Ogłoszenie z dnia 2024-09-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00397068/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Gminie Drawsko
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Drawsko
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791075
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Powstańców Wielkopolskich 121
1.5.2.) Miejscowość: Drawsko
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-733
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.7.) Numer telefonu: 672569128
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@gminadrawsko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminadrawsko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gminadrawsko1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Gminie Drawsko2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2c015fed-39c6-11ef-880f-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00506689
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00058986/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Gminie Drawsko
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00397068
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.271.2.2024.BN
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1788617,89 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Świetlica wiejska w Kwiejcach
W ramach zamówienia przewiduje się wykonanie dokumentacji projektowej oraz wszystkich niezbędnych czynności formalno-prawnych następujących niezbędnych do prawidłowej, zgodnej z przepisami prawa realizacji inwestycji oraz następujących prac budowlanych:
- naprawę, uszczelnienie pokrycia dachowego wraz z izolacją połaci dachowych w obrębie okapów, termomodernizację dachu przybudówki z izolacją papą termozgrzewalną,
- naprawa konstrukcji więźby dachowej,
- wykonanie prac porządkowych na poddaszu (usunięcie i utylizacja składowanych na poddaszu budynku elementów wyposażenia, gruzu i odpadów),
- wymianę nadmiernie skorodowanych elementów więźby dachowej, naprawa istniejących elementów konstrukcji poprzez rekonstrukcję środkami dopuszczonymi do stosowania w obiektach zabytkowych wg przygotowanej ekspertyzy technicznej,
- usunięcie szkodników z drewnianych elementów stropu i więźby dachowej w
zakresie i technologii zgodnej z przygotowaną ekspertyzą mykologiczną i entomologiczną,
- impregnację przeciwogniową i wzmocnienie więźby dachowej,
- wymiana skorodowanych elementów konstrukcyjnych stropu, wymiana deskowania,
- wymiana stolarki okiennej poddasza i piwnicy – materiał uzgodniony z WUOZ,
- renowacja elewacji budynku wg wytycznych i w uzgodnieniu z WUOZ obejmującą
drewnianą okładzinę elewacji, ceglano-kamienny cokół, wykonanie opaski wokół budynku,
- przebudowa pomieszczeń świetlicy obejmująca zmianę wejścia głównego na zlokalizowane w ścianie północnej budynku, wydzielenie/dobudowanie szatni, przebudowę/dostosowanie do obowiązujących norm pomieszczeń sanitarnych (przybudówka budynku), przebudowę wejścia do piwnicy i na poddasze budynku,
- całkowity remont wnętrz z wymianą tynków, podłóg, sufitów, stolarki drzwiowej,
- termomodernizacja przegród pionowych i poziomych w obrębie parteru budynku wełną mineralną i farbami termoizolacyjnymi,
- dostosowanie obiektu w obrębie pomieszczeń świetlicy do obowiązujących przepisów w zakresie ochrony p. poż. i ewakuacji z uwzględnieniem ewentualnej konieczności wykonania rozwiązań zastępczych ustalonych z Komendantem Wojewódzkim Państwowej Straży Pożarnej w oparciu o przygotowana ekspertyzę lub inne opracowanie techniczne pozwalające na ustalenie zakresu robót związanych z dostosowaniem do przepisów p-poż,
- roboty instalacyjne w zakresie koniecznym dla dostosowania budynku w obrębie przebudowywanych kondygnacji do obowiązujących przepisów ochrony p-poż i ewakuacji z uwzględnieniem ewentualnej konieczności wykonania rozwiązań zastępczych ustalonych z Komendantem Wojewódzkim Państwowej Straży Pożarnej w oparciu o przygotowana ekspertyzę lubinne opracowanie pozwalające na ustalenie zakresu robót,
- wykonanie nowego zasilania energetycznego obejmujące budowę złącza energetycznego na zewnątrz budynku, WLZ, rozdzielnicę wewnętrzną,
- wykonanie kompletnej nowej instalacji elektrycznej wewnętrznej,
- wykonanie instalacji oświetleniowej poddasza nieużytkowego z oddzielnym zasilaniem poprowadzonym z istniejącej rozdzielnicy elektrycznej parteru,
- wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego,
- wykonanie nowego przyłącza wodociągowego z lokalnej gminnej sieci wodociągowej,
- przebudowa wszystkich instalacji sanitarnych i wody użytkowej,
- wykonanie kompletnej instalacji grzewczej wodnej (ogrzewanie podłogowe) z kotłem centralnego ogrzewania zlokalizowanym w piwnicy budynku,
- wykonanie innych niezbędnych prac towarzyszących.
2. Gminne Przedszkole Publiczne w Drawsku
W ramach zamówienia przewiduje się wykonanie dokumentacji projektowej oraz wszystkich niezbędnych czynności formalno-prawnych następujących niezbędnych do prawidłowej, zgodnej z przepisami prawa realizacji inwestycji oraz następujących prac budowlanych:
- docieplenie połaci dachu wełną mineralną o grubości wynikającej z obliczeń współczynnika przenikalności termicznej, wykonanie nowej, systemowej izolacji z papy termozgrzewalnej, wymiana obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych,
- przebudowa zadaszenia głównego wejścia do budynku,
- wykonanie remontu kominów i wywietrzaków dachowych,
- docieplenie wełną mineralną o grubości wynikającej z obliczeń współczynnika przenikalności termicznej ścian parteru i cokołu budynku, wykonanie wyprawy elewacyjnej, wykonanie opaski wokół budynku,
- modernizacja schodów i balustrad,
- budowa zewnętrznego podnośnika/windy dla osób niepełnosprawnych,
- wymiana stolarki okiennej na PCV i drzwiowej na AL nie wymienionej wcześniej bądź będącej w złym stanie technicznym,
- przebudowa ścian wewnętrznych pozwalająca na rozdzielenie obiektu na dwa o niezależnych funkcjach użytkowych – Przedszkole i Centrum Kultury z zachowaniem uwarunkowań ochrony przeciwpożarowej i ewakuacji,
- przebudowa kompleksowa wszystkich sanitariatów, wydzielenie sanitariatu dla osób niepełnosprawnych (w tym sanitariatów Centrum Kultury),
- remont pomieszczenia piwnicy – kotłowni,
- całkowity remont wnętrz z wymianą ewentualnych odspojonych tynków, wymianą podłóg na wykładziny obiektowe PCV, sufitów, stolarki drzwiowej,
- wymiana wewnętrznej instalacji elektrycznej, wykonanie niezależnych instalacji dla wydzielonych funkcjonalnie części budynku, wykonanie oddzielnego zasilania i systemu pomiaru zużycia energii elektrycznej,
- wymiana oświetlenia na energooszczędne LED,
- modernizacja w koniecznym zakresie instalacji internetowej,
- sprawdzenie i modernizacja instalacji grzewczej budynku,
- roboty instalacyjne w zakresie przebudowy instalacji centralnego ogrzewania z wykonaniem dodatkowego obwodu zasilania pomieszczeń ośrodka zdrowia (zachodnie skrzydło budynku) z oddzielnym zdalnym (z użyciem urządzeń mobilnych) systemem sterowania temperaturą grzania,
- przebudowa kotłowni – wymiana kotła co na nowy opalany „ekogroszkiem” spełniający wymagania obowiązujących norm budowlanych i ochrony środowiska, przebudowa węzła co (pompy i rozdzielacze) z oddzielnym zdalnym (z użyciem urządzeń mobilnych) systemem sterowania temperaturą grzania,
- sprawdzenie i modernizacja instalacji wod-kan,
- przebudowa instalacji wod-kan w związku z przebudowa sanitariatów i wydzieleniem sanitariatu dla osób niepełnosprawnych,
- wykonanie instalacji monitoringu zewnętrznego z czasowym zapisem obrazów – 6 kamer,
- wykonanie innych niezbędnych prac towarzyszących.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2200000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2200000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2200000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mirtech Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7632103063
7.3.3) Ulica: ul. Rzemieślnicza 2a
7.3.4) Miejscowość: Czarnków
7.3.5) Kod pocztowy: 64-700
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Roboty dekarskie, roboty elewacyjne - MP MARBUD Sp. z o.o.; 64-705 Sarbka
Instalacje elektryczne, roboty wykończeniowe wewnętrzne - FPUH AMPER Maciej Jaroszewski; 64-920 Piła
Instalacje sanitarne - Technika Grzewcza Krzysztof Kierstan; 64-708 Huta
Prace projektowe - BOI EMIKON Ilona Cybel; 64-700 Pianówka
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2200000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana pokrycia dachowego na Budynkach nr 3, 43, 44, 50 Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego dla Nerwowo i Psychicznie Chorych SPZOZ w Ciborzu
- Budowa Punktu Selektywnego Zbiórki Odpadów Komunalnych w miejscowości Celestynów
- Wykonanie remontu toalet na parterze budynku A Uniwersyteckiego Centrum Stomatologii Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach sp. z o.o. - w Bytomiu przy Placu Akademickim 17
- Modernizacja ciągów komunikacyjnych parteru w Przychodni Rejonowej nr 4 w Oświęcimiu
- Roboty budowlane polegające na dostosowaniu pomieszczeń budynku Żłobka Miejskiego w Złotoryi w ramach zadania "Aktywny Maluch 2022-2029"
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Grabowiec i Złotoria.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.