Ogłoszenie z dnia 2024-09-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00510510/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
SPECJALISTYCZNE USŁUGI OPIEKUŃCZE DLA OSÓB Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI W ICH MIEJSCU ZAMIESZKANIA W OKRESIE
OD STYCZNIA DO KWIETNIA 2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Zielonej Górze
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 006085339
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Długa 13
1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 65-401
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@mops.zgora.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mops.zgora.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
SPECJALISTYCZNE USŁUGI OPIEKUŃCZE DLA OSÓB Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI W ICH MIEJSCU ZAMIESZKANIA W OKRESIEOD STYCZNIA DO KWIETNIA 2023
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-58175b3f-816c-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00506682
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00510510
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ORG.331.11.2022.RN
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania dla osób z zaburzeniami psychicznymi dostosowanych do szczególnych potrzeb osób wymagających pomocy w formie specjalistycznych usług, wynikających z rodzaju ich schorzenia lub niepełnosprawności, świadczone przez osoby ze specjalistycznym przygotowaniem zawodowym.
Szacowana średnia liczba usługobiorców wynosi 15 osób. Szacowana liczba godzin usług w okresie obowiązywania umowy wynosi ok. 2016 godzin. Podana liczba ma charakter szacunkowy i Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o wykonanie pełnej liczby godzin.
Zamawiający zastrzega sobie również prawo zmiany liczby osób i ilości godzin przedmiotu zamówienia w zależności o wysokości posiadanych środków w roku budżetowym oraz w zależności od potrzeb wynikających ze zmiany okoliczności powodujących przyznanie świadczenia. Nie można dokładnie określić liczby osób i godzin ze względu na specyfikację zamówienia, którą cechuje zmienność potrzeb klientów z uwagi na zmieniający się ich stan zdrowia.
Rzeczywista liczba godzin świadczenia specjalistycznych usług opiekuńczych uzależniona będzie zatem od potrzeb Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega, iż nie będzie ponosił żadnej odpowiedzialności, jeżeli tylko cześć ww. godzin będzie realizowana.
Zamawiający zapłaci Wykonawcy za faktyczną liczbę zrealizowanych godzin (na podstawie karty czasu pracy, miesięcznej indywidualnej karty klienta korzystającego ze specjalistycznych usług opiekuńczych oraz wystawionej faktury).
W okresie od stycznia do listopada 2022 r. korzystało ze specjalistycznych usług opiekuńczych 18 osób, zrealizowano 3.623 godziny usług.
Liczba godzin przyznanych usług dla jednej osoby jest bardzo zróżnicowana i waha się obecnie od 10 do 54 godzin miesięcznie. Może ulegać zmianom.
Usługi zgodnie z decyzjami administracyjnymi są świadczone w miejscu zamieszkania klienta na terenie miasta Zielona Góra lub w siedzibie wykonawcy.
Przez godzinę świadczenia usług zamawiający Zamawiający rozumie godzinę zegarową (60 minut). Zaznacza jednocześnie, że pod pojęciem wymiaru godzin świadczenia usług, należy rozumieć wyłącznie rzeczywisty czas świadczenia usług.W cenę godziny należy wliczyć koszty dojazdu, niezbędnych materiałów koniecznych do prowadzenia zajęć oraz sporządzanie dokumentacji.
Zindywidualizowany zakres usług dla każdej osoby nimi objętej każdorazowo zostanie określony przez Zamawiającego na piśmie w ramach zawartej umowy z wybranym Wykonawcą.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
85312100-0 - Usługi opieki dziennej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:W przedmiotowym postępowaniu nie została złożona żadna oferta. W dniu 28.12.2022 o godzinie 12.48 Wykonawca: Spółdzielnia Socjalna Tlen i Terapia złożył na miniPortal załączniki w postaci elektronicznej. Dokumenty te stanowią same podpisy – bez plików źródłowych. Złożony w niniejszym postępowaniu Formularz oferty Wykonawcy (podobnie jak załączniki) zawiera nieważne i nieskuteczne oświadczenie woli. W takim przypadku oferta złożona przez Wykonawcę jest niezgodna zarówno z ustawą Pzp jak i ustawą k.c. i podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy Pzp. Tym samym oferta nie została skutecznie złożona.
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 255 pkt 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty;
W przedmiotowym postępowaniu nie została złożona żadna oferta. Mając na względzie powyższe okoliczności, unieważnienie postępowania jest uzasadnione i konieczne.
SEKCJA VI OFERTY
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Usługi kompleksowego utrzymania czystości w Kasie Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny Zielona Góra
- Świadczenie usług bezpośredniej ochrony fizycznej i monitoringu elektronicznego budynku, mienia Parku Technologii Kosmicznych w Zielonej Górze.
- "Usługa ochrony osób i mienia oraz świadczenie usług recepcyjnych i obsługi szatni w Wojewódzkiej i Miejskiej Bibliotece Publicznej im. Cypriana Norwida w Zielonej Górze"
- Usługa sprzątania budynków oraz utrzymania czystości na terenach zewnętrznych Jednostek należących do Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze w 2025 roku - obiekty w Międzyrzeczu
- Przeprowadzenie Generalnego Pomiaru Ruchu 2025, na odcinkach pomiarowych dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze: Zadanie nr 1,2,3.
- Sukcesywne dostawy składników umundurowania funkcjonariuszy Służby Celno-Skarbowej - Kamizelek ostrzegawczych, w okresie do 30.06.2026 r.
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla dzieci z zaburzeniami psychicznymi w miejscu ich zamieszkania - na terenie gminy Łapy".
- Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi z terenu gminy Czernica z podziałem na części.
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi z terenu Gminy Skulsk w roku 2025
- Organizacja i przeprowadzenie superwizji grupowej dla zawodowych i niezawodowych rodzin zastępczych w ramach projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.
- "Świadczenie usług asystenta osobistego osoby z niepełnosprawnością, będącej mieszkańcem Gminy Brudzeń Duży, w ramach programu "Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością" dla JST- edycja 2025
- 271.1.2025 Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi zamieszkałych na terenie Gminy Pruszcz na rok 2025 z podziałem na części
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.