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KARYS Krystyna Dymecka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5990000911
7.3.3) Ulica: Małorolnych
7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wlkp.
7.3.5) Kod pocztowy: 66-400
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51995,11 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak formularza ofertowego z którego wynikałaby wysokość złożonej oferty. Oferta została złożona niezgodnie z wymaganiami Zamawiającego.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15594,71 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24550,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15594,71 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hurtownia Spożywcza JANMARK Janusz Piotrowski Jakub Kępiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5990204878
7.3.3) Ulica: Podmiejska
7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wlkp.
7.3.5) Kod pocztowy: 66-400
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15594,71 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak formularza ofertowego z którego wynikałaby wysokość złożonej oferty. Oferta została złożona niezgodnie z wymaganiami Zamawiającego.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69523,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69523,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69523,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hurtownia Spożywcza JANMARK Janusz Piotrowski Jakub Kępiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5990204878
7.3.3) Ulica: Podmiejska
7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wlkp.
7.3.5) Kod pocztowy: 66-400
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69523,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z MYŚLIBORZA
więcej: przetargi w Myśliborzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzedaż i dostawa mrożonych warzyw, owoców oraz ryb i przetworów rybnych
- Artykuły żywnościowe cz. I.
- Dostawy mięsa i jego wyrobów dla Miejskiej Jadłodajni "U Świętego Antoniego" we Włocławku
- SUKCESYWNE DOSTAWY PIECZYWA DO ARESZTU ŚLEDCZEGO W ELBLĄGU ORAZ ODDZIAŁU ZEWNĘTRZNEGO W BRANIEWIE ARESZTU ŚLEDCZEGO W ELBLĄGU
- Sukcesywne dostawy świeżego mięsa i wędlin na potrzeby przygotowania konferencji i szkoleń oraz działalności komercyjnej Ośrodka Badawczo-Konferencyjnego IMPAN w Będlewie.
- "Dostawa artykułów spożywczych oraz jaj kurzych na potrzeby Kuchni COZL" ( COZL/DZP/AS/3412/TP- 42/25)
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.